Б 81 SMART Board: застосування у навчальному процесі [Текст] : методичні рекомендації / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук ; уклад. В. О. Абрамамов ; овані видання, уклад. В. Д. Бонч-Бруєвич. - Київ : Київський міський педагогічний універсітет імені Б. Д. Грінченка, 2006. - 52 с. - 6.70 грн.
Рубрики: Комп’ютерні науки--Програмне забезпечення--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): додаток "Блокнот" -- вкладка "Сортировщик страниц" -- вкладка "Коллекция" -- вкладка "Вложения" Дод.точки доступу: Абрамамов, В. О. \уклад.\ Бонч-Бруєвич, В. Д. Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут лідерства та соціальних наук Примірників всього: 2 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) |
П 57 Попель, С. Як створити завданя для педагогів у хмарному сервісі OneNote: крок за кроком / Світлана Попель> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 31–35.
Рубрики: Методична робота--дошкільні наавчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- інформаційно-комунікацйні технології -- ІКТ -- педагогічні ради -- OneNote -- цифровий блокнот -- облікові записи -- хмарні сервіси Анотація: У статті розглянуто алгоритм використання OneNote (цифровий блокнот, зручний для зберігання та впорядкування текстів, рисунків, аудіо- й відеозаписів та іншої інформації) на прикладі підготовки педагогів до засідання педагогічної ради в дошкільному навчальному закладі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф2 |
Створюємо завдання у хмарному сервісі OneNote> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 36.
Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робта -- завдання -- OneNote -- цифровий блокнот -- хмарні сервіси -- ІКТ -- інформаційно-комунікаційні технології -- покроковий алгоритм Анотація: Покроковий алгоритм створення завдань у хмарному сервісі OneNote. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф2 |
> Шифр: Т893832/2017/18 Журнал 2017р. № 18 Приходько, Ю. М. Артбук учителя трудового навчання / Ю. М. Приходько, О. Ю. Медвідь. - С.2 Кл.слова: проектна діяльність, календарно-тематичне планування, нова програма Проектування по-новому. - С.3-6 Кл.слова: алгоритм, візуалізація, гра Творчий календар учителя на вересень-жовтень. - С.7-6 Кл.слова: День знань, настінний планер, гаджети для рукділля Вишивка. Кошик ідей та виробів. - С.11-12 Кл.слова: лонг стіч, гобеленовий шов, інтер"єрне призначення Гра "Навчаємось граючи". - С.14-15 Кл.слова: правила гри, вишивка, завдання Словник сучасних термінів у вишивці. - С.15-16 Кл.слова: мерсеризація, канва, страмін Об"ємна текстильна іграшка "Почекун" : рекомендований клас: 8. - С.17-22 Кл.слова: календарно-тематичний план, графічне зображення, модель-аналог Листівка : рекомендований клас: 5. - С.23-25 Кл.слова: історія свята, день миру, емблема свята Закладка для книги : рекомендований клас: 7. - С.26-34 Кл.слова: педагог, історія закладки, розвиток друкованих технік Блокнот : рекомендоаний клас: 7. - С.35-38 Кл.слова: класно-проектна діяльність, конструкційні матеріали, оздоблення виробу Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Блокнот : рекомендоаний клас: 7> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 18. - С. 35-38 Рубрики: Трудове навчання--творчий проект Кл.слова (ненормовані): класно-проектна діяльність -- конструкційні матеріали -- оздоблення виробу -- техніка аплікації -- обкладинка -- джанкбук -- софтбук Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: Т893832/2018/3/4 Журнал 2018р. № 3/4 Приходько, Ю. М. Артбук учителя трудового навчання / Ю. М. Приходько, О. Ю. Медвідь. - С.2-4 Кл.слова: календар, вчитель трудового навчання, філософія життя Творчий календар учителя на лютий-березень. - С.5-15 Кл.слова: масляна, іграшкові ведмедики, день сну Учителям трудового навчання присвячується. Як відчувати себе щасливим на роботі та вдома. - С.27-31 Кл.слова: вчитель, дім, затишок иготовлення виробів із дроту : кошик ідей та виробів. - С.32-44 Кл.слова: виріб із дроту, ланцюжок, спіраль Чохол на горнятко : рекомендований клас: 8. - С.44-48 Кл.слова: в"язаний виріб, спиці, чохол Блокнот "Скетчбук" : рекомендований клас: 7-8. - С.48-56 Кл.слова: блокнот, виготовлення закладки, обкладинка Вишитий кулон : рекомендований клас: 6. - С.57-62 Кл.слова: вишитий виріб, кулон, композиція виробу Підвіска "Серце" з мідного дроту : рекомендований клас: 6. - С.63-70 Кл.слова: виготовлення прикраси, підвска, мідний дріт Кулон з дроту : рекомендований клас: 6. - С.71-74 Кл.слова: кулон, дріт, виготовлення виробу Закладки з дроту : рекомендований клас: 6. - С.75-78 Кл.слова: нескладний виріб, закладка, дріт Корисні цукерки : рекомендований клас: 7-8. - С.78-82 Кл.слова: цукерки з горіхів, корисні цукерки, вівсяно-лляний порошок Гарячі напої : рекомендований клас: 5 клас. - С.83-85 Кл.слова: гарячий напій, послідовність виконання, какао-боби Полуничний зефір "Серце" : рекомендований клас: 7-8 клас. - С.86-89 Кл.слова: полуничний зефір, конструкційні матеріали, прийоми роботи Капкейки "Подарунок для рукодільниці" : рекомендований клас: 8. - С.90-95 Кл.слова: капкейти, вид тіста, кондитерський виріб Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Блокнот "Скетчбук" : рекомендований клас: 7-8> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 3/4. - С. 48-56 Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--творчий проект Кл.слова (ненормовані): блокнот -- виготовлення закладки -- обкладинка -- кострукційний матеріал -- інструменти -- прийом роботи -- метод проектування -- аркуш формату Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Блокнот [Текст] : рекомендоаний клас: 7> // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 18. - С. 35-38 Кл.слова (ненормовані): класно-проектна діяльність -- конструкційні матеріали -- оздоблення виробу Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Блокнот "Скетчбук" [Текст] : рекомендований клас: 7-8> // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2018. - № 3/4. - С. 48-56 Кл.слова (ненормовані): блокнот -- виготовлення закладки -- обкладинка Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Новик, І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога [Електронний ресурс] / І. Новик. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 220-234, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): особистісно-професійне зростання -- професійна діяльність -- саморозвиток -- самопізнання Анотація: У статті обґрунтовано теоретико-практичні аспекти застосування «Selfbook» особистісно-професійного зростання майбутнього педагога. У науковій розвідці розкрито сутність і зміст поняття «Self-book», яке подаємо як індивідуальний щоденник (книга, блокнот або планер) студента, у якому він фіксує власні здобутки в особистісно-професійному зростанні, визначає траєкторію самопізнання, саморозвитку й самовдосконалення, а також відстежує динаміку освітніх результатів за допомогою пропонованих діагностичних методик. Охарактеризовано змістово-методичне забезпечення «Self-book», що дозволяє відстежувати динаміку освітніх результатів і особистісно-професійного розвитку студентів упродовж усього періоду навчання в закладі вищої освіти. Доведено, що особистісно-професійний розвиток це складний багатогранний процес, який спрямований на формування у майбутніх педагогів не тільки загальних і професійних компетентностей, а й передбачає розвиток їхніх особистісних сенсів. Визначено основні компоненти особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців у галузі освіти, а саме: особистісний (ціннісно-особистісні та професійні установки; самопізнання й саморозвиток; професійне вивищення; здатність та готовність реагувати на виклики часу; вироблення власної траєкторії професійного й особистісного зростання); навички ХХІ ст. (критичне мислення та здатність вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва; цифрові навички), пошуково-дослідницький (уміння виокремлювати проблему дослідження; працювати в команді; проєктувати етапи виконання дослідження; здійснювати добір необхідних засобів для вирішення дослідницького завдання; здійснювати пошук, відбір необхідних джерел, працювати з різними видами каталогів бібліотек, описами справ, що знаходяться у фондах архівів; аналізувати, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію; виробляти нові знання задля їх використання у власній професійній діяльності; створювати і презентувати власні освітні продукти), рефлексійний (уявлення про себе, особистісні якості та результати власної діяльності; здійснення самоаналізу, самопізнання, самодіагностики, самооцінки, саморозвитку, самовдосконалення; здатність виявляти помилки й усувати недоліки власної професійної діяльності). Розкрито переваги та недоліки використання «Self-book» у особистісно-професійному вивищенні майбутнього педагога. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |