У 18 Уварова , Ирина Павловна. Глина, вода, огонь : рассказы / И. П. Уварова ; редактор М. А. Зарецкая ; художник В. Пименова. - Москва : Детская литература, 1973. - 174 с. : ил. - 25.00 грн.
Рубрики: Художня література--Проза--Оповідання--Популярні видання Дод.точки доступу: Зарецкая, М. А. \редактор.\ Пименова, В. \художник.\ Примірників всього: 1 Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Х 82 Хорунжий, В. Практичні роботи в навчальних майстернях / В. Хорунжий. - Київ : Вища школа, 1989. - 136 с. : іл. - ISBN 5-11-001347-0 : 2.50 грн.
Рубрики: Методика викладання трудового навчання--Художньо-декоративна праця--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): робота з папером -- робота з тканиною -- деревина -- глина -- моделювання Примірників всього: 4 Фаховий коледж «Універсум» (4) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (4) |
> Шифр: Т893832/2017/1/2 Журнал 2017р. № 1/2 Від "Нової української школи" до основних засад стандарту. - С.2-6 Кл.слова: творчий пошук, компетентнісний підхід, академічне середовище Ігнатенко, Г. В. Методичні засади включення учнів до проектної діяльності / Г. В. Ігнатенко, М. А. Галіцька. - С.7-11 Кл.слова: планування, практичне застосування, оздоблення Підопригора, М. В. Основні принципи дизайну : 8 клас / М. В. Підопригора. - С.12-18 Кл.слова: композиційний виріб, стиль, проектування Уланович, Г. В. Міні-гобелени. Виготовлення виробу інтер"єрного призначення в техніці ручного ткацтва : 8 клас / Г. В. Уланович. - С.15-23 Кл.слова: узор, нитка, переплетення Баншикова, В. В. Організація та проведення уроків за проетним методом навчання : модуль "Технологія вишитих виробів" / В. В. Баншикова. - С.24-28 Кл.слова: інтернет, навчальний матеріал, проект Отришко, А. К. Скамейка для школьного коридора / А. К. Отришко. - С.30-35. - Бібліогр.: 4 назви Кл.слова: функціональність, дослідний зразок, матеріал Ілліна, О. М. Моделювання рукавів : 10 клас / О. М. Ілліна. - С.36-40 Кл.слова: моелювання , рукав, крій Вовчишин, О. І. Авторський альбом для випилювання : ч. 5 / О. І. Вовчишин. - С.42-56 Кл.слова: метелик, деревина, деталь Блажко, Н. М. Лялька-скринька : інтер"єрна прикраса / Н. М. Блажко, І. О. Павловська. - С.57-66 Кл.слова: проект, скринька, картонна коробка Луцук, О. С. Знайомство з традиційною опішнянською керамікою / О. С. Луцук. - С.67-69 Кл.слова: народна іграшка, скульптура, пластика Луцук, О. С. Запрошуємо на урок до гончарної майстерні : нетрадиційні заняття / О. С. Луцук. - С.70-72 Кл.слова: народна іграшка, глина, гончар Антосік, С. О. Виготовлення макета будинку. Технічне моделювання / С. О. Антосік. - С.73-77 Кл.слова: креслярський інструмент, креслення, конструювання Морозова, О. С. Родинний оберіг-травник / О. С. Морозова. - С.77-78 Кл.слова: тканина, мішечок, бісер Василенко, В. А. Оздоблення сучасного будинку оберегами / В. А. Василенко. - С.79-80 Кл.слова: дім, оберіг, мішковина Ковалик, В. І. Я і моя майбутня професія : сценарій заходу. 8 клас / В. І. Ковалик. - С.81-87 Кл.слова: вибір професії, батьки, умови праці Ускова, Н. Ф. Діло майстра боїться : гра-змагання для учнів 5 класів / Н. Ф. Ускова. - С.88-92 Кл.слова: захід, цвях, конкурс Жицька, С. С. Що робить для освіти GOOGLE / С. С. Жицька. - С.93-95 Кл.слова: електронне середовище, документ, сервіс Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Луцук, О. С. Запрошуємо на урок до гончарної майстерні : нетрадиційні заняття / О. С. Луцук> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 1/2. - С. 70-72 Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--вироби з глини Кл.слова (ненормовані): народна іграшка -- глина -- гончар Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Л 22 Ланг, Йозеф. Скульптура : для начинающих и студентов художественных вузов: с инструкциями по поэтапному освоению материала: от бесформенного куска глины до готовой скульптуры / Йозеф Ланг ; ред. Н. Кузнецова ; пер. Н. Панкратова. - Москва : Внешсигма, 2000. - 80 с. : фото.цв. - (Энциклопедия художника). - ISBN 5-86290-329-5 ("Внешсигма"). - ISBN 5-237-04326-7 ("АСТ") : 18.00 грн.
Рубрики: Мистецтво--Скульптура--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): глина -- види глини -- гончарний станок -- рельєф (мист.) -- висушування -- випалювання -- патинування -- виготовлення зліпків -- зліпок (мист.) Дод.точки доступу: Кузнецова, Н. \ред.\ Панкратова, Н. \пер.\ Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
П 52 Половіна, О. Традиційне ліплення із нетрадиційних матеріалів / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 6. - С. 57–61.
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--образотворче мистецтво--ліплення--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- образотворче мистецтво -- ліплення -- солоне тісто -- нетрадиційні матеріали -- холодна порцеляна -- глина -- прийоми ліплення -- гравірування -- гіпс Анотація: Поради фахівця. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Бєльська, Н. А. Магніт "маки" із "холодного фарфору". Ліплення виробів із пластичних матеріалів / Н. А. Бєльська> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 17. - С. 39-43 Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--ліплення--художньо-декоративна праця Трудове навчанн--методика навчання--творчий проект Кл.слова (ненормовані): сувенір -- пластилін -- ліплення з "холодного фарфору" -- ігрова діяльність -- повітряне сушіння -- глина -- туалетний папір -- дрібні деталі -- швидке застигання Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: Т893832/2018/6 Журнал 2018р. № 6 Приходько, Ю. М. Арбук учителя трудового енавчання / Ю. М. Приходько, О. Ю. Медвідь. - С.2-3 Кл.слова: артбук учителя, трудове навчання, бажання творити Творчий календар учителя на квітень-травень. - С.3-11 Кл.слова: творчий календар, учитель, квітень-травень Ліплення. Кошик ідей та виробів. - С.12-20 Кл.слова: ліплення, кошик ідей, полімерна глина Лялька-мотанка "Журавель" : рекомендований клас: 6. - С.21-24 Кл.слова: лялька-мотанка, журавель, матеріал Лялька-мотанка "Янгол на пальчик" : рекомендовваний клас: 6. - С.25-28 Кл.слова: лялька-мотанка, оберіг, 6 клас Панно "Великодня курочка" : рекомендований клас: 6. - С.28-32 Кл.слова: панно, 6 клас, розмальовані яйця Великодні прикраси : рекомендований клас: 7. - С.32-39 Кл.слова: великодні прикраси, 7 клас, матеріал Намистинки з полімерної глини : рекомендований клас: 6. - С.40-44 Кл.слова: намистинки, полімерна глина, 6 клас Торбинка длядрібничок : рекомендований клас: 6. - С.4547 Кл.слова: торбинка, дрібнички, 6 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Луцук, О. С. Запрошуємо на урок до гончарної майстерні [Текст] : нетрадиційні заняття / О. С. Луцук> // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 1/2. - С. 70-72 Кл.слова (ненормовані): народна іграшка -- глина -- гончар Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Намистинки з полімерної глини : рекомендований клас: 6> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 6. - С. 40-44 Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художньо-декоратвна праця--намистинки Кл.слова (ненормовані): намистинки -- полімерна глина -- 6 клас -- технологія виготовлення -- інструменти -- композиція -- шпажка -- ватяна паличка -- рельєфна фактура Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Ліплення. Кошик ідей та виробів> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 6. - С. 12-20 Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художньо-декоративна праця Кл.слова (ненормовані): ліплення -- кошик ідей -- полімерна глина -- синтетичний матеріал -- кольори -- скульптура -- подарунок -- популярна техніка -- підручні засоби Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: У171724920/2019/6 Журнал 2019р. № 6 Лагола, Ірина. Вірш, оповідання, а чи казку читай, дитино, і мандруй, будь ласка. Художня література як засіб ознайомлення дітей з рідним краєм / І. Лагола. - С.3-7 Кл.слова: національна культура, літературні твори, об'єкти довкілля Орел, Діана. Незвичайне й цікаве нам відкриває екскурсія містом, країною, краєм. Пропедевтика лінгвокраєзнавства на уроках німецької мови / Д. Орел. - С.8 Кл.слова: іноземні мови Орел, Діана. Unser erstaunlіches Kiyiw. Наш дивовижний Київ. Урок німецької мови в 4-му класі / Д. Орел. - С.9-12 Кл.слова: іноземні мови Крамаренко, Алла. Знайомимося з ближніми і дальніми природними місцями унікальними. Природничо-методичний аспект ознайомлення учнів з унікальними місцями України / А. Крамаренко. - С.13-17 Кл.слова: природознавство, державний стандарт Суховірський, Олег. Комп'ютерна презентація як спосіб унаочнення інформації. Організація проектної діяльності на уроках інформатики / О. Суховірський. - С.18-19 Кл.слова: інформатика, проектна діяльність Суховірський, Олег. Фортеці України. Урок-проект інформатики у 3-му класі / О. Суховірський. - С.20-21. - інформатика Кл.слова: проектна діяльність Гарбуз, Олександра. Фортеця Тустань з давнини глибокої вітає нас на кожному з уроків. Психолого-синергетичний день для 3-го класу / О. Гарбуз, Н. Шматок. - С.22-27 Кл.слова: інтегрована освіта, унікальні місця України Майданюк, Аніта. Гори, печери, ріки й моря - усе це країна рідна моя. Добірка завдань з української мови / А. Майданюк. - С.28-31 Кл.слова: українська мова, громадянська освіта Кривошеєва, Лілія. В Опішню, центр гончарства, завітаєм. Тут глина в руках майстра оживає. Урок трудового навчання у 3-му класі / Л. Кривошеєва. - С.32-34 Кл.слова: трудове навчання, гончарство, опішнянські майстри Самойленко, Лілія. Нехай почують діти нині про дивовижне в Україні. Інтегрований урок математики в 4-му класі / Л. Самойленко. - С.35-39 Кл.слова: математика, Херсонес, Хортиця Анишинець, Марта. Асканію-Нову відвідати зможем - знання математики нам допоможуть. Інтегрований урок математики та природознавства у 2-му класі / М. Анишинець. - С.40-43 Кл.слова: порівняння величин, порівняння чисел, розв'язування задач Джемула, Галина. "До нас завітай", - кличе Вінницький край. Проект для учнів 4-го класу / Г. Джемула. - С.44-47 Кл.слова: проектна діяльність, громадянська освіта Мелай, Ольга. Довічну загадку, і магію, і силу - усе це має Кам'яна Могила. Уроки інтегрованого курсу "Мистецтво" у 4-му класі / О. Мелай, О. Філіппова. - С.48-52 Кл.слова: інтегрована освіта, мистецтво Королюк, Тетяна. Кам'янець-Подільський - місто, де оживає історія. Квест для учнів 3-4 класів / Т. Королюк. - С.53-56 Кл.слова: позакласна робота, свята, розваги Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Кривошеєва, Лілія. В Опішню, центр гончарства, завітаєм. Тут глина в руках майстра оживає. Урок трудового навчання у 3-му класі / Л. Кривошеєва> // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 32-34 Кл.слова (ненормовані): трудове навчання -- гончарство -- опішнянські майстри Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
А 43 Сватковський, Сергій Олексійович. Гончарство в етносоціальній системі Лівобережної України кінця XVIII - початку XX століття / С. О. Сватковський> // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : збірник наукових праць / Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв, Міністерство культури України. - Київ : Міленіум, 2014. - Вип. 32. - С. 143-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): гончарний промисел -- гончарство -- глина -- майстерня -- технологія Дод.точки доступу: Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв Міністерство культури України Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Васьків, Микола. Стихійний матеріалізм, інформація (пам’ять) і людина у поезії Павла Мовчана / М. Васьків> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 191-199, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): стихіиний матеріалізм -- вода -- земля -- повітря -- вогонь -- рух -- енергія -- інформація -- пам’ять Анотація: Актуальність статті зумовлена потребою визначити філософську основу світогляду й поетичного світу класика української літератури ХХ–ХХІст. Павла Мовчана (1939р.н.) —давньогрецький стихійний матеріалізм —як підґрунтя загальнолюдської та національної пам’яті, тяглості історії . Особливості Мовчанового стихійного матеріалізму становлять предмет дослідження. Основною проблемою статті є відтворений у поезії П.Мовчана зв’язок кожної конкретної екзистенції з мільйоннолітньою історією матеріального світу, людства й конкретної —української —нації , роль цієї екзистенції як єднальної ланки в передачі інформації (пам’яті) від минулого до майбутнього. Для вирішення цієї проблеми застосовувалися культурно-історичний , біографічний , герменевтичний і формальний (філологічний ) методи дослідження. У результаті дослідження простежено образи чотирьох стихій у ліричних творах пое-та. У різних варіантах (вода —сніг, дощ, криниця, джерело, водойми, кров та ін.; земля —ґрунт, глина, пісок, камінь, сіль тощо; вогонь —сонце, світло, промінь і т.д.; повітря —вітер, марево, вихор і т.п.) ці стихії стають найважливішими в бутті українського селянина-землероба, а отже, й етносу. Стихії -першооснови перебувають у постійному русі, творенні нових речей , предметів, явищ як синтезу стихій і їх неминучому руйнуванні. Залишаються тільки латентні невеликі відбитки існування й перетворень матерії у вигляді енергії (інформації ), у відчитанні,збереженні, передаванні якої наступним поколінням полягає покликання, призначення людини у світі.У поетичному світі та світоглядній концепції поета синкретично поєднується пізнання загальносвітових і українських національних витоків буття, що визначають сутність нашого сьогоденного й майбутнього життя. Людина як поєднання чотирьох стихій , як частка споконвічного руху стихій нерозривно пов’язана зі своїм, споконвіку призначеним, простором, довкіллям. Загальнолюдська й етнічна пам’ять як інша назва енергії -інформації єднаєлюдину з часом і простором, дає можливість знайти й реалізувати власне призначення на землі Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Васьків, Микола. Стихійний матеріалізм, інформація (пам’ять) і людина у поезії Павла Мовчана / М. Васьків> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 4. - С. 256-263, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): Павло Мовчан -- стихійний матеріалізм -- вода -- земля -- повітря -- вогонь -- рух -- енергія -- інформація -- пам'ять Анотація: Актуальність статті зумовлена потребою визначити філософську основу світогляду й поетичного світу класика української літератури ХХ–ХХІ ст. Павла Мовчана (1939 р. н.) — давньогрецький стихійний матеріалізм — як підґрунтя загальнолюдської та національної пам’яті, тяглості історії. Особливості Мовчанового стихійного матеріалізму становлять предмет дослідження. Основною проблемою статті є відтворений у поезії П. Мовчана зв’язок кожної конкретної екзистенції з мільйоннолітньою історією матеріального світу, людства й конкретної — української — нації, роль цієї екзистенції як єднальної ланки в передачі інформації (пам’яті) від минулого до майбутнього. Для вирішення цієї проблеми застосовувалися культурно-історичний, біографічний, герменевтичний і формальний (філологічний) методи дослідження. У результаті дослідження простежено образи чотирьох стихій у ліричних творах поета. У різних варіантах (вода — сніг, дощ, криниця, джерело, водойми, кров та ін.; земля — ґрунт, глина, пісок, камінь, сіль тощо; вогонь — сонце, світло, промінь і т. д.; повітря — вітер, марево, вихор і т. п.) ці стихії стають найважливішими в бутті українського селянина-землероба, а отже, й етносу. Стихії-першооснови перебувають у постійному русі, творенні нових речей, предметів, явищ як синтезу стихій і їх неминучому руйнуванні. Залишаються тільки латентні невеликі відбитки існування й перетворень матерії у вигляді енергії (інформації), у відчитанні, збереженні, передаванні якої наступним поколінням полягає покликання, призначення людини у світі. У поетичному світі та світоглядній концепції поета синкретично поєднується пізнання загальносвітових і українських національних витоків буття, що визначають сутність нашого сьогоденного й майбутнього життя. Людина як поєднання чотирьох стихій, як частка споконвічного руху стихій нерозривно пов’язана зі своїм, споконвіку призначеним, простором, довкіллям. Загальнолюдська й етнічна пам’ять як інша назва енергії-інформації єднає людину з часом і простором, дає можливість знайти й реалізувати власне призначення на землі. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |