Камишин, Володимир. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму / В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 103-116 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Навчальний процес у вищій школі Учебный процесс в вузе Кл.слова (ненормовані): Інформаційний бум -- Информационный бум -- Навчальний процес -- Учебный процес -- Дидактичні одиниці -- Дидактические единицы -- Розташування у багатовимірному просторі середовища знань -- Расположение в многомерном пространстве среды знаний -- Орієнтовані зв'зані графи -- Оринтированые связаные графы -- Оптимізаційний шлях -- Оптимизационный путь Анотація: З урахуванням перманентного інформаційного буму, що має переконливу аналогію з відомим законом Мура, уперше здійснене науково-теоретичне обгрунтування можливості застосування теорії графів для формування організаційної структури взаємодії дидактичних одиниць у багатовимірному просторі знань. Наведені рекомендації з формування характеристик та показників дидактичних одиниць, а також обгрунтовані процедури згортки вершин орієнтованого зв'язаного графу, що сприяє знаходженню оптимального шляху на ньому, тобто мімізації часу, потрібного для опанування дидактичних одиниць тими, хто навчається. Дод.точки доступу: Рева, Олексій Добровольська, Наталія Є примірники у відділах: Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) Ф2 (27.09.2016р. Прим. 4 - ) (вільний) |