Шифр: Д357007/2016/11
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 11
Зміст:
Папушина, Валентина. Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів / В. Папушина, Л. Шевчук. - С.2-9
Кл.слова: Гоголь Микола,Тарас Бульба, про твір, Гребінка Євген, Чайковський, по твір, квест-метод
Бондаренко, Юрій. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.10-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, формула мети, аналіз літературного твору
Гречко, Олена. Пряма і непряма мова, розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах / О. Гречко. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пряма мова, непряма мова, розділові знаки
Кібкало, Тамара. Прості односкладні речення (8 клас) / Т. Кібкало. - С.18-20
Кл.слова: односкладні речення, синонімія односкладних речень, власне висловлення
Кльокта, Тетяна. Холодний щем осіннього дощу... / Т. Кльокта. - С.20
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Кльокта, Тетяна. Одиноко плаче вечір... / Т. Кльокта. - С.20
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Кльокта, Тетяна. Знов листя опаде в туман… / Т. Кльокта. - С.20
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Деркач, Лариса. Українська рукописна книга - джерело духовної культури народу / Л. Деркач. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Велесова книга, Святе Письмо, рукописні пам’ятки
Романцова, Ніна. Мовознай. Інтегрований практикум для учнів 5-10 класів / Н. Романцова. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовознавчі терміни, лінгвістичні дослідження, випереджувальні завдання
Задорожний, Василь. Майже детективна історія з ділянки українського наголошення / В. Задорожний. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовознавство, українське наголошення, сповідник
Брайко, Олександр. Візуальна образність прози Григора Тютюнника в аспекті синтезу мистецтв / О. Брайко. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуалізація, колорит, інтермедіальність
Лущій, Світлана. Проза української діаспори другої половини XX століття та романістика Володимира Винниченка: до історії творчих взаємозв’язків / С. Лущій. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Винниченко Володимир, щоденник, Винниченко Володимир, Сад Гетсиманський, про твір, Винниченко Володимир, Нова заповідь, про твір
Токмань, Ганна. Літературні семінари про сучасну літературу: екзистенціально-діалогічне прочитання новел Василя Портяка і Євгенії Кононенко / Г. Токмань. - С.47-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Портяк Василь, про творчість, Кононенко Євгенія, про творчість, сучасна новела
Павленко, Марина. Марина Павленко: Та, що живе... / М. Павленко. - С.54-57
Кл.слова: Павленко Марина, про себе, творчість Марини Павленко, поезія
Павленко, Марина. Новенький годинник усе цокотить... / М. Павленко. - С.54
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Павленко, Марина. Зустрічаю акселератку-осінь на вулиці / М. Павленко. - С.57
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Марченко, Наталія. Знахідки ключниці, або відкрийте книжку : Рубрика журналу / Н. Марченко. - С.58-62
Кл.слова: книжка "з відзнакою", перше кохання, вигадані світи
Дупляк, Микола. Цінне дослідження Миколи Лесюка : [рецензія] / М. Дупляк. - С.63-64
Кл.слова: літературна мова в Галичині, мовознавство, азбучні дискусії
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (14.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (15.11.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Шифр: В651854400/2017/2
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 2
Зміст:
Шалагінов, Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Б. Б. Шалагінов. - С.2-6
Кл.слова: історія викладання літератури в школі, національна освіта, духовні цінності
Кузьменчук, Ірина Василівна. Коли в людини є народ... : Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. Есенційний підхід / І. В. Кузьменчук. - С.6-9
Кл.слова: зарубіжна література, світова література, українська культура
Камишев Вадим. Минуле? Ні - сучасність! : Деякі прийоми наближення класики до сьогодення. - С.10
Кл.слова: класика, сучасність, паралелі
Бухарєва, Олена. Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів / О. Бухарєва. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст освіти, оновлення, технологія навчання
Шевченко, Алла. Дитинство має бути щасливим : Урок за романом А. Гавальди "35 кіло надії" / А. Шевченко. - С.16-19
Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір, образ Грегуара
Шугніло, Ольга. На світі є багато книг / О. Шугніло. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Чижевич, Любов. Краща книжечка моя / Л. Чижевич. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Літвінчук, Крістіна. Моя маленька книжка / К. Літвінчук. - С.19
Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу
Гриценко, Лариса. Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як інноваційна технологія формування творчої особистості. : Міжфакультетський проект, присвячений творчості Жана Батиста Мольєра та Віктора Гюго / Л. Гриценко. - С.20-23
Кл.слова: сценарій літературного вечора, Мольєр Жан Батист, про нього, Гюго Віктор, про нього
Скрипник, Тамара Миколаївна. Про Смагляву Даму сонетів В. Шекспіра / Т. М. Скрипник. - С.24-29
Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість, образ Смаглявої Дами, Басаноу Емілія, про неї
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури : Продовження. Початок див.: 2016. - №7 - 8 - 12; 2017. - № 1. Уроки № 39 - 57 / О. Первак. - С.30-59
Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 8 клас, методика викладання
Первак, Олександр. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів : Урок № 39 / О. Первак. - С.30-34
Кл.слова: Шекспір Вільям, про нього, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, історія створення
Первак, Олександр. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція) : Урок № 40 / О. Первак. - С.34-37
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, образ Ромео, образ Джульєтти
Первак, Олександр. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу : Урок № 41 / О. Первак. - С.37-41
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, юнацький максималізм, вчинки головних героїв
Первак, Олександр. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) : Урок № 42 / О. Первак. - С.41-43
Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, гуманістична цінність, аналіз літературного твору
Первак, Олександр. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман : Урок № 43 / О. Первак. - С.43-47
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, історія створення роману, лицарський роман
Первак, Олександр. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливість реалізації ідеалів героя. (ТЛ) Поглиблене поняття про вічний образ : Урок № 44 / О. Первак. - С.48-51
Кл.слова: Сервантес Мігель, про нього, образ Дон Кіхота, вічний образ
Первак, Олександр. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 45 / О. Первак. - С.51-55
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса
Первак, Олександр. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) : Урок № 46 / О. Первак. - С.55-57
Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, рицарський роман, жанр
Первак, Олександр. Контрольний твір-порівняння образів персонажів : Урок № 47 / О. Первак. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль знань, актуалізація знань, характеристика образів
Давидюк, Людмила Владимировна. II Всеукраинская ученическая олимпиада по языкам национальных меньшинств (русский язык и литература): задания и ответы / Л. В. Давидюк, Т. Пахарева. - С.60-64
Кл.слова: II Всеукраїнська учнівська олімпіада з мов національних менших, 2017 р., завдання, відповіді
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Бондаренко, Юрій.
    Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 11. - С. 10-14. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- формула мети -- аналіз літературного твору

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (14.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (15.11.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)





    Первак, Олександр.
    Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) [Текст] : Урок № 42 / О. Первак // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 41-43

Кл.слова (ненормовані):
Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір -- гуманістична цінність -- аналіз літературного твору

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



37.091.32:82.0
К 95


    Куцінко, О. Г.
    Урок як основна форма організації навчання літератури [Текст]. Частина 2 / О. Г. Куцінко. - Київ : Основа, 2018. - 89 с. - (Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі"). - ISBN 978-617-00-3349-9 : 30.00 грн.
Видання є додатком до документа:
Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі" / Вид. група "Основа" ; Вып. 5. - Харків : Основа, 2018. Шифр Б467116254/2018/5
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація тнавчання--Урок

Кл.слова (ненормовані):
аналіз літературного твору -- аналіз ліричного твору -- оцінювння учнів -- вивчення драматургії -- засоби навчання -- медіазасоби. - Является приложением к Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі" / Вид. група "Основа" ; Вып. 5\par

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


373.5.016:821.161.2(075.8)
Б 81


    Бондаренко, Ю. В.
    Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [Текст] : навчальний посібник для студентів філологічних факультетів / Ю. В. Бондаренко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 199 с. - ISBN 978-617-527-046-2 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання літератури в школі--Вивчення української літератури

Кл.слова (ненормовані):
методи вивчення літератури -- methods of studying the literature -- види літературного аналізу -- types of literary analysis -- аналіз літературного твору -- analysis of a literary work
Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)