Т 33 Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу : монографія / Г. В. Єльникова, В. І. Куценко, В. І. Маслов ; Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - ISBN 978-966-644-233-1 : 62.62 грн., 62.62 грн.
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Навчання--Монографії Кл.слова (ненормовані): субмодель -- фахова компетентність -- атестація -- середня освіта Дод.точки доступу: Єльникова, Г.В. Куценко, В.І. Маслов, В.І. Національна академія педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Примірників всього: 7 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Д 70 Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
Рубрики: Освіта--Історія--Конференції Освіта--Професійна--Конференції Психологія Педагогіка--Соціальна Філологія Технології--Інновації Кл.слова (ненормовані): історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\ Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\ Міністерство освіти і науки України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 6 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1, Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (2) |
С 91 Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники Кл.слова (ненормовані): сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Андрущенко, В. П. \редколегія.\ Хоружа, Л. Л. \редколегія.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 8 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
> Шифр: І426210053/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Нічуговська, Л. І. Стратегія і менеджемент професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки / Л. І. Нічуговська. - С.11-15 Кл.слова: освіта, профільність, біосфера Рожнова, Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України / Г. П. Рожнова. - С.16-19 Клєба, А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / А. І. Клєба. - С.20-22 Кл.слова: професійна підготовка, технологічний підхід КарманенкоВ., В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ / В. КарманенкоВ. - С.23-25 Кл.слова: технології навчання, форми навчання Слухенська, Р. В. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.26-28 Кл.слова: творча самореалізація, професійна освіта Макаренко, В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.29-32 Кл.слова: фахова компетентність Бєляєва, О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва. - С.33-36 Кл.слова: функціональні компоненти Школяр, С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей / С. П. Школяр. - С.37-41 Кл.слова: маркетингова діяльність, систематизація, інформація Гук, Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади) / Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин. - С.42-44 Кл.слова: метод дослідження, загальноприйняті принципи, джерельна база Блудова, Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова. - С.45-48 Кл.слова: естетичне виховання, духовні цінності Рудич, О. О. Особливості використання англомовної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів / О. О. Рудич, Ю. С. Стиркіна. - С.49-51 Кл.слова: дитяча література, художній образ, читання Тупиця, Ю. С. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору / Ю. С. Тупиця. - С.52-54 Кл.слова: іноземна мова, заняття, навчальний матеріал Давидченко, І. Д. Теоретичне обгрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. Д. Давидченко. - С.55-58 Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, педагогічна майстерність Гурська, О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб / О. В. Гурська. - С.59-61 Кл.слова: гуманна педагогіка, освітній процес Бордюг, Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з вадами зору / Ю. В. Бордюг. - С.62-65 Кл.слова: принцип освіти педагогів, компетенції Ковалевська, Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку / Н. В. Ковалевська. - С.66-69 Кл.слова: змістовий модуль, лекція Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Г 69 Горлова, А. Формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів початкової школи / Анастасія Горлова> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 5–6. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Вчителі початкових класів--підготовка--фахова компетентність Кл.слова (ненормовані): вчителі початкових класів -- підготовка вчителів -- фахова компетентність -- професійні якості -- професійне мислення -- освітньо-виховний простір -- професійне зростання -- професійна діяльність Анотація: У статті розглянуто вимоги, які висуває суспільство до особистості вчителя, в педагогічній науці визначаються як фахово значущі особистісні якості. Саме вони характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, мають значний вплив на результат професійно-педагогічної діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Мачача, Т. С. Чому реформи змісту трудового навчання не дають очікуваних результатів? / Т. С. Мачача, Т. В. Стрижова> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 11/12. - С. 19-22 Рубрики: Трудове навчанн--методика навчання--зміст навчання Кл.слова (ненормовані): трудове навчання -- теоретичні знання -- освітня галузь -- інтеграція -- принцип варіативності -- методичні системи -- база майстерень -- фахова компетентність -- сучасний підручник Дод.точки доступу: Стрижова, Т. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: В890024/2017/9 Журнал 2017р. N 9 Давидова, Людмила. Організаційні структури видавництв вищих навчальних закладів України: львівський досвід / Л. Давидова. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: Українська академія друкарств Фіялка, Світлана. Урахування психологічних особливостей дошкільнят під час підготовки мультимедійних інтерактивних дитячих видань / С. Фіялка, В. Наумчук. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: видання для дітей, інтерактивне видання, сприйняття мультимедійних елементів Зоріна, Наталія. Авторитетні файли як засіб уніфікації в умовах формування єдиного інформаційного простору / Н. Зоріна, С. Коваленко. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: авторитетні файли, наукометрія, інформаційні ресурси Зуб, Володимир. Документне забезпечення охорони праці в умовах запровадження інноваційних бібліотечно-інформаційних технологій: потреба удосконалення / В. Зуб. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст. Чічіпан, Юлія. Особливості та перспективи інформатизації обласних архівів в інтернет-комунікаційному просторі (на прикладі архівів Полтавської області) / Ю. Чічіпан. - С.25-28. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: обласні архіви, інформатизація архівів, електронні архіви Гастинщиков, Валерій. Україна і НАТО: проблеми євроантлантичної інтеграції України крізь призму діяльності вітчизняних ЗМІ / В. Гастинщиков, М. Онищук. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: євроатлантична інтеграція, стереотипи мислення, вітчизняні ЗМІ Кропочева, Наталія. Проблема національно-культурної ідентичності в літературі для дітей історичної тематики: інформаційно-змістовний аналіз / Н. Кропочева. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: національна діяльність, література для дітей, глорифікація Ісаєнко, Тетяна. Риторика в системі підготовки фахівців із документознавства та інформаційної діяльності / Т. Ісаєнко, В. Мартинюк. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: документознавство, фахова компетентність, риторика Якубова, Тетяна. Польська періодика - джерело вивчення історії України (XV-XIX ст.) / Т. Якубова, А. Лямець. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: польська періодика, книгознавство, церковні книги Солонська, Наталія. Перше оповідання українською мовою в Канаді: до 120-річчя створення / Н. Солонська. - С.44-46. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: українська мова в Канаді, українська книжність, зарубіжна україніка Лясота, Галина. Книга, що змінила хід історії: до 500-річчя руху Реформації в Європі / Г. Лясота. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: індульгенції, протестантизм, Реформація Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Дерека, Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання [Електронний ресурс] / Т. Дерека, В. Туманова. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 95-100, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)95100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): навчальні плани -- освітня програма -- професійна підготовка -- фахова компетентність Анотація: В статті проаналізовано навчальні програми підготовки фахівців фізичного виховання починаючи з 2003 р. Охарактеризовано навчальні плани підготовки фахівців фізичного виховання за циклами підготовки та кількістю годин й кредитів, які відведено на навчальні дисципліни. Проаналізовано кількісні дані навчальних планів щодо практики студентів: навчальної, виробничої (педагогічної), виробничої (позашкільної), зі спеціалізації. Наведено дані щодо навчальних планів професійної підготовки фахівців фізичного виховання 2003, 2008, 2010, 2013, 2015 та 2017 рр. Визначено фахові компетентності (психолого-педагогічна, здоров’язберігальна, фізкультурно-педагогічна, управлінська, дослідницько-аналітична, правова), які формуються в процесі практично спрямованої професійної підготовки, згідно сучасних освітніх стандартів та освітніх програм професійної підготовки фахівців фізичного виховання. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Туманова, В. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Макаренко, В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів [Текст] / В. І. Макаренко> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 1. - С. 29-32 Кл.слова (ненормовані): фахова компетентність Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Ісаєнко, Тетяна. Риторика в системі підготовки фахівців із документознавства та інформаційної діяльності [Текст] / Т. Ісаєнко, В. Мартинюк> // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2017. - N 9. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): документознавство -- фахова компетентність -- риторика Дод.точки доступу: Мартинюк, Володимир Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Часнікова, Олена Володимирівна. Розвиток фахової компетентності з основ економіки вчителів географії у післядипломній освіті : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Часнікова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 20 с.
Рубрики: Професійна освіта--Автореферати дисертацій Кл.слова (ненормовані): фахова компетентність -- післядипломна освіта Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2) |
Ч-24 Часнікова, Олена Володимирівна. Розвиток фахової компетентності з основ економіки вчителів географії у післядипломній освіті : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Часнікова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2012. - 239 арк.
Рубрики: Професійна освіта--Дисертації Кл.слова (ненормовані): ФАХОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА Утримувачі документа: Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Світайло, Світлана Валеріївна. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Світайло Світлана Валеріївна; наук. кер. Олексюк Ольга Миколаївна ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 277. арк. на правах рукопису
Рубрики: Теорія та методика навчання музики--Дисертації Кл.слова (ненормовані): музичне мистецтво -- фахова компетентність -- диригентство -- хор -- вокально-хоровий спів -- музичний розвиток школярів -- учитель музики Анотація: Дисертація на здоб. наук. ступ. кандидата педагог. наук Утримувачі документа: Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) |
С24 Світайло, С. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.00 / Світайло Світлана Валеріївна. ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 20 с. Рубрики: Теорія та методика навчання музики--Автореферати дисертацій Кл.слова (ненормовані): музичнемистецтво -- фахова компетентність -- диригентство -- хор -- вокально-хоровий спів -- музичний розвиток школярів -- учитель музики Анотація: Автореф. на здоб. наук. ступ. кандидата педагог. наук Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2) |
Родіна, Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Родіна. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 70-77, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): інклюзивне середовище -- практичні психологи -- особливі потреби -- фахова компетентність Анотація: У статті висвітлено проблему формування готовності практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного середовища, зроблено аналіз наукових напрацювань з окресленої проблеми. Подано основні підходи до тлумачення сутності готовності практичних психологів до професійної діяльності, а також компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний), відповідні критерії (усвідомлення та сприйняття, толерантне ставлення, активна діяльність; загальні знання про сутність психологічного супроводу в інклюзивному середовищі, технологічні знання про діагностування і моніторинг освітніх потреб у дітей з проблемами; діагностична, профілактична, корекційно-освітня, консультативна, просвітницька діяльність) та напрями роботи фахівців з клієнтами в інклюзивному середовищі. Приділено увагу характеристиці складників сформованості готовності практичних психологів до означеного виду діяльності. Підібрано ефективні методи та технології для кожного складника готовності: психологічно-педагогічного спостереження, акцентування, опитування, інтерв’ювання, контрольні роботи ІНДЗ). Закцентовно увагу на складнощах у процесі попередження конфліктної ситуації та помилках корекційно-розвивальних послуг для людей з типовими освітніми проблемами. Визначено перспективи подальшого дослідження, зокрема введення до освітньої програми навчальних дисциплін, які б розширювали фахову компетентність практичних психологів у процесі надання психологічного супроводу клієнтам в інклюзивному середовищі. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Шумков, Ігор. Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ [Електронний ресурс] / І. Шумков. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 169-179, DOI 10.28925/2312-5829.2023.410 . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): вищі військові заклади освіти -- майбутні офіцери -- військова розвідка -- інформаційно-освітнє середовище -- освітній процес -- фахова компетентність Анотація: У статті розглянуто певні особливості підготовки майбутніх офіцерів військової розвідки з урахуванням специфіки їх майбутньої професійної діяльності, організації навчально-виховного процесу, концептуальних принципів їх підготовки у вищих військових навчальних закладах. З’ясовано стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. Мета статті полягає в дослідженні стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. У дослідженні, згідно з поставленими завданнями і перевіркою вихідних припущень, використовувались наступні методи дослідження, що взаємодоповнювали один одного: бесіди, аналізу, синтезу, порівняння, індукції, дедукції, узагальнення, систематизації, інтерв’ювання, анкетування, тестування, діагностики для вивчення стану проблеми та констатації стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |