Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Jonah, A. A.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: С794174244/2019/1
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Dubinina, V. Gadamer as a universal philosophy of understanding / V. Dubinina, H. -G. Hermeneutics. - P.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Osiptsov, A. Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty / A. Osiptsov, O. Tsybulko. - P.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Sakovska, O. Aristotelian neothomism in the 20th century: Charles de Koninck and differentiation of sciences of nature / O. Sakovska. - P.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Stoyatska, G. Ambivalence of metaphorical thinking in the context of search for senses / G. Stoyatska. - P.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Bilokobylskyi, O. "The hard problem" of consciousness in the light of phenomenology of аrtificial intelligence / O. Bilokobylskyi. - P.25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Ebo, S. The "matser" made world: a new conceptualization of matter and spirit / S. Ebo. - P.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Hurzhy, K. City and its researchers: social-philosophical focus on the concepts and explanations of the city phenomenon / K. Hurzhy. - P.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Jonah, A. A. Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria / A. A. Jonah. - P.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Ovsiankina, L. Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society / L. Ovsiankina. - P.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Stovpets, O. Chinese legal-philosophic syncretism and its influence to value orientations of the Chinese society / O. Stovpets. - P.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Subbotin, V. Conceptualization of strategies for transformation of social development of global civilization / V. Subbotin. - P.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Chikarkova, M. Philosophy in the digital epoch: potential development and challenges / M. Chikarkova. - P.68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Zinchenko, V. International models, trends and concepts of the philosophy of education in the context of sustainable social development under global institutional transformation conditions / V. Zinchenko. - P.72-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Wereta, Y. W. Peace education to manage institutional conflict at Addis Ababa university / Y. W. Wereta. - P.82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Fylypchuk, S. Special spheres of the UGCC charitable activity in the light of confessional media: religious analysis / S. Fylypchuk. - P.95-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Jonah, A. A.
    Social technologies for solving humanitarian problems: experience of Nigeria = Соціальні технології вирішення гуманітарних проблем: досвід Нігерії / A. A. Jonah // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P42-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- медіа -- Нігерія -- безробіття -- молодь
Анотація: Метою статті є обґрунтування застосування соціальних технологій як засобу стримування проблеми. Зокрема розглядається роль ЗМІ як інструмента залучення молоді Нігерії до підприємництва. Міркування про підприємницькі перспективи нігерійської молоді викладаються з точки зору двох конкуруючих теорій - неоліберальної та політекономічної. Перша пояснює неформальне підприємництво як результат раціонального рішення економічних суб'єктів працювати в неформальній економіці через обтяжливе регуляторне середовище; друга пояснює діяльність підприємців в неформальному секторі економіки недостатністю державного втручання, а також обмежених можливостей консультацій та мінімальної можливості підтримки малого бізнесу на початковому етапі його розвитку. Показано, що на теренах Нігерії ці теорії не так конкурують, як взаємодоповнюють одна одну, свідченням чого є відповідні емпіричні дані. Протягом багатьох років урядова політика в Нігерії не спромоглася створити сприятливе інституційне середовище для розвитку підприємництва, і наявний тут сьогодні слабкий підприємницький клімат є головним стримуючим фактором у процесах самозабезпечення та створення економічної автономії, що призвело до зростання безробіття, вандалізму та інших соціальних вад серед молоді країни. Авторське дослідження спирається на два основні припущення ''теорії порядку денного'': перше - преса та ЗМІ не відображають реальність, вони фільтрують і формують її; друге - концентрація ЗМІ на відображенні відповідних феноменів змушує громадськість сприймати ці питання як більш соціально значущі. З контексту цієї теорії випливає, що якщо ЗМІ встановлять відповідні настанови з соціально значущих питань, це вплине на формування відповідних світоглядних орієнтацій молоді. У висновках зазначено, що підприємництво в Нігерії розглядається як перспективний спосіб створення робочих місць для незайнятих випускників шкіл і закладів вищої освіти, тому залучення молоді до підприємництва може бути однією з відповідей на гуманітарні виклики, що стоять перед країною. Засоби масової інформації є засобом впливу на розвиток підприємництва шляхом створення відповідного дискурсу, що транслює цінності й позитивні образи підприємців, сприяє розповсюдженню підприємницького духу в суспільстві та є інструментом залучення молоді до підприємницької діяльності. Окреслено можливі технології ЗМІ у підтримці підприємницької діяльності, як-то: регулярні репортажі про успіхи підприємців; розповсюдження цінностей підприємницької активності серед молоді шляхом створення спеціального медійного продукту; створення документальних фільмів для пропагування підприємництва та демонстрації позитивної динаміки його розвитку; стимулювання уряду та банківської сфери для надання пільгових кредитів майбутнім підприємцям шляхом застосування відповідних інструментів реклами.
Дод.точки доступу:
Іона Аліса Аладі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)