Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Глушак, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
   004:37.011.33(075.8)
   Г 55


    Глушак, О. М.
    Інформаційні технології навчання : лабораторний практикум : навчальний посібник для студентів інформатики спеціальних вищих навчальних закладів / О. М. Глушак, Н. П. Мазур, Л. М. Огнівчук ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2012. - 244 с. - 47.00 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інформатика--Методика навчання--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Word -- Excel -- Power Point
Дод.точки доступу:
Мазур, Н. П.
Огнівчук, Л. М.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства


Примірників всього: 98
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (21),
Фаховий коледж «Універсум» (20)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (21),
Фаховий коледж «Універсум» (20)

Знайти схожі

3.
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
    Зміст:
Хоружа, Л. Л. Вступне слово / Л. Л. Хоружа. - С .7-8
Ворначева, Л.Ю. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.) / Л.Ю. Ворначева. - С .9-19. - Библиогр. в конце ст.
Гаврилюк, А. В. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: класичний університет, освітня політика, освітні реформи
Заяць, Людмила Іванівна. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах / Л. І. Заяць. - С .25-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, джерела фінансування вищої освіти, модель фінансування
Леонтьева, Інна Василівна. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки / І. В. Леонтьева. - С .36-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, експеримент природний, Лазурський О.
Літіченко, О. Д. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження / О. Д. Літіченко. - С .46-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний журнал, педагогічна преса, педагогічна публіцистика
Руденко, Н. В. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст. / Н. В. Руденко. - С .51-59. - Библиогр. в конце ст.
Свириденко, А. Ю. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти / А. Ю. Свириденко. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, безпека життєдіяльності
Талпа, А. О. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі / А. О. Талпа. - С .67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, вступ до ВНЗ, студенти
Шинкар, Т. Ю. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України / Т. Ю. Шинкар. - С .73-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Бакун, Я. Е. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері / Я. Е. Бакун. - С .79-87
Кл.слова: PR-технології, дозвілля, розваги
Бодненко, Д. М. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі / Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. - С .87-92
Кл.слова: інформатизація, інформаційно-комунікаційні технології, навчально-виховний процес
Веселовська, О. В. Економічна сутність собівартості промислової продукції / О. В. Веселовська. - С .93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: собівартість продукції, витрати виробництва, суспільні витрати
Діденко, Н. М. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки / Н. М. Діденко. - С .100-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, позакласна робота, інноваційні технології
Загарій, В. П. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансова безпека, Національний банк України, монетарні заходи
Закраєвська, О. Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів / О. Ю. Закраєвська. - С .116-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів, учитель початкових класів
Кучаковська, Г. А. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профорієнтація, експертна система, інформаційно-комутаційні технології
Мазур, Н. П. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів / Н. П. Мазур. - С .131-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, профіль, профілізація
Олійник, А. М. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю / А. М. Олійник. - С .140-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, усна перевірка, бесіда
Петрик, Л. В. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов / Л. В. Петрик. - С .146-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-текст, засоби медіа-освіти
Процька, C. M. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання / C. M. Процька. - С .155-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні умови, професійна компетентність, комп'ютерні освітні технології
Руднік, Ю. В. Інноваційні технології навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .162-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія навчання, іноземні мови, структура інноваційної діяльності
Середюк, С. В. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство / С. В. Середюк. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформа 1861, Поділля, селяни
Скляр, О. О. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу / О. О. Скляр. - С .176-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, потреба, професійний інтерес
Теряєва, Л. А. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема / Л. А. Теряєва. - С .181-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, компонентна структура, компетенції
Шеремета, M. M. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні / M. M. Шеремета. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, вищий навчальний заклад, здоров’я
Гладун, М. А. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління" / М. А. Гладун. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: теорія поколінь, Z-покоління, діти молодшого шкільного віку
Дячок, Н. В. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів / Н. В. Дячок. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна мобільність, професійна мобільність, соціальна стратифікація
Корнят, В. С. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .206-213. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, діагностичні уміння, студент
Koxaнова, Олена Петрівна. Психологічна культура особистості сучасних студентів / О. П. Koxaнова. - С .213-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічна культура, психологічна компетентність , самовизначення
Лебідь, Н. К. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів / Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. - С .223-232. - Библиогр. в конце ст.
Терещенко, М. В. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків / М. В. Терещенко. - С .232-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: подружня зрада, пробачення, ревнощі
Чечко, Т. М. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку / Т. М. Чечко. - С .238-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, діти з особливостями психофізичного розвитку, соціально-педагогічний супровід
Гавриловська-Задорецька, М. В. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського / М. В. Гавриловська-Задорецька. - С .243-248. - Библиогр. в конце ст.
Горохова, Т. О. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей / Т. О. Горохова. - С .249-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ, НАВЧАЛЬний текст, ДИСКУРС
Груздьова, О. В. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. - С .256-261. - Библиогр. в конце ст.
Лосевич, Н. С. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. - С .261-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паремійний простір, мовленнєвий акт, ілокуція
Поклад, Т. С. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі / Т. С. Поклад. - С .266-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запах, дескрипції, номінація
Ульяницька, М. В. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок) / М. В. Ульяницька. - С .272-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр казки, чарівна казка, типологія казки
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
378.016:004(072)
Г 55


    Глушак, О. М.
    Методичні рекомендації до вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу "Інформаційні технології навчання" та "Технічні засоби навчання" [Текст] : для студ. неінформатичних спеціальностей вищихи навчальних закладів / О. М. Глушак ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 102 с. - 28.05 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інформаційні технології--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-ресурси -- база даних -- ділова графіка -- методичні рекомендації -- cервер
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8)

Знайти схожі

5.
004
І 74


   
    Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 203 с. - 49.35 грн.
    Зміст:
Баран, С. В. Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання / С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. - С .3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Белянін, А. В. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма / А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. - С .6-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, К. М. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови / К. М. Білик. - С .8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, О. А. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз" / О. А. Білоус. - С .10-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Болдар, О. І. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі / О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. - С .12-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Організазія МООС з використанням WIKI-технології / Л. О. Варченко-Троценко. - С .13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронкін, О. С. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів / О. С. Воронкін. - С .16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладун, М. А. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси" / М. А. Гладун. - С .19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Блоги як засоби освітньої діяльності / О. М. Глушак. - С .21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гогерчак, Г. І. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій / Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. - С .24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Джанашвілі, Т. Й. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote / Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. - С .26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюба, О. М. Роботехніка як змагання інтелектів / О. М. Дзюба. - С .28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, Т. А. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка / Т. А. Дорошенко. - С .30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, А. С. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .33-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, В. В. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами / В. В. Коваленко. - С .35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, О. А. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту / О. А. Ковальчук. - С .37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів / Г. А. Кучаковська. - С .40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучеровська, В. О. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи / В. О. Кучеровська. - С .43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, Н. В. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами / Н. В. Олексюк. - С .46-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, С. В. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології / С. В. Онищенко. - С .48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, С. В. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі / С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. - С .50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Ю. В. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі / Ю. В. Панченко. - С .52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Плєвако, К. П. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах / К. П. Плєвако. - С .54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижко-Семенюк, С. М. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін / С. М. Рижко-Семенюк. - С .56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Саварин, П. В. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті / П. В. Саварин. - С .59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, О. С. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу / О. С. Савченко. - С .62-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Я. О. Сичікова. - С .64-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті / Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. - С .66-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Співак, С. М. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності / С. М. Співак. - С .68-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Стариков, С. М. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики / С. М. Стариков. - С .71-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету / А. В. Тютюнник. - С .72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорів, Ю. В. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін / Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. - С .75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Халанчук, Т. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive / Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. - С .79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Харук, А. О. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі / А. О. Харук. - С .83-84
Хворостяний, О. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі / О. Хворостяний. - С .84--85
Шульженко, Д. С. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти / Д. С. Шульженко. - С .85-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрченко, А. О. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності / А. О. Юрченко. - С .87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцишин, А. В. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі / А. В. Яцишин. - С .90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрущак, І. Є. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень / І. Є. Андрущак. - С .94-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. В. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів / В. В. Артемчук. - С .96-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. О. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря / В. О. Артемчук. - С .99-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабій, В. В. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів / В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. - С .102-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, В. Ю. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation / В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. - С .104-106. - Бібліогр. в кінці ст.
ГлобаТ. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста / ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. - С .107-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбатовський, Д. В. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах / Д. В. Горбатовський. - С .108-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазарович, І. М. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу / І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. - С .112-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, К. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста / К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. - С .114-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Маковецька, С. В. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення / С. В. Маковецька. - С .117-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Мальцева, О. А. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів / О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. - С .119-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Малюта, С. В. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії / С. В. Малюта. - С .121-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Мозохіна, Є. В. Використання Google Scholar в науці / Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. - С .124-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Мукосій, І. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста / І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. - С .125-126
Поліщук, О. А. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах / О. А. Поліщук. - С .126-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Попов, О. О. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України / О. О. Попов. - С .129-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, Н. С. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки / Н. С. Редько. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією / М. А. Сабліна. - С .134-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства / М. А. Сабліна. - С .137-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, В. М. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів / В. М. Семенюк. - С .139-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Л. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач / О. Л. Сєдих. - С .141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel / О. Сєдих, А. Овчарук. - С .145-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій / І. С. Степура. - С .148-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелуденко, А. С. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами / А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. - С .150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Барков, И. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT / И. Барков. - С .154-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Богданов, А. Современные инструменты создания мобильных сетей / А. Богданов, Р. Кудинов. - С .156-157
Болбот, Б. Створення Youtube-каналу відеоконтенту / Б. Болбот. - С .157-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, О. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу / О. Голуб, Н. Мегедь. - С .159-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, І. Хмарний сервіс 4SYNC / І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. - С .162-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпусь, Т. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY / Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. - С .164-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, А. Хмарний сервіс Onedrive / А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. - С .166-167
Коваленко, Б. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі / Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. - С .167-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Козленко, М. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж / М. Козленко, Н. Бойчук. - С .169-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Котул, Є. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті / Є. Котул. - С .171-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. Огляд сучасних технологій 3D-друку / О. Кузьменко. - С .173-175
Куліковська, О. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів / О. Куліковська. - С .175-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кутишев, Д. Використання хмарного сервісу "Мега" / Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. - С .177-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, О. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure / О. Марченко. - С .179-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Н. Можливості математичного пакета Mathcad / Н. Назаренко. - С .181-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Польовик, П. Хмарний сервіс Google Sites / П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. - С .184-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситник, І. Використання хмарного відеоредактора Wevideo / І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. - С .185-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Старицька, Є. Віртуальна дошка Padlet / Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. - С .187-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Яскевич, В. О. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів / В. О. Яскевич. - С .190-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцик, Р. Інструменти соціальної мережі "Твіттер" / Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков. - С .193-195. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Тези--Збірники

   Освіта


Кл.слова (ненормовані):
віртуальна лабораторія -- мультиядерні -- відеоредактор -- технології -- теорія
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: О283150799/2014/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бабушко, С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевчук, Н. С. Визначення критеріїв вихованості дітей трудових мігрантів / Н. С. Гевчук. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Підтримка обдарованої учнівської молоді: нормативно-правовий та соціально-педагогічний аспекти / Ю. В. Грищук. - С.46-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Дідик, Н. М. Розвиток особистісної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Н. М. Дідик. - С.58-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, В. Г. Змістова й організаційно-діяльнісна спрямованість елективного курсу з української мови "Лінгвістична лабораторія" / В. Г. Заєць. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціально-ціннісні моделі філософії освіти і менеджменту виховання в інструменталізмі прагматизму і неопрагматичній концепції / В. В. Зінченко. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі / Л. В. Козак. - С.95-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Форсайт для розвитку освіти в середньостроковій і довгостроковій перспективі / О. М. Кузьменко. - С.108-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Формування інтеркультурної компетентності у майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Моделі створення бази знань експертної системи з вибору спеціальності для абітурієнтів вищого навчального закладу / Г. А. Кучаковська. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Нова концепція профільного навчання у старшій школі та її вплив на підготовку майбутніх вчителів інформатики / Н. П. Мазур. - С.139-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. О. Основні принципи організації діяльності навчального народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі / М. О. Малахова. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Наровлянський, О. Д. Нормативно-правове регулювання діяльності дитячих таборів (центрів) в Україні / О. Д. Наровлянський. - С.156-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Про що розповість педагогу конституція тіла студента / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрощук, Н. Р. Система підвищення кваліфікації вчителів для народних шкіл в Україні (кінець XIX – початок XX століття): історіографія питання / Н. Р. Петрощук. - С.182-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрунько, О. В. Освітні інновації в Україні: проблеми впровадження та можливості оптимізації / О. В. Петрунько. - С.194-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазанович, Л. В. Використання медіатехнологій у навчанні англійської мови студентів вищого медичного навчального закладу / Л. В. Сазанович. - С.208-217. - Бібліогр. в кінці ст.
Тригуб, І. І. Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект / І. І. Тригуб. - С.218-226. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Використання хмарних сервісів для створення освітнього середовища викладача та студента / А. В. Тютюнник, Т. О. Гончаренко. - С.227-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: О283150799/2016/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - С.1-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Браткова, О. І. Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів / О. І. Браткова. - С.9-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Вембер, В. П. Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська. - С.19-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / О. М. Глушак. - С.30-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти / А. К. Грабовий. - С.42-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Демешкант, Н. А. Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат. - С.54-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі / І. В. Ковалинська. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Коршевнюк, Т. В. Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти / Т. В. Коршевнюк. - С.79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кубіцька, М. Д. Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя / М. Д. Кубіцька. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельніченко, Т. В. Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами / Т. В. Мельніченко. - С.96-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Мерзлякова, О. Л. Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації / О. Л. Мерзлякова. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень / В. Г. Муромець. - С.121-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Як подолати педагогу тривожність студентів? / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - С.131-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.145-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос. - С.157-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть / Н. М. Руденко. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаревський, Н. М. Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету / Н. М. Слюсаревський. - С.177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Cтеблюк, С. В. Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації / С. В. Cтеблюк. - С.188-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник. - С.198-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Тесленков, О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання / О. Ю. Тесленков. - С.208-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Т. В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу / Т. В. Хома. - С.217-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Яновська, Л. Г. Формування умінь етнокультурної діяльності у майбутніх учителів історії / Л. Г. Яновська. - С.226-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: О283150799/2016/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Коляденко, О. В. Ідеї Бориса Грінченка про мету і завдання національної школи / О. В. Коляденко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартич, Р. В. Уявлення про живе як складова східнохристиянських учень: світоглядно-освітологічний аспект / Р. В. Мартич. - С.13-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, М. М. Cтановлення системи вищої фізкультурної освіти майбутніх фітнес-тренерів в Україні / М. М. Василенко. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Сліпчук, В. Л. Соціально-економічні умови професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Л. Сліпчук. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Г. Соціальна афіліація студентської молоді як чинник організаційного розвитку вищої школи / Т. Г. Купрій. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів / О. О. Музика. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель / В. В. Зінченко. - С.74-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Становлення та розвиток освіти в Польщі початку ХІ – кінця ХVІ століття / Ю. В. Грищук. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Бацуровська, І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів / І. В. Бацуровська. - С.108-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гулівата, І. О. Формування математичних понять засобами інформаційних технологій / І. О. Гулівата, Л. П. Гусак. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології / О. М. Глушак. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Освітологічні характеристики чинників формування психологічної компоненти у професійній підготовці майбутніх фахівців / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Загородня, А. А. Аналіз навчальних програм та моделей підготовки фахівців економічної галузі в Україні / А. А. Загородня. - С.152-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Бісмак, О. В. Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи / О. В. Бісмак. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
004
І 74


    Глушак, О. М.
    Блоги як засоби освітньої діяльності / О. М. Глушак // Інформаційні технології - 2015 : зб. тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 трав. 2015 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (04.06.2015р. Інв.29748 - 49.35 грн.) (вільний)
ГП ІБВ (04.06.2015р. Інв.29749 - 49.35 грн.) (вільний)
Ф1 (04.06.2015р. Інв.29750 - 49.35 грн.) (вільний)
Ф2 (04.06.2015р. Інв.29751 - 49.35 грн.) (вільний)
Ф3 (04.06.2015р. Інв.29752 - 49.35 грн.) (виданий)
Прим.29752 (Ф3) зайнятий


Знайти схожі

11.


    Глушак, О. М.
    Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Глушак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 30-41, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.3041. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатичні дисципліни -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито змістові особливості підготовки майбутніх бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності. У результаті дослідження визначено, що під час підготовки бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності зосереджено увагу на формування: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Глушак, О. М.
    Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии [Електронний ресурс] / О. М. Глушак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 106-114, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.10614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатичні дисципліни -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності бакалаврів філології у процесі навчання інформатичних дисциплін. Проаналізовано поняття «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність». Визначено компоненти інформатичної компетентності в контексті функціонально-діяльнісного поля бакалавра з філології. У результаті дослідження визначено, що у процесі формування інформатичної компетентності у бакалаврів з філології необхідно зосередити увагу на: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності під час навчання й у процесі професійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Глушак, О. М.
    Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології [Електронний ресурс] / О. М. Глушак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 130-140, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.13040. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатичні дисципліни -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито результати дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології. Визначено та проаналізовано рівні сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології – початковий, середній, достатній та високий. У результаті дослідження визначено, що у студентів експериментальної групи показники рівнів сформованості інформаційної культури значно відрізняються від показників рівнів сформованості інформаційної культури студентів контрольної групи. Студенти експериментальної групи демонструють високий та достатній рівні сформованості інформаційної культури, що свідчить про доцільність цілеспрямованої роботи щодо формування інформаційної культури у бакалаврів з філології під час вивчення дисциплін інформаційно-комп’ютерного циклу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Глушак, О. М.
    Дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компоненту інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології [Електронний ресурс] / О. М. Глушак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 1. - С. 25-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)