Шифр: М625259445/2018/1
   Журнал

Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство [Текст] : [збірник наукових праць]/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової. - Київ : Міленіум, 2013 - . - ISSN 2312-4679. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (10)
Зміст:
Степанова, Олена Анатоліївна. Культ католицьких ікон у туристичній галузі України / О. А. Степанова. - С.3-8
Аманмурадов, Нурберди. Культурні цінності музеїв Туркменістану у формуванні засад діалогу культур / Н. Аманмурадов. - С.8-14
Божко, Любов Дмитрівна. Травелог у просторі нових медіа-комунікацій / Л. Д. Божко. - С.14-20
Грінберг, Лариса Феліксівна. Підготовка фахівців інформаційного профілю: соціокультурний аспект / Л. Ф. Грінберг. - С.20-24
Коваленко, Єлена Ярославівна. Особливості культури менеджменту в Стародавній Індії / Є. Я. Коваленко. - С.24-31
Колосова, Наталія Анатоліївна. Меценатська діяльність князя В.-К. Острозького та його роль в історії князівського меценатства України кінця XVI - початку XVII ст. / Н. А. Колосова. - С.32-37
Косінова, Олена Миколаївна. Особливості корпоративного спілкування і його значення для формування культури шоу-продюсера / О. М. Косінова, О. М. Капустянська. - С.38-42
Мельник, Мирослав Тарасович. Потенціал фенш-туризму в контексті формування міжнародного іміджу України / М. Т. Мельник. - С.42-46
Пилипів, Вікторія Володимирівна. Філософсько-культорологічні аспекти феномену гостинності / В. В. Пилипів. - С.47-51
Піщанська, Вікторія Миколаївна. Філософські, релігійні та мистецькі виміри духовної культури козацького бароко / В. М. Піщанська. - С.52-57
Руденко, Сергій Борисович. "Прокрустове ложе" марксизму для авангардної музеології / С. Б. Руденко. - С.57-62
Адамовська, Маріанна Станіславівна. Культурологічна складова практично-орієнтованої підготовки у сфері туризму / М. С. Адамовська. - С.63-69
Вернигоренко, Ольга Сергіївна. Дослідження хронотопу міста в культорологічному контексті (на матеріалі збірки Михайля Семенка "Дерзання") / О. С. Вернигоренко. - С.69-76
Красовський, Сергій Олександрович. Імідж та бренд України у контексті комунікативної функції міжнародного туризму / С. О. Красовський. - С.76-83
Мащенко, Іванна Олегівна. Міфологічні персонажі спортивно-художніх дійств у сучасній культурі / І. О. Мащенко. - С.83-87
Новікова, Ганна Юріївна. Зародження феномену середовищних музеїв в європейській музейній традиції / Г. Ю. Новікова. - С.88-93
Пономаренко, Юрій Володимирович. Гетерохронія та гетеротопія сучасних практик культури / Ю. В. Пономаренко. - С.93-99
Сокол, Єлена Володимирівна. Українські художньо-ігрові фільми: передумови та тенденції розвитку жанру за часів хрущовської "відлиги" / Є. В. Сокол. - С.99-104
Шершова, Тетяна Вікторівна. Фольклорні засади формування пісенного виконавства Полтавщини / Т. В. Шершова. - С.105-109
Rybinska, Yuliia. Methodical foundations of the professional communicative preparation of future philologists ne means of creative writing / Y. Rybinska. - С.110-115
Бондарчук, Віктор Олексійович. "Сорочинський ярмарок" М. Мусорського у сценічному втіленні Д. М. Гнатюка / В. О. Бондарчук. - С.116-121
Гусарчук, Тетяна Володимирівна. Деякі драматургічні особливості духовних концертів Артемія Веделя у світлі Фідеїстичного діалогу / Т. В. Гусарчук. - С.122-128
Каблова, Тетяна Борисівна. Естрадний вокальний номер: специфіка режисури / Т. Б. Каблова, Д. А. Лєвіт. - С.128-132
Каплієнко-Ілюк, Юлія Володимирівна. Принципи обробок українських народних пісень про кохання у творчості Андрія Кушніренка / Ю. В. Каплієнко-Ілюк. - С.133-138
Кравченко, Анастасія Ігорівна. Поліхудожні проекти у виконавській творчості українських ансамблістів кінця XX - початку XXI століть / А. І. Кравченко. - С.139-145
Кузьмінський, Іван Юрійович. Історія київського музичного братства та музичної капели київського магістрату (XVII-XVIII століття) / І. Ю. Кузьмінський. - С.145-150
Макаренко, Лідія Петрівна. Особливості фольклорної трансформації в оркестровій творчості Л. Колодуба на основі аналізу симфонії № 3 "В стилі українського бароко" / Л. П. Макаренко. - С.150-155
Михайлова, Ольга Валеріївна. Принципи циклізації melodie Ф. Пуленка на вірші Г. Аполлінера / О. В. Михайлова. - С.155-160
Палійчук, Ірина Степанівна. Жанр Мініатюри для мідних духових унструментів у творчості українських композиторів 80-90-х років XX ст. / І. С. Палійчук. - С.160-165
Ракочі, Вадим Олександрович. Драматургічні й виражальні функції оркестру у третьому фортепіанному концерті Сергія Рахманінова / В. О. Ракочі. - С.166-171
Тормахова, Вероніка Миколаївна. Полістилістика в музиці Джона Зорна як прояв постмодернізму / В. М. Тормахова, А. М. Тормахова. - С.171-176
Шевченко, Лілія Михайлівна. Культурна штучність романтичної стилістики в умовах українського ліризму і в формуванні мистецьких засад фортепіанної гри від XIX на XX століття / Л. М. Шевченко. - С.176-183
Юрченко, Мстислав Сергійович. Внутрішній музичнийрух у концертних хорових творах Максима Березовського. На прикладі концерту "Тебе Бога хвалим" C-dur, № 1 / М. С. Юрченко. - С.184-191
Аксьонов, Олександр Борисович. Значення творчості українських композиторів XIX століття для розвитку національного музичного мистецтва / О. Б. Аксьонов. - С.191-195
Білоусова, Світлана Вікторівна. Методологічні засади та педагогічні принципи В. Івка / С. В. Білоусова. - С.196-202
Дріневська, Ванда Сергіївна. Осягнення драматургії народної пісні як умова розвитку артистизму виконавця / В. С. Дріневська. - С.203-208
Кисла, Світлана. Творчий діалог С. Рахманінова та Ф. Шаляпіна (на прикладі романсів opus 34) / С. Кисла. - С.209-214
Лапко, Володимир Вікторович. Композитор Шолом Секунда в мультикультурному мистецькому середовищі Олександрії на початку XX ст. / В. В. Лапко. - С.215-218
Овсяннікова, Наталія Юріївна. Джазова інтерпретація пісенної спадщини Олександра Злотника / Н. Ю. Овсяннікова. - С.219-223
Остапчук, Надія Миколаївна. Тенденції розвитку вітчизняної баянно-акардеонної школи кінця XX - початку XXI ст. / Н. М. Остапчук. - С.223-227
Пістунова, Тетяна Василівна. Новітні тенденції в українському джазі / Т. В. Пістунова. - С.228-232
Раденко, Юлія Володимирівна. Вокальна імпровізація як особливість виконавського процесу у мюзиклах / Ю. В. Раденко, Б. М. Раденко. - С.233-237
Фурдуй, Юлія Володимирівна. Жанрова парадигма фортепіанної багателі у творчості Л. Бетховена / Ю. В. Фурдуй. - С.238-242
Шевченко, Вікторія Володимирівна. Трансформаційні процеси в жанрі обробки народної пісні (на прикладі творчості О. Яковчука і Г. Гаврилець) / В. В. Шевченко, С. А. Добронравова. - С.243-247
Чабаненко, Наталія Анатоліївна. Засади професійної майстерності бандуристів в умовах сучасного культурного розвитку / Н. А. Чабаненко. - С.247-252
Щириця, Дмитро Олексійович. "Гіперпризма" Едгара Вареза як цілісність / Д. О. Щириця. - С.252-258
Юрчук, Вадим Валерійович. Інтерпретація класичних творів в джазовій вокально-інструментальній музиці / В. В. Юрчук, А. А. Хлопотова. - С.258-262
Ялоза, Антон Геннадійович. Елегія Й. Мерца в контексті культури першої половини XIX століття / А. Г. Ялоза. - С.263-268
Беда, Ольга Михайлівна. Творчість гурту "Jungleman" у контексті розвитку українського джазу / О. М. Беда. - С.269-274
Бережник, Святослав Іванович. Вплив фестивалю "Sziger" на розвиток культури в Східній Європі / С. І. Бережник. - С.275-280
Богданов, Микита Миколайович. Сучасні тенденції в українській електронній та поп-музиці / М. М. Богданов. - С.280-285
Ван Мінцзе Партія сопрано в опері "Царська наречена" М. Рильського-Корсакова / Ван Мінцзе. - С.286-291
Волик, Олексій Олексійович. Художній етюд на перехресті віртуозності та концептуалізму / О. О. Волик. - С.291-295
Кацалап, Олена Вікторівна. Концертно-гастрольна поїздка Зої Гайдай до Канади та США в 1946 р. / О. В. Кацалап. - С.296-300
Коресандрович, Наталя Миколаївна. Музично-стилбові форми відтворення національної ідеї у творчості українських композиторів (1920-1930-х рр.) / Н. М. Коресандрович. - С.301-307
Лавриненко, Анастасія Володимирівна. Музично-пісенне мистецтво: основні поняття і категорії / А. В. Лавриненко. - С.307-312
Пастухов, Олександр Валерійович. Вільям Уотерхаус і Моріс Аллард: видатні постаті в історії фаготного виконавства / О. В. Пастухов. - С.312-317
Прохоренко-Деньгуб, Яна Анатоліївна. Фольклорні прояви у ладо-гармонічній лексиці українських композиторів радянської доби / Я. А. Прохоренко-Деньгуб. - С.318-323
Радкевич, Юлія Миколаївна. Сучасний стан українського музичного діаспорознавства (на матеріалі виконавського стилю Квітки Цісик) / Ю. М. Радкевич. - С.324-328
Rusnak, Yuliya. Odesa pianistic school as a system phenomenon of the musical culture of Ukraine / Y. Rusnak. - С.328-333
Семенова, Аліна Василівна. Жанрово-стильові аспекти опери М. В. Лисенка "Ноктюрн" / А. В. Семенова. - С.334-340
Чень Наньпу Китайські керамічні мембранофони доби неоліту (IV-II тис. до н.е.) / Чень Наньпу. - С.341-346
Шевчук, Ірина Геннадіївна. Хорова творчість К. Стеценка в контексті духовних і жанрово-стильових пошуків української культури початку XX ст. / І. Г. Шевчук. - С.346-352
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Пономаренко, Юрій Володимирович.
    Гетерохронія та гетеротопія сучасних практик культури / Ю. В. Пономаренко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology : [збірник наукових праць]. - 2018. - Вип. 1. - С. 93-99 . - ISSN 2312-4679

Кл.слова (ненормовані):
культурні практики -- артизація культури -- континуум

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Гайдаш, А.
    Дискурс старіння в драматургії початку XXI ст.: Проблемно-семантичні аспекти (на матеріалі п’єс Великої Британії, Польщі, Словаччини, США) / А. Гайдаш // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 2, DOI 10.28925/2311-259X.2017(2)77018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
геронтогенез -- старіння -- геронтомаркери -- геронтогрупа -- сучасна драма
Анотація: Метою розвідки є окреслення дискурсу старіння у найновіших творах для сцени, написаних на межі ХХ-ХХІ ст., що зумовлено актуальністю питань пізньої зрілості у наш час. Для популярних п’єс західної традиції, присвячених літньому віку, характерні такі спільні ознаки, як центральне місце дійових осіб третього віку; міжпоколіннєвий конфлікт у родинному колі; гетеротопія геріатричного будинку; репрезентації геронтогрупи; динаміка старіння тощо. Серед поетикальних форм геронтогенезу виокремлено чорний гумор; танатологічні рефлексії; медичні аспекти геронтогенезу; спогади як реалізацію концепції «перегляду життя» та нецензурну лексику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Лащук, Юлія.
    Гендерні гетеротопії в медійному контенті українських молодіжних організацій / Ю. Лащук, К. Вольневич-Сломка // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 4. - С. 288-294, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
гетеротопія -- жіночий власний простір -- гендер -- молодіжні організації -- Україна
Анотація: Незважаючи на все ще міцно вкорінені в українському суспільстві гендерні стереотипи, жінки не менш активно, ніж чоловіки, проявляють себе як громадські активістки, лідерки, політичні діячки на рівні локальних громад і на всеукраїнському рівні. Зберігається ця тенденція й у молодіжному середовищі, зокрема в молодіжних організаціях. Предметом статті є медійний дискурс молодіжних організацій, що діють в Україні, проблемою — гендерна складова досліджуваних текстів. Метою авторок є пошук відповіді на такі дослідницькі питання: іменники якого роду вживають у своїх публікаціях молодіжні організації, що були предметом дослідження? А також у якому контексті використовують ці іменники, говорячи про стать? Метод дослідження — кількісний і якісний аналіз змісту. Матеріалом дослідження став увесь контент, створений у 2018 році шістьма молодіжними організаціями, що діють Україні, та опублікований на сайтах і у фейсбуці цих організацій. Вибір молодіжних організацій був цілеспрямованим. Застосовано критерій медійної видимості, унаслідок чого для дослідження були відібрані Фундація Регіональних Ініціатив, Будуємо Україну Разом, Юнацький Корпус, Молодіжний Націоналістичний Конгрес, UKRAЇNER, а також Пласт. У теоретичному плані дослідження спирається на концепцію власного простору Бернхарда Вальденфельса та концепцію гетеротопії Мішеля Фуко. Результати дослідження показують, що, по-перше, стать відіграє важливу роль у середовищі молодіжних організацій і їхньої громадської активності; по-друге, мова, яка використовується в молодіжному середовищі, не є гендерно нейтральною; по-третє, гендер з’являється в досліджуваному дискурсі в чотирьох контекстах: стать як нейтральна категорія в описовому сенсі, стать для окреслення цільової групи діяльності організації, стать, безпосередньо пов’язана з гендерними ролями, які приписуються жінкам / чоловікам, і стать як пряма загроза для діяльності жінок. Новизна дослідження полягає в аналізі медійного простору молодіжних організацій крізь призму концепції гетеротопії Мішеля Фуко та критеріїв статі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Вольневич-Сломка, Клаудія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)