Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іванюк, Г. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
37.09
М 74


   
    Моделі розвитку сучасної української школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [11-13 жовтня 2006р., Черкаси-Саханівка] / Акад. пед. наук України, Відділення дидактики, методики та інформаційних технологій в освіті, Ін-т педагогіки ; ред. колегія Н. М. Бібік [та ін.]. - Київ : СПД Богданова А. М., 2007. - 236 с. - ISBN 978-966-96547-8-4 : 16.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

   Школа--Сучасний розвиток--З’їзди і конференції


Кл.слова (ненормовані):
настанови -- розвиток -- школа -- дослідження -- відбір
Дод.точки доступу:
Бібік, Н. М. \ред. колегія.\
Бурда, М. І. \ред. колегія.\
Ляшенко, О. І. \ред. колегія.\
Мальований, Ю. І. \ред. колегія.\
Іванюк, Г. І. \ред. колегія.\


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
373.2.015.31-053.4(073)
Т 38


   
    Технології індівідуального виховання дітей дошкільного віку : програма навчальної дисципліни / Київський університет імені Бориса Грінченка ; укладач Л. В. Куземко ; рецензент: О. Л. Кононко, Н. В. Кудикіна, Г. І. Іванюк. - Київ : Київський ун-т. ім. Б. Грінченка, 2011. - 48 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Індивідуальне виховання--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
структура програми -- модульна структура навчальної дисципліни -- зміст дисциплін
Анотація: У навчальній програмі відображено зміст підготовки вихователів до використання технологій індивідуального виховання дітей в освітньому процесі дошкільного навчального закладу
Дод.точки доступу:
Куземко, Л. В. \укладач.\
Кононко, О. Л. \рецензент.\
Кудикіна, Н. В. \рецензент.\
Іванюк, Г. І. \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.
373.2-056.45
П 86


   
    Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми (дошкільний вік) : варіативний навчальний курс для студентів спеціальності 8.010101 Дошкільне виховання (0101 Дошкільна освіта) ОКР "магістр" : навчально-методичний посібник / Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання ; укладач: Г. І. Іванюк, Л. С. Руденко, Т. О. Венгловська. - Київ : Київський університетт імені Бориса Грінченка, 2011. - 156 с. - Бібліогр.: с. 113-118. - 14.30 грн., 14.00 грн., 14.30 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Робота з обдарованими дітьми--Україна

   Психологія--Вікова


Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- психодіагностика -- психогімнастична вправа
Дод.точки доступу:
Іванюк, Г. І. \укладач.\
Руденко, Л. С. \укладач.\
Венгловська, Т. О. \укладач.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут
Кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
378:001.817] :373.2(072)
Я 44


   
    Як підготувати і захистити магістерську роботу з дошкільної педагогіки та психології [Текст] : метод. посібник та рек. для студентів спец. 8.010101 Дошкільне виховання (0101 Дошкільна освіта) ОКР "магістр", кваліфікація — "Викладач дошкільної педагогіки і психології" / Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 90 с. - 13.10 грн., 13.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Магістерська робота--Підготовка та захист--Психологія--Дошкільна педагогіка--Україна

Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- магістратура -- навчально-дослідна робота -- науковий експеримент
Дод.точки доступу:
Іванюк, Г. І. \уклад.\
Карасьова, К. В. \уклад.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

5.
37.013
П 69


   
    Практична педагогіка виховання : посібник з теорії та методики виховання / За ред. Красовицького М. Ю. - Київ ; Івано-Франківськ : Плай, 2000. - 218 с. - ISBN 966-7524-03-5 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Теорія та методика виховання--Навчальні видання

Анотація: Ця книга є спробою викласти педагогічні основи та складні проблеми виховання школярів мовою і стилем, найбільш доступним і зрозумілим студентам, молодим вчителям і керівникам шкіл.
Дод.точки доступу:
Іванюк, Г. І. \уклад.\


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)

Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2015/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2 (10) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів / М. М. Альохін. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) / О. А. Венгловська. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.) / В. А. Вербицький. - С.23-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів / М. М. Галицька. - С.39-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій / С. Ю. Головчук. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубенко, Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови / Ю. В. Грищук. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Губіна, А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії / А. М. Губіна. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Диба, Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології / Т. Г. Диба. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Долинський, Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови / Є. В. Долинський. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Доценко, О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей / О. Л. Доценко. - С.109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.117-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващук, О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle / О. В. Іващук. - С.132-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології / М. В. Козир. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Колісник-Гуменюк, Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Куземко, Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей / Л. В. Куземко. - С.159-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Мілова, О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки / О. Є. Мілова. - С.170-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - С.182-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Некрутенко, О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова. - С.193-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Нітенко, О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету / О. В. Нітенко. - С.205-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.217-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти / Л. Б. Паламарчук. - С.229-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.241-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорчук, М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків / М. С. Сидорчук. - С.255-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики / Л. А. Теряєва. - С.264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
37.01
P36


    Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium [Текст] : collective monograph. - Stalova Wola : [s. n.], 2018 - .
   Vol. 2 / Economics College in Stalowa Wola. - 2018. - 384 p. - Англійська, українська, польська, російська мова. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-9934-571-62-6 (в пер.) : 100.00 грн.
Переклад назви: Педагогічні та психологічні науки: перспективи розвитку в країнах Європи на початку ІІІ тисячоліття : колективна монографія
    Зміст:
Антипін, Є. Б. Трансформація ідей про трудове виховання дітей в педагогічній думці України (20-30-ті роки ХХ століття) / Є. Б. Антипін, А. Д. Січкар. - P .1-19
Bondarenko, V. V. Systruction particularities of teaching education country language to Chinese students at the initial stage in Uktainian universities / V. V. Bondarenko, I. N. Bondarenko. - P .20-34
Бохонкова, Ю. О. Випереджувальна стратегія поведінки особистості як проблема сучасної психології / Ю. О. Бохонкова, Ю. В. Сербін. - P .35-51
Венгловська, О. А. Розвиток дошкільного виховання в Україні в контксті новаторської педагогіки (друга половина ХХ століття) / О. А. Венгловська. - P .52-69
Vilkhovchenko, N. P. Discipline "foreign language for specific purposes" in the context of media education / N. P. Vilkhovchenko, H. I. Shayner. - P .70-86
Hupalovska, V. A. Duchowość w seksuanośći człowieka / V. A. Hupalovska. - P .87-102
Dyka, N. M. Formation of the learner's linguistic identity on the basis of the synergetic approach / N. M. Dyka, V. O. Mykytenko. - P .103-120
Dubrovina, I. V. Self-education as a condition of professional development and self-development of teacher-organizers in the sphere of cultural and leisure activities and recreation / I. V. Dubrovina, O. M. Tadeush. - P .121-140
Zaitseva, A. V. Communicative culture of a future teacher of music in the context of pedagogical innovations / A. V. Zaitseva, T. U. Strogal. - P .141-157
Іванюк, Г. І. Новаторство в школах України у другій половині ХХ століття: соціально-педагогічний феномен / Г. І. Іванюк. - P .158-175
Klymenko, Yu. O. Psychological features of teenagers time perception with different manifestations of aggressive behavior / Yu. O. Klymenko, V. V. Shevchuk. - P .176-191
Кравченко, Г. Ю. Проєктний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні / Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига. - P .192-208
Кушнірук, С. А. Розвиток форм навчання у вітчизняній педагогічній науці 20-х-30-х рр. ХХ ст. / С. А. Кушнірук. - P .209-231
Marakhovska, N. V. Acquiring "EMI teacher" status by HEI academics as a condition for their self-realization / N. V. Marakhovska. - P .232-251
Nahorna, N. V. Implementation of innovative ways forming professional competence of future education managers / N. V. Nahorna. - P .252-268
Ocheretna, O. Yu. Acmetological approach in professional training / O. Yu. Ocheretna. - P .269-286
Radzivil, T. A. Metodology of teaching professional lisciplines at higher educational establishment in the system of professional preparation of instrumentalists in the conditions of higher artistic an pedagogical education / T. A. Radzivil. - P .287-305
Spitsyna, A. Ye. Formation and development of economic culture in Ukraine / A. Ye. Spitsyna. - P .306-323
Tusheva, V. V. Methodological of teaching aspects of the problem of formation of future teachers' scientific-research culture in higher pedagogical scool / V. V. Tusheva. - P .324-347
Федотова, Е. М. Метод обратной связи в личностно-ориентированном подходе к обучению, отраженном в портфолио выпускников средней и высшей школы / Е. М. Федотова, И. А. Томаз. - P .348-362
Chasnikova, O. V. The development of professional competence of a teacher in the system of preparation for the implementation of the through content line of the new Ukrainian school "Entrepreneurship and financial literacy" / O. V. Chasnikova. - P .363-382
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Розвиток--Монографії

Дод.точки доступу:
Economics College in Stalowa Wola


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.


    Іванюк, Г. І.
    Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти [Електронний ресурс] / Г. І. Іванюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 117-131. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
«моделювання» -- «профільна школа» -- «соціокультурний підхід» -- «середовищний підхід» -- «особистісно орієнтований підхід» -- «принципи моделювання» -- «соціально-педагогічні умови» -- «етапи моделювання»
Анотація: У статті висвітлено основні методологічні підходи до моделювання профільної школи. Обґрунтовано саме ті, що уможливлюють найбільш повне розкриття потенціалу сільської школи, а саме: тісні зв’язки з соціокультурним середовищем; внутрішня диференціація, що визначається особистісними сенсами учнів до профільної професійно зорієнтованої шкільної освіти. Зміст статті розроблено за результатами теоретичного аналізу проблем моделювання освітніх систем і вивчення стану діяльності профільних шкіл у сільській місцевості. Подано алгоритм моделювання профільної (старшої) школи з урахуванням специфічних чинників освітніх середовищ у сільській місцевості. Узагальнення та рекомендації, що подано в змісті статті можуть бути принагідними для розроблення концепцій профільного навчання та моделювання профільних шкіл у сільській місцевості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Іванюк, Г. І.
    Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 137-152, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
практико зорієнтована підготовка -- професійна компетентність -- метод проектів -- проектна діяльність -- особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід
Анотація: В статті висвітлено деякі аспекти практико орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення педагогічних дисциплін засобами проектної діяльності. Подано авторський досвід використання навчальних проектів, зокрема, з дисциплін «Основи педагогіки» та «Теорія і методика виховання». Розкрито особливості реалізації в освітньому процесі ВНЗ діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дем’яненко, В. І.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)