Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Калошин, В. Ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.
74.204.21
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Адаптація молодого вчителя [Текст] / В. Ф. Калошин. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2012. - 124 с., [1] с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2754-09-4 : 3.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.204.21

Рубрики: Педагогіка--дидактика--педагогічний колектив--Україна

   Самоосвіта


Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток вчителя -- самопрограмування -- ситуація успіху

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
159.923.2
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Позитивне мислення: щастя, здоров’я, успіх. Вип.4 (64) / В. Ф. Калошин ; ред. В. В. Григораш. - Харків : Основа, 2008. - 256 с. - ISBN 978-966-333-689-3 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --дитяча психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- негативне мислення -- свідомість та півсвідомість -- надмірне реагування -- раціональне мислення
Анотація: В навчальному посібнику узагальнені численні матеріали щодо позитивного мислення, за допомогою якого кожен освітянин та його вихованці зможуть стати на шлях оптимізму, реалізації свого безмежного потенціалу, духовного оздоровлення себе, суспільства. Призначений для широкого кола освітян, студентів, учнів старших класів, а також для всіх тих, хто бажає змінити себе, розкрити свій потенціал, досягти успіху.
Дод.точки доступу:
Григораш, В. В. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
159.955
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Позитивне мислення-важливий фактор життєтворчості майбутнього офіцера. : навчальний посібник / В. Ф. Калошин ; рецензент: І. А. Зязюн, І. О. Хорєв, В. І. Вєтров. - Київ : ВГІ НАОУ, 2001. - 164 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Військова психологія і педагогіка--Методи виховання позитивного мислення--Навчальні видання для спеціалізованих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
активність -- життєвий оптимізм -- духовне оздоровлення -- досягнення успіу
Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. \рецензент.\
Хорєв, І. О. \рецензент.\
Вєтров, В. І. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
88.53
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Чому все не так, як хочеться? / В. Ф. Калошин // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4/6. - С. 77-79
ДРНТІ
ББК 88.53

Рубрики: Психологічний практикум

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
Шифр: У411512/2017/1/2
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2017р. № 1/3
Зміст:
Гузик, М. П. Яку небезпеку приховує монополія дарвінізму для української освіти? : (погляд педагога-практика) / М. П. Гузик. - С.2–11.
Калошин, В. Ф. До сучасної парадигми управління навчально-виховним процесом / В. Ф. Калошин. - С.12–19.
Харківець, В. В. Використання технологій дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / В. В. Харківець. - С.20–21.
Галітська, О. В. Імідж навчального закладу – конкурентоспроможність школи / О. В. Галітська. - С.22–27.
Перехейда, О. М. Інноваційно-концептуальна модель управління навчальним закладом / О. М. Перехейда. - С.28–75.
Луговська, С. О. Школа ціннісного самовизначення / С. О. Луговська. - С.76–79.
Максимченко, Г. М. Школа радості, творчості, спокою та доброти / Г. М. Максимченко. - С.80–84.
Лозовська, В. В. Творча реалізація педагогічних ідей В. О. Сухомлинського / В. В. Лозовська. - С.85–87.
Левченко, Л. П. Реалізація гуманістичних ідей творчої спадщини В. Сухомлинського / Л. П. Левченко, С. Г. Колісніченко, Н. П. Севрук. - С.88–90.
Солонько, Н. В. Ідеї В. Сухомлинського – в практику роботи школи / Н. В. Солонько. - С.91–95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Ш111224/2017/7
   Журнал

Шкільному психологу. Усе для роботи [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 7
Зміст:
Харчишина, М. О. Особливості превентивної роботи з важковиховуваними дітьми молодшого шкільного віку: теоретичний аспект / М. О. Харчишина. - С.2-7
Решетіло, С. В. Вибір професії - задача з багатьма невідомими : Виховна година / С. В. Решетіло. - С.8-14
Мазур, М. Г. Мій клас : Заняття з елементами тренінгу для молодших школярів / М. Г. Мазур, Е. В. Русина. - С.15-16
Пономаренко, О. М. Особистісне зростання учителя засобами неформальної та інформальної освіти : Тренінг для педагогів / О. М. Пономаренко. - С.17-20
Котляр, Н. П. Збереження психологічного здоров'я педагогів : Тренінгове заняття / Н. П. Котляр. - С.21-29
Калошин, В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді / В. Ф. Калошин. - С.30-39
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: У411512/2017/34/36
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2017р. № 34/36
Зміст:
Воронова, С. В. Коуч-технологія для директора школи / С. В. Воронова. - С.2–61.
Криворучко, М. В. Супервізія як умова особистісно зорієнтованого підходу у роботі з педагогічними кадрами / М. В. Криворучко. - С.62–73. - Бібліогр.: 13 назв.
Калошин, В. Ф. Роздуми про нову школу / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.74–83.
Ілько, А. В. Програма розвитку закладу середньої освіти / А. В. Ілько. - С.84–89.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
371.113.1(477)
К 17


    Калошин, В. Ф.
    До сучасної парадигми управління навчально-виховним процесом / В. Ф. Калошин // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1/3. - С. 12–19.
УДК

Рубрики: Навчально-виховний процес--управління

Кл.слова (ненормовані):
насильнецьке управління -- авторитиврна педагогіка -- педагогіка співробітнитцтва -- пасивна педагогіка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

9.
Шифр: У411512/2018/1/3
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 1/3
Зміст:
Калошин, В. Ф. Правильна освіта: що це? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.6–14.
Богініч, Л. В. Вивчення предметів духовно-морального спрямування в закладах освіти / Л. В. Богініч, І. І. Якухно. - С.15–28. - Бібліогр.: 10 назв.
Уткіна, С. В. Здоров’я педагогічного працівника як складова професійного зростання / С. В. Уткіна. - С.29–34. - Бібліогр.: 10 назв.
Піманкіна, О. В. Сторітеллінг в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / О. В. Піманкіна, Т. М. Каптан, І. В. Гуркаленко. - С.35–47. - Бібліогр.: 12 назв.
Степанець, Л. В. Технологія змішаного навчання та її використання в педагогічній діяльності / Л. В. Степанець. - С.48–60. - Бібліогр.: 16 назв.
Василенко, Н. В. Авторський семінар-практикум "Управління науково-методичною роботою в навчальному закладі": навчально-методичні матеріали / Н. В. Василенко. - С.61–75. - Бібліогр.: 5 назв.
Жук, О. С. Організація методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / О. С. Жук. - С.76–95. - Бібліогр.: 9 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: У411512/2018/4/6
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 4/6
Зміст:
Галітська, О. В. Актуальність розвитку методологічної культури педагога / О. В. Галітська. - С.2–4.
Кур’янович, І. С. Використання єдиного інформаційного простору школи для оптимізації організаційно-управлінської діяльності навчального закладу / І. С. Кур’янович [и др.]. - С.5–25.
Інші автори: Луценко О. Г., Біленець Н. А. , Уваров С. О.
Полєшко, Р. А. Гуманістичні засади соціально-психологічної роботи в системі інклюзивної освіти технічного ліцею / Р. А. Полєшко, В. В. Щорс. - С.26–43. - Бібліогр.: 23 назви.
Блащук, Л. І. Організація роботи з обдарованими дітьми: методичні рекомендації / Л. І. Блащук. - С.44–47. - Бібліогр.: 5 назв.
Бутівченко, В. В. Управління розвитком професійної компетентності педагогів закладу загальної середньої освіти / В. В. Бутівченко. - С.48–59. - Бібліогр.: 13 назв.
Калошин, В. Ф. Як підвищити ефективність мислення в управлінській діяльності / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.60–63.
Жадан, Л. В Педагогічний словник / Л. В Жадан, В. П. Жадан. - С.64–94.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: У411512/2018/7/9
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 7/9
Зміст:
Калошин, В. Ф У чому причини успіху шкільної освіти Фінляндії / В. Ф Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.2–11.
Підласий, І. П. Права без обов’язків / І. П. Підласий. - С.12–23.
Василенко, Н. В. Нова українська школа: методичний консиліум / Н. В. Василенко. - С.24–32.
Гринчук, Ю. Особистий планер щасливого педагога / Ю. Гринчук. - С.34–36.
Родіна, Т. Л. Відкрита школа – новий виклик освітніх менеджерів у межах розвитку громадсько-державного управління закладом освіти / Т. Л. Родіна. - С.37–40. - Бібліогр.: 7 назв.
Тимощук, О. П. Технологія упровадження мережевих проектів в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / О. П. Тимощук. - С.41–47. - Бібліогр.: 4 назви.
Скрипник, В. І. Моніторинг заагальної середньої освіти як складова системи управління якістю знань / В. І. Скрипник, О. О. Скрипник. - С.48–61. - Бібліогр.: 12 назв.
Перехейда, О. М. Організація харчування учнів у навчально-виховному комплексі "Ерудит" м. Києва / О. М. Перехейда. - С.62–66.
Жадан, Л. В. Педагогічний словник / Л. В. Жадан, В. П. Жадан. - С.70–95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: У411512/2018/10/12
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 10/12
Зміст:
Мальована, О. І. Розвиток компетентностей – вимога сьогодення / О. І. Мальована. - С.2–10. - Бібліогр.: 7 назв.
Кучеренко, Н. Я. Міжшкільне методичне об’єднання учителів гуманітарного циклу за умов об’єднаної територіальної громади / Н. Я. Кучеренко. - С.11–17. - Бібліогр.: 3 назви.
Бережна, Л. К. Управління інноваційними процесами в освітньому закладі через систему науково-методичної роботи / Л. К. Бережна. - С.18–21. - Бібліогр.: 6 назв.
Алєксєєнко, С. Г. Шляхи підвищення ефективності управлінської діяльності за умов здійснення дослідно-експериментальної роботи в освітньому закладі / С. Г. Алєксєєнко. - С.22–23. - Бібліогр.: 3 назви.
Калошин, В. Ф Як змінити мінус на плюс? / В. Ф Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.24–30.
Мельничук, Л. С. Школа як осередок розвитку громади / Л. С. Мельничук. - С.73–78. - Бібліогр.: 9 назв.
Жадан, Л. В. Педагогічний словник / Л. В. Жадан, В. П. Жадан. - С.36–72.
Стельмах, А. Г. Активізація діяльності ради освітнього округу – необхідна умова створення єдиного освітнього простору в межах округу / А. Г. Стельмах. - С.79–83. - Бібліогр.: 4 назви.
Хоцька, Л. М. Шляхи модернізації управління в освітніх округах району / Л. М. Хоцька. - С.84–87.
Вербило, Л. В. Денишівський освітній округ – школа людинотворення / Л. В. Вербило. - С.88–91.
Мудрий, І. Л. Міжшкільні комбінати: роль і місце в розбудові нової школи – школи майбутнього / І. Л. Мудрий. - С.92–94.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Калошин, В. Ф.
    Чому все не так, як хочеться? [Текст] / В. Ф. Калошин // Управління школою. - Київ : Основа, 2015. - № 4/5/6. - С. 77-79

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

14.


    Калошин, В. Ф.
    До сучасної парадигми управління навчально-виховним процесом / В. Ф. Калошин // Управління школою. - Київ : Основа, 2017. - № 1/3. - С. 12–19.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

15.


    Калошин, В. Ф.
    Наслідки тільки правильної відповіді [Текст] / В. Ф. Калошин // Шкільному психологу. Усе для роботи. - Київ : Основа, 2017. - № 7. - С. 30-39


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: У411512/2018/13/15
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 13/15
Зміст:
Половенко, О. В. Безперервна освіта педагога за індивідуальною освітньою траєкторією / О. В. Половенко, Л. М. Кірішко. - С.67–93.
Бєлік, Т. А. Таксономія цілей навчання як запорука належної організації та діяльності органів студентського самоврядування / Т. А. Бєлік, Н. Г. Пугачова, І. В. Ільїнова. - С.64–66.
Калошин, В. Ф. Педагогіка співробітництва: необхідність, сутність, практика / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.46–63. - Бібліогр.: 7 назв.
Байло, В. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності керівника закладу освіти / В. В. Байло. - С.33–45. - Бібліогр.: 5 назв.
Українець, Т. Л. Упровадження партнерських відносин між школою та громадою, організаціями, фондами, установами / Т. Л. Українець. - С.30–32.
Антонюк, Л. В. Демократизація освітньої діяльності як підґрунтя громадсько-активної школи / Л. В. Антонюк. - С.27–29.
Хімін, Н. В. Громадсько-активна школа як засіб управління якістю освіти / Н. В. Хімін. - С.25–26.
Климко, Л. В. Розбудова регіональної мережі громадсько-активних шкіл за умов освітніх змін / Л. В. Климко. - С.20–24.
Лютко, О. М. Мотиваційний менеджмент: моделі реалізації / О. М. Лютко. - С.14–19. - Бібліогр.: 8 назв.
Тарасова, В. Г. Програма розвитку гімназії / В. Г. Тарасова. - С.6–13.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: У411512/2018/19/21
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 19/21
Зміст:
Скрипник, В. І. Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності / В. І. Скрипник. - С.65–94.
Шевченко, О. О. Критичне мислення: ключові характеристики та вправи для його розвитку : (майстер-клас) / О. О. Шевченко. - С.58–64.
Вареха, А. Г. Віртуальна педагогічна виставка "Освітній простір Кіровоградщини: інноваційність, доступність, якість" / А. Г. Вареха. - С.53–57. - Бібліогр.: 5 назв.
Черниш, О. В. Програма "Відродження з любов’ю в серці" / О. В. Черниш. - С.35–52. - Бібліогр.: 21 назва.
Калошин, В. Ф. Практикум із вирішення критичних педагогічних ситкацій / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.25–34.
Похилюк, І. І. Участь громадськості в управлінні закладми освіти – вимога часу / І. І. Похилюк. - С.20–24. - Бібліогр.: 16 назв.
Федорець, М. Володіння іноземними мовами як ключова компетентність та умова успішності в ХХІ столітті / М. Федорець, І. Стеценко. - С.2–19.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: У411512/2018/22/24
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 22/24
Зміст:
Танцева, О. О. Упровадження стем-проектів у навчально-виховний процес: шляхи подолання труднощів / О. О. Танцева. - С.2–7. - Бібліогр.: 4 назви.
Василенко, Н. В. Програми та їхній зміст для профільного навчання для учнів 10–11-х класів закладів загальної середньої освіти на 2018–2019 н.р.: інформаційно-методичні рекомендації / Н. В. Василенко. - С.8–28.
Скрипник, В. І. Формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення іноземних мов за європейським виміром / В. І. Скрипник. - С.29–45. - Бібліогр.: 14 назв.
Базелюк, В. О. Система роботи опорного навчального закладу з профільного навчання та професійної орієнтації / В. О. Базелюк. - С.46–52.
Цуд, С. М. Здоров’я дитини як пріоритет освітньої діяльності / С. М. Цуд. - С.53–66.
Калошин, В. Ф. Навіщо вчитися? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.67–69.
Стельмах, А. Г. "Коринському методу" – 70 років / А. Г. Стельмах. - С.70–74.
Шпак, В. А. Особливості національної освіти / В. А. Шпак. - С.75–76.
Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільгої освіти / Н. В. Гузик. - С.78–91.
Підласий, І. П. Що день прийдешній нам готує? / І. П. Підласий. - С.92–93.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
37:1
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Правильна освіта: що це? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1/3. - С. 6–14.
УДК

Рубрики: Освіта--філософія

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- виховання дітей -- правильна освіта -- повага
Анотація: Статтю підготовлено за матеріалами книги Крішнамурті Джідду "Освіта і сенс").
Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Калошин, В. Ф.
    Як підвищити ефективність мислення в управлінській діяльності / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4/6. - С. 60–63.

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- управлінська діяльність -- керування процесом -- паралельне мислення
Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)