Мовчан, А. В.
    Побудова система автоматизації для впровадження моделі поліцейської діяльності, керованої аналітикою, в органах національної поліції України [Текст] / А. В. Мовчан, В. Ю. Тарануха // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 142-150. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітична робота -- кримінальний аналіз -- модель поліцейської діяльності -- керована аналітика -- засоби автоматизації -- комп’ютерна лінгвістика -- умовні випадкові поля -- глибоке навчання
Дод.точки доступу:
Тарануха, В. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Норкин, В. И.
    Обобщенные градиенты в задачах динамической оптимизации, оптимального управления и машинного обучения [Текст] / В. И. Норкин // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 89-107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
динамічна оптимізація -- оптимальне керування -- машинне навчання -- багатошарові нейронні мережі -- глибоке навчання -- негладна неопукла оптимізація -- стохастична оптимізація -- стохастичний узагальнений градієнт -- стохастичне згладжування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Luhova, T.
    Journalism education based on serious games = Журналістська освіта на основі серйозних ігор / T. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 92-105, DOI 10.28925/2414-0325.2021.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
журналістська освіта -- серйозні ігри -- ігрове навчання -- глибоке навчання
Анотація: У статті обґрунтовано використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 061 Журналістика. Серйозні ігри розглядаються як інформаційнокомунікаційні технології навчання журналістів. Проаналізовано відомі серйозні ігри журналістського напряму. Визначено роль серйозних ігор у курсах «Інтернетжурналістика», «Блогінг», «Міжнародна журналістика», «Фактчекінг», «Арт-журналістика» тощо. Описано проект серйозної гри «J-chess» для журналістів, використовуючи універсальну мову моделювання (UML). Це дало можливість виявити переваги застосування серйозних ігор у журналістській освіті: застосування принципів активного та проблемно-орієнтованого навчання на основі ігор, приємного та глибокого занурення у професійні питання та освітні теми. Серйозні ігри також є основою для зміцнення міжпредметних зв'язків обов'язкових і вибіркових дисциплін професійної підготовки журналістів. Зміст та принципи серйозних ігор сприяють досягненню результатів навчання, визначених Стандартом вищої освіти у галузі журналістики. Це підтвердили результати чотирирічних опитувань студентів. Висвітлюються проблемні питання для практики серйозних ігор у навчальному процесі: цифрова нерівність, доступність відеоігор, відсутність інтеграції серйозних ігор з електронними системами навчання, готовність учнів до гри, дидактичний вплив гри та етичні дилеми. Акцентовано на необхідності створення методичного забезпечення серйозних ігор, визначення їхньої ролі і місця у структурі навчальної дисципліни, формулювання принципів та алгоритмів педагогічного супроводу серйозних ігор. Розв'язання цих проблем сприятиме розвитку академічної та практичної підготовки майбутніх журналістів за допомогою серйозних ігор, активізує розробку серйозних ігор, зблизить галузі ігрової індустрії та освіти. Інтеграція серйозних ігор з онлайн-навчанням стане основою для трансмедіа навчання. А це призведе до підвищення якості освіти та рівня задоволеності випускників та зацікавлених сторін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Цзян, Сюе.
    Дослідження диференціального криптоаналізу на основі глибокого навчання / С. Цзян, В. Лахно, А. Сагун // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 97-109, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.97109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
глибоке навчання -- диференціальний криптоаналіз -- диференціальні класифікатори -- згорнута нейронна мережа
Анотація: В епоху глобального домінування комп’ютерних систем та мереж криптографія є життєво важливим засобом захисту інформації, а безпека криптографічного захисту має вирішальне значення. Технологія глибокого навчання нещодавно досягла значних успіхів у таких сферах, як класифікація зображень і обробка природної мови, викликаючи значний інтерес у дослідників. Порівняно з класичними криптографічними алгоритмами, сучасні блокові шифри є складнішими, а відображення між відкритим текстом і зашифрованим текстом менш чіткі. Це робить вилучення функцій відкритого тексту із зашифрованих текстів нейронними мережами майже неможливим. Однак симбіоз глибокого навчання та традиційного диференційного криптоаналізу є перспективним для підвищення ефективності криптоаналізу. Таким чином, інтеграція теорії та методів глибокого навчання в область криптографії стає важливою тенденцією технологічного прогресу. У цьому контексті криптоаналіз стрімко розвивається у напрямку інтелектуалізації та автоматизації. Відповідно у цьому напрямку зростає кількість дослідників, які використовують глибоке навчання для покращення розв’язання криптоаналітичних завдань. Мета цієї оглядової роботи — заглибитися у поточні тенденції досліджень навколо диференціального криптоаналізу з підтримкою глибокого навчання. Він починається з ретельного повторення диференційного аналізу в криптографії та представляє загальні моделі глибокого навчання разом із їхніми характеристиками. Крім того, він інкапсулює дизайн диференціальних класифікаторів на основі глибокого навчання, включаючи різні методи оптимізації, що використовуються в цих алгоритмах. У документі також визначені напрямки майбутніх досліджень. Попри означені проблеми, глибоке навчання має величезний потенціал у зміцненні традиційного диференційного криптоаналізу, забезпечуючи більш глибоке розуміння для аналізу безпеки та стратегій реагування, а також слугуючи цінним та перспективним інструментом для розробки та оцінки майбутніх криптографічних рішень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лахно, Валерій
Сагун, Андрій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)