> Шифр: М898489384/2020/5 Журнал 2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8 Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15 Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23 Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31 Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35 Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42 Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48 Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53 Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59 Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65 Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73 Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88 Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97 Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105 Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111 Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119 Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127 Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133 Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139 Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах [Електронний ресурс] / М. А. Сухолова> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 134-139, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.20 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): сценічний імідж -- викладач вокалу -- поліфункціональність Анотація: У статті здійснено аналіз наукових засад виникнення та розвитку поняття «сценічний імідж». Доведено, що сутність процесу створення сценічного образу полягає в глибокому проникненні виконавця у сутність образу та його реалізації засобами вокальної техніки, міміки, жестів тощо. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |