> Шифр: З659149/2016/12 Журнал 2016р. № 12 Ялтанець, Тетяна Леонідівна. Я ніколи не шукала легких стежок : Ексклюзивне інтерв’ю Тетяни Ялтанець / Т. Л. Ялтанець. - С.2-4 Кл.слова: Ялтанець Тетяна, про неї, вчителька зарубіжної літератури, професіоналізм Ялтанець, Тетяна Леонідівна. Позакласна робота вчителя - шлях до успіху / Т. Л. Ялтанець. - С.5-7 Кл.слова: позакласна робота (зарубіжна література), культурологія, екскурсії Лінійчук, Тетяна. Іван Франко і зарубіжна література / Т. Лінійчук. - С.8-11 Кл.слова: план-конспект уроку, франко Іван, про нього, франкознавство Гладишев, Володимир Володимирович. "Перевтілення" Франца Кафки: аналіз ключового епізоду шляхом зіставлення оригінального тексту та перекладу як технологічна ланка контекстного вивчення твору / В. В. Гладишев, П. І. Осипов. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Кафка Франц, Перевтілення, про твір, літературний переклад, підрядковий переклад Ткач, Ірина. Сучасний урок літератури: виховувати розуміння краси... : Продовження. Початок див. № 9, 2016 / І. Ткач. - С.17-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: урок зарубіжної літератури, естетичне виховання, міфологія Конкурс знавців давньогрецької міфології. - С.20-21 Кл.слова: конкурс, міфологія Давньої Греції, хід конкурсу Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу : Уроки №38-42 / О. О. Гузь. - С.22-42 Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас, поурочне планування, план-конспект уроків Гузь, Ольга Олександрівна. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів : Урок № 38 / О. О. Гузь. - С.22-26 Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, конфлікт Гузь, Ольга Олександрівна. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео й Джульєтти. Еволюція характерів головних героїв. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу трагедії "Ромео й Джульєтта" : Урок № 39 / О. О. Гузь. - С.26-29 Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, життя і смерть Гузь, Ольга Олександрівна. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. "Ромео й Джульєтта" в кіно : Урок № 40 / О. О. Гузь. - С.29-31 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, план-конспект уроку, "Ромео й Джульєтта" в кіно Гузь, Ольга Олександрівна. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману Мігеля де Сервантеса "Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі", його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету й композиції твору : Урок № 41 / О. О. Гузь. - С.32-36 Кл.слова: Сервантес Мігель "Дон Кіхот", про твір, план-конспект уроку, Сервантес Мігель Сааведра, про нього Гузь, Ольга Олександрівна. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота та буденної дійсності. Неможливість реалізації ідеалів героїв : Урок № 42 / О. О. Гузь. - С.37-42 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, план-конспект уроку, образ Дон Кіхота Кривенко, Вікторія. П’єса Джорджа Бернарда Шоу "Пігмаліон". Джордж Бернард Шоу "Пігмаліон". Лінгвістичний експеримент професора Хіггінса і полковника Пікерінга. Еліза Дуліттл, її шлях від малопривабливої квіткарки-кокні до "чарівної леді" / В. Кривенко. - С.43-47 Кл.слова: Шоу Бернард, Пігмаліон, про твір, план-конспект уроку, образи головних героїв Чик, Денис Чабович. Новочасне мораліте про небезпечне виховання: модифікація педагогічного роману в романі "Oliver Twist" Ч. Діккенса та повісті "Близнецы" Т. Шевченка / Д. Ч. Чик. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Шевченко Тарас, Близнецы, про твір, Діккенс Чарльз, Oliver Twist, про твір, зіставлення прозових творів Ткачук, ТаЇсія. Зіставлення образів Фанні Мальво і Анастазі де Ресто / Т. Ткачук. - С.56-61 Кл.слова: план-конспект уроку, образ Фанні Мальво, образ Анастазі де Ресто Глущенко, Антоніна. Краса врятує світ - якщо світ врятує красу... : Вивчення новели Р. Д. Бредбері "Усмішка" / А. Глущенко. - С.61-62 Кл.слова: Бредбері Рей, Усмішка, про твір, план-конспект уроку, науково-фантастична література Коломієць, Лариса. Світ без війни : Пізнавально-виховний захід для учнів 5 класу / Л. Коломієць, І. Дядюшко. - С.63-64 Кл.слова: позакласна робота, сценарій антивоєнного виховного заходу Пушкар, Ольга. Кольори моєї України / О. Пушкар. - С.65 Кл.слова: поезія, вірш, текст Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: З659149/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Ковальчук, Любов. Конкурс "На крилах зарубіжної літератури", вчительська номінація "Урок - осяяння душі" / Л. Ковальчук. - С.2 Кл.слова: інформація про конкурс, інформація про вчительську номінацію Ковальчук, Любов. Сюжети і образи священних книг у творах світового мистецтва - духовні підвалини храму душі людської : Урок розвитку мовлення / Л. Ковальчук. - С.3-5 Кл.слова: план-конспект уроку, світове мистецтво, образи священних книг Простяк, Леся. Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть... : Модульне заняття за романом Стендаля "Червоне і чорне" / Л. Простяк. - С.6-10 Кл.слова: Стендаль Фредерік, Червоне та чорне, про твір, хід модульного заняття, образ Жульєна Сореля Дементьєва, Олена. Моя різдвяна пісня в прозі / О. Дементьєва. - С.10 Кл.слова: творчість учнів, номінація "Книжки в червоній палітурці", проза Приходько, Людмила. Серця опалені війною : Презентація книжки спогадів, присвяченої загиблим на війні випускникам школи - Ігорю Горбенку, Олегу Бикову, Олексію Шепелюку / Л. Приходько. - С.11-13 Кл.слова: сценарій презентації книжки, позакласне читання, патріотичне виховання Гайченко, Ольга. Пізнай себе і світ через читання / О. Гайченко. - С.14-15 Кл.слова: підтримка читання, літературні квести, конкурс виразного читання Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу : Уроки №43-49 / О. О. Гузь. - С.16-43 Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас, план-конспект уроків, поурочне планування Гузь, Ольга Олександрівна. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 43 / О. О. Гузь. - С.16-23 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса Гузь, Ольга Олександрівна. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані : Урок № 44 / О. О. Гузь. - С.24-30 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, план-конспект уроку, головні герої твору Гузь, Ольга Олександрівна. Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) / О. О. Гузь. - С.30-32 Кл.слова: план-конспект уроку, контроль знань, контрольна робота Гузь, Ольга Олександрівна. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд) : Урок № 46 / О. О. Гузь. - С.32-35 Кл.слова: бароко, мистецтво бароко, митці й творіння доби бароко Гузь, Ольга Олександрівна. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя (варіант I) Джонн Донн. "Священні сонети" (19-й сонет "Щоб мучить мене...") Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова (варіант II) : Урок №47 / О. О. Гузь. - С.35-40 Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш, Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір, план-конспект уроку Гузь, Ольга Олександрівна. Виразне читання поезії бароко з обґрунтуванням вибору : Урок № 48 / О. О. Гузь. - С.40-49 Кл.слова: план-конспект уроку, барокова поезія, барокова модель світу Гузь, Ольга Олександрівна. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму : Урок № 49 / О. О. Гузь. - С.41-43 Кл.слова: класицизм, план-конспект уроку, класицистична культура Польгуль, Лілія. Контрольні роботи для 8 класу / Л. Польгуль. - С.44-45 Кл.слова: контроль знань, тестові завдання, контрольна робота Митрофанова, Наталя. Мольєр - майстер класицистичної комедії / Н. Митрофанова. - С.46-48 Кл.слова: план-конспект уроків, Мольєр Жан Батист, про нього, новаторство Мольєра Митрофанова, Наталя. Художнє новаторство Мольєра в драматргії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво / Н. Митрофанова. - С.46-47 Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, про нього, новаторство Мольєра Митрофанова, Наталя. Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Історія створення комедії : Урок № 2 / Н. Митрофанова. - С.47-48 Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір, історія написання твору Сорока, Інна. Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури / І. Сорока. - С.49-57 Кл.слова: створення кросенса, урок зарубіжної літератури, творче мислення Лучко, Вікторія. Роль окружного методичного об’єднання у системі методичної роботи міста / В. Лучко. - С.58-59 Кл.слова: педагогічна майстерність вчителя, інновації в освіті, окружна методична комісія Соломка, Людмила. Щоб пізнати людство, треба вивчити людину... : Життя і творчість Артура Конан Дойла / Л. Соломка. - С.60-61 Кл.слова: Дойл Артур Ігнатіус Конан, про нього, літературне досьє на Конан Дойла, літературний детектив Чоловська, Ольга. Парадоксальні шедеври (за віршами в прозі Оскара Уайльда) / О. Чоловська. - С.62-64 Кл.слова: план-конспект уроку, Уайльд Оскар, про нього, вірші в прозі Мердух, Василина. Солдат, який любить країну / В. Мердух. - С.обкладинка Кл.слова: номінація "На крилах душі", вірш, текст Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: В651854400/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Шалагінов, Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Б. Б. Шалагінов. - С.2-6 Кл.слова: історія викладання літератури в школі, національна освіта, духовні цінності Кузьменчук, Ірина Василівна. Коли в людини є народ... : Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. Есенційний підхід / І. В. Кузьменчук. - С.6-9 Кл.слова: зарубіжна література, світова література, українська культура Камишев Вадим. Минуле? Ні - сучасність! : Деякі прийоми наближення класики до сьогодення. - С.10 Кл.слова: класика, сучасність, паралелі Бухарєва, Олена. Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів / О. Бухарєва. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: зміст освіти, оновлення, технологія навчання Шевченко, Алла. Дитинство має бути щасливим : Урок за романом А. Гавальди "35 кіло надії" / А. Шевченко. - С.16-19 Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір, образ Грегуара Шугніло, Ольга. На світі є багато книг / О. Шугніло. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Чижевич, Любов. Краща книжечка моя / Л. Чижевич. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Літвінчук, Крістіна. Моя маленька книжка / К. Літвінчук. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Гриценко, Лариса. Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як інноваційна технологія формування творчої особистості. : Міжфакультетський проект, присвячений творчості Жана Батиста Мольєра та Віктора Гюго / Л. Гриценко. - С.20-23 Кл.слова: сценарій літературного вечора, Мольєр Жан Батист, про нього, Гюго Віктор, про нього Скрипник, Тамара Миколаївна. Про Смагляву Даму сонетів В. Шекспіра / Т. М. Скрипник. - С.24-29 Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість, образ Смаглявої Дами, Басаноу Емілія, про неї Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури : Продовження. Початок див.: 2016. - №7 - 8 - 12; 2017. - № 1. Уроки № 39 - 57 / О. Первак. - С.30-59 Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 8 клас, методика викладання Первак, Олександр. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів : Урок № 39 / О. Первак. - С.30-34 Кл.слова: Шекспір Вільям, про нього, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, історія створення Первак, Олександр. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція) : Урок № 40 / О. Первак. - С.34-37 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, образ Ромео, образ Джульєтти Первак, Олександр. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу : Урок № 41 / О. Первак. - С.37-41 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, юнацький максималізм, вчинки головних героїв Первак, Олександр. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) : Урок № 42 / О. Первак. - С.41-43 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, гуманістична цінність, аналіз літературного твору Первак, Олександр. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман : Урок № 43 / О. Первак. - С.43-47 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, історія створення роману, лицарський роман Первак, Олександр. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливість реалізації ідеалів героя. (ТЛ) Поглиблене поняття про вічний образ : Урок № 44 / О. Первак. - С.48-51 Кл.слова: Сервантес Мігель, про нього, образ Дон Кіхота, вічний образ Первак, Олександр. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 45 / О. Первак. - С.51-55 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса Первак, Олександр. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) : Урок № 46 / О. Первак. - С.55-57 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, рицарський роман, жанр Первак, Олександр. Контрольний твір-порівняння образів персонажів : Урок № 47 / О. Первак. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: контроль знань, актуалізація знань, характеристика образів Давидюк, Людмила Владимировна. II Всеукраинская ученическая олимпиада по языкам национальных меньшинств (русский язык и литература): задания и ответы / Л. В. Давидюк, Т. Пахарева. - С.60-64 Кл.слова: II Всеукраїнська учнівська олімпіада з мов національних менших, 2017 р., завдання, відповіді Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: З296477334/2017/2 Газета 2017р. N 2 Вивчення літератури під час гібридної війни. - С.4-9. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтеграція шкільних курсів, діалог культур, вміння Говорунець, Зоя. Казковий світ Аліси : за казкою Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див" / З. Говорунець. - С.10-32 Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 5 клас, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл. Короткі відомості про письменника. Історія створення повісті-казки "Аліса в Країні Див" : Урок № 1 / З. Говорунець. - С.10-13 Кл.слова: план-конспект уроків, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, Керролл Льюїс., про нього Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див". Образ Аліси, її захопливі пригоди : Урок № 2 / З. Говорунець. - С.14-17 Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, образ Аліси Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див". Країна Див і її мешканці : Урок № 3 / З. Говорунець. - С.18-22 Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, образи мешканців "Країни Див" Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див". Персонажі, які оточують героїню : Урок № 4 / З. Говорунець. - С.23-25 Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, образи персонажів Країни Див Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл. Повість-казка "Аліса в Країні Див" : Урок № 5 / З. Говорунець. - С.26-32 Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, урок-подорож Ганницька, Оксана. : Цикл уроків / О. Ганницька. - С.33-38 Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 6 клас, Лонґфелло Генрі, Пісня про Гайавату, про твір Ганницька, Оксана. Міфи корінних мешканців Північної Америки та їх втілення в поемі. Елементи фольклору в творі : Урок № 1 / О. Ганницька. - С.33-36 Кл.слова: план-конспект уроку, Лонґфелло Генрі, Пісня про Гайавату, про твір, міфи Північноамериканських індіанців Ганницька, Оксана. Образ Гайавати, ідеї миру, національного єднання, служіння нородові в "Пісні про Гайавату" Генрі Лонґфелло : Урок № 2 / О. Ганницька. - С.37-38 Кл.слова: план-конспект уроку, Генрі Лонґфелло "Пісня про Гайавату", Образ Гайавати Губич, Галина. Джанні Родарі. "Листівки з видами міст". Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття / Г. Губич. - С.39-42 Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 6 клас, Родарі Джанні, Листівки з видами міст, про твір Башуцька, Зоряна. Роберт Бернс - великий пісняр Шотландії. "Моє серце в верховині...". Ідея любові до Батьківщини у вірші Бернса : Інтегрований урок / З. Башуцька. - С.43-48 Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 6 клас, Бернс Роберт, Моє серце в верховині..., про твір Чикенда, Надія. Детектив як жанр літератури. Характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів / Н. Чикенда. - С.50-53 Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 7 клас, детективна література Вовк, Тамара. Для великого розуму дрібниць не існує. Артур Конан Дойл. "Пістрява стрічка".Утвердження в образі Шерлока Холмса сили інтелекту й моральних якостей / Т. Вовк. - С.54-59 Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 7 клас, Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір Полозенко, Світлана. Лицар сумного образу, або Неперевершена суперечливість Дон Кіхота : Матеріали до уроку-засідання читацького клубу / С. Полозенко. - С.60-68 Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас, образ Дон Кіхота, Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір Малигіна, Любов. Пісня, що здобула "Нобеля". Особливості поетики Боба Ділана / Л. Малигіна. - С.68-73 Кл.слова: Ділан Боб, про нього, Нобелівська премія з літератури, 2016 р., творчість Боба Ділана Ділан, Боб. Достукатися до небес / Б. Ділан. - С.69 Кл.слова: поезія, вірш, текст Ділан, Боб. Сильний дощ проллється / Б. Ділан. - С.70 Кл.слова: поезія, вірш, текст Ділан, Боб. Знай про моє кохання / Б. Ділан. - С.72 Кл.слова: поезія, вірш, текст Ділан, Боб. Те, що зависло в повітрі / Б. Ділан. - С.72 Кл.слова: поезія, вірш, текст Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: В890024/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Шатрова, Марина. Теорія книгознавства на початку XXI століття / М. Шатрова. - С.3-5. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: книгознавство, бібліологія, історіографія книгознавства Фіголь, Надія. Особливості верстання електронних навчальних видань / Н. Фіголь. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: верстка, типи верстки, електронне видання Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2016 році : за матеріалами надходжень обов’язкових примірників у Книжкову палату України. - С.8-9 Кл.слова: назва видання, періодичність видань, засновник видання Коваль, Тетяна. Інноваційні моделі сучасної бібліотеки у контексті бібліотечно-інформаційного обслуговування / Т. Коваль, Л. Туровська. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: бібліотечно-інформаційне обслуговування, інформаційно-комукаційна діяльність, інноваційні моделі Біла, Людмила. Провідні освітянські бібліотеки України в інтернет-просторі: сучасний стан та перспективи розвитку / Л. Біла. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: провідні освітянські бібліотеки, мережа Інтернет, сайт Капралюк, Оксана. Удосконалення діяльності мережі наукових сільськогосподарських бібліотек / О. Капралюк. - С.19-21. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: мережа наукових сільськогосподарських бібліотек, кадрове забезпечення, електронний каталог Соляник, Алла. Сучасні тренди модернізації вищої бібліотечно-інформаційної освіти України / А. Соляник. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вища бібліотечно-інформаційна освіта, зарубіжний досвід модернізації, стандарти освіти Симоненко, Тетяна. Наукова декларація - вимога часу / Т. Симоненко. - С.26-28. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: наука, вчені, наукова декларація Бондар, Юрій. Дон Кіхот як дзеркало "книжкової соціалізації" / Ю. Бондар. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, маніпулювання свідомістю, інформаційні технології Кропочева, Наталія. Перспективи застосування технологій краудсорсингу у формуванні галузевого реферативного ресурсу / Н. Кропочева. - С.33-36 Кл.слова: краудсорсинг, реферат, галузева реферативна БД Сенченко, Оксана. Мережевий інструментарій нових війн / О. Сенченко. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інформаційно-мережеві війни, соціальні структури, інформаційні коди Тихоненко, Олена. Друга світова війна в образотворчих виданнях: з фондів Книжкової палати України / О. Тихоненко. - С.42-47 Кл.слова: Друга Світова війна, аркушеве видання, графіка Терещенко, Катерина. Книга в житті і творчості Павла Тичини / К. Терещенко. - С.47-50. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Тичина Павло, про нього, творчість Павла Тичини Кучмеєва, Наталія. Стефан Васильович Кульженко - видатний український друкар / Н. Кучмеєва, О. Кравчук. - С.51-52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Кульженко Стефан, про нього, друкар, видавець-просвітитель Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Гузь, Ольга Олександрівна. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота та буденної дійсності. Неможливість реалізації ідеалів героїв [Текст] : Урок № 42 / О. О. Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 12. - С. 37-42 Кл.слова (ненормовані): Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір -- план-конспект уроку -- образ Дон Кіхота Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Гузь, Ольга Олександрівна. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" [Текст] : Урок № 43 / О. О. Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 1. - С. 16-23 Кл.слова (ненормовані): Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір -- образ Дон Кіхота -- образ Санчо Панса Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Гузь, Ольга Олександрівна. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані [Текст] : Урок № 44 / О. О. Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2017. - № 1. - С. 24-30 Кл.слова (ненормовані): Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір -- план-конспект уроку -- головні герої твору Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Первак, Олександр. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман [Текст] : Урок № 43 / О. Первак> // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 43-47 Кл.слова (ненормовані): Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір -- історія створення роману -- лицарський роман Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Первак, Олександр. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" [Текст] : Урок № 45 / О. Первак> // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 51-55 Кл.слова (ненормовані): Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір -- образ Дон Кіхота -- образ Санчо Панса Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Первак, Олександр. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) [Текст] : Урок № 46 / О. Первак> // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 55-57 Кл.слова (ненормовані): Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір -- рицарський роман -- жанр Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Полозенко, Світлана. Лицар сумного образу, або Неперевершена суперечливість Дон Кіхота [Текст] : Матеріали до уроку-засідання читацького клубу / С. Полозенко> // Зарубіжна література. - 2017. - N 2. - С. 60-68 Кл.слова (ненормовані): зарубіжна література, 8 клас -- образ Дон Кіхота -- Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бондар, Юрій. Дон Кіхот як дзеркало "книжкової соціалізації" [Текст] / Ю. Бондар> // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2017. - N 1. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір -- маніпулювання свідомістю -- інформаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |