Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Грицак, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
82.0
П 35


    Питання літературознавства [Текст] : науковий збірник / Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. - Чернівці : Рута, 1966 - .
   Випуск 71. - 2006. - 287 с. - Бібліогр. наприкінці ст. - 15.00 грн.
    Зміст:
Бумбур, Ю. Н. Формы авторской рефлексии в прозе Джона Фаулза / Ю. Н. Бумбур. - С .3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Фаулз Джон, про творчість, авторська рефлексія, рефлексія героя
Ворок, Х. Б. Повість Івана Франка "" : онейричний аспект дослідження / Х. Б. Ворок. - С .11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Франко Іван, Для домашнього огнища, про твір, наратив, онейрична візія
Дробіт, І. М. Іронія історії в романі Малколма Бредбері "До Ермітажу" / І. М. Дробіт. - С .20-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бредбері Малком, До Ермітажу, про твір, іронія, постмодернізм
Дронь, К. І. "Аріаднині ниті" : про деякі непомічені міфологеми в прозі І. Франка / К. І. Дронь. - С .29-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Франко Іван, про творчість, проза Івана Франка, міфологема
Іванів, О. А. Наративна поліфонія у романі Тоні Моррісон "Любов" / О. А. Іванів. - С .39-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Моррісон Тоні, Любов, про твір, наратор, структура літературного твор
Ивасишена, Т. В. Особенности архитектоники пьес Л. Андреева "Екатерина Ивановна" и В. Винниченко "Грех" (типологический анализ) / Т. В. Ивасишена. - С .50-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Андреєв Леонід, Катерина Іванівна, про твір, Винниченко В., Гріх, про твір, архітектоніка
Краснящих, А. П. К проблеме типологии постмодернистского сюжета / А.П. Краснящих. - С .58-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, споживач, парадигма
Лупак, Н. М. Музичність літератури кінця XIX - початку XX століття (у творчості "молодомузівців") / Н. М. Лупак. - С .64-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодомузівці, музичність, синтез мистецтв
Маценка, С. П. Життя „тексту Моцарта” у „Великому часі” як його смислова актуалізація (на матеріалі сучасної німецької літератури та літературно-критичної думки) / С. П. Маценка. - С .76-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моцартіана, герменевтика, рецепція
Павліщева, Я. О. Міфоелементи романів Г. Міллера "Тропік Рака", "Чорна весна" і "Тропік Козерога" / Я. О. Павліщева. - С .85-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Міллер Г., Тропік Рака, про твір, Міллер Г., Чорна весна, про твір, Міллер Г., Тропік Козерога, про твір
Тарангул, И. Л. Своеобразие переосмысления традиционных структур в драматургии Е. Шварца / И. Л. Тарангул. - С .90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шварц Є., про творчість, драма, авторське переосмислення
Титянін, К. О. Межа естетизування в творчості Анатоля Франса / К. О. Титянін. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Франс Анатоль, про творчість, естетизм, гармонія
Бабій, Л. Б. Критика реакції читача серед провідних літературознавчих шкіл XX століття (на прикладі праць Сгенлі Фіша) / Л. Б. Бабій. - С .102-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: критика реакції читача, Фіш Стенді, аналіз праць, інтерпретаційні спільноти
Козлик, І. В. Філософія М. Гайдеґґера і вектор зміни методологічної парадигми сучасного літературознавства / І. В. Козлик. - С .111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гайдеґґер Мартін, про нього, методологія, категорія "буття"
Бялик, В. Д. Лінгвокультурні концепти: герменевтика та переклад / В. Д. Бялик. - С .117-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвізм, переклад, концепт
Ланових, З. Б. Генеза біблійної герменевтики як основа сучасної гуманітаристики / З. Б. Ланових. - С .131-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: біблійна герменевтика, інтерпретація, рефлексія
Безчотнікова, С. В. Рецепція фольклорних традицій у жанрі літературної утопії / С. В. Безчотнікова. - С .140-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рецепція, утопія, меніпея
Варецька, С. О. Рецепція епохи бароко в сучасній німецькій літературі / С. О. Варецька. - С .154-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бароко, барокова естетика, рецепція
Грицак, Н. Р. Рецепція творчості Марини Цвєтаєвої в Україні (на зламі к. ХХ - п. ХХІ ст.) / Н. Р. Грицак. - С .164-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Цвєтаєва Марина, про творчість, рецепція, переклад
Лешко, У. О. Християнські мотиви в оповіданнях на сторінках дитячих журналів кінця XIX - поч. ХХІ ст. / У. О. Лешко. - С .174-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: християнські мотиви, оповідання, дитячі журнали
Матійчак, А. А. Айріс Мердок у дискусіях на порозі постмодернізму (письменницька критика як форма рецепції) 182 / А. А. Матійчак. - С .182-188. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мердок Айріс, про творчість, письменницька критика, типи дискурсу
Мойсіна, А. А. Ім’я Євгена Маланюка на сторінках сучасних українських видань / А. А. Мойсіна. - С .189-198. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Маланюк Євген, про нього, поет, публіцист
Олійник, І. Д. "Теорія читацького відгуку" як спроба критичного прочитання перекладів (на прикладі творів для дітей Р. Кіплінга) / І. Д. Олійник. - С .199-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кіплінг Редьярд, про твори, читацький відгук, критика
Челецька, М. М. Поетика "відкритого твору" : межі рецепції ("Odi profanum vulgus" Івана Франка) / М. М. Челецька. - С .211-217. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Франко Іван, Odi profanum vulgus, про твір, відкритий твір, рецепція
Астрахан, Н. А. Авторські інтепретаційні моделі та їх програми в казці А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц" / Н. А. Астрахан. - С .218-230. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір, авторські інтерпретаційні моделі, філософська казка
Козимирська, Т. А. Інтерпретації класичних художніх зразків у поетичній драматургії Тоні Харрісона / Т. А. Козимирська. - С .231-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Харрісон Тоні, про твори, драматургія, п'єса
Бернюков, А. М. Герменевтика як універсальний метод гуманітарних наук / А. М. Бернюков. - С .241-252. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст, зміст, інтерпретація
Лановик, М. Б. Ігрові стратегії у літературознавчих студіях : до проблеми новітніх інтерпретативних моделей / М. Б. Лановик. - С .253-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерпретація, герменевтика, гра
Фісенко, Т. В. Теорія мережевої літератури як новий літературознавчий дискурс / Т. В. Фісенко. - С .268-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мережева література, дискурс, текст
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Збірники

Дод.точки доступу:
Червінська, О. В. \ред.\
Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка(Київ)
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: О283150799/2018/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: Н057263/2020/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії / Л. Хоружа, О. Тадеуш. - С.7-16
Cherepekhina, O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy / O. Cherepekhina. - С.17-22
Скрипник, Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти / Т. Скрипник, К. Бірюкова. - С.23-29
Петренко, Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.30-36
Грицак, Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури / Н. Грицак. - С.37-43
Tsiuniak, O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities / O. Tsiuniak. - С.44-48
Нетреба, М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення / М. Нетреба. - С.49-54
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови / О., Петрова С. Огурцова О. - С.55-60
Mikhno, O. Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo / O. Mikhno. - С.61-67
Бульвінська, О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів / О. Бульвінська. - С.68-73
Михаськова, М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. Михаськова
Pavlenko, O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions / O. Pavlenko. - С.80-85
Pappas, G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis / G. Pappas. - С.86-92
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends / N., Durdas A. Batechko N. - С.93-98
Kaminska, M. Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy / M. Kaminska. - С.99-107
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Грицак, Н.
    Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Н. Грицак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - С. 37-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний компонент -- жанрова грамотність -- структура жанрової грамотності -- студент-філолог
Анотація: У статті запропонована авторська структура жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури. Обґрунтована доцільність уведення до структури жанрової грамотності студентів-словесників аксіологічного компоненту. Проаналізовано змістове наповнення аксіологічного блоку запропонованої структури. Показано, що аксіологічний складник спрямований на усвідомлення природи фундаментальних цінностей, розуміння інокультурних цінностей з урахуванням спадщини рідної культури, усвідомлення відмінностей у системі ціннісних орієнтирів, осмислення власної самобутності. Доведено, що сприйняття студентом-філологом інонаціональних культурних цінностей є творчим процесом, що передбачає емоційне налаштування на рецепцію інокультурної реальності. Наголошено, що аксіологічний компонент запропонованої структури синтезує фахове і особистісне зростання студента-філолога.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: О283150799/2021/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Петрощук, Н. Організація дитячих дошкільних закладів освіти у Києві (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) / Н. Петрощук. - С.1-14
Братко, М. Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу / М. Братко. - С.15-36
Сисоєв, О. Концепт «компетентність з циркулярної економіки» в міжнародному науковому просторі / О. Сисоєв. - С.37-49
Зубехіна, Т. Туристична освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Т. Зубехіна [и др.]. - С.50-65
Інші автори: Терлецький В., Ольхова-Марчук Н., Кушнір В.
Горбань, О. Критичне мислення як основа сучасних освітніх підходів у формуванні особистості учня / О. Горбань, В. Федюк. - С.66-83
Грицак, Н. Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики / Н. Грицак. - С.84-102
Хоружа, Л. Соціально-психологічні аспекти переходу педагогічного знання в інновацію / Л. Хоружа. - С.103-117
Вакулова, І. Педагогічна інноватика як предмет дослідження вітчизняних та зарубіжних учених / І. Вакулова. - С.118-140
Мосьпан, Н. Трансформація національної вищої освіти під час пандемії covid-19 очима студентів та викладачів / Н. Мосьпан. - С.141-153
Nalyvaiko, O. Canvas lms: opportunities and features / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko. - С.154-172
Хомік, О. Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного Ефективність електронних освітніх ресурсів для реалізації дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами (на прикладі Lms Moodle та Microsoft Teams / О. Хомік, Н. Савчук. - С.173-195
Сяо, Лей. Характерні особливості самовираження при підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / Лей Сяо. - С.196-209
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Грицак, Н.
    Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. Грицак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 188-199, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.198. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційне навчання -- інноваційні технології -- лекція-конференція -- лекція-прес-конференція -- мультимедіа
Анотація: У статті теоретично обґрунтуванні поняття «інноваційне навчання» та «інноваційні технології». Автор доводить, що актуальними питаннями у системі вищої освіти в умовах кредитно-модульного навчання є впровадження інноваційних технологій. Розглянуто поняття «інновація» у трьох аспектах. Проаналізовано основні складові інноваційного навчання. Розкрита роль і значення інформаційних технологій, а також аргументована доцільність впровадження новітніх технологій в навчально-освітній процес вищих навчальних закладів. Автором частково запропоновано найбільш ефективні методи і форми навчальної роботи студентів-словесників на заняттях із зарубіжної літератури вищих навчальних закладів. Доведено, що застосування інноваційних технологій концентрує увагу студентської аудиторії, стимулює запам’ятовування навчального матеріалу, формує інформаційну культуру студентів-філологів, посилює творчу складову традиційної форми навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Грицак, Н.
    Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики [Електронний ресурс] / Н. Грицак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 84-102, DOI 10.28925/2312-5829.2021.46 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- професійні орієнтири -- педагогічна майстерність -- майбутній вчитель
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)