378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


373.5.035:005.25](477)
Н 72


    Новік, С.
    Виховання у старшокласників відповідальності як соціально та особистісно важливої риси характеру / Сергій Новік // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 1/2. - С. 74–78. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Відповідальність учнів--виховання

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- старші підлітки -- виховання -- вибір -- рішення -- особистісна цінність -- аксіологічний підхід
Анотація: У статті розглядається категорія відповідальності в соціальному та педагогічному сенсі. Аналізується значення відповідальності в особистісному та соціальному становленні старших підлітків. Визначаються принципи, що становлять основу виховання відповідальності у практиці роботи зі старшими підлітками.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



37.014.25:005.745(083.9)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Конференції

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: І426210053/2017/7
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 7
Зміст:
Ніколенко, Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога / Л. Т. Ніколенко. - С.5-8
Кл.слова: сталий розвиток, інтернет-технології, онлайн-курси
Білик, Н. І. Роль самоменеджменту в особистому розвитку вчителя / Н. І. Білик, О. Г. Галич. - С.9-12
Кл.слова: педагогічний менеджмент, особиста працездатність, розвиток професіоналізму
Бабко, Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника / Т. М. Бабко. - С.13-15
Кл.слова: педагогічний менеджмент, керівники освітніх закладів, особистісна ефективність
Чернігівська, Я. Г. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко. - С.16-18
Кл.слова: управлінська діяльність, управління персоналом, соціальне упраління
Свєртнєв, О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту на сучасних умовах реформування вищої освіти / О. А. Свєртнєв. - С.19-22
Кл.слова: менеджмент, класифікація професій, класифікаційна характеристика професії
Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва. - С.23-27
Кл.слова: педагогічна діяльність, структурні компоненти, авторська таксономія
Винничук, Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта / Р. В. Винничук. - С.28-30
Кл.слова: аксіологічний підхід, гуманітарна галузь, фахівці
Курінна, А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації / А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк. - С.31-34
Кл.слова: стратегічний план, професійна та методична компетентність, територіальні громади
Приходько, В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної педагогічної діяльності та саморегуляції успішності вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами / В. М. Приходько, М. І. Приходько. - С.35-43
Кл.слова: емоційний інтелект, професійна діяльність, інтелект
Гельжинська, Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки / Т. Я. Гельжинська. - С.44-46
Кл.слова: домінантно-цільовий підхід, статусно-рольові позиції, діяльність
Ястребова, В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи) / В. Я. Ястребова. - С.47-50
Кл.слова: освітній проект, цільовий блок проекту, інструментарій проектного менеджменту
Карапетян, А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян. - С.51-53
Кл.слова: комунікативний підхід, міжособистісні компетенції, особистий досвід студента
Балацька, О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості / О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, В. Я. Бабаш. - С.54-56
Кл.слова: аудіал, візуал, кінестетик
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Винничук, Р. В.
    Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта / Р. В. Винничук // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 7. - С. 28-30 . - ISSN 2221-6316

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний підхід -- гуманітарна галузь -- фахівці

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Cherepekhina, O.
    The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Електронний ресурс] / O. Cherepekhina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- компетентнісний підхід -- професіографічний підхід -- магістерська підготовка
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: З252288/2020/21/22
   Журнал

Зарубіжна література в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2005 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. № 21/22
Зміст:
Гришина, І. І. Реалії потребують змін / І. І. Гришина. - С.2-3
Кл.слова: зарубіжна література, видавництво, періодика для педагогів
Мальована, О. І. Розвиток компетентностей - вимога сьогодення / О. І. Мальована. - С.4-11
Кл.слова: зарубіжна література, ключові компетентності, компетентності
Горбатенко, О. С. Аксіологічний підхід у викладанні зарубіжної літератури : 10-й клас / О. С. Горбатенко. - С.12-17
Кл.слова: зарубіжна література, 10 клас, аксіологічний підхід
Юрко, О. В. Просвітництво як шлях до світла : 10-й клас / О. В. Юрко. - С.18-20
Кл.слова: зарубіжна література, 10 клас, просвітництво
Клименко, І. М. Нестандартний урок зарубіжної літератури як засіб формування пізнавальної активності учнів / І. М. Клименко. - С.21-31
Кл.слова: зарубіжна література, нестандартний урок, пізнавальна активність учнів
Шагала, А. І. Урок позакласного читання (за романом В. Дж. Ґолдінґа "Володар мух") : 11-й клас / А. І. Шагала. - С.32-35
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, англійська література
Фефілова, Г. Є. Система уроків за темою "Лірика ХІХ століття" : 10-й клас / Г. Є. Фефілова. - С.36-71
Кл.слова: зарубіжна література, 10 клас, лірика
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


17.023.36(082)
А 43


    Мірошніченко, Олена Вікторівна.
    Культурва як інформаційна система / О. В. Мірошніченко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. пр. - Київ : НАКККіМ, 2013. - Вип. 30. - С. 52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
культура -- антропологічний підхід -- аксіологічний підхід -- знаковосимволічний підхід -- соціальний досвід -- соціальна інформація -- інформаційні носії

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (12.01.2015р. Інв.28030 - 28.00 грн.) (вільний)





    Горбатенко, О. С.
    Аксіологічний підхід у викладанні зарубіжної літератури : 10-й клас / О. С. Горбатенко // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2020. - N 21/22. - С. 12-17

Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Аксіологічний підхід

Кл.слова (ненормовані):
зарубіжна література -- 10 клас -- аксіологічний підхід

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)





    Тушева, В. В.
    Аксіологічні засади дослідницького пошуку в мистецькій освіті [Текст] / В. В. Тушева // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 14-21, DOI 10.28925/2518-766X.2021.63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- мистецька освіта -- аксіологічне пізнання -- пізнавальні й моральні цінності -- мистецькі й духовні цінності -- аксіологічний підхід -- аксіологічна парадигма освіти -- аксіологічний освітній простір
Анотація: У статті розглянуто цінності, які виконують функцію загального методологічного орієнтиру в науковому пізнанні й мистецькій освіті; виявлено своєрідність аксіологічного пізнання, його змістові характеристики; розкрито пізнавальні цінності дослідницького пошуку, визначено ціннісні орієнтири у мистецькій освіті. Зроблено висновок про те, що осмислення категорії «цінності» дасть змогу визначити траєкторію розвитку аксіологічного мистецько-освітнього простору, розробити стратегію підготовки майбутніх педагогів-музикантів, здатних до роботи в режимі ціннісного, наукового й методологічного діалогу, а також окреслити контури духовноціннісної і технологічної інтеграції освітніх систем та когнітивного процесу у сфері культури і мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Завалко, К. В.
    Спрямованість сучасної музичної педагогіки в освітніх закладах України [Текст] / К. В. Завалко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 22-31, DOI 10.28925/2518-766X.2021.64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- музична освіта -- аксіологічний підхід -- інновації -- вчитель музики
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Шетеля, Наталія.
    Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв на засадах аксіологічного підходу [Текст] / Н. Шетеля // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 27-31, DOI 10.28925/2518-766X.2022.75 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний підхід -- аксіологічна спрямованість -- формування цінностей
Анотація: У статті розглянуто професійне становлення майбутніх фахівців у галузі культури й мистецтв на засадах аксіологічного підходу. Визначено сутність основних понять дослідження, акцентовано увагу на формуванні цінностей у процесі мистецької та культурно-освітньої діяльності, інтерпретації інтонаційно-образного змісту музичного твору, можливих підходах до реалізації концепції хореографічної композиції та постановки театральних вистав. Умотивовано, що аксіологічна спрямованість навчання сприяє залученню молоді до мистецьких цінностей і набуттю досвіду передання останніх, розвитку інтелектуально-творчих здібностей і здібностей у певному виді мистецтва, професійному становленню й самовдосконаленню майбутніх фахівців у галузі культури та мистецтв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)





    Римар, Ірина.
    Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю [Текст] / І. Римар // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 38-43, DOI 10.28925/2518-766X.2022.77 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта -- інструментальний ансамбль -- системний підхід -- аксіологічний підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті визначено та проаналізовано сутність наукових підходів до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю. Для реалізації поставленої мети застосовувалися методи теоретичного та емпіричного дослідження (аналіз наукової літератури, синтез, систематизація, узагальнення). Аналіз наукових підходів дав змогу виокремити ті з них, які є найбільш ефективними для формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю, а саме системний, аксіологічний, діяльнісний та компетентнісний.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)