001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 3 (Том 5) / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2014. - 472 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
англомовний дискурс -- товарна політика
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Сенченко, Микола.
    Оргтехнології трансформації соціально-політичних систем [Текст] / М. Сенченко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 8. - С. 3-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
організаційна війна -- оксамитові революції -- код нації -- депопуляція -- нова еліта -- експортовані секти -- атомізація суспільства -- маніпуляція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Nalyvaiko, O.
    Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages [Електронний ресурс] = Деактуалізація вищої освіти на прикладі вивчення іноземних мов / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 130-143, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
деактуалізація -- іноземні мови -- студенти -- викладачі -- українська система освіти -- університети
Анотація: У статті аналізуються основні причини деактуалізаціі вищої освіти в Україні на прикладі навчання іноземних мов. Авторами виділені чотири основні причини деактуалізаціі вищої освіти: складна соціально-економічна ситуація, викликана некомпетентною організацією виробничих сил української економіки, низька якість освітніх послуг, депопуляція українського населення і зменшення якісного викладацького складу, перманентне збільшення вартості вищої освіти. Для підтвердження своїх припущень ми провели інтерв’ювання студентів з різних куточків України, які вивчають іноземну мову. Ми опитали шість респондентів з різних університетів України на цю тему: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Горлівський інститут іноземних мов, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Кожному респонденту дали ім’я (A-F), щоб зберегти їх анонімність. Ми представили результати інтерв’ю в цій статті. Студенти кажуть, що проблеми не завжди залежать від вишів, а найчастіше від особистих якостей студентів і викладачів або сучасних тенденцій на ринку праці. Ми дали кілька рекомендацій: навчальну програму необхідно скоригувати на користь основних предметів або навіть предметів, які зроблять випускників більш придатними для деяких посад, ніж людей без наукового ступеня; педагогічний склад повинен мати спеціальну педагогічну освіту для підвищення своєї педагогічної майстерності; університети повинні наймати носіїв мов, які викладаються; університетам необхідно розробити такі навчальні програми, які зроблять їх випускників більш привабливими кандидатами на ринку праці. Головний висновок повинен бути таким: система вищої освіти повинна йти в ногу з часом і змінюватися в залежності від ринку праці, переконань студентів і сучасних тенденцій у науці та технологіях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kalistova, O.
Калістова Олена
Poliakov, D.
Поляков Данило
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)