Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Міхно, О. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
Шифр: П186607/2015/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 3
Зміст:
Бех, Іван Дмитрович. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: духовна цінність, виховна технологія, духовне життя
Пустовіт, Григорій Петрович. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти / Г. П. Пустовіт. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, соціальна активність, громадянська позиція
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми / О. Б. Петренко. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерний підхід, громадянське виховання, ґендерна освіта
Гуржій, Андрій Миколайович. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [и др.]. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Волинський В. П., Чорноус О. В., О. С. Красовський, Л. П. Ткачова
Кл.слова: аудіовізуальні електронні засоби, засоби навчання, навчальна діяльність
Коновалов, Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст / Ю. В. Коновалов. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітянська періодика, зарубіжний досвід, медіапростір
Татенко, В. О. Феномен соціалізації в контексті суб’єктно-вчинкового підходу / В. О. Татенко. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: процес соціалізації, суб'єкт, учинок
Загірняк, М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, основні проблеми молоді, шляхи вдосконалення освіти
Вербицька, П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик / П. В. Вербицька. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянське виховання, громадянська культура, громадянська компетентність
Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) / О. П. Міхно. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психолого-педагогічна характеристика, диференціація, індивідуальний підхід
Литовченко, О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю / О. В. Литовченко, Н. Г. Несин. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта Китаю, освітні послуги, реформа вищої освіти
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
   005.745
   О-72


   
    Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської науково-практичної конференції 22 жовтня 2015 року м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 323 с. - 83.12 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. П. Історико-педагогічні дослідження в Україні : розвиток наукового дискурсу / Н. П. Дічек, Л. Л. Хоружа. - С .3-4
Кл.слова: вступне слово, конференція, історико-педагогічні дослідження
Драч, Оксана Олександрівна. Слухачка вищих жіночих курсів другої половини XIX cт. : формування образу крізь призму тендерного аналізу / О. О. Драч. - С .3-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. С. Соціальні дослідження мікроісторії освіти регіону у краєзнавчо-пошуковій роботі студентської молоді / Н. С. Побірченко, В. М. Палєхіна. - С .17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаревський, С. Б. Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст. / С. Б. Пономаревський. - С .25-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Телячий, Ю. В. Організаційні засади діяльності Української академії мистецтв (1917-1920 pp.) / Ю. В. Телячий. - С .36-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасименко, О. В. Управлінська діяльність попечительських рад при середніх навчальних закладах (Друга половина XIX - початок XX ст.) / О. В. Герасименко. - С .47-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Бричок, С. Б. Дерманська учительська семінарія у системі освіти Волині (початок XX ст.) / С. Б. Бричок. - С .57-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоменюк, О. О. До історії діяльності Київського пролеткульту / О. О. Гоменюк. - С .67-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Дембровська, Г. М. Особливості діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50-70-ті роки XX ст. в Україні / Г. М. Дембровська. - С .77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Краєва, М. В. Робітничий клуб у структурі пролеткультівських установ / М. В. Краєва. - С .86-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. П. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків) / О. П. Міхно. - С .93-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Меленець, Людмила Іванівна. Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки / Л. І. Меленець. - С .101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Євгенія Олексіївна. Підручники з біології на зламі століть / Є. Неведомська. - С .110-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Сівков, О. О. Навчальна література в колекції "Педагогічна україніка, 1842-1923 рр." Педагогічного музею України / О. О. Сівков. - С .116-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоменко, Л. В. До історії діяльності просвітницького товариства "Общество распространения полезных книг" (1861-?) / Л. В. Хоменко. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, С. М. Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.) / С. М. Шевченко. - С .128-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Т. Є. Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр. / Т. Є. Шевчук. - С .138-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелюк, Г. В. Роль і місце журналу "Церковно-приходская школа" в організації навчально-виховного процесу початкових шкіл духовного відомства Волині (кінець XIX- початок XX ст.) / Г. В. Шелюк. - С .147-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, Юрій Львович. Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку / Ю. Л. Афанасьєв. - С .157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайченко, І. В. М. Неплюєв (1851-1908) - один із перших організаторів початкової сільськогосподарської освіти в Чернігівській губернії та Україні / І. В. Зайченко. - С .164-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Калініченко, Н. А. Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 -2000) / Н. А. Калініченко. - С .174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Коляда, Наталія Миколаївна. Організатор соціального виховання в Україні - Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938) / Н. М. Коляда. - С .184-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочубей, Т. Д. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст. / Т. Д. Кочубей. - С .196-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, О. Б. Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942) / О. Б. Петренко. - С .207-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, Світлана Юріївна. Ідеї Григорія Ващенка про виховання патріотизму та їх суголосність сучасним реаліям України / С. Ю. Головчук. - С .221-226
Грищенко, С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти / С. Я. Грищенко. - С .227-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Ю. А. "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа / Ю. А. Клименко. - С .238-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, Інна Василівна. Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії / І. В. Леонтьєва. - С .246-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Матрос, О. О. Іван Васильович Лучицький - основоположник науки "Нова історія" в освітніх закладах Києва / О. О. Матрос. - С .254-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. В. Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки / О. В. Мельниченко. - С .261-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, H. Ю. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині Олександра Антоновича Захарченка / H. Ю. Панченко. - С .268-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Русакова, Л. І Наталія Яшвіль - активний громадський діяч та меценат художньої освіти у Черкаському повіті Київської губернії (кінець XIX - початок XX століття) / Л. І Русакова. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Хрипун, Д. М. Внесок В. Д. Сиповського в розвиток Санкт-Петербурзького училища глухонімих / Д. М. Хрипун. - С .283-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Чередняк, Ю. М. Внесок Б. Н. Мітюрова у розвиток кафедри педагогіки і психології Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д. З. Мануїльського (1973-1994 рр.) / Ю. М. Чередняк. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпичак, І. П. Внесок В. Ф. Шмідт в організацію діяльності дитячого будинку-лабораторії "Міжнародна солідарність" (1921-1925 pp.) / І. П. Шпичак. - С .299-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Янченко, Т. В. Життя та науково-практична діяльність Ольги Дорошенко у контексті розвитку вітчизняної педології / Т. В. Янченко. - С .309-320. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- історія освіти -- заклади освіти -- начальна література
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сухомлинська, О. В. \редактор.\
Прошкін, Володимир Вадимович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.03я43
О-72


    Міхно, О. П.
    Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків) / О. П. Міхно // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. акад. пед. наук України, ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 93-101. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.03я43

Рубрики: Освіта--Історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
мікроісторичний підхід -- характеристика учня -- кондуїтний список
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Сухомлинська, О. В. \ред.\
Прошкін, Володимир Вадимович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України(Київ)
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
373.3/.5.091.212.012
М 11


    Міхно, О. П.
    Програма вивчення учня та складання його характеристики у творчій спадщині Олександра Віреніуса (1832-1910) / О. П. Міхно // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 3. - С. 62-70 : табл. - Бібліогр.: с. 70 (8 назв) . - ISSN 2304-0629
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ОЛЕКСАНДР ВІРЕНІУС -- ПРОГРАМА ВИВЧЕННЯ УЧНЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА -- ТИПИ СТАТУРИ -- ТИПИ ХАРАКТЕРУ -- ТИПИ ТЕМПЕРАМЕНТУ -- СТРУКТУРА І ЗМІСТ ХАРАКТЕРИСТИКИ УЧНЯ
Анотація: Висвітлено погляди О. Віреніуса на проблему вивчення учня та складання педагогічної характеристики. На основі аналізу праць ученого відтворено програму вивчення учня шляхом розгляду його статури, темпераменту, характеру і основних розумових здібностей (пам'ять, увага, інтерес, розуміння); наведено описи визначених О. Віреніусом типів статури (клітковинна, епітеліальна, м'язова, нервова), темпераменту (флегматичний, сангвінічний, холеричний, меланхолійний), характеру (індиферентний, емоційний, активний, інтелектуальний); узагальнено методичні поради вченого щодо складання характеристики учня та подано приблизну структуру характеристики. Вміщено стислу біографічну довідку про О. Віреніуса.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: П186607/2017/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 3
В содерж.:
Ляшенко, О. І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.5-12
Локшина, О. І. До питання про виклики стандартизації шкільної освіти: уроки країн Європейського Союзу / О. І. Локшина. - С.13-19
Маріуц, І. О. Поступ порівняльної освіти в США / І. О. Маріуц. - С.20-23
Шпарик, О. М. Досвід використання диференціації навчання у загальній середній школі США як джерело модернізації шкільної освіти в Україні / О. М. Шпарик. - С.24-31
Джурило, А. П. Оптимізація управління шкільною освітою: досвід Польщі / А. П. Джурило. - С.32-37
Тименко, М. М. Термінологічне поле з проблеми трансформаційних процесів в освіті у працях вітчизняних та зарубіжних науковців / М. М. Тименко. - С.38-43
Тимків, Н. М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі / Н. М. Тимків. - С.51-59
Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти / Л. В. Чумак. - С.60-69
Отич, Д. Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів / Д. Д. Отич. - С.70-75
Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.76-85
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Міхно, О. П.
    Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) [Текст] / О. П. Міхно // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2015. - N 3. - С. 64-74. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна характеристика -- диференціація -- індивідуальний підхід

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Міхно, О. П.
    До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. [Текст] / О. П. Міхно // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 3. - С. 76-85


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
37.091.4(477)Сух:82-84
С 91


    Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970).
    Василь Сухомлинський. Афоризми. Вип. 5. Педагогічні републікації / В. О. Сухомлинський ; уклад. О. П. Міхно ; наук. консультант О. В. Сухомлинська ; Педагогічний музей України. - Київ : ФОП Кушнір Ю. В., 2018. - 103 с. - ISBN 978-617-7721-05-4 : 20.00 грн.
Присвячується 100-річчю від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіна спадщина--Популярні видання

   Українська література--Афоризми--Популярні видання


Дод.точки доступу:
Міхно, О. П. \уклад.\
Сухомлинська, О. В. \наук. консультант.\
Педагогічний музей України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
016:82-93"1885/1923"
К 60


   
    Колекція "Українська дитяча книга 1885-1923 рр." Педагогічного музею України [Текст] : каталог-путівник / укладач: В. О. Гайдей, О. П. Міхно ; рецензент, автор передмови О. Я. Савченко ; наук. консультант О. В. Сухомлинська. - Київ : ПМУ, 2015. - 144 с. - (Бібліофонд Педагогічного Музею). - ISBN 978-617-7021-30-7 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліоргафія--Путівник

   Дитяча книга--Українська дитяча книга


Кл.слова (ненормовані):
українська дитяча книга -- Ukrainian children's book
Дод.точки доступу:
Гайдей, В. О. \укладач.\
Міхно, О. П. \укладач.\
Савченко, О. Я. \рецензент, автор передмови.\
Сухомлинська, О. В. \наук. консультант.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.


    Міхно, О. П.
    Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. [Електронний ресурс] / О. П. Міхно. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 1-13, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.113. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
типологія характерів -- вивчення учня -- характеристика учня -- план характеристики
Анотація: У статті проаналізовано типологію учнівських характерів П. Лесгафта у теоретико-методичному аспекті, визначено мету та принципи її створення, відзначено використання педагогічної та психологічної термінології, відтворено план вивчення учня, що є основою опису шкільних типів: 1) сімейні умови, 2) прояви учня у фізичній, розумовій, моральній сферах, 3) ставлення до вчителя та однокласників, 4) прогнози щодо майбутнього школяра, 5) план можливої корекції. З’ясовано практичне значення праці «Шкільні типи», що полягає у використанні її вчителями як зразка у процесі вивчення учня та складання його характеристики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)