37.091.2
Ш 67


   
    Школа повного року навчання: теорія і практика : науково-методичний посібник / О. В. Безпалько [та ін.] ; за загальною редакцією: В. О. Огнев’юка, Л. Л. Хоружої ; Київський міський педагогічний університет імені Б. Д. Грінченка. - Київ : КПМУ ім. Б. Д. Грінченка, 2008. - 104 с. - ISBN 978-966-7548-51-3 : 15.00 грн., 15.00 грн., 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітня школа--Види навчальних закладів--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
теоретичні засади -- нормативні засади -- методичне забезпечення -- моніторинг та оцінка -- законодавчі документи
Дод.точки доступу:
Безпалько, О. В.
Гриневич, Лілія Михайлівна
Жильцов, Олексій Борисович
Ігнатов, О. В.
Мартиненко, С. М.
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Київський міський педагогічний університет імені Б. Д. Грінченка


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Зварич, Ірина.
    Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії / І. Зварич // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 117-127 . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Вища освіта в Іспанії

Кл.слова (ненормовані):
Історичний розвиток -- Законодавчі документи -- Періоди розвитку -- Професійна діяльність -- Навчальні дисципліни -- Критерії -- Рівень якості знань -- Модель підготовки фахівців -- Типологія вищих навчальних закладів -- Іспанія
Анотація: Аналізується розвиток вищої освіти в Іспанії, висвітлено основні завдання підвищення рівня якості освіти в першому законодавчому документі в системі освіти Майяно (La Ley Mayano, 1857). З'ясовано і виокремлено історичні періоди розвитку вищої освіти та запропоновано їх класифікацію; визначено критерію виділення історичних періодів. Висвітлюється заснування перших університетів у країні, типологія сучасних вищих навчальних закладів в Іспанії та модель підготовки фахівців.

Є примірники у відділах:
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)