Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кіндрат, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
373.21(072)
Р 65


   
    Розумне виховання сучасних дошкільнят [Текст] : методичний посібник / Н. В. Гавриш [та ін.]. - Київ : Слово, 2016. - 174 с., 30 л. - ISBN 978-966-194-215-7 : 138.00 грн., 138.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розумове виховання--Освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- дитяча творчість -- міжособистісне партнерство
Дод.точки доступу:
Гавриш, Н. В.
Брежнєва, О. Г.
Кіндрат, І. Р.
Рейпольська, О. Д.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
Шифр: В353859/2017/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
Кіндрат, І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат. - С.4–11.
Бондар, Л. Супровід самоосвіти педагогів: уникаємо помилок / Лариса Бондар. - С.12–15.
6 засад підвищення кваліфікації для педагогічних працівників / [16].
Складові освіти дорослих. - С.[17].
Професійний розвиток педагога / 18–20.
Алєксєєнко, К. Е-журнал: використовуйте професійні можливості сповна / Катерина Алєксєєнко. - С.21–23.
Ознайомлюємо педагогів з нормативними документами: чек-ліст. - С.[24–25].
Нові норми в законах про освіту, про дошкільну освіту: що змінилося? / [підгот. Ніна Омельяненко]. - С.[26–28]
Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців : лист ... від 11 листоп. 2017 р. № 1/9-546. - С.29–31.
Кушнерук, Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук. - С.33–37.
Татарова, Є. Весело і цікаво навчаємо іноземної мови / Євгенія Татарова. - С.38–42.
Сундук, Г. Волю віршам! або Розвиваємо мовлення дітей за допомогою верлібів / Галина Сундук, Ганна Краснощок, Тетяна Харлан. - С. 43–49.
Резенчук, Н. "Скажи "ри-ба"": виправляємо вимову за допомогою коректурних таблиць / Наталія Резенчук. - С.50–56.
Руденко, О. Розвиваємо мовлення дітей у співпраці: майстер-клас для батьків / Олена Руденко. - С.57–61.
Шуть, М. Новорічні флеш-ігри для батьків та дітей / Микола Шуть. - С.[62–65].
Колядуємо і щедруємо в дитячому садку. - С.66–67.
Фактор, Л. Господарю, Господарочко, пустіть до хати Маланочку! : сценарій вистави для дітей ст. дошк. віку / Людмила Фактор. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Кіндрат, І.
    Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 4–11. - Зміст: Сучасні аспекти професійного розвитку ; Місце самоосвіти в системі методичної роботи ; Мотивація до самоосвіти: методи, прийоми ; Перетворення самоосвіти з пасивної форми на активну ; Додаток 1 : Шляхи професійного розвитку : анкета для педагогів ; Додаток 2 : Педагогічні читання "Духовно-патріотичне виховання дітей крізь призму педагогічної спадщини минулого" : алгоритм підгот. та проведення за методом "ажурної пилки" ; Додаток 3 : Педагогічні читання "Педагогічна симфонія Януша Корчака" : алгоритм підгот. й проведення за методом створення інтелектуальних карт.

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна

   Дошкільне виховання--духовно-національне виховання--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- мотивація -- педагогічні читання -- професійний розвиток -- анкетування -- духовно-патріотичне виховання -- ажурна пилка, метод -- алгоритм -- підготовки -- створення інтелектуальних карт, метод
Анотація: У статті йдеться про: місце самоосвіти у системі методичної роботи дошкільних навчальних закладів; мотивацію педагогів до самоосвіти; перетворення самоосвіти з пасивної на активну форму роботи. Вміщено алгоритми підготовки й проведення педагогічних читань.
Дод.точки доступу:
Корчак, Януш (польський дитячий лікар, письменник, педагог, гуманіст ; 1878-1942) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: В353859/2018/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Романюк, І. Формулюємо завдання на новий навчальний рік / І. Романюк. - С.4-9
Дралюк, Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Я. Дралюк, Л. Гриненко. - С.10-15
Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / І. Кіндрат. - С.16-22
Кл.слова: інтелектуальні карти, асоціативність, сприймання інформації
Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Г. Бєлєнька, О. Половіна. - С.23-27
Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.29-32
Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.33-35
Дуброва, Н. На варті безпеки життєдіяльності дітей / Н. Дуброва. - С.36-39
Як оповістити про лихо - пожежа в дитсадку! : Пам'ятка. - С.40-41
9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги : Пам'ятка. - С.42-44
Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей. - С.45-47
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / О. Лісіченко. - С.48-53
Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / О. Лісіченко. - С.54-55
Байдюк, С. Загартування замість лікування / С. Байдюк. - С.56
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками / О. Лісіченко. - С.57-60
Гуцол, С. День батька: святкуємо спільно з родинами / С. Гуцол. - С.61-63
День батька. - С.64-65
Лебедєва, Н. Хата на тата : Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку / Н. Лебедєва. - С.66-69
Клименко, А. Чи має право вихователь-методист на підвищену оплату праці в закладах дошкільної освіти комбінованого типу / А. Клименко. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Кіндрат, І.
    Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія [Текст] / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2018. - № 4. - С. 16-22

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні карти -- асоціативність -- сприймання інформації

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: В353859/2018/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 5
Зміст:
Кіндрат, І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / І. Кіндрат. - С.4-15
Половіна, О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / О. Половіна, Н. Савінова. - С.15-19
Савінова, Н. Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить / Н. Савінова. - С.20-23
Бєлєнька, Г. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки / Г. Бєлєнька, І. Товкач. - С.24-29
Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно : Тест для самодіагностики. - С.30-31
Терещенко, І. Геометрію вивчаємо, її фігури всюди помічаємо / І. Терещенко. - С.32-37
Замедянська, Т. Спілкуємося з дитиною правильно / Т. Замедянська, І. Литвин. - С.38-41
Дідус, І. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників / І. Дідус. - С.42-48
Свято Івана Купала: традиції та символи. - С.49-50
Войтко, М. "Ой, на Івана, та й на Купала" : Сценарій музичної розваги для дітей молодшого, середнього і старшого дошкільного віку / М. Войтко, І. Михайлова. - С.51-53
Карабаєва, І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.54-57
Карабаєва, І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.58-61
Наказ МОНУ від 16 квітня 2018 N372 "Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти". - С.62-65
Лист МОНУ від 19 квітня 2018 N1/9-249 "Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти". - С.66-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Кіндрат, І.
    Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 5. - С. 4-15

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна карта -- символізація змісту -- візуальні образи -- базові порядкові ідеї -- лінійне конспектування -- концепція радіантного мислення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)