37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


378.09
І-69


   
    Інститут педагогіки 80 / Академія педагогічних наук України. Відділення загальної серед. освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2006. - 457 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
Інститут педагогіки -- історія інституту -- вчена рада -- наукові підрозділи -- аспірантура -- докторантура -- лабораторія історії педагогіки -- лабораторія дидактики -- лабораторія порівняльної педагогіки -- лабораторія управління освітніми закладами -- лабораторія початкової освіти -- лабораторія трудової підготовки і політехнічної творчості -- лабораторія навчання української мови і літератури -- лабораторія навчання іноземних мов -- лабораторія географічної освіти -- лабораторія хімічної і біологічної освіти -- лабораторія математичної і фізичної освіти -- лабораторія суспільствознавчої освіти -- ПоповО. І. -- Чамата П. Р. -- Чавдаров С. Х. -- Минович М. М. -- Русько О. М. -- Смаль В. З. -- Савченко О. -- Бондарь А. Д. -- Онищук В. О. -- Масальський В. І.
Анотація: Про історія створення Інституту педагогіки та його діяльність.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


37.09
З-99


    Зязюн, І. А.
    Педагогіка добра : ідеали і реалії : науково-методичний посібник / І. А. Зязюн. - Київ : МАУП, 2000. - 309 с. - 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка.--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
керівництво -- аспірантура -- сільська школа -- становлення

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


Шифр: І368505/2016/1
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 1
Зміст:
Етичні норми для публікацій (укладено з використанням публікаційних принципів Committee on Publication Ethics (COPE), Publishing Ethics Resource Kit [PERK] та відповідно до рекомендацій Elsevier]. - С.3-6
Кл.слова: редакційна колегія журналу, зобов’язання авторів, зобов’язання рецензентів
Вимоги до публікацій. - С.7-8
Кл.слова: відредагована стаття, наукова рецензія, довідка про автора
Подосиннікова, Г. І. Розвиток навчальної автономії старшокласників у процесі формування англомовної лексичної компетентності / Г. І. Подосиннікова, С. М. Мельник. - С.9-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальна автономія, навчальні стратегії, комунікативні стратегії
Бігич, Оксана Борисівна. El oso traposo -віртуальний помічник учителя іспанської мови початкової школи / О. Б. Бігич. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, початкова школа, ведмідь Трапосо
Курило, Л. В. Структурні і стилістичні характеристики англомовних наукових статей 18 / Л. В. Курило. - С.18-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий дискурс, функціональний стиль, мовленнєвий жанр
Гутник, В. М. Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови / В. М. Гутник. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетична компетенція, фонетичні навички, фонетичні знання
Щербина, М. Б. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами коміксів / М. Б. Щербина. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комікс, креолізація, іншомовна комунікативна компетентність
Василенко, Т. П. Актуалізація знань під час формування у майбутніх перекладачів англомовної лексичної компетентності з письмового перекладу / Т. П. Василенко. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: перекладацька компетентність, письмовий переклад, актуалізація знань
Ніколаєва, С. Ю. Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання: іноземні мови" / С. Ю. Ніколаєва. - С.42-58
Кл.слова: аспірантура, методична підготовка, програма вступного іспиту
Фабрична, Я. Г. Українсько-англійський глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.59-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українсько-англійський глосарій, професійна термінологія, іноземні мови
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Ніколаєва, С. Ю.
    Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання: іноземні мови" [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 1. - С. 42-58

Кл.слова (ненормовані):
аспірантура -- методична підготовка -- програма вступного іспиту

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



001.891(075.8)
О-75


   
    Основи методології та організації наукових досліджень [Текст] : навчальний посібник для студентів, курсантів, аспірантів, ад’юнктів / Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка ; за ред. А. Є. Конверський. - Київ : Центр учбової літератури, 2016. - 352 с. - ISBN 978-611-0082-3 : 160.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Основи наукових досліджень--Методологія наукових досліджень--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- технологія наукових досліджень -- бібліографічний апарат -- пошук інформації -- електронний пошук -- наукова публікація -- наукова монографія -- наукова стаття -- тези доповіді -- оформлення публікацій -- види наукових робіт -- студентські наукові роботи -- студентська практика -- аспірантура і докторантура -- захист дисертації
Дод.точки доступу:
Конверський, А. Є. \за ред.\
Міністерство освіти і науки України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)




    Демідова, Юлія.
    Система підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів в Україні: ретроспектива розвитку і особливості формування / Ю. Демідова, О. Тверитникова, І. Ніколає // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 92-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
аспірантура -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- професійна освіта -- науковий потенціал -- вищі навчальні заклади
Дод.точки доступу:
Тверитникова, Олена
Ніколає, Іліаш


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Шейко, Василь.
    Концептосфера підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів у Харковській державній академії культури [Текст] / В. Шейко, Н. Кушнаренко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 7. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
концептосфера -- науково-педагогічні кадри -- вчена рада -- аспірантура -- докторантура -- наукові школи
Дод.точки доступу:
Кушнаренко, Наталя


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Литвин, Сергій Харитонович.
    Місце і роль навчальної дисципліни "Підготовка дослідницького проекту та презентація результатів наукових досліджень" у підготовці докторів філософії в аспірантурах закладів вищої освіти (наукових установ) [Текст] / С. Х. Литвин // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
навчальна дисципліна -- аспірантура -- дисертації -- підготовка науковців -- презентація результатів наукового дослідження -- доктор філософії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ





    Литвин, Сергій Харитонович.
    Інформаційне забезпечення науково-дослідної роботи здобувачів наукового ступення доктора філософії [Текст] / С. Х. Литвин, В. В. Добровольська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 3. - С. 90-98. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне забезпечення науково-дослідної роботи -- аспірантура -- підготовка докторів філософії -- пошук і збір наукової інформації -- мережі інтернет -- середовище об’єктів цифрової цивілізації
Дод.точки доступу:
Добровольська, Вікторія Василівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Tsekhmister, Y.
    Postgraduate education of doctors: current state and perspectives = Післядипломна освіта лікарів: сучасний стан та перспективи / Y. Tsekhmister, O. Lysenko // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P101-105, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
безперервна професійна освіта -- навчання лікарів -- освіта впродовж життя -- аспірантура
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lysenko, O.
Гузенко Олександра
Цехмісте Ярослав


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Скиба, Ю.
    Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів [Електронний ресурс] / Ю. Скиба. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 86-109, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні працівники та викладачі -- потенціал -- університет -- SWOT-аналіз
Анотація: У статті подано результати SWOT-аналізу потенціалу науково-педагогічних працівників і викладачів високорейтингових університетів України, зокрема Київського національного університету імені Тараса Шевченка (КНУ), Сумського державного університету (СумДУ), Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (НТТУ «КПІ»). Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми дослідження та обґрунтовано можливість використання SWOT-аналізу для виявлення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей щодо розвитку науково-педагогічних працівників і викладачів. На основі аналізу видів академічної діяльності науково-педагогічних працівників розроблено критерії оцінювання ресурсів і можливостей університетів для його розвитку, а саме: університети в міжнародних та вітчизняних рейтингах,; кількісний склад і вікова структура науково-педагогічних працівників і викладачів; ресурси університету для розвитку потенціалу науково-педагогічних працівників і викладачів; публікаційна активність науково-педагогічних працівників і викладачів; мотивація та стимулювання науково-педагогічних працівників і викладачів; показники академічної мобільності науково-педагогічних працівників і викладачів. Аналіз офіційних відкритих ресурсів дав змогу з’ясувати, що сильними сторонами досліджуваних університетів є: потужний склад науково-педагогічних працівників і викладачів, наявність різноманітних ресурсів для його розвитку, зокрема аспірантура, докторантура, постійно діючі спеціалізовані вчені ради, наукові журнали та збірники, велика кількість міжнародних угод на виконання наукових досліджень. Водночас слабкими сторонами досліджуваних університетів є: висока частка науково-педагогічних працівників і викладачів поважного віку, незацікавленість університетів у залученні до освітнього процесу успішних фахівців-практиків без наукових ступенів, недостатній рівень участі в освітньому процесі іноземних науково-педагогічних працівників і викладачів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)