> Шифр: Д357007/2016/11 Журнал 2016р. N 11 Папушина, Валентина. Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів / В. Папушина, Л. Шевчук. - С.2-9 Кл.слова: Гоголь Микола,Тарас Бульба, про твір, Гребінка Євген, Чайковський, по твір, квест-метод Бондаренко, Юрій. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.10-14. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: план-конспект уроку, формула мети, аналіз літературного твору Гречко, Олена. Пряма і непряма мова, розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах / О. Гречко. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: пряма мова, непряма мова, розділові знаки Кібкало, Тамара. Прості односкладні речення (8 клас) / Т. Кібкало. - С.18-20 Кл.слова: односкладні речення, синонімія односкладних речень, власне висловлення Кльокта, Тетяна. Холодний щем осіннього дощу... / Т. Кльокта. - С.20 Кл.слова: поезія, вірш, текст Кльокта, Тетяна. Одиноко плаче вечір... / Т. Кльокта. - С.20 Кл.слова: поезія, вірш, текст Кльокта, Тетяна. Знов листя опаде в туман… / Т. Кльокта. - С.20 Кл.слова: поезія, вірш, текст Деркач, Лариса. Українська рукописна книга - джерело духовної культури народу / Л. Деркач. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Велесова книга, Святе Письмо, рукописні пам’ятки Романцова, Ніна. Мовознай. Інтегрований практикум для учнів 5-10 класів / Н. Романцова. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: мовознавчі терміни, лінгвістичні дослідження, випереджувальні завдання Задорожний, Василь. Майже детективна історія з ділянки українського наголошення / В. Задорожний. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: мовознавство, українське наголошення, сповідник Брайко, Олександр. Візуальна образність прози Григора Тютюнника в аспекті синтезу мистецтв / О. Брайко. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: візуалізація, колорит, інтермедіальність Лущій, Світлана. Проза української діаспори другої половини XX століття та романістика Володимира Винниченка: до історії творчих взаємозв’язків / С. Лущій. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Винниченко Володимир, щоденник, Винниченко Володимир, Сад Гетсиманський, про твір, Винниченко Володимир, Нова заповідь, про твір Токмань, Ганна. Літературні семінари про сучасну літературу: екзистенціально-діалогічне прочитання новел Василя Портяка і Євгенії Кононенко / Г. Токмань. - С.47-53. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Портяк Василь, про творчість, Кононенко Євгенія, про творчість, сучасна новела Павленко, Марина. Марина Павленко: Та, що живе... / М. Павленко. - С.54-57 Кл.слова: Павленко Марина, про себе, творчість Марини Павленко, поезія Павленко, Марина. Новенький годинник усе цокотить... / М. Павленко. - С.54 Кл.слова: поезія, вірш, текст Павленко, Марина. Зустрічаю акселератку-осінь на вулиці / М. Павленко. - С.57 Кл.слова: поезія, вірш, текст Марченко, Наталія. Знахідки ключниці, або відкрийте книжку : Рубрика журналу / Н. Марченко. - С.58-62 Кл.слова: книжка "з відзнакою", перше кохання, вигадані світи Дупляк, Микола. Цінне дослідження Миколи Лесюка : [рецензія] / М. Дупляк. - С.63-64 Кл.слова: літературна мова в Галичині, мовознавство, азбучні дискусії Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (14.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф3 (15.11.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: В651854400/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Шалагінов, Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Б. Б. Шалагінов. - С.2-6 Кл.слова: історія викладання літератури в школі, національна освіта, духовні цінності Кузьменчук, Ірина Василівна. Коли в людини є народ... : Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. Есенційний підхід / І. В. Кузьменчук. - С.6-9 Кл.слова: зарубіжна література, світова література, українська культура Камишев Вадим. Минуле? Ні - сучасність! : Деякі прийоми наближення класики до сьогодення. - С.10 Кл.слова: класика, сучасність, паралелі Бухарєва, Олена. Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів / О. Бухарєва. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: зміст освіти, оновлення, технологія навчання Шевченко, Алла. Дитинство має бути щасливим : Урок за романом А. Гавальди "35 кіло надії" / А. Шевченко. - С.16-19 Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір, образ Грегуара Шугніло, Ольга. На світі є багато книг / О. Шугніло. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Чижевич, Любов. Краща книжечка моя / Л. Чижевич. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Літвінчук, Крістіна. Моя маленька книжка / К. Літвінчук. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Гриценко, Лариса. Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як інноваційна технологія формування творчої особистості. : Міжфакультетський проект, присвячений творчості Жана Батиста Мольєра та Віктора Гюго / Л. Гриценко. - С.20-23 Кл.слова: сценарій літературного вечора, Мольєр Жан Батист, про нього, Гюго Віктор, про нього Скрипник, Тамара Миколаївна. Про Смагляву Даму сонетів В. Шекспіра / Т. М. Скрипник. - С.24-29 Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість, образ Смаглявої Дами, Басаноу Емілія, про неї Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури : Продовження. Початок див.: 2016. - №7 - 8 - 12; 2017. - № 1. Уроки № 39 - 57 / О. Первак. - С.30-59 Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 8 клас, методика викладання Первак, Олександр. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів : Урок № 39 / О. Первак. - С.30-34 Кл.слова: Шекспір Вільям, про нього, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, історія створення Первак, Олександр. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція) : Урок № 40 / О. Первак. - С.34-37 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, образ Ромео, образ Джульєтти Первак, Олександр. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу : Урок № 41 / О. Первак. - С.37-41 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, юнацький максималізм, вчинки головних героїв Первак, Олександр. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) : Урок № 42 / О. Первак. - С.41-43 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, гуманістична цінність, аналіз літературного твору Первак, Олександр. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман : Урок № 43 / О. Первак. - С.43-47 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, історія створення роману, лицарський роман Первак, Олександр. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливість реалізації ідеалів героя. (ТЛ) Поглиблене поняття про вічний образ : Урок № 44 / О. Первак. - С.48-51 Кл.слова: Сервантес Мігель, про нього, образ Дон Кіхота, вічний образ Первак, Олександр. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 45 / О. Первак. - С.51-55 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса Первак, Олександр. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) : Урок № 46 / О. Первак. - С.55-57 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, рицарський роман, жанр Первак, Олександр. Контрольний твір-порівняння образів персонажів : Урок № 47 / О. Первак. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: контроль знань, актуалізація знань, характеристика образів Давидюк, Людмила Владимировна. II Всеукраинская ученическая олимпиада по языкам национальных меньшинств (русский язык и литература): задания и ответы / Л. В. Давидюк, Т. Пахарева. - С.60-64 Кл.слова: II Всеукраїнська учнівська олімпіада з мов національних менших, 2017 р., завдання, відповіді Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бондаренко, Юрій. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Ю. Бондаренко> // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 11. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): план-конспект уроку -- формула мети -- аналіз літературного твору Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (14.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф3 (15.11.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
Первак, Олександр. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) [Текст] : Урок № 42 / О. Первак> // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 41-43 Кл.слова (ненормовані): Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір -- гуманістична цінність -- аналіз літературного твору Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
К 95 Куцінко, О. Г. Урок як основна форма організації навчання літератури [Текст]. Частина 2 / О. Г. Куцінко. - Київ : Основа, 2018. - 89 с. - (Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі"). - ISBN 978-617-00-3349-9 : 30.00 грн. Видання є додатком до документа: Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі" / Вид. група "Основа" ; Вып. 5. - Харків : Основа, 2018. Шифр Б467116254/2018/5
Рубрики: Організація тнавчання--Урок Кл.слова (ненормовані): аналіз літературного твору -- аналіз ліричного твору -- оцінювння учнів -- вивчення драматургії -- засоби навчання -- медіазасоби. - Является приложением к Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі" / Вид. група "Основа" ; Вып. 5\par Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Б 81 Бондаренко, Ю. В. Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [Текст] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Ю. В. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 199 с. - ISBN 978-617-527-046-2 : 20.00 грн.
Рубрики: Методика навчання літератури в школі--Вивчення української літератури Кл.слова (ненормовані): методи вивчення літератури -- methods of studying the literature -- види літературного аналізу -- types of literary analysis -- аналіз літературного твору -- analysis of a literary work Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |