37.091
Т 33


   
    Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу : монографія / Г. В. Єльникова, В. І. Куценко, В. І. Маслов ; Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - ISBN 978-966-644-233-1 : 62.62 грн., 62.62 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Навчання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
субмодель -- фахова компетентність -- атестація -- середня освіта
Дод.точки доступу:
Єльникова, Г.В.
Куценко, В.І.
Маслов, В.І.
Національна академія педагогічних наук України
Університет менеджменту освіти


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)


378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: І426210053/2017/1
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 1
Зміст:
Нічуговська, Л. І. Стратегія і менеджемент професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки / Л. І. Нічуговська. - С.11-15
Кл.слова: освіта, профільність, біосфера
Рожнова, Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України / Г. П. Рожнова. - С.16-19
Клєба, А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / А. І. Клєба. - С.20-22
Кл.слова: професійна підготовка, технологічний підхід
КарманенкоВ., В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ / В. КарманенкоВ. - С.23-25
Кл.слова: технології навчання, форми навчання
Слухенська, Р. В. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.26-28
Кл.слова: творча самореалізація, професійна освіта
Макаренко, В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.29-32
Кл.слова: фахова компетентність
Бєляєва, О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва. - С.33-36
Кл.слова: функціональні компоненти
Школяр, С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей / С. П. Школяр. - С.37-41
Кл.слова: маркетингова діяльність, систематизація, інформація
Гук, Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади) / Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин. - С.42-44
Кл.слова: метод дослідження, загальноприйняті принципи, джерельна база
Блудова, Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова. - С.45-48
Кл.слова: естетичне виховання, духовні цінності
Рудич, О. О. Особливості використання англомовної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів / О. О. Рудич, Ю. С. Стиркіна. - С.49-51
Кл.слова: дитяча література, художній образ, читання
Тупиця, Ю. С. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору / Ю. С. Тупиця. - С.52-54
Кл.слова: іноземна мова, заняття, навчальний матеріал
Давидченко, І. Д. Теоретичне обгрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. Д. Давидченко. - С.55-58
Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, педагогічна майстерність
Гурська, О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб / О. В. Гурська. - С.59-61
Кл.слова: гуманна педагогіка, освітній процес
Бордюг, Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з вадами зору / Ю. В. Бордюг. - С.62-65
Кл.слова: принцип освіти педагогів, компетенції
Ковалевська, Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку / Н. В. Ковалевська. - С.66-69
Кл.слова: змістовий модуль, лекція
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


371.13:373.3](477)
Г 69


    Горлова, А.
    Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вчителі початкових класів--підготовка--фахова компетентність

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкових класів -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність
Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Мачача, Т. С.
    Чому реформи змісту трудового навчання не дають очікуваних результатів? / Т. С. Мачача, Т. В. Стрижова // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 11/12. - С. 19-22

Рубрики: Трудове навчанн--методика навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
трудове навчання -- теоретичні знання -- освітня галузь -- інтеграція -- принцип варіативності -- методичні системи -- база майстерень -- фахова компетентність -- сучасний підручник
Дод.точки доступу:
Стрижова, Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: В890024/2017/9
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
Давидова, Людмила. Організаційні структури видавництв вищих навчальних закладів України: львівський досвід / Л. Давидова. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Українська академія друкарств
Фіялка, Світлана. Урахування психологічних особливостей дошкільнят під час підготовки мультимедійних інтерактивних дитячих видань / С. Фіялка, В. Наумчук. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видання для дітей, інтерактивне видання, сприйняття мультимедійних елементів
Зоріна, Наталія. Авторитетні файли як засіб уніфікації в умовах формування єдиного інформаційного простору / Н. Зоріна, С. Коваленко. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторитетні файли, наукометрія, інформаційні ресурси
Зуб, Володимир. Документне забезпечення охорони праці в умовах запровадження інноваційних бібліотечно-інформаційних технологій: потреба удосконалення / В. Зуб. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Чічіпан, Юлія. Особливості та перспективи інформатизації обласних архівів в інтернет-комунікаційному просторі (на прикладі архівів Полтавської області) / Ю. Чічіпан. - С.25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обласні архіви, інформатизація архівів, електронні архіви
Гастинщиков, Валерій. Україна і НАТО: проблеми євроантлантичної інтеграції України крізь призму діяльності вітчизняних ЗМІ / В. Гастинщиков, М. Онищук. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: євроатлантична інтеграція, стереотипи мислення, вітчизняні ЗМІ
Кропочева, Наталія. Проблема національно-культурної ідентичності в літературі для дітей історичної тематики: інформаційно-змістовний аналіз / Н. Кропочева. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національна діяльність, література для дітей, глорифікація
Ісаєнко, Тетяна. Риторика в системі підготовки фахівців із документознавства та інформаційної діяльності / Т. Ісаєнко, В. Мартинюк. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: документознавство, фахова компетентність, риторика
Якубова, Тетяна. Польська періодика - джерело вивчення історії України (XV-XIX ст.) / Т. Якубова, А. Лямець. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: польська періодика, книгознавство, церковні книги
Солонська, Наталія. Перше оповідання українською мовою в Канаді: до 120-річчя створення / Н. Солонська. - С.44-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська мова в Канаді, українська книжність, зарубіжна україніка
Лясота, Галина. Книга, що змінила хід історії: до 500-річчя руху Реформації в Європі / Г. Лясота. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індульгенції, протестантизм, Реформація
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Дерека, Т.
    Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання [Електронний ресурс] / Т. Дерека, В. Туманова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 95-100, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)95100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні плани -- освітня програма -- професійна підготовка -- фахова компетентність
Анотація: В статті проаналізовано навчальні програми підготовки фахівців фізичного виховання починаючи з 2003 р. Охарактеризовано навчальні плани підготовки фахівців фізичного виховання за циклами підготовки та кількістю годин й кредитів, які відведено на навчальні дисципліни. Проаналізовано кількісні дані навчальних планів щодо практики студентів: навчальної, виробничої (педагогічної), виробничої (позашкільної), зі спеціалізації. Наведено дані щодо навчальних планів професійної підготовки фахівців фізичного виховання 2003, 2008, 2010, 2013, 2015 та 2017 рр. Визначено фахові компетентності (психолого-педагогічна, здоров’язберігальна, фізкультурно-педагогічна, управлінська, дослідницько-аналітична, правова), які формуються в процесі практично спрямованої професійної підготовки, згідно сучасних освітніх стандартів та освітніх програм професійної підготовки фахівців фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Туманова, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Макаренко, В. І.
    Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів [Текст] / В. І. Макаренко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 1. - С. 29-32

Кл.слова (ненормовані):
фахова компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Ісаєнко, Тетяна.
    Риторика в системі підготовки фахівців із документознавства та інформаційної діяльності [Текст] / Т. Ісаєнко, В. Мартинюк // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2017. - N 9. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
документознавство -- фахова компетентність -- риторика
Дод.точки доступу:
Мартинюк, Володимир


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



378.146.4(477)(04/Ч-24-178072

    Часнікова, Олена Володимирівна.
    Розвиток фахової компетентності з основ економіки вчителів географії у післядипломній освіті : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Часнікова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 74.500я031

Рубрики: Професійна освіта--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
фахова компетентність -- післядипломна освіта

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)


378.146.4(477)(043.3)
Ч-24


    Часнікова, Олена Володимирівна.
    Розвиток фахової компетентності з основ економіки вчителів географії у післядипломній освіті : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Часнікова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2012. - 239 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ФАХОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


74.560я031/С 24-639740

    Світайло, Світлана Валеріївна.
    Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Світайло Світлана Валеріївна; наук. кер. Олексюк Ольга Миколаївна ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 277. арк.
на правах рукопису
ДРНТІ
ББК 74.58я031

Рубрики: Теорія та методика навчання музики--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
музичне мистецтво -- фахова компетентність -- диригентство -- хор -- вокально-хоровий спів -- музичний розвиток школярів -- учитель музики
Анотація: Дисертація на здоб. наук. ступ. кандидата педагог. наук
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)


74.5я031
С24


    Світайло, С. В.
    Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.00 / Світайло Світлана Валеріївна. ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 20 с.
ББК 74.5я031

Рубрики: Теорія та методика навчання музики--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
музичнемистецтво -- фахова компетентність -- диригентство -- хор -- вокально-хоровий спів -- музичний розвиток школярів -- учитель музики
Анотація: Автореф. на здоб. наук. ступ. кандидата педагог. наук

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)




    Родіна, Н.
    Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Родіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 70-77, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне середовище -- практичні психологи -- особливі потреби -- фахова компетентність
Анотація: У статті висвітлено проблему формування готовності практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного середовища, зроблено аналіз наукових напрацювань з окресленої проблеми. Подано основні підходи до тлумачення сутності готовності практичних психологів до професійної діяльності, а також компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний), відповідні критерії (усвідомлення та сприйняття, толерантне ставлення, активна діяльність; загальні знання про сутність психологічного супроводу в інклюзивному середовищі, технологічні знання про діагностування і моніторинг освітніх потреб у дітей з проблемами; діагностична, профілактична, корекційно-освітня, консультативна, просвітницька діяльність) та напрями роботи фахівців з клієнтами в інклюзивному середовищі. Приділено увагу характеристиці складників сформованості готовності практичних психологів до означеного виду діяльності. Підібрано ефективні методи та технології для кожного складника готовності: психологічно-педагогічного спостереження, акцентування, опитування, інтерв’ювання, контрольні роботи ІНДЗ). Закцентовно увагу на складнощах у процесі попередження конфліктної ситуації та помилках корекційно-розвивальних послуг для людей з типовими освітніми проблемами. Визначено перспективи подальшого дослідження, зокрема введення до освітньої програми навчальних дисциплін, які б розширювали фахову компетентність практичних психологів у процесі надання психологічного супроводу клієнтам в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Шумков, Ігор.
    Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ [Електронний ресурс] / І. Шумков. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 169-179, DOI 10.28925/2312-5829.2023.410 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вищі військові заклади освіти -- майбутні офіцери -- військова розвідка -- інформаційно-освітнє середовище -- освітній процес -- фахова компетентність
Анотація: У статті розглянуто певні особливості підготовки майбутніх офіцерів військової розвідки з урахуванням специфіки їх майбутньої професійної діяльності, організації навчально-виховного процесу, концептуальних принципів їх підготовки у вищих військових навчальних закладах. З’ясовано стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. Мета статті полягає в дослідженні стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. У дослідженні, згідно з поставленими завданнями і перевіркою вихідних припущень, використовувались наступні методи дослідження, що взаємодоповнювали один одного: бесіди, аналізу, синтезу, порівняння, індукції, дедукції, узагальнення, систематизації, інтерв’ювання, анкетування, тестування, діагностики для вивчення стану проблеми та констатації стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)