Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник> // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 57–58. Рубрики: Обдаровані діти--управлінські аспекти--освітній простір Кл.слова (ненормовані): талановиті діти -- обдарованість -- обдаровані діти -- Центр роботи з обдарованими учнями -- освітній простір -- управлінські аспекти -- Мала академія наук Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Кулик, В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів / В. З. Кулик, О. І. Хафізова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 69–77. Рубрики: Обдаровані учні--Академічна обдарованість--Розвиток Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- академічна обдарованість -- наукове товариство учнів -- Мала академія наук -- науково-дослідна діяльність -- творчі здібності -- творчість Дод.точки доступу: Хафізова, О. І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Пасічник, О. Б. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу / О. Б. Пасічник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 39–51. Рубрики: Обдаровані діти--Центр роботи Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- Центр роботи -- організаційні заходи -- Мала академія наук -- розвиток обдарованої особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |