Пасічник, О. Б.
    Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 57–58.

Рубрики: Обдаровані діти--управлінські аспекти--освітній простір

Кл.слова (ненормовані):
талановиті діти -- обдарованість -- обдаровані діти -- Центр роботи з обдарованими учнями -- освітній простір -- управлінські аспекти -- Мала академія наук

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Кулик, В. З.
    Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів / В. З. Кулик, О. І. Хафізова // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 69–77.

Рубрики: Обдаровані учні--Академічна обдарованість--Розвиток

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- академічна обдарованість -- наукове товариство учнів -- Мала академія наук -- науково-дослідна діяльність -- творчі здібності -- творчість
Дод.точки доступу:
Хафізова, О. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Пасічник, О. Б.
    Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу / О. Б. Пасічник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 39–51.

Рубрики: Обдаровані діти--Центр роботи

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- Центр роботи -- організаційні заходи -- Мала академія наук -- розвиток обдарованої особистості

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)