Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондар, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
2-1
Н 34


   
    Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст] : зб. наук. праць. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; ред. В. П Андрущенко [и др.]. - Київ : Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2012. - 286[1] с. - 12.00 грн.
УДК

Рубрики: Релігієзнавство--Історія--Розвиток--Збірники

   Культурологія--Збірники


   Філософія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
Релігієзнавство -- Культурологія -- Філософія
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор \ред.\
Авдієвський, А. Т. \ред.\
Бех, В. П. \ред.\
Бондар, В. І. \ред.\
Волинка, Г. І. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
373.3.091.2(075.8)
Н 15


   
    Навчання у початковій школі як цілісний творчий процес: теорія і практика : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / редактор В. І. Бондар ; упорядник О. Я. Митник. - Київ : Початкова школа, 2011. - 382 с. : іл., табл. - ISBN 978-966-8087-38-7 : 32.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Організація навчання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- позакласна робота -- психофізіологічні основи
Анотація: У посібнику розкрито теорію, технологію, психофізіологічні основи побудови та організації навчання як цілісного творчого процесу, охаректиризовано умови їх впровадження у зміст професійної підготовки.
Дод.точки доступу:
Бондар, В. І. \редактор.\
Митник, О. Я. \упорядник.\


Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

4.
373.3
М 29


    Мартиненко, С. М.
    Вивчення особистості молодшого школяра засобами педагогічної діагностики : навчально-методичний посібник / С. М. Мартиненко, М. Д. Осколова ; рецензент: В. І. Бондар, Н. М. Бібік. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 144 с. - 13.00 грн., 25.00 грн., 20.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

   Педагогічна психологія--Здатність до навчання--Навчально-методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
середня школа -- розвиток мислення -- педагогічне діагностування -- діагностичне спостереження -- діагностичні технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику подано діагностичні методики і технології вивчення індивідуальних психологічних особливостей, пізнавальних процесів, навчально-пізнавальної діяльності учнів молодшого шкільного віку; виокремлено педагогічне спостереження як метод діагностування і прогнозування розвитку особистості. Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, учителів початкової школи, батьків, а також фахівців, які займаються проблемами діагностування особистості.
Дод.точки доступу:
Осколова, М. Д.
Бондар, В. І. \рецензент.\
Бібік, Н. М. \рецензент.\


Примірників всього: 61
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (7),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (46)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (7),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (46)

Знайти схожі

5.
821.161.2-1
О-95


   
    Очима серця : ув’язнена лірика / упорядник В. І. Боровий ; художник В. Є. Бондар ; редактор: В. М. Верховень, К. К. Гулий. - Харків : Основа, 1993. - 384 с. : il. - ISBN 5-11-001118-4 : 5.00 грн., 5.00 грн., 1.50 грн.
    Зміст:
Маринчак, Віктор. Поезія / В. Маринчак. - С .3-6
Багряний, Іван. Поезія / І. Багряний. - С .6-24
Барладяну-Бирладник, Василь. Поезія / В. Барладяну-Бирладник. - С .24-34
Гнатюк, Іван. Поезія / І. Гнатюк. - С .53-69
Боровий, Василь. Поезія / В. Боровий. - С .34-53
Голобородько, Василь. Поезія / В. Голобородько. - С .69-80
Данько, Микола. Поезія / М. Данько. - С .95-128
Калинець, Ірина. Поезія / І. Калинець. - С .128-141
Качуровський, Ігор. Поезія / І. Качуровський. - С .141-158
Кочур, Григорій. = Поезія / Г. Кочур. - С .158-169
Красівський, Зіновій. Поезія / З. Красівський. - С .169-185
Лесів, Ярослав. Поезія / Я. Лесів. - С .185-199
Мельничук, Тарас. Поезія / Т. Мельничук. - С .199-222
Осадчий, Михайло. Поезія / М. Осадчий. - С .222-238
Пасічник, Володимир. Поезія / В. Пасічник. - С .252-269
Поліщук, Віталій. Поезія / В. Поліщук. - С .269-284
Сарма-Соколовський, Микола. Поезія / М. Сарма-Соколовський. - С .284-299
Сверстюк, Євген. Поезія / Є. Сверстюк. - С .299-314
Світличний, Іван. Поезія / І. Світличний. - С .299-315
Сеник, Ірина. Поезія / І. Сеник. - С .351-358
Стус, Василь. Поезія / В. Стус. - С .358-371
Тереля, Йосип. Поезія / Й. Тереля. - С .371-379
Шатилов, Микола. Поезія / М. Шатилов. - С .379-382
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Українська література--Поезія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
слово -- поезія -- лірика
Анотація: У збірці представлені твори сучасних українських поетів, справжніх лицарів духу, які зазнали переслідувань, морального терору й політичних репресій у роки комуністично-кагебістської сваволі.
Дод.точки доступу:
Боровий, В. І. \упорядник.\
Бондар, В. Є. \художник.\
Верховень, В. М. \редактор.\
Гулий, К. К. \редактор.\


Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
821.161.2.09
П 35


   
    Письменство: важкий хрест чи лавровий вінець? : анкета / уклад. В. Бондар. - Київ : Ярославів Вал, 2010. - 363 с. - ISBN 978-966-2151-26-8 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
часопис "Вежа" -- збірник відповідей
Дод.точки доступу:
Бондар, В. \уклад.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
37.091
Б 81


    Бондар, В.
    Теорiя i технологiя управлiння процесом навчання в школі [Текст] : навчальний посiбник / В. Бондар. - Київ : ФАДА, ЛТД, 2000. - 191 с. - ISBN 966-7625-12-5 : 7.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління школою--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
директор школи -- педагогічний аналіз -- управлінська діяльність

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

8.
336
Б 93


    Бутинець, Ф. Ф.
    Контроль і ревізія [Текст] : підручник / Ф. Ф. Бутинець, В. П. Бондар, Н. Г. Виговська, Н. І. Петренко. - 4-те вид., доповн. і перероб. - Житомир : Рута, 2006. - 560 с. - (Навчальні посібники з бухгалтерського обліку). - ISBN 966-8059-65-4 : 153.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Контроль--Ревізія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
планування -- ревізія -- інвентаризація -- перевірка документів
Дод.точки доступу:
Бондар, В. П.
Виговська, Н. Г.
Петренко, Н. І.


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

9.
373.3.091.2(075.8)
М 66


    Митник, О. Я.
    Технологія побудови навчання у початковій школі як цілісного творчого процесу : навчальний посібник для студентів / О. Я. Митник ; рецензент: В. І. Бондар, Н. В. Гузій, Г. О. Балл. - Київ : Видавництво НПУ імен М. П. Драгоманова, 2013. - 127 с. - ISBN 978-966-660-827-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика навчання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуально-творчі уміння -- діагностичні уміння -- діалогічні та організаційні уміння -- логічне та дивергентне мислення
Дод.точки доступу:
Бондар, В. І. \рецензент.\
Гузій, Н. В. \рецензент.\
Балл, Г. О. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.016:16(075.2)
М 66


    Митник, О.
    Уроки логіки у 4 класі : навчально-методичний посібник для вчителів початкової школи / О. Митник, І. О. Большакова ; рецензент: В. І. Бондар, Н. Г. Божок. - Київ : Початкова школа, 2013. - 192 с. - ISBN 978-966-8087-43-1 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Логіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
поняття -- судження -- перетворення -- обернення
Дод.точки доступу:
Большакова, І. О.
Бондар, В. І. \рецензент.\
Божок, Н. Г. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

11.
159.98:378.147
П 84


   
    Професійна підготовка практичного психолога: теорія і практика : збірник наукових статей. Випуск 1 / В. І. Бондар, Л. Г. Боброва. - Київ : Видавництво Національного університету ім. М. П. Драгоманова, 2011. - 116 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Практична психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- психотерапія -- конфлікти -- національна свідомість
Дод.точки доступу:
Бондар, В. І.
Боброва, Л. Г.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.
373.3.016
Б 81


    Бондар, В. І.
    Дидактика [Текст] : ефективні технології навчання студентів / В. І. Бондар ; Міністерство освіти України, УДПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вересень, 1996. - 129 с. - ISBN 5-330-05832-5 : 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Початкова школа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
проектування уроку -- початкова школа -- методи навчання
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти України
Український державний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: О168872740/2017/6
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2017р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sliwerski, В. Pedagogika przyszlosci / В. Sliwerski. - С.8-19
Бондар, В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці / В. Бондар. - С.20-25
Сисоєва, С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології / С. Сисоєва. - С.26-30
Хоружий, Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз / Г. Хоружий. - С.31-37
Kaminska, М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska. - С.38-43
Култаєва, М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва. - С.44-51
Рафальський, О. Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський. - С.52-58
Minczanowska, А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen / А. Minczanowska. - С.59-64
Мельниченко, В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…" / В. Мельниченко. - С.64-70
Ільїна, Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте / Г. Ільїна. - С.70-75
Дерека, Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека. - С.76-80
Курило, В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь / В. Курило, А. Гуцол. - С.81-85
Савченко, С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі / С. Савченко. - С.86-91
Klajmon-Lech, U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin / U. Klajmon-Lech. - С.92-97
Bartosiak, L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna / L. Bartosiak. - С.97-102
Szafranska, А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku / А. Szafranska. - С.103-109
Цехмістер, Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.110-114
Chojnacka-Synaszko, B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim / B. Chojnacka-Synaszko. - С.115-123
Piechaczek-Ogierman, G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci / G. Piechaczek-Ogierman. - С.123-128
Gebel, T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej / T. Gebel. - С.128-136
Олексюк, О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс / О. Олексюк, А. Коваль. - С.136-142
Соколова, І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості / І. Соколова. - С.143-149
Hruzd-Matuszczyk, A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia / A. Hruzd-Matuszczyk. - С.149-155
Батечко, Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст / Н. Батечко. - С.156-162
Громов, Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії / Є. Громов. - С.163-169
Харченко, Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи / Т. Харченко. - С.169-175
Мосьпан, Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.176-180
Самохвал, О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі / О. Самохвал. - С.181-186
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Бондар, В.
    Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці / В. Бондар // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 20-25, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.2025 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
логіка науки -- методологія -- наукова філософія
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.2025,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.
Шифр: П875300957/2018/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2
Зміст:
Бондар, В. Сучасний дискурс компонентів методологічних досліджень у педагогічній системі / В. Бондар, О. Божок. - С.7-14
Кл.слова: методологія, система, структура методології
Кулик, О. Допоміжні підходи до навчання в мовленнєвому розвитку учнів 5–9 класів у процесі вивчення словотвірної системи української мови / О. Кулик. - С.15-21
Батечко, Н. Conceptual bases of adaptation of ukraine’s higher education to the standards of education quality of the european area / Н. Батечко. - С.22-31
Дурдас, А. Розвиток університетської освіти франції: історичний аспект / А. Дурдас. - С.32-37
Куземко, Л. Технології розвитку в педагогів здатностей до самопізнання / Л. Куземко, О. Мойсак. - С.38-44
Каленик, О. Cтруктурно-змістова модель підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах медико-біологічного профілю / О. Каленик, Т. Цареградська. - С.45-50
Лисенко, О. Удосконалення професійної компетентності викладачів як передумова якісної медичної освіти / О. Лисенко. - С.51-56
Ткаченко, Т. Профілактика та корекція порушень постави учнів 1–4 класів на уроках фізичної культури / Т. Ткаченко. - С.57-65
Ошуркевич, Н. Сучасні педагогічні технології формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку / Н. Ошуркевич. - С.65-73
Ушаков, А. Виховання одухотвореного образу людини культури в інформаційну епоху / А. Ушаков. - С.73-81
Бовт, А. Вплив художньо-естетичного виховання учнів на розвиток множинного інтелекту / А. Бовт. - С.82-87
Блажевич, В. Формування виконавських умінь учнів молодшого шкільного віку в процесі навчання гри на гітарі / В. Блажевич. - С.88-92
Папушина, В. Експериментальне дослідження сформованості естетичної культури студентів (на прикладі вивчення зарубіжної літератури) / В. Папушина. - С.93-100
Стамбульська, Т. Культура мовлення особистості як історико-соціальне явище / Т. Стамбульська. - С.101-107
Журавльова, Л. Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією / Л. Журавльова. - С.108-115
Пальчикова, О. Критерії та показники сформованості крос-культурної компетентності студентів-філологів / О. Пальчикова. - С.116-123
Гуляк, О. Іноземна мова як чинник професійної самореалізації студента / О. Гуляк. - С.124-130
Вавіліна, С. Особливості викладання іноземних мов професійного спрямування в контексті інтегрованого навчання предмета і мови (clil) / С. Вавіліна. - С.131-138
Кульбашна, Я. Значення іншомовної комунікативної компетентності майбутнього лікаря та етапи її формування / Я. Кульбашна, В. Захарова. - С.139-145
Середа, І. Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в контексті технологічного підходу / І. Середа. - С.146-152
Михновецька, І. Дослідження рівня соціального розвитку дошкільників із синдромом дауна в умовах інклюзивної групи / І. Михновецька. - С.153-160
Лещій, Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.161-167
Сташук, О. Соціальний практикум як реабілітаційна складова інтеграції дітей дошкільного віку з особливими потребами в соціальне середовище / О. Сташук. - С.168-177
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: О955681096/2018/3
   Журнал

Ортопедія, травматологія, та протезування [Текст] : науково-практичний журнал/ Національна академія медичних наук України, Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М. І. Ситенка, Українська асоціація ортопедів-травматологів. - Харків : Водный спектр джи-эм-пи, 1927 - . - ISSN 0030-5987. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Бондаренко, С. Є. Мультимодальна анальгезія з використанням Анапірону нестероїдних протизапальних препаратів, локальної інфільтрації анестезії та прегабаліну в разі первинного ендопротезування кульшового суглоба / С. Є. Бондаренко, В. А. Філіпенко, М. В. Лизогуб. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Анкин, Н. Л. Проблемы улучшения результатов хирургического лечения повреждений таза / Н. Л. Анкин, Т. М. Петрик, В. А. Ладыка. - С.16-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Петров, В. Г. Шарнірний відвідний ортез на кульшовий суглоб та методика його застосування в дітей зі спастичними парезами / В. Г. Петров, В. Г. Шевченко, П. О. Баєв. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Корж, Н. А. Взаимосвязь рентгенометрических параметров нижнесегментарного лордоза и опороспособности крестцово-подвздошного сустава у больных с его дисфункцией при консервативном лечении / Н. А. Корж, В. А. Стауде, Е. Б. Радзишевская. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Мезенцев, А. О. Ретроспективний аналіз ускладнень після хірургічного лікування уродженого кіфозу в дітей / А. О. Мезенцев, Д. О. Демченко, Д. Є. Петренко. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Бистрицька, М. А. Частота остеопорозу та переломів у пацієнтів із травмою хребта і спинного мозку / М. А. Бистрицька. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, В. О. Зміни в паравертибральних м’язах пацієнтів із дегенеративними захворюваннями поперекового відділу хребта / В. О. Радченко, А. Г. Скіданов. - С.50-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, В. А. Результаты экспериментального поясничного заднебокового спондилодеза с использованием обогащенного тромбоцитами фабрина / В. А. Радченко, А. В. Палкин, В. А. Колесниченко. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Хмизов, С. О. Морфологічні зміни епіфізарного хряща дистального відділу стегнової кістки кролів в умовах його двобічного блокування пластинами з гвинтами / С. О. Хмизов, В. С. Рокутов, Д. В. Єршов. - С.66-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Корольков, О. І. Напружено-деформований стан моделі плоско-вальгусної деформації стопи за умов використання імплантатів для піднадп’яткового артроризу / О. І. Корольков, П. М. Рахман, М. Ю. Карпінський. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Омельченко, Т. М. Кореляція модуля пружності та рентгенологічної щільності кісткової тканини в зоні надп’ятково-гомілкового суглоба / Т. М. Омельченко, О. А. Бур’янов, А. П. Лябах. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Корольков, О. І. Напружено-деформований стан кульшового суглоба в дітей з асептичним некрозом головки стегнової кістки / О. І. Корольков, Є. С. Кацалап, М. Ю. Карпінський. - С.85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Корж, Н. А. Новая редакция классификации переломов по АО/ОТА / Н. А. Корж, К. К. Романенко, П. В. Никитин. - С.93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Косяков, О. М. Віддалені результати тотального ендопротезування кульшового суглоба з використанням трабекулярно-біонічної ніжки "Physiohip" / О. М. Косяков, О. А. Бур’янов, В. К. Бондар. - С.99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Косяков, О. М.
    Віддалені результати тотального ендопротезування кульшового суглоба з використанням трабекулярно-біонічної ніжки "Physiohip" [Текст] / О. М. Косяков, О. А. Бур’янов, В. К. Бондар // Ортопедия, травматология и протезирование : научно-практический журнал. - 2018. - № 3. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0030-5987

Кл.слова (ненормовані):
коксартроз -- асептичний некроз головки стегнової кістки -- ендопротезування кульшового суглоба -- трабекулярно-біонічна ніжка "Physiohip" -- реабілітація
Дод.точки доступу:
Бур’янов, О. А.
Бондар, В. К.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Бондар, В.
    Сучасний дискурс компонентів методологічних досліджень у педагогічній системі [Текст] / В. Бондар, О. Божок // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 7-14, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.714 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- система -- структура методології
Дод.точки доступу:
Божок, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.
376-056.36
К 65


    Константинів, О. В.
    Професійно-трудове навчання учнів з порушенням інтелекту : монографія / О. В. Константинів ; рецензент: В. І. Бондар, В. А. Гладуш, В. І. Гаврилов. - Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2019. - 190 с. - ISBN 978-966-496-486-6 : 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дефектологія--Трудове навчання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
професійно-трудове навчання -- порушення інтелекту
Дод.точки доступу:
Бондар, В. І. \рецензент.\
Гладуш, В. А. \рецензент.\
Гаврилов, В. І. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)