004.45
Б 81


   
    SMART Board: застосування у навчальному процесі [Текст] : методичні рекомендації / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук ; уклад. В. О. Абрамамов ; овані видання, уклад. В. Д. Бонч-Бруєвич. - Київ : Київський міський педагогічний універсітет імені Б. Д. Грінченка, 2006. - 52 с. - 6.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні науки--Програмне забезпечення--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
додаток "Блокнот" -- вкладка "Сортировщик страниц" -- вкладка "Коллекция" -- вкладка "Вложения"
Дод.точки доступу:
Абрамамов, В. О. \уклад.\
Бонч-Бруєвич, В. Д.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут лідерства та соціальних наук


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)


373.211.21:004](477)
П 57


    Попель, С.
    Як створити завданя для педагогів у хмарному сервісі OneNote: крок за кроком / Світлана Попель // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 31–35.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні наавчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- інформаційно-комунікацйні технології -- ІКТ -- педагогічні ради -- OneNote -- цифровий блокнот -- облікові записи -- хмарні сервіси
Анотація: У статті розглянуто алгоритм використання OneNote (цифровий блокнот, зручний для зберігання та впорядкування текстів, рисунків, аудіо- й відеозаписів та іншої інформації) на прикладі підготовки педагогів до засідання педагогічної ради в дошкільному навчальному закладі.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2





   
    Створюємо завдання у хмарному сервісі OneNote // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 36.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робта -- завдання -- OneNote -- цифровий блокнот -- хмарні сервіси -- ІКТ -- інформаційно-комунікаційні технології -- покроковий алгоритм
Анотація: Покроковий алгоритм створення завдань у хмарному сервісі OneNote.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2



Шифр: Т893832/2017/18
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 18
Зміст:
Приходько, Ю. М. Артбук учителя трудового навчання / Ю. М. Приходько, О. Ю. Медвідь. - С.2
Кл.слова: проектна діяльність, календарно-тематичне планування, нова програма
Проектування по-новому. - С.3-6
Кл.слова: алгоритм, візуалізація, гра
Творчий календар учителя на вересень-жовтень. - С.7-6
Кл.слова: День знань, настінний планер, гаджети для рукділля
Вишивка. Кошик ідей та виробів. - С.11-12
Кл.слова: лонг стіч, гобеленовий шов, інтер"єрне призначення
Гра "Навчаємось граючи". - С.14-15
Кл.слова: правила гри, вишивка, завдання
Словник сучасних термінів у вишивці. - С.15-16
Кл.слова: мерсеризація, канва, страмін
Об"ємна текстильна іграшка "Почекун" : рекомендований клас: 8. - С.17-22
Кл.слова: календарно-тематичний план, графічне зображення, модель-аналог
Листівка : рекомендований клас: 5. - С.23-25
Кл.слова: історія свята, день миру, емблема свята
Закладка для книги : рекомендований клас: 7. - С.26-34
Кл.слова: педагог, історія закладки, розвиток друкованих технік
Блокнот : рекомендоаний клас: 7. - С.35-38
Кл.слова: класно-проектна діяльність, конструкційні матеріали, оздоблення виробу
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)




   
    Блокнот : рекомендоаний клас: 7 // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 18. - С. 35-38

Рубрики: Трудове навчання--творчий проект

Кл.слова (ненормовані):
класно-проектна діяльність -- конструкційні матеріали -- оздоблення виробу -- техніка аплікації -- обкладинка -- джанкбук -- софтбук

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: Т893832/2018/3/4
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. № 3/4
Зміст:
Приходько, Ю. М. Артбук учителя трудового навчання / Ю. М. Приходько, О. Ю. Медвідь. - С.2-4
Кл.слова: календар, вчитель трудового навчання, філософія життя
Творчий календар учителя на лютий-березень. - С.5-15
Кл.слова: масляна, іграшкові ведмедики, день сну
Учителям трудового навчання присвячується. Як відчувати себе щасливим на роботі та вдома. - С.27-31
Кл.слова: вчитель, дім, затишок
иготовлення виробів із дроту : кошик ідей та виробів. - С.32-44
Кл.слова: виріб із дроту, ланцюжок, спіраль
Чохол на горнятко : рекомендований клас: 8. - С.44-48
Кл.слова: в"язаний виріб, спиці, чохол
Блокнот "Скетчбук" : рекомендований клас: 7-8. - С.48-56
Кл.слова: блокнот, виготовлення закладки, обкладинка
Вишитий кулон : рекомендований клас: 6. - С.57-62
Кл.слова: вишитий виріб, кулон, композиція виробу
Підвіска "Серце" з мідного дроту : рекомендований клас: 6. - С.63-70
Кл.слова: виготовлення прикраси, підвска, мідний дріт
Кулон з дроту : рекомендований клас: 6. - С.71-74
Кл.слова: кулон, дріт, виготовлення виробу
Закладки з дроту : рекомендований клас: 6. - С.75-78
Кл.слова: нескладний виріб, закладка, дріт
Корисні цукерки : рекомендований клас: 7-8. - С.78-82
Кл.слова: цукерки з горіхів, корисні цукерки, вівсяно-лляний порошок
Гарячі напої : рекомендований клас: 5 клас. - С.83-85
Кл.слова: гарячий напій, послідовність виконання, какао-боби
Полуничний зефір "Серце" : рекомендований клас: 7-8 клас. - С.86-89
Кл.слова: полуничний зефір, конструкційні матеріали, прийоми роботи
Капкейки "Подарунок для рукодільниці" : рекомендований клас: 8. - С.90-95
Кл.слова: капкейти, вид тіста, кондитерський виріб
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)




   
    Блокнот "Скетчбук" : рекомендований клас: 7-8 // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 3/4. - С. 48-56

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--творчий проект

Кл.слова (ненормовані):
блокнот -- виготовлення закладки -- обкладинка -- кострукційний матеріал -- інструменти -- прийом роботи -- метод проектування -- аркуш формату

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





   
    Блокнот [Текст] : рекомендоаний клас: 7 // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 18. - С. 35-38

Кл.слова (ненормовані):
класно-проектна діяльність -- конструкційні матеріали -- оздоблення виробу

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





   
    Блокнот "Скетчбук" [Текст] : рекомендований клас: 7-8 // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2018. - № 3/4. - С. 48-56

Кл.слова (ненормовані):
блокнот -- виготовлення закладки -- обкладинка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Новик, І.
    "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога [Електронний ресурс] / І. Новик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 220-234, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-професійне зростання -- професійна діяльність -- саморозвиток -- самопізнання
Анотація: У статті обґрунтовано теоретико-практичні аспекти застосування «Selfbook» особистісно-професійного зростання майбутнього педагога. У науковій розвідці розкрито сутність і зміст поняття «Self-book», яке подаємо як індивідуальний щоденник (книга, блокнот або планер) студента, у якому він фіксує власні здобутки в особистісно-професійному зростанні, визначає траєкторію самопізнання, саморозвитку й самовдосконалення, а також відстежує динаміку освітніх результатів за допомогою пропонованих діагностичних методик. Охарактеризовано змістово-методичне забезпечення «Self-book», що дозволяє відстежувати динаміку освітніх результатів і особистісно-професійного розвитку студентів упродовж усього періоду навчання в закладі вищої освіти. Доведено, що особистісно-професійний розвиток це складний багатогранний процес, який спрямований на формування у майбутніх педагогів не тільки загальних і професійних компетентностей, а й передбачає розвиток їхніх особистісних сенсів. Визначено основні компоненти особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців у галузі освіти, а саме: особистісний (ціннісно-особистісні та професійні установки; самопізнання й саморозвиток; професійне вивищення; здатність та готовність реагувати на виклики часу; вироблення власної траєкторії професійного й особистісного зростання); навички ХХІ ст. (критичне мислення та здатність вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва; цифрові навички), пошуково-дослідницький (уміння виокремлювати проблему дослідження; працювати в команді; проєктувати етапи виконання дослідження; здійснювати добір необхідних засобів для вирішення дослідницького завдання; здійснювати пошук, відбір необхідних джерел, працювати з різними видами каталогів бібліотек, описами справ, що знаходяться у фондах архівів; аналізувати, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію; виробляти нові знання задля їх використання у власній професійній діяльності; створювати і презентувати власні освітні продукти), рефлексійний (уявлення про себе, особистісні якості та результати власної діяльності; здійснення самоаналізу, самопізнання, самодіагностики, самооцінки, саморозвитку, самовдосконалення; здатність виявляти помилки й усувати недоліки власної професійної діяльності). Розкрито переваги та недоліки використання «Self-book» у особистісно-професійному вивищенні майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)