Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Рашкевич, Ю. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: П186607/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1 (78)
Зміст:
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах. - С.5-14
Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІЇ
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25
Кл.слова: ПАСИВНА КЛАСИФІКАЦІЯ, АКТИВНА СТАНДАРТИЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ Й НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28
Кл.слова: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇН, ПОРІВНЮВАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЗНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36
Кл.слова: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ МСКО, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СХЕМИ КОДУВАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42
Кл.слова: ПРОБЛЕМА, АКТУАЛЬНІСТЬ, ОСНОВНИЙ МАТЕРІАЛ
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49
Кл.слова: АНАЛІЗ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ, ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОСВІТИ
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко. - С.49-53
Кл.слова: СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ, СТРУКТУРА ДСПТО, УЗГОДЖЕННЯ ДСПТО З МСКО
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ, АКТУАЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66
Кл.слова: ЕТИЧНЕ ОДУХОТВОРЕННЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-МОРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ДУХОВНА ПЕДАГОГІКА
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73
Кл.слова: ЕТАПИ УТВЕРДЖЕННЯ ЛЮДИНОЮ СЕБЕ В ІНШИХ ЛЮДЯХ, ПРИНЦИПИ ЦІННОСНОГО СТАВЛЕННЯ, АКТИВНО-ДІЯЛЬНІСНЕ СТАВЛЕННЯ
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81
Кл.слова: ФАХОВА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87
Кл.слова: ДИНАМІКА СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ УВАГИ, ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91
Кл.слова: МЕХАНІЗМ САМОІНДЕФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ, ПРОЦЕС ІДЕНТИФІКАЦІЇ, СТАДІЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96
Кл.слова: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ, ТЕНДЕНЦІЯ ДО ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Рашкевич, Ю. М.
    Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання [Текст] / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. - 2013. - N 1(78). - С. 36-42 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
проблема -- актуальність -- основний матеріал
Дод.точки доступу:
Андрейчук, С.К.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
378.014.25
Р 28


    Рашкевич, Ю. М.
    Болонський процес та нова парадигма вищої освіти : монографія / Ю. М. Рашкевич ; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 168 с. - ISBN 978-617-607-628-5 : 45.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Болонський процес--Вища освіта--Парадигма вищої освіти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітні реформи -- educational reforms -- компетентності -- competence -- результати навчання -- learning outcomes -- профіль програми -- program profile -- компетентнісний підхід -- стандартизація освітніх програм -- ліцензування -- licensing -- акредитація -- accreditation -- організація проведення реформ
Анотація: Висвітлені основні аспекти нової парадигми Європейського простору вищої освіти - студентоцентрованого навчання. Описано сучасну методологію побудови освітньої програми. Проаналізовано процес імплементації Болонського процесу в Україні.
Дод.точки доступу:
Національний університет "Львівська політехніка"


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: О177363077/2018/3
   Журнал

Освітня аналітика України [Текст] : науково-практичний журнал/ Інститут освітньої аналітики. - Київ : Інститут освітньої аналітики, 2017 - . - періодичність невідома
2018р. Вып. 3
Зміст:
Рашкевич, Ю. М. Болонський процес: історія, стан та перспективи / Ю. М. Рашкевич. - С.5-16
Лондар, С. Л. Особливості підготовки і реалізації проектів Світового банку з урахуванням вимог оновленої соціально-екологічної політики "Загальні соціально-екологічні засади"... / С. Л. Лондар, Л. Л. Чимбай, О. А. Барабаш. - С.17-32
Гапон, В. В. Досвід розроблення та функціонування розподіленої інформаційної бази даних з організаційно-розпорядчою інформацією Міністерства освіти і науки України / В. В. Гапон, Л. Л. Чимбай, О. А. Барабаш. - С.33-43
Раков, С. А. Аналітичні дослідження та галузі освіти ОЕСР: світовий і український контексти / С. А. Раков. - С.44-55
Денисюк, О. Я. Рівний доступ до якісної освіти крізь призму організації інклюзивного навчання в опорних школах / О. Я. Денисюк, Д. А. Суліменко, Т. О. Дронь. - С.56-64
Титаренко, Н. В. Інформаційна політика опорних шкіл як складова ефективності освітнього процесу / Н. В. Титаренко, В. В. Ткаченко, А. О. Янько. - С.65-78
Лєснікова, М. В. Основні методологічні засади удосконалення існуючої статистичної звітності у професійній (професійно-технічній) освіті / М. В. Лєснікова, С. В. Мельник. - С.79-89
Наторіна, А. О. Теоретичні засади ідентифікації оцінки якості освітніх послуг закладів вищої освіти / А. О. Наторіна. - С.90-95
Затонацька, Т. Г. Оплата праці в державних закладах вищої освіти: стан та виклики в контексті реформи мінімальної заробітної плати / Т. Г. Затонацька, О. О. Герасименко, М. М. Лаврентьєв. - С.96-107
Терещенко, Г. М. Оцінювання переваг та недоліків фінансування здобуття вищої освіти через механізм кретитування та грантів на навчання студентів / Г. М. Терещенко. - С.108
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 4 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Рашкевич, Ю. М.
    Болонський процес: історія, стан та перспективи / Ю. М. Рашкевич // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2018. - Вып. 3. - С. 5-16


Є примірники у відділах: всього 4 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
378.046(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації для розроблення профілів ступеневих програм, включаючи програмні компетентності та програмні результати навчання [Текст] : переклад з англійської / Британська Рада в Україні, TUNING Association ; перекладач Ю. М. Рашкевич. - Київ : ТОВ Поліграф плюс, 2016. - 80 с. - ISBN 978-966-8977-71-8 : 10.00 грн.
Переклад українською мовою здійснено в рамках роекту Європейського Союзу "Національний Еразмус+ офіс в Україні", що реалізується ГО "Інститут лідерства, інновацій та розвитку" за кошти ЄС
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Ступені освіти--Навчальні програми--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- програмні компетентності -- результати навчання -- профіль програми -- проектування овітніх програм
Анотація: Методичні рекомендації розроблені в рамках Європейського проекту CoRe-2 групою провідних європейських фахівців під керівництвом Агенції з міжнародної співпраці у сфері вищої освіти (Нідерланди) і Національного центру академічного визнання та інформації Великої Британії для практичної допомоги розробникам освітніх програм, акредитаційним агенціям, працедавцям та іншим зацікавленим особам.
Дод.точки доступу:
Рашкевич, Ю. М. \перекладач.\
Британська Рада в Україні
TUNING Association


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)