Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Chinese<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
811.581=111
C 45


    Chang, Raymond.
    Speaking of Chinese / R. Chang, M. C. Chang. - New York : W.W.Norton&Company.Inc, 1978. - 197 p. - ISBN 0-393-04503-X : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Китайська мова--Англійська мова--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
правопис -- спілкування -- каліграфія
Дод.точки доступу:
Chang, Margaret Scrogin


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
373.3./.5(091)(510)
Л 11


    Лі, Цзі Хуа
    Modern Chinese school:traditions and foreign influence / Цзі Хуа Лі // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 13-22. - Текст англ. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Загальна середня освіта--історія, 19-21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
освіта Китаю -- конфуціанство -- традиційна школа -- прагматизм
Анотація: Висвітлюється розвиток педагогічної думки та загальної середньої освіти в Китаї впродовж XIX – початку XXI ст. Зазначається, що для Китаю до початку XIX ст. були характерні крайня ізольованість і несприйнятливість до будь-якого зарубіжного впливу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
Шифр: С794174244/2019/1
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Dubinina, V. Gadamer as a universal philosophy of understanding / V. Dubinina, H. -G. Hermeneutics. - P.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Osiptsov, A. Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty / A. Osiptsov, O. Tsybulko. - P.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Sakovska, O. Aristotelian neothomism in the 20th century: Charles de Koninck and differentiation of sciences of nature / O. Sakovska. - P.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Stoyatska, G. Ambivalence of metaphorical thinking in the context of search for senses / G. Stoyatska. - P.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Bilokobylskyi, O. "The hard problem" of consciousness in the light of phenomenology of аrtificial intelligence / O. Bilokobylskyi. - P.25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Ebo, S. The "matser" made world: a new conceptualization of matter and spirit / S. Ebo. - P.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Hurzhy, K. City and its researchers: social-philosophical focus on the concepts and explanations of the city phenomenon / K. Hurzhy. - P.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Jonah, A. A. Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria / A. A. Jonah. - P.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Ovsiankina, L. Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society / L. Ovsiankina. - P.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Stovpets, O. Chinese legal-philosophic syncretism and its influence to value orientations of the Chinese society / O. Stovpets. - P.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Subbotin, V. Conceptualization of strategies for transformation of social development of global civilization / V. Subbotin. - P.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Chikarkova, M. Philosophy in the digital epoch: potential development and challenges / M. Chikarkova. - P.68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Zinchenko, V. International models, trends and concepts of the philosophy of education in the context of sustainable social development under global institutional transformation conditions / V. Zinchenko. - P.72-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Wereta, Y. W. Peace education to manage institutional conflict at Addis Ababa university / Y. W. Wereta. - P.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Fylypchuk, S. Special spheres of the UGCC charitable activity in the light of confessional media: religious analysis / S. Fylypchuk. - P.95-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
908(510)
К 21


    Кардуччи, Лиза.
    Огромен как мир [Текст] / Лиза Кардуччи ; переводчик Людмила Губарева. - Пекин : Межконтинентальное издательство Китая, 2003. - 201 с. - ISBN 7-5085-0245-0 : 25.00 грн.
На обкладинці опечатка в назві: Огроен как мир
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Країнознавство--Китай--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
країнознавство -- country studies -- Китай -- China -- китайська мова -- Chinese -- культура Китаю -- culture of China -- освіта Китаю -- education of china -- економіка Китаю -- China's economy -- пропаганда -- propaganda -- Тибет -- Tibet
Дод.точки доступу:
Губарева, Людмила \переводчик.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

5.
908(510):321(510)
С 98


    Сюеюань, Тянь.
    Основные сведения о Китае [Текст]. Выпуск 5. Политический строй Китая / Тянь Сюеюань, Инь Чжунцин. - Пекин : Межконтинентальное издательство Китая, 2004. - 183 с. - ISBN 7-5058-0472-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Країнознавство--Китай

   Політичний устрій--Китай


Кл.слова (ненормовані):
політичний устрій -- political system -- Китай -- China -- вибори -- election -- демократія Китаю -- China's democracy -- законодавство Китаю -- Chinese legislation
Дод.точки доступу:
Чжунцин, Инь


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
005.745:908
С 91


   
    Сучасні тенденції сходознавства [Текст] : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : ХНПУ, 2011. - 166 с. - 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сходознавство--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
сходознавство -- Orientalism -- японська література -- Харукі Муракамі -- Юкіо Місіма -- Кобо Абе -- кансайський діалект -- японські молодіжні пісні -- Китай -- виховний процес -- діти-сироти -- orphans -- партійна періодика -- китайські народні танці -- Chinese folk dance -- перська мова -- Persian -- Фірдоусі -- перська поезія -- Persian poetry -- Turkish vocabulary -- лексика турецької мови -- турецька преса -- the Turkish press -- турецька мова -- Turkish -- періодичні вдання -- periodicals
Дод.точки доступу:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2019/13
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 13
Зміст:
Peer, W. Foregrounding Theory: An Old Model from a New Perspective / W. Peer, A. Chesnokova. - С.7-10
Буніятова, І. Р. Порівняльне мовознавство: цілі, завдання, перспективи розвитку / І. Р. Буніятова. - С.11-16
Жаботинська, С. А. Семантика лінгвальних мереж у навчальному комбінаторному тезаурусі / С. А. Жаботинська. - С.17-27
Жуковська, В. В. Семантика граматичної конструкції: корпусно-квантитативний вимір / В. В. Жуковська. - С.28-35
Zinchenko, H. Y. Null Subjects in Old Germanic Languages / H. Y. Zinchenko. - С.36-40
Hyryn, O. V. Influence of Middle English Northern Dialects on the Development of the English Language / O. V. Hyryn. - С.41-45
Kalytiuk, L. P. Cohesive Ties in Carl Sagan’s ‘Pale Blue Dot’ / L. P. Kalytiuk. - С.46-48
Шапочкіна, О. В. Модель категорії стану давньогерманських мов як "розмита множина": категоріальний фокус квалітативності / О. В. Шапочкіна. - С.49-56
Yakuba, V. V. Concepts of Religion in Modern American Rap Lyrics / V. V. Yakuba, I. H. Riazanov. - С.57-61
Велівченко, В. Ф. Маніпулятивні технології політичного медіадискурсу (на прикладі англомовних політичних медіатекстів) / В. Ф. Велівченко. - С.62-67
Новікова, О. О. Структурні й функціональні особливості вставних конструкцій в українському науковому дискурс / О. О. Новікова. - С.68-74
Тугай, О. М. / О. М. Тугай. - С.75-86
Руснак, І. Є. Феномен малоросійства в інтерпретації Уласа Самчука (на матеріалі трилогії "Ост") / І. Є. Руснак. - С.87-97
Гайдаш, А. В. Особливості міжпоколіннєвого конфлікту в американській драматургії другої половини ХХ — початку ХХІ століття (на матеріалі п’єс Х. Фута, П. Джоунса та С.Е. Гурджиса) / А. В. Гайдаш. - С.98-105
Бугрій, А. С. Літературна реконструкція як діалог минулого й сучасного в романі «Щиголь» Д. Тартт / А. С. Бугрій. - С.106-111
Дроздовський, Д. І. Критика постмодернізму з позиції постпостмодернізму: ревізія дискурсу симулякрів у британському романі / Д. І. Дроздовський. - С.112-119
Semenist, I. V. Modernism in Chinese “Search for Roots” Literature of the 1980s / I. V. Semenist. - С.120-126
Щербаков, Я. І. Життєвий шлях і художні образи Конфуція та його найближчих учнів в «Луньюй» («??», «Судження та бесіди Конфуція») в контексті дослідження та культурної спадщини Китаю: історико-літературні аспекти літературної / Я. І. Щербаков. - С.127-135
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: С325934233/2020/26/4
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2020р. т.26 № 4
Зміст:
Федорук, O. Образ запорожця Кирила Тура у викресленому фрагменті роману П. Куліша "Чорна рада" / O. Федорук. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Н. Іронічність як відчуття дійсності (на прикладі малої прози О. Кониського) / Н. Бойко. - С.124-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Руснак, І. Поетика фейлетону "Подєбрадський чичероне" Миколи Чирського / І. Руснак. - С.131-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Колошук, Н. Тріада Віра — Надія — Любов як символ у ліриці шістдесятників Б. Окуджави та Є. Сверстюка / Н. Колошук. - С.138-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Semenist, I. "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century) / I. Semenist. - С.145-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Katerynych, P. Educational journalism in Ukraine: Current status and development prospects / P. Katerynych. - С.151-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьків, М. Особливості журналістських публікацій В’ячеслава Медведя — колумніста / М. Васьків. - С.159-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Гольцева, М. Експресивний МА-подяка у дипломатичному дискурсі Ради Безпеки ООН / М. Гольцева. - С.172-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
37.01
P36


    Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium [Текст] : collective monograph. - Stalova Wola : [s. n.], 2018 - .
   Vol. 2 / Economics College in Stalowa Wola. - 2018. - 384 p. - Англійська, українська, польська, російська мова. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-9934-571-62-6 (в пер.) : 100.00 грн.
Переклад назви: Педагогічні та психологічні науки: перспективи розвитку в країнах Європи на початку ІІІ тисячоліття : колективна монографія
    Зміст:
Антипін, Є. Б. Трансформація ідей про трудове виховання дітей в педагогічній думці України (20-30-ті роки ХХ століття) / Є. Б. Антипін, А. Д. Січкар. - P .1-19
Bondarenko, V. V. Systruction particularities of teaching education country language to Chinese students at the initial stage in Uktainian universities / V. V. Bondarenko, I. N. Bondarenko. - P .20-34
Бохонкова, Ю. О. Випереджувальна стратегія поведінки особистості як проблема сучасної психології / Ю. О. Бохонкова, Ю. В. Сербін. - P .35-51
Венгловська, О. А. Розвиток дошкільного виховання в Україні в контксті новаторської педагогіки (друга половина ХХ століття) / О. А. Венгловська. - P .52-69
Vilkhovchenko, N. P. Discipline "foreign language for specific purposes" in the context of media education / N. P. Vilkhovchenko, H. I. Shayner. - P .70-86
Hupalovska, V. A. Duchowość w seksuanośći człowieka / V. A. Hupalovska. - P .87-102
Dyka, N. M. Formation of the learner's linguistic identity on the basis of the synergetic approach / N. M. Dyka, V. O. Mykytenko. - P .103-120
Dubrovina, I. V. Self-education as a condition of professional development and self-development of teacher-organizers in the sphere of cultural and leisure activities and recreation / I. V. Dubrovina, O. M. Tadeush. - P .121-140
Zaitseva, A. V. Communicative culture of a future teacher of music in the context of pedagogical innovations / A. V. Zaitseva, T. U. Strogal. - P .141-157
Іванюк, Г. І. Новаторство в школах України у другій половині ХХ століття: соціально-педагогічний феномен / Г. І. Іванюк. - P .158-175
Klymenko, Yu. O. Psychological features of teenagers time perception with different manifestations of aggressive behavior / Yu. O. Klymenko, V. V. Shevchuk. - P .176-191
Кравченко, Г. Ю. Проєктний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні / Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига. - P .192-208
Кушнірук, С. А. Розвиток форм навчання у вітчизняній педагогічній науці 20-х-30-х рр. ХХ ст. / С. А. Кушнірук. - P .209-231
Marakhovska, N. V. Acquiring "EMI teacher" status by HEI academics as a condition for their self-realization / N. V. Marakhovska. - P .232-251
Nahorna, N. V. Implementation of innovative ways forming professional competence of future education managers / N. V. Nahorna. - P .252-268
Ocheretna, O. Yu. Acmetological approach in professional training / O. Yu. Ocheretna. - P .269-286
Radzivil, T. A. Metodology of teaching professional lisciplines at higher educational establishment in the system of professional preparation of instrumentalists in the conditions of higher artistic an pedagogical education / T. A. Radzivil. - P .287-305
Spitsyna, A. Ye. Formation and development of economic culture in Ukraine / A. Ye. Spitsyna. - P .306-323
Tusheva, V. V. Methodological of teaching aspects of the problem of formation of future teachers' scientific-research culture in higher pedagogical scool / V. V. Tusheva. - P .324-347
Федотова, Е. М. Метод обратной связи в личностно-ориентированном подходе к обучению, отраженном в портфолио выпускников средней и высшей школы / Е. М. Федотова, И. А. Томаз. - P .348-362
Chasnikova, O. V. The development of professional competence of a teacher in the system of preparation for the implementation of the through content line of the new Ukrainian school "Entrepreneurship and financial literacy" / O. V. Chasnikova. - P .363-382
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Розвиток--Монографії

Дод.точки доступу:
Economics College in Stalowa Wola


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: U102043303 (Журнал)
Ukrainian journal of Sinology Studies [Текст] : науково-дослідний журнал. - Київ : Department of Education and culture of the Embassy of the People’s Republic of China in Ukraine, The Chinese Language Teachers Association of ukraine, Borys Grinchenko Kyiv University, National Instituti of Social Development of the Chinese Academy of Social Sciences. - періодичність невідома
Semenist I. IvanOgneviuk V. Viktor. - ISSN 2709-149X
Зареєстровані надходження:
     2021  2020 
Знайти схожі

11.


    Semenist, I.
    "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century) = «Туманна поезія» Як віддзеркалення природи китайської літератури «Нового періодУ» (друга половина xx століття) / I. Semenist // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 4. - С. 145-150, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Туманна поезія -- китайська література -- менлунши -- культурна революція -- модернізм -- Китай -- Культурна революція
Анотація: Предметом дослідження є формування течії «Туманної поезії » в китаи ськіи літературі кінця XX століття. Мета статті — розкрити динаміку «Туманної поезії » в межах модерністської парадигми на тлі китаи ської літератури «Нового періоду». Методика дослідження ґрунтується на ідентифікації ключових категоріи модерністської поетики, що сприи маються і трансформуються в практиці версифікації течії . Метод соціокультурної контекстуалізації використовується для визначення місця «Туманної поезії » в естетичному та ідеологічному контексті Китаю періоду після Культурної революції . Результати дослідження виявляють ліричні спроби модерністського пошуку ідентичності в китаи ськіи літературі «Нового періоду». Пошуки власного «Я» та прагнення ширшого визначення категорії ідентичності розглядаються та всебічно аналізуються на матеріалі загалу репрезентативних поетичних текстів (Чжан Мін, Мен Лан, Беи Дао, Дуо Дуо). «Туманна поезія» поклала початок «новому періоду» в історії сучасної китаи ської літератури. Ця літературна течія продемонструвала якісні зміни в ідеологічних засадах і художніи практиці нової поезії Китаю у XX столітті. «Туманна поезія» стала своєрідним естетичним протестом проти ідеи но-художніх кліше попередньої культурно-історичної епохи. Поняття «Я» в межах парадигми Туманної поезії достовірно ідентифікується як незалежна свідомість, не продиктована жодною ідеологією чи доктриною, розкрита за допомогою зображень внутрішніх думок поета, як свідомих, так і підсвідомих. Результати дослідження демонструють трансформаціи нии потенціал поетики течії «Туманної поезії » на просодичному рівні, на рівні стилістичної образності та в жанровіи специфіці. Інтерпретативні результати дослідження виявляють значення «Туманної поезії » в тому, що ця течія відродилась і дала новии поштовх для подальшого розвитку гуманістичніи орієнтації китаи ської поезії . Новизна дослідження полягає в розкритті художніх засобів освоєння маргінального простору, що забезпечують поету та ліричному герою критичну дистанцію від панівного дискурсу політико-культурного істеблішменту в добу після Культурної революції в Китаї . Дослідження підсумовує, що течія «Туманна поезія» поставила у фокус суб’єктивне начало в мистецтві та відкрила дискурс для активних пошуків нової художньої діи сності, у якіи поєднані спадщина класичної поезії Китаю, наи кращі гуманістичні традиції нової поезії початку XX століття та модерністські риси західної поезії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Семеніст Іван


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.
159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя
Блинова, О. Є. Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір / О. Є. Блинова. - С .9-11
Богуца, Ю. М. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності / Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. - С .12-15
Болотова, О. М. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях / О. М/ Болотова. - С .16-19
Венгер, Г. С. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості / Г. С. Венгер, М. О. Шагай. - С .20-22
Вертель, А. В. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології / А. В. Вертель. - С .23-25
Вертель, А. В. Едипів комплекс як передумова появи свідомості / А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. - С .26-28
Видолоб, Н. О. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації / Н. О. Видолоб. - С .29-31
Вовк, Н. П. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України / Н. П. Вовк, С. І. Головченко. - С .32-34
Воронкевич, О. М. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства / О. М. Воронкевич. - С .35-38
Галата, О. С. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів / О. С. Галата. - С .39-41
Галян, І. М. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані / І. М. Галян. - С .42-43
Гресько, І. М. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій / І. М. Гресько. - С .44-47
Григорчук, Л. В. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості / Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. - С .48-50
Дворніченко, Л. Л. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах / Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. - С .51-52
Зливков, В. Л. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях / В. Л. Зливков. - С .53-56
Котух, О. В. Криза довіри в міжособистісних стосунках / О. В. Котух. - С .57-59
Лозова, О. М. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві / О. М. Лозова. - С .60-61
Лугова, М. С. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла / М. С. Лугова. - С .62-65
Меженна, Н. Ю. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості / Н. Ю. Меженна. - С .66-68
Мирошник, О. Г. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу / О. Г. Мирошник. - С .69-71
Ніколаєв, Л. О. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів / Л. О. Ніколаєв. - С .72-74
Ніколаєнко, С. О. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь / С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. - С .75-78
Обухова, Н. О. Стратегії подолання студентами криз у навчанні / Н. О. Обухова. - С .79-81
Панок, В. Г. Варіативність як якість особистості / В. Г. Панок. - С .82-83
Пасько, К. М. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства / К. М. Пасько. - С .84-87
Пєша, І. В. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики / І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. - С .88-91
Пілецька, Л. С. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості / Л. С. Пілецька. - С .92-95
Пілецька, Л. С. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді / Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. - С .96-99
Попович, А. О. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку / А. О. Попович, І. С. Попович. - С .100-102
Самойлова, Ю. О. Психологічні особливості творчої кризи особистості / Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. - С .103-105
Українець, Л. П. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя / Л. П. Українець. - С .106
Філіппова, Д. І. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану / Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. - С .106-107
Шевченко, А. І. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології / А. І. Шевченко. - С .108-111
Шевченко, Н. Ф. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. - С .112-118
Яремчук, В. В. Мотивація до влади студентської молоді / В. В. Яремчук. - С .119-122
Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток
Акімова, Л. Н. Вікові особливості сепарації дочки від матері / Л. Н. Акімова. - С .123-125
Аркатова, О. С. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології / О. С. Аркатова. - С .126-128
Бедлінська, В. М. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці / В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. - С .129-131
Брагіна, К. І. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку / К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. - С .135-138
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .139-140
Вікторенко, С. О. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз / С. О. Вікторенко. - С .141-144
Вишницька-Докукіна, М. В. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку / М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. - С .145-148
Гаврилюк, І. О. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення / І. О. Гаврилюк. - С .149-152
Галушко, С. М. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня / С. М. Галушко. - С .157-158
Горова, І. М. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест? / І. М. Горова. - С .159-161
Дереча, А. А. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку / А. А. Дереча. - С .162-164
Долусова, Н. М. Тривожність як феномен кризи підліткового віку / Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. - С .165-168
Дяченко, А. О. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях / А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. - С .169-170
Завгородня, О. В. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю / О. В. Завгородня. - С .171-174
Ідріс, Н. О. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці / Н. О. Ідріс. - С .175-177
Кириченко, Т. В. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. - С .181-183
Коляда, Н. В. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі / Н. В. Коляда, В. Матвієнко. - С .184-186
Копилов, С. О. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури / С. О. Копилов. - С .187-190
Кузнєцов, М. А. Структура почуття цінності власного життя у студентів / М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. - С .191-195
Lytvynenko, I. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness = Психологічні особливості відчуття самотності в іммігрантів / I. Lytvynenko, T. Shcherbak. - С .196-197
Лисенко, Л. М. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки / Л. М. Лисенко. - С .198-201
Мартіросян, М. В. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста / М. В. Мартіросян. - С .202-204
Меднікова, Г. І. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності / Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. - С .205-207
Мотрук, Т. О. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді / Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. - С .208-209
Ніколаєнко, С. О. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях / С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. - С .210-212
Олефір, В. О. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами / В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. - С .213-216
Пасько, К. М. Проблема підліткової кризи / К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. - С .217-219
Пейков, Н. В. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України / Н. В. Пейков, С. В. Пухно. - С .220-222
Підчасов, Є. В. Розвиток людини у світлі кризових явищ / Є. В. Підчасов. - С .223-224
Пухно, С. В. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти / С. В. Пухно. - С .225-228
Пухно, С. В. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини / С. В. Пухно, І. В. Скринник. - С .229-231
Тимченко, К. В. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. - С .232-234
Теслик, Н. М. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. - С .235-236
Туркова, Д. М. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи / Д. М. Туркова. - С .237-240
Фролова, Л. Б. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів / Л. Б. Фролова. - С .241-242
Яворська-Вєтрова, І. В. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .243-246
Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя
Анопрієн, О. В. Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології / О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. - С .247-259
Біловол, Л. В. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. - С .250-252
Білодід, С. О. Ревнощі та техніки їх подолання / С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. - С .253-254
Бондарук, Ю. С. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / Ю. С. Бондарук. - С .255-258
Василевська, О. І. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. - С .259-261
Галян, О. І. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів / О. І. Галян. - С .262-264
Герасіна, С. В. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. - С .265-268
Даниленко, Н. В. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям / Н. В. Даниленко. - С .269-271
Дзюбенко, А. А. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ) / А. А. Дзюбенко. - С .272-274
Єрмакова, Н. О. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді / Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. - С .275-277
Звоновська, О. І. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?" / О. І. Звоновська. - С .278-281
Іванова, Т. В. Фобії у хворих терапевтичного профілю / Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. - С .282-284
Кучманич, І. М. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами / І. М. Кучманич. - С .285-287
Лукомська, С. О. Особливості математичної тривожності сучасних школярів / С. О. Лукомська. - С .291-292
Малес, В. Г. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами / В. Г. Малес. - С .293-297
Матеюк, О. А. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів / О. А. Матеюк, А. О. Маковський. - С .298-231
Михайлова, Н. О. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації / Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. - С .302-304
Моргун, В. Ф. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя / В. Ф. Моргун. - С .305-308
Мотрук, Т. О. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами / Т. О. Мотрук. - С .309-311
Ніколаєнко, С. О. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР / С. О. Ніколаєнко. - С .317-319
Нестеренко, М. О. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків / М. О. Нестеренко. - С .320-322
Панок, В. Г. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти / В. Г. Панок. - С .323-326
Папуча, М. В. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .327-329
Петренко, Т. В. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій / Т. В. Петренко, О. В. Острівна. - С .334-337
Пузь, І. В. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок / І. В. Пузь. - С .337-339
Руденко, О. В. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів / О. В. Руденко. - С .340-342
Сахно, П. І. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти / П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. - С .343-346
Скрипник, Н. Г. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога / Н. Г. Скрипник. - С .347-348
Тараскіна, Л. В. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців / Л. В. Тараскіна. - С .349-352
Усик, Д. Б. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Д. Б. Усик. - С .353-354
Ушакова, І. М. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС / І. М. Ушакова. - С .355-357
Хенкіна, Т. Д. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву" / Т. Д. Хенкіна. - С .358-360
Хомуленко, Т. Б. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. - С .361-362
Шебанова, В. І. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя / В. І. Шебанова. - С .363-366
Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті
Бабич, В. Г. Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників / В. Г. Бабич, К. М. Пасько. - С .367-369
Біла, І. М. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї / І. М. Біла. - С .370-373
Бударіна, А. А. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку / А. А. Бударіна. - С .374-376
Вагабова, А. О. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості / А. О. Вагабова. - С .377-380
Важинський, С. Е. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя / С. Е. Важинський, Т. М. Демура. - С .381-384
Варій, М. Й. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах / М. Й. Варій. - С .385-388
Василенко, О. О. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС / О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. - С .389-391
Вахоцька, І. О. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента / І. О. Вахоцька. - С .392-395
Древаль, Ю. Д. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці / Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. - С .396-398
Жванія, Т. В. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності / Т. В. Жванія. - С .399-402
Крученко, С. І. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом / С. І. Крученко. - С .407-409
Кузікова, С. Б. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя / С. Б. Кузікова, О. А. Богород. - С .410-411
Кузьменко, Т. М. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності / Т. М. Кузьменко. - С .412-415
Кучер, І. В. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування / І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. - С .416-418
Оверчук, В. А. Проблема мобінгу у робочому середовищі України / В. А. Оверчук. - С .429-432
Pashchenko, Y. Y. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective = Дослідження задоволеності корпоративною соціальною відповідальністю, проведене китайськими приватними підприємствами з точки зору працівників / Y. Y. Pashchenko, Hui Li. - С .433-435
Попович, І. С. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби / І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. - С .436-438
Радчук, Г. К. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців / Г. К. Радчук. - С .439-441
Caфiн, O. Д. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй / O. Д. Caфiн. - С .445-448
Сіроха, Л. В. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів / Л. В. Сіроха. - С .449-451
Скиба, О. О. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів / О. О. Скиба. - С .452-454
Теслик, Н. М. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів / Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. - С .455-457
Ткачова, Н. М. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання / Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. - С .458-460
Харченко, Т. Г. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки / Г. ХарченкоТ. - С .461-463
Хомич, Г. О. Соціалізація особистості в складних умовах життя / Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. - С .464-467
Черкаська, Є. Ф. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти / Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. - С .468-472
Луценко, Ю. А. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України / Ю. А. Луценко. - С .473-477
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.


    Stovpets, O.
    Chinese legal-philosophic syncretism and its influence to value orientations of the Chinese society = Китайський філософсько-правовий синкретизм і його вплив на ціннісні / O. Stovpets // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Китай -- соціальні відносини -- ціннісні орієнтири -- філософсько-правовий синкретизм -- правова політика -- ментальні традиції
Анотація: Статтю присвячено дослідженню історико-культурних та філософсько-правових факторів, які справляють вплив на формування ціннісних орієнтирів китайського суспільства. Аналіз цих факторів проведено із застосуванням історико-філософського методу, який дає змогу простежити поворотні моменти культуроґенезу китайської цивілізації, та конкретно-історичного підходу. Останній сприяє кращому розумінню залежності нинішнього стану китайської соціокультурної реальності від подій недалекого минулого, та від традиційних духовних цінностей, сформованих на різних етапах історичного шляху Синітської цивілізації. Робиться акцент на взаємній детермінованості матеріальної і духовної складової у розвитку китайського соціуму, в якому прагнення до реалізації прагматичних інтересів вдало поєднується із глибокою повагою до власних духовнокультурних традицій, джерелами котрих є конфуціанство, даосизм та, почасти, легізм. Специфіка китайської ментальності, яка багато в чому визначається конфуціанською етикою, віддзеркалюється у національній політико-правовій доктрині, у моделях соціальних відносин, у ставленні сучасних китайців до інститутів держави, права, державної влади, правової політики тощо. У статті підкреслюється, що китайська юриспруденція зазнавала потужного впливу з боку двох філософських доктрин - конфуціанства та легізму, і така ситуація спостерігалася майже протягом усієї історії імперського Китаю. Цим і обґрунтовується виражена тенденція до переважання норм моралі над нормами права у регулюванні різноманітних питань суспільного життя, майже завжди, аж до Синьхайської революції. У ХХ столітті норми конфуціанської етики і установки легізму, що визначали основи правової системи Китаю, було істотно переглянуто під впливом марксистських ідей, а також внаслідок активної рецепції принципів романо-германської правової системи. Це позначилося на різних областях правозастосовної практики в Китаї, однак для демонстрації тих змін ми обмежилися аналізом проблематики організованої злочинності та протидії корупції в КНР. У висновку констатується, що сутність нинішнього китайського підходу до регулювання широкого кола суспільних відносин може бути визначено як "філософсько-правовий синкретизм". Адже правова свідомість китайців видається не чимось мозаїчним, а постає такою, що успішно інтегрує різні світоглядні традиції, суміщаючи їх у нерозривній єдності.
Дод.точки доступу:
Стовпець Олександр


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.
   908(520)
   H49


    Heine, Steven.
    From Chinese Chan to Japanese Zen : A Remarkable Century of Transmission and Transformation / Steven Heine. - New York : Oxford University Press, 2018. - xx, 266 p. - ISBN 978-0-19-063750-7 (pbk) : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дзен-буддизм--Історія--Японія

Кл.слова (ненормовані):
Zen Buddhism -- History -- дзен-буддизм -- історія -- японія
Анотація: Ця важлива книга містить вичерпний огляд і аналітичне дослідження походження та поширення дзен-буддизму в Японії. Автор Стівен Гейне висвітлює основні нововведення в релігії та культурі, які відбулися в критичному історичному періоді з 1225 по 1325 роки, і розглядає трансформацію китайського чань-буддизму в японський дзен-буддизм протягом цього періоду, який став свідченням народження того, що стало відомим як секта дзен. Щоб змалювати динамічну перехресну якість цього переходу, автор використовує такі поняття, як перенесення, трансфігурація, трансплантація та транспортування, щоб показати, як дзен-буддизм, який зародився півтисячоліттям раніше як містичний утопічний культ для ченців-відлюдників, отримав широку популярність серед впливові світські послідовники в Китаї та Японії. Аналізуючи цю трансформацію та трансплантацію буддизму з Китаю до Японії з культурної та соціально-політичної точки зору, автор стверджує, що перехід відбувся через серію спочатку повільних і поступових культурних передач, трансплантацій і трансформацій, які незабаром прискорилися. Цей том показує, що в той час як розвиток школи чань на континенті добігав кінця, секта дзен в Японії безперервно зростала і поступово міцно утверджувалася. Ця спадщина тривала кілька століть і продовжує справляти сильний вплив у Східній Азії та в усьому світі. У книзі показано, як ця успішна трансплантація з континенту на Японський архіпелаг зберігає свою актуальність у нову епоху глобального транснаціоналізму, яка закріпилася з 20 століття.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)