Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шитікова, С. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: П186607/2017/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 2 (95)
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13
Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19
Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-39
Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-49
Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68
Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73
Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82
Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Шитікова, С. П.
    Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні [Текст] / С. П. Шитікова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - N 2(95). - С. 20-27


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Шитікова, С. П.
    Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти [Електронний ресурс] / С. П. Шитікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 53-64, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.5364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
модернізація вищої освіти -- інтернаціоналізація -- освітні та дослідницькі програми -- розвиток потенціалу -- вища освіта -- проекти міжнародної технічної допомоги
Анотація: Стаття присвячена огляду пріоритетних напрямів проектів освітніх і дослідницьких програм Європейського Союзу в контексті запровадження положень нового Закону України «Про вищу освіту» задля реформування вищої освіти. Проаналізовано основні напрацювання освітніх проектів, що внесли вклад та створили підґрунтя для запровадження положень Закону України «Про вищу освіту». Описано інформаційні ресурси для забезпечення ефективного запровадження міжнародних проектів освітніх і дослідницьких програм ЄС Еразмус+ і Горизонт 2020. Визначено ключові пріоритетні напрями для запровадження реформи вищої освіти в рамках запровадження проектів міжнародної співпраці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)