> Шифр: М855626032/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Сколько стоит фронт-лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7 Кл.слова: маркетингові послуги, мерчендайзери, супервайзери Мельник, Тетяна. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25 Кл.слова: види відео, ефекти у відеорекламі, ринок відеореклами Ангелова, Сусанна. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова, О. Давліканова. - С.26-31 Кл.слова: маркетингові дослідження, вплив реклами, нестереотипна реклама Лилик, Ірина. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик, А. Губернюк. - С.32-36 Кл.слова: кавовий бізнес, Київські Канцтовари, компанія, аналіз споживачів кави Романовская, Алена. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.37-45 Кл.слова: фармацевтичний ринок, підвищення рівня продаж, залучення покупців Зозульов, Олександр. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов, Є. Домашева. - С.46-54 Кл.слова: маркетинг, кіберсередовище, електронна комерція, стратегія збуту, кіберсередовище Яцишина, Лариса. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина, Ю. Ющук. - С.55-62 Кл.слова: пивоварна галузь, стратегії підприємств, виробництво пива Зубковський, Юрій. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68 Кл.слова: автомобільний ринок, орієнтація на споживача, цінова конкуренція Лук’янихін, Вадим. Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти / В. Лук’янихін, І. Тесленко. - С.69-71 Кл.слова: ринок праці, дуальна модель навчання, підготовка кадрів Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Ангелова, Сусанна. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / С. Ангелова, О. Давліканова> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31 . - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- вплив реклами -- нестереотипна реклама Дод.точки доступу: Давліканова, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Коршевнюк, Лев. Рекламные исследования приводят к изменениям рекламных кампаний и позволяют повысить отклик / Л. Коршевнюк> // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 28-31 Кл.слова (ненормовані): рекламний таргетинг -- рекламні канали -- вплив реклами Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |