Л 64 Литвинов, А. С. Педагогічний провайдинг інновацій в освіті : навчальний посібник / А. С. Литвинов ; редактор В. В. Борисов. - Суми : Університетська книга, 2021. - 265 с. - ISBN 978-966-680-818-2 : 231.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Організація освітнього процесу--Педагогічний провайдинг--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): інформаційні комунікаційні технології -- ІКТ -- ІКТ в освіті -- інновації -- освітні послуги -- хмарні технології -- управління персоналом -- системи реєстрації студентів -- бібліотечні системи -- фінансові системи -- репозитарії Дод.точки доступу: Борисов, В. В. \редактор.\ Примірників всього: 3 Бульвар І. Шамо, 18/2 (3) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (3) |
І 74 Інформаційні технології - 2016 [Текст] : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - 232 с. - 45.00 грн.
Рубрики: Інформаційні технології--Тези--Збірники Освіта Кл.слова (ненормовані): ІКТ в освіті -- онлайн-тестування -- проєктна діяльність -- інфографіка -- хмарні сервіси -- віртуальна реальність -- змішане навчання -- інтерактивні додатки -- соціальні мережі -- бази даних -- наукові журнали -- електронне врядування -- віддалений доступ Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 46-61, DOI 10.28925/2414-0325.2023.154 . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): ігрове навчання -- відеоігри -- емоційний інтелект -- емоційна робота -- вища освіта -- багатофакторний підхід -- ІКТ в освіті Анотація: Метою цього дослідження є вивчення потенціалу ігрового навчання як інформаційно-комунікаційної технології для освітньої діяльності з акцентом на підвищення емоційного інтелекту. Дослідження спрямоване на те, щоб зрозуміти ефективність навчання, заснованого на іграх, визначити ключові фактори, що сприяють цьому, і надати практичну інформацію для навчання та особистого розвитку. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Колот, Світлана Олександрівна Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |