К 68 Корпоративна соціальна відповідальність : моделі та управлінська практика : підручник для студентів вищих навчальних закладів / М. А. Саприкіна [та ін.]. - Київ : Фарбований лист, 2011. - 470 с. - 50.00 грн.
Рубрики: Економіка--Корпоративне управління--Україна--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): модель країн -- бізнес -- нефінансована звітність -- розвиток громад -- права людини -- стан екології Дод.точки доступу: Саприкіна, М. А. Ляшенко, О. Саєнсус, М. А. Місько, Г. А. Примірників всього: 9 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
К 93 Курбан, Олександр Васильович. PR у маркетингових комунікаціях : навчальний посібник / О. В. Курбан. - Київ : Кондор, 2014. - 244 с. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 24.00 грн., 155.00 грн., 115.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Реклама--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): моніторинг ЗМІ -- PR технології -- бізнес-проект -- PR-процес -- робота з громадськістю -- бізнес-лідер -- інвестор-рілейшнз -- мобільний маркетинг Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua Примірників всього: 13 Фаховий коледж «Універсум» (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
К 93 Курбан, Олександр Васильович. Діагностика та моделювання PR процесів : монографія / О. В. Курбан ; Київ. нац. ун-т культури і мистец., Інститут журналістики та міжнародних відносин. - Київ : Українська конфедерація журналістів, 2012. - 159 с. - ISBN 978-966-1641-53-1 : 20.00 грн. Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
Рубрики: Соціальна комунікація--Монографії Журналістика--Інформація--Комунікаційні технології--Монографії Кл.слова (ненормовані): PR процеси -- макрорівні -- внутрішній аудит -- соціальний капітал -- корпоративна комунікаційна концепція -- соціальний аудит -- спам-реліз -- інвестор-рілейшнз Дод.точки доступу: Київський національний університет культури і мистецтв Інститут журналістики та міжнародних відносин Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) |
П 12 Паблік рілейшнз: теоретико-практичний досвід : збірник студентських наукових робіт / М-во освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально-науковий інститут філології та журналістики, Кафедра редагування та основ журналістики ; ред. Л. О. Данильчук. - Житомир : [б. в.], 2008. - 124 с. - 22.00 грн.
Рубрики: Паблік рілейшнз--Збірники Кл.слова (ненормовані): ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ -- РЕКЛАМА -- БРЕНД Дод.точки доступу: Данильчук, Л. О. \ред.\ Міністерство освіти і науки України Житомирський державний університет імені Івана Франка Навчально-науковий інститут філології та журналістики Кафедра редагування та основ журналістики Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
> Шифр: П464336/2016/2 Журнал 2016р. N 2 Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-5 Царьова, Олена. Формування органів управління освітою / О. Царьова. - С.6-10 Кл.слова: територіальні громади, місцеве самоврядуванння Денисенко, Олександр. Складаємо описи справ у навчальному закладі / О. Денисенко. - С.11-21 Кл.слова: архів установи, тривалий строк зберігання, структурний підрозділ Алєксєєнко, Катерина. Формуємо імідж навчального закладу / К. Алєксєєнко. - С.22-35 Кл.слова: іміджева атрибутика, ділова репутація, бренд Божинський, Володимир. Зміна назви структурного підрозділу: чи звільняти працівників, аби прийняти на роботу знову / В. Божинський. - С.36-38 Кл.слова: скорочення штату, переміщення працівника, трудова книжка Даньковська, Ніна. Оплачуємо тимчасову непрацездатність за усіма правилами / Н. Даньковська, Т. Піднебесна. - С.54-62 Кл.слова: страховий стаж, середньоденна зарплата Охріменко, Олена. Пенсійне забезпечення - 2016: чого очікувати працівникам -пенсіонерам / О. Охріменко. - С.63-65 Кл.слова: максимальний розмір пенсії, спецпосади, обмеження Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Т 47 Трансформаційні процеси в сучасній українській культурі : матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, 19 - 20 квітня 2007р. / М-во культури і туризму України, Київський нац. ун-т культури і мистецтв ; редкол. М. М. Поплавський (голова) [та ін.]. - Київ : [б. в.], 2007. - 452 с. - 14.00 грн.
Рубрики: Культура--З’їзди і конференції Кл.слова (ненормовані): українське мистецтво -- мистецька освіта -- іноваційні технології Дод.точки доступу: Поплавський, Михайло Михайлович \редкол.\ Безклубенко, С. Д. \редкол.\ Петрова, Л. Г. \редкол.\ Бойко, Л. П. \редкол.\ Міністерство культури і туризму України Київський національний університет культури і мистецтв Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
>
Кл.слова (ненормовані): фахові видання Зареєстровані надходження: 2021 2020 2018 2017 Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Н658782624/2017/3 2017р.3 (Т. 13) Семенюк, Едуард Павлович. Економіка інформаційної сфери: формування спеціальнонаукового категоріального апарату / Е. П. Семенюк [и др.]. - С.5-24 Інші автори: Котляревський Я. В., Князєв С. І., Мельников О. В. Кл.слова: інформаційна сфера, інформаційна продукція, соціальні комунікації Березовський, Юрій Всеволодович. Технічні рішення процесу переробки лляної сировини / Ю. В. Березовський. - С.25-37 Кл.слова: волокно, льон, сировина Файнзильберг, Леонид Соломонович. Новые возможности фазаграфии в практической медицине / Л. С. Файнзильберг. - С.41-56 Кл.слова: фазаграфія, електрокардіограма, медична діагностика Кашковський, Володимир Ілліч. Комплексна технологія переробки деяких органомінеральних відходів / В. І. Кашковський [та ін.]. - С.57-69 Інші автори: Євдокименко В. О., Каменських Д. С., Ткаченко Т. В., Вахрін В. В. Кл.слова: осади комунальних стічних вод, переробка, високоенергетичний газ Аралова, Наталія Ігорівна. Щодо одного методу оцінки технологій на основі вдосконаленого витратного підходу / Н. І. Аралова, О. Є. Кияшко. - С.73-88 Кл.слова: оцінка технології, методи оцінки, бренд-фактор Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Всі примірники списані |
> Шифр: М772184/2017/5/6 Журнал 2017р. N 5/6 В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9 Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15 Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21 Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24 Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29 Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40 Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41 Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48 Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54 Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57 Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60 Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67 Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73 Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78 Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Д378451527/2017/2 2017р.2 Пащенко, Ю. Є. Проблеми та перспективи розвитку національної економіки / Ю. Є. Пащенко, І. І. Любезна. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: макроекономічні показники, галузь економіки, подолання кризового стану Сірик, А. Є. Особливості прийняття стратегічних рішень щодо розвитку ринку туристичних послуг України / А. Є. Сірик. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: туристичні послуги, стратегії, законодавсто Сушко, М. Ю. Аналіз впливу державної антикризової політики на промислову галузь України (на прикладі промислового комплексу запорізького регіону) / М. Ю. Сушко. - С.14-21. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: стратегія розвитку, інвестиції, виробниче підприємство Порохня, В. М. Моделювання впливу інтелектуального капіталу на макроекономічні процеси в державі / В. М. Порохня, М. М. Радєва, В. І. Кузнецов. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтелектуальний капітал, структурний капітал, розвиток Порохня, В. М. Методологічний підхід до моделювання часових параметрів розвитку структури та властивостеймалого підприємства / В. М. Порохня, Шерстенников Ю. В. . - С.26-33. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: логістична система, динамічна модель, мале підприємство Круглікова, В. В. Оцінка конкурентоспроможності провідних компаній послуг Li-Fi на світовому ринку / В. В. Круглікова. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: маркетенгова стратегія, конкуренція, експертна оцінка Погайдак, О. Б. Стратегічні імперативи формування механізму управління соціогуманітарними чинникамим економічної безпеки підприємств в сучасних посттрансформаційних умовах / О. Б. Погайдак, Р. П. Шерстюк, О. І. Вівчар. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: безпека підприємств, соціогуманітарна компонента, механізм управління Антонюк, А. А. Актуальні проблеми розвитку інноваційної діяльності в Україні / А. А. Антонюк, А. А. Сьомченко. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: джерела фінансування, підприємництво, інноваційний розвиток Вагілевич, А. А. Використання методології скринінгу в процесі обгрунтування податкових методів державного регулювання національної економіки / А. А. Вагілевич. - С.51-56. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: податкові ризики, оподаткування, скринінг Дороніна, О. А. Теоретичні аспекти формування компенсаційної системи в бюджетній сфері України / О. А. Дороніна, К. П. Якименко. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: компенсації, компенсаційний пакет, бюджетна сфера Морщ, Я. І. Реалізація фіскальної та соціальної політики України: точки дотику з реальністю / Я. І. Морщ. - С.62-66. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: фіскальна політика, податки, соціальні товари Дугієнко, Н. О. Еколого-економічні проблеми використання земель у сільському господарстві України / Н. О. Дугієнко, С. І. Дьякова. - С.67-74. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: земельні ресурси, агропромислове виробництво, земельний фонд Сьомченко, В. В. Проблеми та перспективи розвитку аграрного сектору в Україні / В. В. Сьомченко, І. В. Патенко. - С.75-80. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: агротехнологічні вимоги, сучасний стан, розвиток Боубаа, Абдельвахаб. Відношення досліджень та розробок (P&D) до появи нових продуктів / А. Боубаа, С. Буаіта. - С.81-85. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інновації, конкурентна перевага, бренд Всі примірники списані |
> Шифр: М772184/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 "Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры. - С.6-9 Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р., молоді рекламісти, студентський баттл Это сладкое слово "лояльность"... : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-19 Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом, програми лояльності, бренд Венгер, Елена. Лояльность нельзя "купить"! / Е. Венгер. - С.20-21 Кл.слова: лояльний споживач, підтримка лояльності, лояльність Горонович, Сергей. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем / С. Горонович. - С.22-23 Кл.слова: лояльний споживач, програма лояльності, залучення споживачів Потапова, Надежда. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами / Н. Потапова. - С.24-26 Кл.слова: сучасний споживач, лояльність споживача, основні ознаки лояльності споживача Спивакова, Светлана. Лояльность - это глубинные отношения людей / С. Спивакова. - С.27-29 Кл.слова: лояльність, основні критерії росту прояву лояльності, формування лояльності Степанова, Анна. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты / А. Степанова. - С.30-31 Кл.слова: лояльність споживача, лояльність бренду, інструменти формування лояльності Широченская, Ирина Петровна. Основные понятия и методы измерения лояльности / И. П. Широченская. - С.32-39 Кл.слова: лояльність, лояльність бренду, типи лояльності Гурджиян, Карина Владиславовна. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей / К. В. Гурджиян. - С.40-48 Кл.слова: програма лояльності, способи накопичення балів Ромат, Евгений Викторович. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК) / Е. В. Ромат. - С.49-53 Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації, формування комунікації, реклама Зозулев, Александр Викторович. К вопросу о сегментировании рынка / А. В. Зозулев. - С.56-61 Кл.слова: масовий маркетинг, цільовий маркетинг, краудмаркетинг Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают. - С.62-63 Кл.слова: інтернет-бізнес, скорочені посилання, соціальні мережі Ромат, Евгений Викторович. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. В. Ромат, Т. Пирогова. - С.66-72 Кл.слова: жінка в рекламі, соціальні ролі жінок, жіноча реклама Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: М772184/2017/9 Журнал 2017р. N 9 "REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9 Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15 Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23 Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25 Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27 Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29 Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34 Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37 Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42 Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49 Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55 Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61 Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Б065003626/2018/9 2018р.9 Іванчик, Віктор. "Я не бачу більш перспективних і цікавих інвестицій, ніж в розвиток бізнесу в Україні" / В. Іванчик. - С.15-17 Кл.слова: торгівля, бізнес Русаліна, Людмила. "Мрію, щоб українські товари знали в усьому світі" / Л. Русаліна. - С.19-20 Кл.слова: українська продукція, бізнес Галущенко, Анастасія. Жінки - бренди, у різні епохи в різних куточках світу народились жінки, які все життя присвятили улюбленій справі, перетворивши своє ім’я на почесний знак якості, на дорогий бренд. Іхні шляхи непрості, їхні секрети актуальні, а їхні результати вражаючі / А. Галущенко. - С.22-41 Кл.слова: жінка, бізнес Плотніков, Ілля. Перемогти вразливість / І. Плотніков. - С.42-45 Кл.слова: жінка, бізнес Галущенко, Анастасія. "За свою справу треба вболівати серцем і душею" / А. Галущенко. - С.46-49 Кл.слова: бізнес, жінка Чернявська, Ірина. Гордість і упередження: жінки і STEM / І. Чернявська. - С.50-52 Кл.слова: жінка, бізнес Омельченко, Надія. Як залучити українських жінок в інформаційні технології / Н. Омельченко. - С.54-61 Кл.слова: жінка, бізнес, інформаційні технології Всі примірники списані |
> Шифр: Б982359/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Вилегжаніна, Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення / Т. Вилегжаніна. - С.4-5. Ржегак, О. Бібліотечна Полонщина: реформа в дії / О. Ржегак. - С.6-7. Бояринова, О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек / О. Бояринова, О. Воскобойнікова-Гузєва, В. Пашкова. - С.7-9. Розколупа, Н. Питання оплати праці працівників публічних бібліотек / Н. Розколупа. - С.9-11. Капустіна, Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном" / Н. Капустіна. - С.11-15. Серебріян, О. "Букфест" - присвята письменнику М. Івасюку / О. Серебріян. - С.15-16. Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко. - С.17-19. Талалаєвська, М. Нові бачення просторових рішень бібліотек : (за матеріалами зарубіжних і українських інтернет-джерел) / М. Талалаєвська. - С.20-22. Федорченко, Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ / Н. Федорченко. - С.23-25. Скаченко, О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек / О. Скаченко. - С.25-27. Приймак, С. Відображення історії Театру корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського / С. Приймак. - С.27-29. Турбаніст, Т. Заради дитини працюємо і творимо 50 років поспіль / Т. Турбаніст. - С.30-33. "Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення" : (науково-практичний семінар) / В. Здановська. - С.33-35. Маленькі шедеври власноруч : книжковий всесвіт / В. Здановська. - С.35-36. Майдак, Т. Славний шлях бібліотеки : (до 125-річчя Центральної міської бібліотеки ім. М. Горького м. Кременчука) / Т. Майдак. - С.36-38. Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу "Краща книга України" / підгот. О. Білик. - С.39. Україну вперше представлено на Бейрутському міжнародному арабському книжковому ярмарку / підгот. О. Білик. - С.39-40. [Алла Миколаївна Макарова] : пам’яті колег. - С.40-41. [Нінель Олександрівна Шадріна] : пам’яті колег. - С.41. Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: М689368129/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Новости маркетинговых исследований в Украине. - С.8-14 Кл.слова: інтернет-маркетинг, медіа-обстеження Чиглинцев, Станислав. Что еще поможет бренд-менеджеру, если не исследования? / С. Чиглинцев. - С.15-17 Интуиция - хорошо! Но без маркетинговых исследований бренд-менеджеру не обойтись! (результаты блиц-опроса экспертов). - С.18-29 Кл.слова: маркетинг Соснюк, Олег. Исследования как точка опоры и источник вдохновения бренд-менеджеров / О. Соснюк. - С.30-33 Кл.слова: бренд, менеджер Венгер, Елена. Хороший бренд-менеджер не станет отрицать роль исследований / Е. Венгер. - С.39-41 Кл.слова: маркетинг "Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики". - С.42-43 Кл.слова: стратегія, локальні виклики Попова, Татьяна. Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен / Т. Попова. - С.44-46 Кл.слова: маркетинг Стельмахова, Александра. Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов / А. Стельмахова. - С.47-49 Кл.слова: бренд-менеджмент Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель?. - С.50-51 Кл.слова: міжнародний бренд Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: У770933935/2018/17 Журнал 2018р. № 17 Лапаєв, Юрій. Річардо Барецкі: "У наступні кілька років ми побачимо в Європі та Україні ще більше атак на підприємства енергетичного сектору, зокрема атомні" / Ю. Лапаєв. - С.8-9 Кл.слова: кіберзброя Крамар, Олександр. Діяти, а не спостерігати. Реалізація Кремлем обхідних газонів становить очевидну загрозу енергетичній безпеці України, однак замість працювати над її мінімізацією влада пасивно спостерігає / О. Крамар. - С.10-12 Макаров, Юрій. Ліки від постправди / Ю. Макаров. - С.15 Крапивенко, Дмитро. Ворожі коригувальники, як українські медіа за часів незалежності прокладали шлях для наступу"русского миру" / Д. Крапивенко. - С.16-17 Віхров, Максим. Інформаційна криза, чому знижується довіра до медіа й чи можна переломити негативні тенденції / М. Віхров. - С.18-19 Корбут, Анна. Обовязок дбати, як західна медіа трактують власну відповідальність перед суспільством і як це є на практиці / А. Корбут. - С.20-21 Малко, Роман. Дорогоцінні поклади, чому ринок небезпечних відходів досі перебуває в тіні, які там крутяться гроші та чим це небезпечно / Р. Малко. - С.26-28 Зміна стану. Правляча партія "Право і справедливість" шкодить Польщі всерйоз і надовго. - С.30-33 Микитенко, Тетяна. Шлях до деградантства / Т. Микитенко. - С.39 Кл.слова: телебачення Осташко, Тетяна. Альтернативи 1918 року. : До 100-річчя гетьману Павла Скоропадського / Т. Осташко. - С.40-43 Приходько, Олександр. Голова Lexus Europe Паскаль Руж: "Нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології" / О. Приходько. - С.48-49 Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Алєксєєнко, Катерина. Формуємо імідж навчального закладу [Текст] / К. Алєксєєнко> // Практика управління дошкільним закладом. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - N 2. - С. 22-35 Кл.слова (ненормовані): іміджева атрибутика -- ділова репутація -- бренд Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации" [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 61-67 Кл.слова (ненормовані): круглий стіл -- засоби масової інформації -- бренд Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха" [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 74-78 Кл.слова (ненормовані): Фаворити Успіху -- церемонія нагородження -- український бренд Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Это сладкое слово "лояльность"... [Текст] : результаты блиц-опроса экспертов> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 10-19 Кл.слова (ненормовані): взаємодія між споживачем і продуктом -- програми лояльності -- бренд Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |