> Шифр: П875300957/2016/1 Журнал 2016р. Вип. 1 Нагула, Олена Леонідівна. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика / О. Л. Нагула. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: відкорегованість, соціально-психологічне навчання, психолог-практик Фурман, Вікторія Вікторівна. Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору / В. В. Фурман. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: рефлексивна компетентність, когнітивний компонент, операційний компонент Радчук, Галина Кіндратівна. Темпоральні характеристики осмисленості життя студентів / Г. К. Радчук. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: актуальний смисловий жанр, осмисленність майбутнього, осмисленність минулого Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій / О. А. Столярчук. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: кар’єрні орієнтації, кар’єрна спрямованість, фахове навчання Кайріс, Олена Дмитрівна. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу / О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: булінг, міжособистісні відносини, мобінг Клименко, Анастасія Анатоліївна. Раннє навчання як психологічний чинник особистісного розвитку дитини / А. А. Клименко. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: зона найближчого розвитку, навчання, особистісний розвиток Шмаргун, Віталій Миколайович. Проблема психосоматичного в сучасній психології / В. М. Шмаргун. - С.35-41. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: медицина, психологія, психосоматика норми Тохтамиш, Олександр Михайлович. Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів / О. М. Тохтамиш, Д. М. Головко. - С.41-45. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: мислення, порівняльний аналіз, програмування Краєва, Оксана Анатоліївна. Проблема кризи ідентичності в період нормативної кризи підліткового віку / О. А. Краєва. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вікова підліткова криза, ідентичність, криза ідентичності Даценко, Тетяна Олександрівна. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку / Т. О. Даценко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: діти дошкільного віку, копінг-стратегії, подолання страхів Петрунько, Ольга Володимирівна. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти / О. В. Петрунько. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: педагогічна спільнота, спільнототвірні ознаки, соціально-психологічний потенціал Ліщинська, Олена Альбертівна. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість / О. А. Ліщинська. - С.60-64. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: деструктивний культ, особистість, тоталітарний синдром Рафіков, Олександр Римович. Уявлення студентів про соціальний оптимізм / О. Р. Рафіков. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дослідження уявлення, соціальний оптимізм, студенство Овчар, Ольга Володимирівна. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом / О. В. Овчар. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: економічний статус, локус контроль, мотивація афіліації Малєєва, Наталія Сергіївна. Комунікативні практики залежних від соціальних мереж користувачів / Н. С. Малєєва. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтернет, інтернет-залежність, інтернет-практики Зелінська, Тетяна Миколаївна. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми / Т. М. Зелінська. - С.79-84. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: автономність, амбівалентність особистості, амбівалентність стосунків Склярук, Анастасія Володимирівна. Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації / А. В. Склярук. - С.84-. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: сім'я, сімейна соціалізація, функції сім'ї Нероба, Марія Віталіївна. Материнська девіація як прояв деструкції особистісної сфери жінки / М. В. Нероба. - С.89-92. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: девіантне материнство, депривація, дитина Равлюк, Галина Іванівна. Психосемантичне дослідження соціальних уявлень молоді про сім’ю / Г. І. Равлюк. - С.93-98. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інфантильні шлюбні настановлення, авторитарні шлюбні настановлення, шлюб Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Фурман, Вікторія Вікторівна. Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору [Текст] / В. В. Фурман> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 12-16. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): рефлексивна компетентність -- когнітивний компонент -- операційний компонент Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Б 11 Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2016. - N 2. - С. 22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (15 назв) . - ISSN 2304-0629
Кл.слова (ненормовані): АСЕРТИВНІСТЬ -- АСЕРТИВНА ПОВЕДІНКА -- УПЕВНЕНІСТЬ -- САМООЦІНКА -- КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ -- ЕМОЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ -- НОНКОНФОРМІЗМ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ Анотація: Розглянуто проблему психологічних умов розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності. Наголошено на актуальності її вивчення в умовах нестабільного розвитку українського суспільства. Зроблено теоретичний аналіз вивчення проблеми асертивності в зарубіжній і вітчизняній науці, що дало змогу визначити поняття "асертивність" як позитивну оцінку власних дій, можливостей і себе в цілому з виокремленням когнітивно-смислового, афективного та поведінкового компонентів. Надано результати емпіричного дослідження прояву основних компонентів асертивності у студентської молоді на констатувальному і формувальному етапах. Акцентовано на потребі впровадження в систему освіти засобів психологічного впливу, що дають змогу сформувати в особистості впевнену поведінку, вміння розуміти свій емоційний стан і стан партнерів по спілкуванню, усвідомлення своїх цілей і мотивів діяльності. Дод.точки доступу: Літвінова, О. В. Загірняк, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Лисенко, Олександра. Система компетентностей лікаря: післядипломний етап становлення / О. Лисенко> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 169-172, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.169172. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Освіта--Післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): компетентність лікаря -- мотиваційно-аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- соціально-особистісний компонент -- професійно-діяльнісний компонент Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.169172, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: О190803/2017/2 Журнал 2017р. № 2 (82) Прохоренко, Леся. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.7-16 Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія Трофименко, Людмила. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями / Л. Трофименко. - С.17-25 Кл.слова: тяжкі порушення мовлення, будова слова, морфологічні знання Федоренко, Оксана. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху / О. Федоренко. - С.26-33 Кл.слова: спеціальна освіта, порушення слуху, розвиток слухового сприймання Наконечна, Лариса. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України / Л. Наконечна. - С.34-41 Кл.слова: інклюзивна практика, порівняльна педагогіка, діти з особливими потребами Савчук, Зоряна. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк. - С.42-47 Кл.слова: інклюзивний простір, інноваційна діяльність, психологічна готовність Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. Баташева. - С.48-55 Кл.слова: емоційна сфера, перцептивний компонент, когнітивний компонент Бех, Максим. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі / М. Бех. - С.56-69 Кл.слова: класифікація технологій, дидактична гра, технологічні етапи уроку Єрошова, Марія. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми / М. Єрошова. - С.70-78 Кл.слова: розлади аутистичного спектра, корекційний процес, мотивація Синьов, Віктор . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження) / В. Синьов, О. Козинець. - С.79-88 Кл.слова: українська дефектологія, сурдопедагогіка, логопедія Софій, Наталія. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій. - С.89-96 Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інтегрований супровід, додаткові ресурси Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: О190803/2017/4 Журнал 2017р. № 4 Луценко, І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі / І. Луценко. - С.7-16 Кл.слова: тьютор, асистування, інклюзивна освіта Родименко, І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні / І. Родименко. - С.17-26 Кл.слова: компаративний аналіз, концептуальні підходи, інклюзія Кобильченко, В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації / В. Кобильченко. - С.27-36 Кл.слова: віктимізація , віктимна поведінка, віктимна особистість Дробот, О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко. - С.37-46 Кл.слова: бімодальний білінгвізм, тотальна комунікація, білінгвальне-бікультурне навчання Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі / О. Бабяк. - С.47-55 Кл.слова: поведінковий компонент, афективний компонент, когнітивний компонент Чеботарьова, О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / О. Чеботарьова. - С.56-64 Кл.слова: комплексне порушення розвитку, трудова компетентність Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна. - С.65-72 Кл.слова: системний підхід, середовищний підхід, особистісний підхід Роменська, Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. Роменська. - С.73-85 Кл.слова: соціально-побутові навички, мотиваційно-ціннісний компонент Тичина, К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / К. Тичина. - С.86-96 Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки, міжособистісні сімейні стосунки, сіблінгові стосунки Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Бех, І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / Іван Бех> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 5–10. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Духовне виховання--духовні цінності--компонентна технологія Кл.слова (ненормовані): духовне виховання -- духовні цінності -- компонентна технологія -- духовність особистості -- духовне спілкування -- когнітивний компонент -- духовно розвивальна самоцінність Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Н. Баташева> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 48-55 Кл.слова (ненормовані): емоційна сфера -- перцептивний компонент -- когнітивний компонент Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі [Текст] / О. Бабяк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 47-55 Кл.слова (ненормовані): поведінковий компонент -- афективний компонент -- когнітивний компонент Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції [Електронний ресурс] / А. Кудлай. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 89-93, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.8993. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): емоційний компонент -- інновації -- когнітивний компонент -- комунікативна компетентність -- освітній процес -- поведінковий компонент Анотація: Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом при підготовці майбутніх офіцерів поліції у параметрах європейських стандартів. Соціокультурний аспект у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції – це не лише формування комунікативної компетентності, а й простір міжособистісних стосунків, у яких формується цілісна культура особистості. У статті представлено аналіз результатів діагностики сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Отримані результати демонструють рівні сформованості комунікативної компетентності у майбутніх офіцерів поліції по когнітивному, емоційному і поведінковомукомпонентам Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Дяченко, Людмила. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості у процесі вивчення природничих дисциплін: константувальний етап експерименту / Л. Дяченко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 23-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782 Кл.слова (ненормовані): науково-дослідницька компетентність -- техніки-технологи легкої промисловості -- початковий етап педагогічного експерименту -- мотиваційний компонент -- когнітивний компонент -- особистісний компонент -- діяльнісно-практичний компонент Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: В272245438/2014/30 Журнал 2014р. № 30 Огнев’юк, Віктор Олександрович. Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці глав Кл.слова: професійна діяльність, професіоналізм, самореалізація Антонов, В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій / В. М. Антонов. - С.14-25. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: якість, інновація, технологія Архипова, С. П. Основні підходи до формування змісту професійної підготовки юристів в університетах США / С. П. Архипова, Ю. О. Роскопіна. - С.26-39. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: система американської юридичної освіти, навчальні плани юридичних факультетів, конструктивістський Березан, В. І. Взаємозв’язок професійної та інформаційно-комунікаційної компетентностей майбутнього соціального педагога / В. І. Березан. - С.39-46. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна підготовка соціального педагога, рівні інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього соціального педагога, компоненти Гордєєва, Т. Є. експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування професійної мобільності соціальних працівників / Т. Є. Гордєєва. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна підготовка соціальних працівників, мобільність соціальних працівників Десятов, Т. М. Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / Т. М. Десятов. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: безперервна освіта, андрагогіка, постіндустріальне суспільство Децюк, Т. М. Школа тюторів як умова формування професійної компетентності / Т. М. Децюк. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна компетентність, позааудиторна робота, тютор Дубасенюк, О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-істоичний контекст / О. А. Дубасенюк. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, професіоналізм, тенденції Загнибіда, Р. П. Позааудиторна діяльність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування / Р. П. Загнибіда, Л. В. Польова. - С.73-81. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: науково-дослідницька робота, професійна підготовка, фахівець сфери обслуговування Когут, С. Я. Професійна підготовча освіта у досдідженнях вчених України / С. Я. Когут. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна підготовка, майбутні фахівці, педагогіка праці Кубанов, Р. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти / Р. А. Кубанов. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ступенева освіта, професійна підготовка, освітній простір Кузьма-Качур, М. І. Акмеологічний підхід у плануванні проценсу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи / М. І. Кузьма-Качур. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, навчальні плани Лопушинський, І. П. Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби / І. П. Лопушинський. - С.99-107. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: державна служба, корпоративна культура, Кодекс корпоративної культури Майборода, А. О. Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компетентності курсанта / А. О. Майборода. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: когнітивний компонент, акмеологічна компетентність, акмеологічні знання Майборода, Г. Я. Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Г. Я. Майборода. - С.112-124. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: засоби технологічної підготовки, теоретичні підходи, методологічні засади Мельниченко, О. В. Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі / О. В. Мельниченко. - С.124-129. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерні ролі, фемінність Фруктова, Я. С. Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми / Я. С. Фруктова. - С.140-149. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: комунікація, кваліфікація фахівця, комунікативна компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Чернуха, Надія. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку [Електронний ресурс] / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 122-125, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.122125. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): емоційний компонент -- когнітивний компонент -- мотиваційний компонент -- поведінково-вольовий компонент Анотація: У статті викладено загальну стратегію експериментального дослідження громадянської активності студентів. Представлено діагностичний інструментарій для вивчення рівнів і чинників сформованості громадянської активності студентів. Проаналізовано рівень сформованості громадянської активності у студентів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Саврасова-В’юн, Тетяна Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний) |