Шифр: Д441483/2016/9
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2016р. № 9
Зміст:
Поніманська, Тамара. Гуманізація освіти - ознака її якості / Тамара Поніманська . - С.2-5
Крутій, Катерина. Сучасне заняття та освітні ситуації / Катерина Крутій. - С.8-10
Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : інструктивно-методичні рекомендації : (додаток до листа МОН України від 25.07.2016 № 1-9/396) . - С.11-15
Вільчковський, Едуард. Дитячий велорух у дитсадку та в родині / Едуард Вільчковський, Антоніна Шевчук. - С.16-20
Кондратець, Інна. Рефлексія - "щеплення" від професійного вигоряння / Інна Кондратець. - С.21-23
Милосердова, Тетяна. Чарівна сила магніту : цикл міні-занять для дітей старшої групи / Тетяна Милосердова. - С.24-25
Шкрябець, Неля. Жовту фарбу осінь взяла : підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ ІІІ рівня (автоматизація звука [ж]) / Неля Шкрябець. - С.25-27
Шатохіна, Надія. Про доходи і витрати змалку кожен має знати : заняття для дітей старшої групи / Надія Шатохіна, Людмила Резник. - С.28-29
Таранціца, Світлана. Осінній переполох : інтерактивна казка для дітей раннього віку / Світлана Таранціца. - С.30
Рагутько, Тетяна. Мандри дощових краплинок : тематичне музичне заняття для дітей середньої групи / Тетяна Рагутько. - С.31-33
Ганчо, Олена. Як козаки по сіль ходили : фізкультурна розвага для дітей старшої групи та першокласників / Олена Ганчо. - С.34-36
Миргородська, Лілія. Осіння дискотека : свято для дітей старшої групи / Лілія Миргородська. - С.37-40
Осінь на врожай багата : фотоконкурс "Наші діти". - С.3 обкладинки
Андрусич, Ніна. Сіяти мудре, добре, вічне / Ніна Андрусич. - С.2 обкладинки
Є примірники у відділах:
Ф3 (21.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (22.09.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)




    Кондратець, Інна
    Рефлексія - "щеплення" від професійного вигоряння / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 9. - С. 21-23 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Педагогічні кадри

Кл.слова (ненормовані):
вихователь -- професійне вигоряння -- рефлексія -- рефлексивна культура
Анотація: В статті йдеться про професійне вигоряння педагогів та рефлексію як метод запобігання та відновлення емоційних ресурсів.

Є примірники у відділах:
Ф3 (21.09.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (22.09.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)





    Кондратець, Інна
    Відновлюємо життєві сили : рефлексивна програма професійного антивигоряння / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Вихователь

Кл.слова (ненормовані):
професійне вигоряння -- здоров’я вихователя -- енергетичний потенціал
Анотація: Подано поради вихователям щодо того, як дбати про свої енергетичні ресурси за допомогою рефлексій. Запропоновано покрокову рефлексивну програму професійного антивигоряння.

Є примірники у відділах:
Ф3 (08.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (11.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)





    Кондратець, Інна
    Самоменеджмент - ключ до успіху : рефлексивна програма професійного антивигоряння / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 23-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Вихователь

Кл.слова (ненормовані):
самоменеджмент -- здоров’я вихователя -- професійне вигоряння
Анотація: В статті йдеться про самоменеджмент у роботі вихователя, який допомагає виконати роботу з меншими затратами; забезпечити кращу організацію та кращі результати праці, зменшити кількість помилок у процесі виконання своїх функцій, досягти професійних і життєвих цілей найкоротшим шляхом; підвищує мотивацію до праці й сприяє зменшенню поспіху та стресу. Виділено перші кроки в опануванні основ самоменеджменту.

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)



Шифр: Ф653467/2017/10
   Журнал

Фізичне виховання в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Передові освітні фахівці об’єднуються заради змін. - С.4-5
Кл.слова: вебінар, форммування нових навичок, інтернет-марафон
Крисіна, О. А. Урок гімнастики. 5-й клас : [план-конспект уроку] / О. А. Крисіна. - С.6-8
Кл.слова: фізичні вправи, акробатичні елементи, мій досвід
Шумейко, В. О. Урок гімнастики. 6-й клас : [план-конспект уроку] / В. О. Шумейко. - С.9-13
Кл.слова: акробатичні вправи, почуття колективізму, мій досвід
Трофименко, С. В. Урок гімнастики. 7-й клас : [план-конспект уроку] / С. В. Трофименко. - С.14-16
Кл.слова: акробатичні вправи, акробатична комбінація, мій досвід
Правила змагань із пауерліфтинга. - С.17-24
Кл.слова: піднімання штанги, вправи для змагань, костюм атлета
Назарова, О. В. Фізична культура як метод оздоровлення та активного відпочинку учнівської молоді / О. В. Назарова, Л. О. Манько. - С.26-28
Кл.слова: на варті здоров’я, оздоровчо-рекреативна фізична культура, фізичне виховання
Алпанова, Н. М. Тато, мама, я - українська спортивна сім’я (спортивно-патріотичне свято) / Н. М. Алпанова. - С.29-32
Кл.слова: свято фізкультури, фізична культура, зміцнення колективу
Маслова, В. А. Синдром "професійного вигоряння" як результат хронічного стресу / В. А. Маслова. - С.34-39
Кл.слова: поради психолога, стійкість до стресу, самоаналіз професійної діяльності
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Шифр: Ш111224/2018/4
   Журнал

Шкільному психологу. Усе для роботи [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Черненко, В. Л. Розвиток комунікативних відносин школярів / В. Л. Черненко. - С.2-4
Кл.слова: спілкування, конфлікти
Габрієлян, А. Е. Профілактика та подолання емоційного вигоряння у педагогів / А. Е. Габрієлян. - С.5-8
Кундеус, І. Соціальна компетентність вчителя як готовність і здатність до соціальної взаємодії : Тренінгові заняття / І. Кундеус, С. Сопронюк. - С.9-26
Сердюк, В. М. Як зберегти своє психічне здоров'я : Тренінг / В. М. Сердюк. - С.27-29
Комаров, К. О. Учитель: ключі до успіху : Семінар для вчителів / К. О. Комаров. - С.30-33
Габрієлян, А. Е. "Ні" шкідливим звичкам : Урок з елементами тренінгу у старших класах / А. Е. Габрієлян. - С.34-38
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Маслова, В. А.
    Синдром "професійного вигоряння" як результат хронічного стресу [Текст] / В. А. Маслова // Фізичне виховання в школах України. - Київ : Основа, 2017. - № 10. - С. 34-39

Кл.слова (ненормовані):
поради психолога -- стійкість до стресу -- самоаналіз професійної діяльності

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)





    Габрієлян, А. Е.
    Профілактика та подолання емоційного вигоряння у педагогів [Текст] / А. Е. Габрієлян // Шкільному психологу. Усе для роботи. - Київ : Основа, 2018. - № 4. - С. 5-8

Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигоряння -- професійний цинізм -- економія емоцій -- фізичне та емоційне відчуження -- ритуалізація

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Литвиненко, Ірина
    Відновлюємо сили : як запобігти емоційному вигорянню / Ірина Литвиненко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Педагогічні кадри

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- робота з колективом -- емоційне вигоряння -- здоров’я вихователя
Анотація: "Після насиченого навчального року кожен педагог відчує певну втому, а нерідко навіть емоційне виснадження. Як зберегти "професіний тонус", "професійний кураж" ? Як відновити сили? Де черпати наснагу для фахового зростання і відкриття нових горизонтів своєї професії? Допомогти вихователям знайти відповіді на ці запитання й упоратится з вигоранням - завдання психологічної служби закладу. У пригоді стануть подані поради та тренінг".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



   613
   Ж 11


    Жара, Ганна Іванівна.
    Технології індивідуального здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителя : навчальний посібник для студентів педагогічних ЗВО / Г. І. Жара. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - 136 с. - ISBN 978-617-7491-88-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійне вигорання вчителя--Здоров’язбережувальні технології--Навчально-методичні посібники

Анотація: У посібнику представлено практичну компетентнісно і професійно орієнтовану складову навчального курсу «Технології індивідуального здоров’язбереження і профілактика професійного вигоряння вчителя» для студентів усіх спеціальностей педагогічних закладів вищої освіти. Запропоновано зручні діагностичні засоби для визначення індивідуальної зони професійного комфорту, рівня професійного вигоряння, психофізичного та психоемоційного стану, емоційного інтелекту, психологічного віку. Подано валеологічні, педагогічні, терапевтичні та фізкультурно-оздоровлювальні методики і технології, які сприяють формуванню компетентності індивідуального здоров’язбереження у майбутніх учителів

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)




    Kovács, K.
    Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support = Фактори ризику в угорської елітної ритміки гімнастика з психологічного аспекту зв'язок між образом тіла, мотивацією, вигоранням та відчита підтримка автономії та батьків / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 74-79, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
художня гімнастика -- мотивація -- прийняття самостійної підтримки -- вигоряння -- поведінка тіла
Анотація: Що стосується естетичних видів спорту, то ритмічна гіманстика є одним із найскладніших видів спорту та передбачає найбільший ризик порушення харчування та вигоряння. У випадку молодіжного спорту мотиваційний клімат та сприйняття підтримки автономії вважаються важливими факторами психологічного розвитку. Мета – дослідити зв’язок образу тіла, мотивації та вигоряння художніх гімнасток із рівнем сприйняття підтримки автономії тренерами та батьками. Вибірка складається з елітних спортсменів з художньої гімнастики (N=26; середній вік=16,34; SD=2,00). Застосовані такі затверджені анкети: опитувальник спортивного клімату; шкала сприйняття підтримки автономії для підбору вправ; опитувальник завдання та его орієнтації у спорті; опитувальник на вигоряння спортсмена; тест ставлення до тіла. Встановлено значну, негативну, середню асоціацію між рівнем сприйнятття підтримки автономії та шкалою девальвації, тоді як взаємозв’язок між рівнем сприйняття підтримки самостійності (з боку тренерів та батьків) та ставленням до тіла був значним, позитивним. Позитивне співвідношення рівня сприйняття підтримки самостійності та ставлення до тіла може означати амбівалентну якість відносин спортсмен-батько та спортсмен-тренер. Негативне співвідношення рівня сприйняття самостійності та девальвації виявляє важливість комунікації та зворотного зв’язку в самооцінці спортсмена.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kéringer, J.
Керінгер Дж
Gyömbér, N.
Гьомбер Н.
Ковач К.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)