Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бойко, М. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: А951813/2018/1/3
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 1/3
Зміст:
Бойко, М. І. Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови / М. І. Бойко. - С.5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, ключові компетентності, загальнокультурна компетентність
Коваль, В. М. Зміст навчання іноземних мов у контексті реалізації європейського вибору України / В. М. Коваль. - С.8-16
Кл.слова: іноземна мова, багатомовність, розвиток сучасної шкільної освіти
Мачуха, Л. О. English in test (8 fopm) / Л. О. Мачуха. - С.17-23
Кл.слова: комунікативна компетентність, засоби іноземної мови
Харченко, Ю. Ю. Формування ключових життєвих компетентностей в умовах сучасної модернізації освіти засобами ІКТ / Ю. Ю. Харченко. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, соціальні навички, інтернет платформа
Козаренко, О. В. Здобуття тестологічних знань в контексті нових вимог до виконання завдань ЗНО та умінь XXI ст. / О. В. Козаренко. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, англійська мова
Рудакова, О. І. тренувальні тестові завдання з аудіювання для підготовки до ЗНО / О. І. Рудакова. - С.31-34
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, тестові завдання
Бороніна, Ж. В. Системні підходи до розвитку в учнів інтересу з предмета "англійська мова" у професійно технічних навчальних закладах / Ж. В. Бороніна, І. А. Гаврилюк. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, виховання фахівця
Дяченко, С. Л. Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання інтегрованих уроків / С. Л. Дяченко. - С.40-50
Кл.слова: інтегровані уроки, комунікативно-діяльницький підхід, англійська мова
Радчик, Л. В. Поняття про середовище існування. Шляхи пристосування організмів до середовища існування (бінарний урок біологія + англійська мова) / Л. В. Радчик, І. М. Кравчук. - С.51-55
Пуха, З. Д. Магнетизм (9 клас, інтегрований урок фізики та англійська мова) / З. Д. Пуха, С. К. Юрченко. - С.56-62
Олексієнко, І. А. Music in my life (8 form) / І. А. Олексієнко. - С.63-66
Крюкова, С. В. The influence of borrowings on the formation of modern engrish / С. В. Крюкова. - С.68-72
Зайцева, В. А. Граматичні завдання "Present simple or continuous" / В. А. Зайцева. - С.77
Кл.слова: граматичні завдання
Бабенко, Н. А. Граматичні вправи для молодших школярів / Н. А. Бабенко. - С.78-79
Кл.слова: граматичні вправи
Дорофеєва, Л. Г. Тематичні кросворди до НМК "Access 2" / Л. Г. Дорофеєва. - С.80-91
Кл.слова: англійська мова, кросворди
Астапова, І. В. Динамічна пауза з використанням елементів народного танцю / І. В. Астапова. - С.92-93
Кл.слова: урок англійської мови, традиції Великої Британії
Клименко, М. В. Використання пальчикових ігор та вправ на уроках іноземної мови / М. В. Клименко. - С.97-101
Кл.слова: пальчиков ігри
Котик, І. Т. Warming-upnactivities as an efficient basis in tne development of pupil’s skills and abilities / І. Т. Котик. - С.102-104
Вовк, А. С. Some extracurricular ideas for various ages / А. С. Вовк. - С.105-113
Коман, С. В. It is your life (захід присвячений боротьбі проти СНІДУ) / С. В. Коман. - С.115-119
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бойко, М. І.
    Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови [Текст] / М. І. Бойко // Англійська мова та література. - Київ : Основа, 2018. - № 1/3. - С. 5-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- ключові компетентності -- загальнокультурна компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2021/17
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 17
Зміст:
Бойко, М. І. Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) / М. І. Бойко. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, О. В. Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект / О. В. Бойко. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Видайчук, К. В. Маніпулятивні тактики в заголовках сучасних українських інтернет-видань / К. В. Видайчук, Т. Л. Видайчук. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Заботнова, М. В. Інтернет-меми як засіб реалізації стратегічної комунікації / М. В. Заботнова. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайченко, О. В. Wie Feuer und Wasser: відмінності і подібності образних порівнянь в німецькій і українській мовах / О. В. Зайченко. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Kulish, A. Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series) / A. Kulish. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Ладоня, К. Ю. Оказіоналізми в українськомовній сегменті соцмережі Facebook як засіб негативної оцінки / К. Ю. Ладоня. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипкару, Д. В. Семантичний вимір дискурсивного простору (на матеріалі англомовного телесеріалу "Як уникнути покарання за вбивство") / Д. В. Скрипкару, О. С. Колесник. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Тугай, О. М. Модальність волевиявлення складного речення у синхронії / О. М. Тугай. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Gaidash, А. "Sprightly at eighty-two": growing old in amy herzog’s plays / А. Gaidash, Y. Ivanova. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Popova, S. Dystopian vision of 2052 in henley’s "signature" / S. Popova, V. Bilokon. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Бойко, М. І.
    Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) [Текст] / М. І. Бойко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовна ситуація -- заклади освіти -- мовні деформації -- білінгвізм -- освітній простір
Анотація: Статтю присвячено мовній ситуації в закладах середньої освіти Східної України. Мета дослідження — комплексно проаналізувати мовну ситуацію в закладах середньої освіти Донеччини, простежити внутрішньомовні деформації, зумовлені впливом російської мови на українську та схарактеризувати роль освіти в національній консолідації України. Об’єктом дослідження є мовна ситуація у сфері освіти Донеччини, функціонування української мови в ситуації українсько-російського білінгвізму. Предмет аналізу — стан реального використання української мови в освітньому просторі Донеччини й тенденції розвитку деформованої мовної ситуації в закладах середньої освіти Донецької області на початку ХХІ ст. Увагу приділено висвітленню результатів соціологічного дослідження, головне завдання якого — визначити тенденції розвитку білінгвізму у сфері освіти. Розглянуто основні причини активного використання української мови молоддю. Зроблено всебічний соціолінгвістичний аналіз мовної ситуації закладів середньої освіти Донецької області, схарактеризовано кількісні, якісні та оцінні показники функціонування української та російської мов, окреслено шляхи розвитку мовної ситуації на Донеччині. Матеріалом для дослідження є результат проведеного нами анкетування. Загальна кількість анкет — 603. Аналіз відповідей на питання анкети показав, власна оцінка мовцями свого ступеня володіння мовами відмінна від реального використання мови в процесі комунікації. У закладах середньої освіти Слов’янська кількість українськомовних учнів та вчителів найбільша. Водночас, відповіді школярів з Маріуполя та Покровська доводять, що під час занять учні та педагогічні працівники досі послуговуються російською мовою. Як засвідчили результати соціологічного дослідження, сучасні школярі усвідомлюють, українська мова повинна стати ключовою у всіх сферах спілкування, бо саме українська мова є важливим чинником консолідації українського суспільства, гарантією збереження національної ідентичності українського етносу й державної єдності України. Українська нація й держава повинні забезпечити відродження українського мовного простору й зробити спробу захистити українську мову. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розглянуті теоретичні положення й інтерпретований емпіричний матеріал дають змогу відстежити мовну ситуацію в закладах освіти Східної України.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)