Ч-20 Чаркіна, Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя / Т. І. Чаркіна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 5-10.
Рубрики: Вчитель--сучасний вчитель Кл.слова (ненормовані): вчитель нової української школи -- педагогічна фамилітація -- сучасний вчитель -- педагогіка партнерства -- професійна свідомість вчителя Анотація: Йдеться мова про те, яким повинен бути вчитель нової української школи. Це люди, які здатні створити умови для гармонійних внутрішньогрупових взаємодій, для співтворчості і співробітництва суб’єктів освітнього процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Ліннік, О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту [Електронний ресурс] / О. Ліннік. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 21-29, DOI 10.28925/2311-2409.2021.353. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): вчитель Нової української школи -- загальні компетентності -- проєкт професійного стандарту -- професійні компетентності -- трудові функції Анотація: У статті здійснено огляд державних та європейських документів, наукових досліджень, у яких визначаються професійні компетентності вчителя. На основі теоретичних розвідок обґрун- товано та схарактеризовано модель компетентностей вчителя Нової української школи. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2) |