Бондаренко, Тетяна. Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії / Т. Бондаренко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 4. - С. 84-92. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Служба зовнішньої інформації Засоби масової інформації (ЗМІ) Кл.слова (ненормовані): студентське телебачення -- аудиторія ЗМІ -- аудитория СМИ -- відеоконтент -- видеоконтент -- студенческое телевидение Анотація: Представлені історія створення та особливості функціонування студентського телебачення ЧНУ імені Богдана Хмельницького, окреслені перспективи розвитку цього корпоративного ЗМІ, що покликаний задовольняти комунікаційні потреби цільової аудиторії, інформувати про події в університеті та за його межами. Дод.точки доступу: Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького \о нем\ Є примірники у відділах: Ф3 (26.04.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) Ф2 (26.04.2016р. Прим. 4 - ) (вільний) |
> Шифр: П739395/2016/2 Журнал 2016р. N 2 (72) Дурняк, Васильович Дурняк. Розроблення алгоритму функціонування моделі ризику / Б. В. Дурняк, T. М. Майба. - С.11-19. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: модель ризику, оцінка ризику, технологічний процес Сеньківський, Всеволод Миколаєвич. Удосконалення моделі факторів впливу на композиційне оформлення видання / В. М. Сеньківський, І. В. Піх, О. В. Литовченко. - С.20-27. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: композиційне оформлення, фактор, оптимізація Soroka, N. V. Optimization of mathematical model of tire impact factors hierarchy of the interface use based on mobile applications / N. V. Soroka, S. P. Vasiuta, О. H. Khamula. - С.28-35. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: фактори, матриця попарних порівнянь, шкала Сааті Хомета, Тарас Михайлович. Аналіз засобів захисту до заданого рівня в соціальних інформаційних системах / T. М. Хомета. - С.36-44. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: адаптація, автентифікація, ідентифікатор Никируй, В. Е. Калібрування технологічного процесу виготовлення флексографічних друкарських форм / В. Е. Никируй, В. 3. Маїк. - С.45-52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: калібрування додрукарського процесу, флексографічні форми, тест-шкали Тимченко, Олександр Володимирович. Дослідження та оцінка методів корекції геометричних спотворень зобра¬жень текстових документів / О. В. Тимченко [та ін.]. - С.53-65. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Кульчицька І. О., Кульчицький Р. О., Тимченко О. О. Кл.слова: спотворені зображення, системи OCR, зображення текстового документу Луцків, Микола Михайлович. Нечітка модель інтервалу оптичних густин оригіналів і репродукцій / М. М. Луцків. - С.66-71. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: оптична густина, інтервал, діапазон Верхола, Михайло Іванович. Універсальна інформаційна тривимірна модель фарбодрукарської системи офсетної машини "Speedmaster-74" / М. І. Верхола. - С.72-83. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: тривимірна математична модель, фарбоживильна система, розгалужений сигнальний граф Пановик, Уляна Петрівна. Інформаційна технологія оптимізації процесу підготовки до друку фарбодрукарської системи з трьома накочувальними валиками / У. П. Пановик. - С.84-92. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: фарбодрукарська система, робочий режим роботи, перехідний процес Гавриш, Б. М. Дослідження алгоритмів бінаризації у вивідних пристроях додрукарської підготовки / Б. М. Гавриш [и др.]. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Тимченко О. В., Поліщук М. Б., Левицька Г. Н., Друк Н. Р. Кл.слова: алгоритм, бінаризація, процесор растрових перетворень Маїк, Володимир Зіновійович. Дослідження деформаційних властивостей полімерних шарів форм трафаретного друку / В. 3. Маїк, М. С. Харів. - С.100-106. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: фотополімеризаційноздатні матеріали, трафаретна форма, деформаційні властивості Гавенко, С. Ф. Дослідження впливу сучасних технологій відтворення шрифту Брайля на процеси тактильного сприйняття інформації незрячими і слабозрячими / С. Ф. Гавенко [и др.]. - С.107-116. - Библиогр. в конце ст. Інші автори: Хаджинова С. Є., Лабецька М. Т., Гавенко М. М. Кл.слова: шрифт Брайля, трафаретний друк, тиснення Голубник, Т. С. Аналіз утворення зошитів різної конструкції у фальцапаратах рулонних офсетних машин / Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський. - С.117-122. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: фальцювання, формувач повздовжнього згину, фальцапарат Книш, Олег Богданович. Експериментальні дослідження крутних моментів при обробці корінців книжкових блоків дисковими ножами / О. Б. Книш. - С.123-129. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: крутний момент, дослідження, корінець Кукура, Валентина Валентинівна. Дослідження властивостей спирторозчинних фарб флексографічного друку / В. В. Кукура, Ю. А. Кукура, М. О. Місюра. - С.130-135. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: флексографія, спирторозчинні фарби, відбитки Коляно, Ярослав Юрійович. Дослідження поведінки перехідних полів температу ри і потенціалу вологоперенесення в процесі кондуктивного сушіння картону / Я. Ю. Коляно, Т. С. Сасс. - С.136-153. - Библиогр.: с. Кл.слова: кондуктивне сушіння, конвективне сушіння, нестаціонарна термовологопровідність Дубневич, Мирослава Миронівна. Кваліметричний аналіз поліграфічного оформлення книжкових видань для дітей / М. М. Дубневич. - С.154-161. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: стандарт, дитяче книжкове видання, навчальне видання Бондаренко, Т. Г. Регіональна практика взаємодії медіа з аудиторією (за результатами соціо¬логічного дослідження) / Т. Г. Бондаренко. - С.162-173. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: медіа, аудиторія, інформаційна взаємодія Курбан, Олександр Васильович. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами в соціальних мережах / О. В. Курбан. - С.174-181. - Библиогр. в конце ст. Афанасьєв, Ілля Юрійович. Методика підготовки спеціалістів зі зв'язків із громадськістю: польський досвід / І. Ю. Афанасьєв. - С.182-190 Прихода, Я. В. Інноваційні методи навчання майбутніх видавців-редакторів / Я. В. Прихода, М. І. Женченко. - С.191-198. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інноваційні методи навчання, видавці-редактори, освітні технології Скібан, О. І. Сучасні технологи книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії / О. І. Скібан. - С.199-207. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: книжкова промоція, мас-медіа, комунікація Зелінська, Н. В. Наукове книговидання в українському соціумі: чи є життя під час (після) кризи? / Н. В. Зелінська. - С.208-216. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: наукове книговидання, економічна криза, видавничі проекти Капраль, І. І. Якість художнього твору: між літературно-критичним аналізом і редакторською оцінкою / І. І. Капраль. - С.217-225. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: автор, художній твір, критерії оцінки Хмельовська, О. Ю. Форми книжкової виставкової діяльності в Україні у XX ст. / О. Ю. Хмельовська. - С.226-236. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: книжкова виставка, книжковий ярмарок, пересувна торгівля Пелипець, М. І. Публікації Степана Смаль-Стоцького та рецепція його діяльності на шпальтах часопису "Свобода" / М. І. Пелипець. - С.237-244. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Смаль-Стоцький Степан, про нього, газета "Свобода", публікація Солодка, Л. І. Дослідження способів популяризації читання на матеріалі регіонального соціокомунікаційного проекту / Л. І. Солодка. - С.245-254. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: соціокомунікаційний проект, соціальні комунікації, культура читання Коваль, С. В. Відеоконтент користувачів у новинах / С. В. Коваль. - С.256-265. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: контент, згенерований користувачами, українські телеканали Дутчак, А. А. Особливості онлайн-телебачення в контексті діяльності журналіста і редактора / А. А. Дутчак. - С.266-274. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтернет, телебачення, масова комунікація Нестеренко, О. А. Діахронна проекція онлайн-сторителінгу / О. А. Нестеренко. - С.275-284. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: мультимедійна історія, мультимедійність, лонгрид Кузьмук, І. В. Мале книговидання в Україні через призму всеукраїнських книжкових рейтингів і відзнак (2009-2013 pp.) / І. В. Кузьмук. - С.285-290. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: малі видавництва, всеукраїнські рейтинги, всеукраїнські відзнаки Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) Замовлені прим-ки для відділів: ГП ЧЗ |
> Шифр: М772184/2017/5/6 Журнал 2017р. N 5/6 В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9 Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15 Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21 Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24 Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29 Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40 Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41 Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48 Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54 Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57 Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60 Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67 Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73 Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78 Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Коваль, С. В. Відеоконтент користувачів у новинах [Текст] / С. В. Коваль> // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 2. - С. 256-265. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): контент -- згенерований користувачами -- українські телеканали Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 50-54 Кл.слова (ненормовані): рекламна агенція -- відеоконтент -- відеореклама Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Басулто, Жаклин. Тренды социальных медиа 2018 [Текст] / Ж. Басулто> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 13-18 . - ISSN 1606-3732 Кл.слова (ненормовані): агенти впливу -- ефемерний контент -- відеоконтент Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день> // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 26-27 Кл.слова (ненормовані): перегляд відео -- відеоконтент -- онлайн-відеореклама Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Доценко, Олена. Комунікативно-прагматичні особливості езотеричних передбачень у мас-медійному дискурсі російсько-української війни / О. Доценко> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 120–130, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): медіадискурс -- критичний дискурс-аналіз -- передбачення -- езотеричні передбачення -- лінгвістичний вплив -- комунікативні стратегії -- модальність Анотація: Предметом дослідження є езотеричні прогнози як один зі способів створення вербальної моделі майбутнього. Матеріалом дослідження став медійний текстовий і відеоконтент, у якому представлено езотеричні передбачення, ворожіння, пророкування про хід російсько-української війни після повномасштабного вторгнення армії країни-агресора на територію України. Нині українці, які потерпають від злочинних дій російської армії та інформаційної війни, організованої владою й пропагандистськими мас-медіа РФ, постійно перебувають у стані стресу, є дуже чутливими до езотеричного контенту, який створює ілюзію розуміння ситуації, провокує неправильні висновки й учинки, може призводити до виникнення небезпечних для життя і здоров’я громадян ситуацій. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: Б222100/2023/2 Журнал 2023р. № 2 Москаленко, Олександра Олександрівна. Передумови та методологічні засади створення електронної бібліотеки в державній науково-технічний бібліотеці України / О. О. Москаленко, О. Б. Шмаглій. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: електронні інформаційні ресурси, електронний каталог, повнотекстові бази даних Ржеуський, Антоній Валентинович. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець. - С.11-24. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дистанційні сервіси, електронні інформаційні ресурси, месенджери Жалко, Тетяна Йосипівна. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі бібліотеки-студії "Дім" центральної бібліотеки для дітей М. Луцька) / Т. Й. Жалко, Н. В. Ляшук. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітній простір, самоуправління навчанням, освітня послуга Куліш, Юлія Олександрівна. Використання відеостримінгу та відеохостингу університетськими бібліотеками США для підтримки освітньо-наукової діяльності / Ю. О. Куліш. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: університетська бібліотека, відеостримінг, відеоконтент Анісімова, Ольга Миколаївна. Краєзнавчий контент бібліотек Вінниччини / О. М. Анісімова, Г. П. Лукаш. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: бібліотечне краєзнавство, формування культурної свідомості, краєзнавчий електронний каталог Тверитникова, Олена Євгенівна. Менеджмент якості архівної та бібліотечної справи: до проблеми імплементації міжнародних стандартів / О. Є. Тверитникова, Г. В. Салата. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: стандарт, електронні ресурси, інформаційні технології Тур, Оксана Миколаївн. Тенденції розвитку прикладних соціально-комунікаційних технологій у медичній галузі: мобільні застосунки та програми у сфері охорони здоров’я / О. М. Тур, В. В. Шабуніна, В. І. Маслак. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: системи охорони здоров’я, інформаційні технології, мобільні застосунки Яворська, Тетяна Михайлівна. Документні ресурси бібліотек України: проблема дерусифікації / Т. М. Яворська, А. Л. Ребренюк. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: бібліотеки, документні ресурси, дерусифікація Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України / С. А. Ржечицька. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вища освіта, якість освіти, нормативно-правова база Карпенко, Олена Олексіївна. Інституційні репозитарії закладів вищої освіти України з підготовки фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи як складова якості наукової комунікації в сучасному освітньому просторі / О. О. Карпенко, Н. І. Кобижча. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інституційний репозитарій, заклад вищої освіти, канали комунікації Горбань, Юрій Іванович. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів / Ю. І. Горбань, Н. А. Гайсинюк. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: вебсайт, дистанційне обслуговування, інформаційний простір Філіна, Тетяна Вікторівна. Креативний менеджмент у системі популяризації читання / Т. В. Філіна, Я. В. Костельна. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: креативність, креативний менеджмент, популяризація читання Івашкевич, Ольга Валеріївна. Штучний інтелект в акустиці функціонування книгозбірень України / О. В. Івашкевич. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інноваційні технології, елементи штучного інтелекту, виклики впровадження ШІ Бондар, Ігор Віталійович. Інтеграція електронних ресурсів у бібліотечному середовищі закладу вищої освіти: переваги та виклики / І. В. Бондар. - С.102-108. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: цифрові ресурси, бібліотечне середовище, інтеграція технологій Мудроха, Валентина Олександрівна. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / В. О. Мудроха. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: цифрова компетентність, професійна підготовка, дистанційне навчання Політова, Олена Аркадіївна. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / О. А. Політова. - С.115-122. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: маркетинг, архіви, заклад вищої освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |