373.3.016:004]:371.31
М 30


    Марченко, Т.
    Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Тетяна Марченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 44–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інформатика--метод проектів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- методика викладання -- метод проектів -- ІКТ-компетентність -- проектна діяльність -- дослідницькі проекти -- навчальні проекти -- робота над проектом -- самооцінювання -- взаємооцінювання -- колективна робота -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті обґрунтовано методичні аспекти організації роботи над проектом з інформатики від підготовчого до заключного етапів, охарактеризовані діяльність учнів та вчителя при використанні методу проектів. Запропоновано розглянути це на прикладі міні-проекту для учнів 2 класу "Як мишка свій хвостик загубила", який можна запропонувати учням після вивчення теми "Пристрої для роботи з інформацією". Описано методи та прийоми організації роботи учнів у групах, само- та взаєхмооцінювання роботи у проекті, роль учителя в ньому.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



373.3.091.26(07)
Ф 50


    Фідкевич, Олена.
    Теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти : навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. В. Бакуліна. - Київ : Генеза, 2019. - 63 с. - (Нова українська школа). - ISBN 978-966-11-1063-1 : 12.33 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Методи і принципи оцінювання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
формувальне оцінюваня -- цілепокладання -- самооцінювання та взаємооцінювання -- портфоліо
Дод.точки доступу:
Бакуліна, Наталія Валеріївна


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)




    Фідкевич, О.
    Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 12–14. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Оцінювання знань--формувальне оцінювання--якість навчання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- успішна діяльність школярів -- самооцінювання -- оціночна практика -- культура взаємооцінювання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Бакуліна, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Лугова, Олександра.
    Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / О. Лугова, Т. Лугова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Оцінювання знань--формувальне оцінювання--вправи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- вправи -- контрольно-оцінювальна діяльність -- навчальні успіхи -- взаємооцінювання -- навчальні досягнення -- позитивна самооцінка -- початкова школа
Дод.точки доступу:
Лугова, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Музика, О. О.
    Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів [Електронний ресурс] / О. О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 163-172, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.16372. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- мотивація -- навчально-професійна діяльність -- особистісні цінності -- педагогічна взаємодія -- студентський вік
Анотація: У статті досліджуються ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів. Доводиться, що розвиток внутрішньої мотивації та формування почуття компетентності сприяє накопиченню позитивного досвіду вирішення навчально-професійних завдань у процесі ціннісної взаємодії викладача зі студентами. Виокремлюються критерії взаємооцінювання навчальних досягнень з метою сприяння ціннісному осмисленню майбутньої професійної діяльності та формуванню професійних компетентностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1