Д 13 Давидова, Н. О. Правова компетентність керівника навчального закладу : навчальний посібник / Н.О. Давидова ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства. - 2-ге видання, доопрацьоване та доповнене. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 147 с. - 46.96 грн.
Рубрики: Педагогіка--Керівник навчального закладу--Україна Право--Приватне право--Публічне право Кл.слова (ненормовані): контроль -- норми права -- державно-громадське управління -- трудове право -- юридична відповідальність Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут суспільства Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
М 54 Методологія і методики планування політики загальної середньої освіти в Україні [Текст] : практико орієнтована монографія : для керівників національного, регіонального, міського (районного) та інституційного рівнів управління освітою / М-во освіти і науки України. - Київ : [б. в.], 2010. - 127 с. - 20.00 грн.
Рубрики: Освітня політика--Монографії Кл.слова (ненормовані): освітня політика -- державна політика -- загальна середня освіта -- шкільна освіта -- цінності -- законодавче забезпечення -- концептуальне забезпечення -- історія -- сучасний стан -- стратегії планування -- джерельна база -- інструментальна база -- освітні стратегії -- впровадження -- фінансово-економічний розвиток -- державні стандарти -- управління -- інноваційний розвиток -- інноваційне середовище -- керівники освіти -- готовність -- педагогічні працівники -- нові стратегії -- критерії оцінювання -- ефективність управління -- державно-громадське управління -- планування -- оцінювання -- громадські інститути -- нормативно-правове забезпечення -- повноваження -- відповідальність -- соціальне партнерство -- публічний менеджмент -- зарубіжний досвід -- моделі планування -- глосаій -- термінологія -- концепція розвитку -- Україна Анотація: У книзі висвітлено результат досліджень робочої групи проекту з комплексного планування та оцінювання освітньої політики. Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) |
Г 67 Горбань, Олександр. Науково-освітній комплекс Класичного приватного університету як форма державно-громадського управління на регіональному рівні / О. Горбань, О. Тягушева> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 2/3 : схеми. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Вища освіта--управління Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління -- регіональна система освіти -- неперервна педагогічна освіта Дод.точки доступу: Тягушева, Олена Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: Д557363/2017/21/22 Газета 2017р. № 21/22 Харчування школяра : Поради Всесвітньої продовольчої програми ООН. - С.6-7 Калініна, Л. Феномен ДГУ та ГДУ в освіті України : Розвиток, сутність й організаційні механізми їх реалізації / Л. Калініна, О. Онаць. - С.8-27 Кл.слова: державно-громадське управління, громадсько-державне управління, модель структурно-громадського супроводу Чекмарьова, Л. Модернізація управлінської діяльності в інноваційному просторі школи / Л. Чекмарьова. - С.28-40 Чернишова, Я. Формування соціальної компетентності учнів в умовах експериментального закладу / Я. Чернишова. - С.41-46 Кл.слова: соціальні уміння учнів, методи міжкультурної освіти, культура добросусідства Кацинська, О. Естетично-ціннісний розвиток школярів у культурно-освітньому просторі гімназії / О. Кацинська. - С.47-51 Фоменко, К. ІКТ-компетентність учителів і учнів : Кроки Старобільської гімназії до школи XXI століття / К. Фоменко. - С.52-63 Кременчуцька, С. Здоров’язбережувальні та здоров’я-формувальні технології: упровадження в навчально-виховний процес / С. Кременчуцька. - С.64-73 Кл.слова: компетентнісний підхід, здоров’язбережувальні технології, здоровий спосіб життя Гордієвська, Л. Перспективний план розвитку ЗОШ на 2017-2022 рр. / Л. Гордієвська. - С.74-86 Замінська, Н. Етнопедагогіка: роль і реалізація в системі інтерактивного навчання / Н. Замінська. - С.87-89 Дашковська, В. Професійна компетентність учителя в умовах упровадження інклюзивної освіти / В. Дашковська. - С.90-94 Кл.слова: принципи інклюзивного навчання, педагогічна компетентність учителя Рухайся швидко і ламай : Шкільна революція від Салмана Кхана. - С.95-96 Поліщук, М. Щоденник учня - обличчя вчителя : Поради психологів щодо "спілкування" за допомогою щоденника / М. Поліщук, О. Бєляєва. - С.97-102 10 порад від Курта Воннегута : Як прожити життя, щоб не шкодувати про минуле. - С.103 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Калініна, Л. Феномен ДГУ та ГДУ в освіті України [Текст] : Розвиток, сутність й організаційні механізми їх реалізації / Л. Калініна, О. Онаць> // Директор школи. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 21/22. - С. 8-27 Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління -- громадсько-державне управління -- модель структурно-громадського супроводу Дод.точки доступу: Онаць, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: І426210053/2017/8 Журнал 2017р. № 8 Зелюк, В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах / В. В. Зелюк. - С.5-9 Кл.слова: децентралізація, управління освітою, опорна школа Даниленко, Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління / Л. І. Даниленко. - С.10-14 Кл.слова: інституційна спроможність, державно-громадське управління, сталий розвиток Михасюк, О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін / О. К. Михасюк. - С.15-17 Кл.слова: управління, державно-громадське управління, громадсько-державне управління Денисенко, Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління / Є. В. Денисенко. - С.18-20 Кл.слова: культуролічний підхід, управління, управлінське мислення Стрельніков, В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі / В. Ю. Стрельніков. - С.21-24 Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів, технологія кооперативного навчання, технологія інтенсивного навчання Лебедик, Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. В. Лебедик. - С.25-28 Кл.слова: магістр, форма навчання, ділова гра Гельжинська, Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій / Т. Я. Гельжинська. - С.29-32 Кл.слова: система, освітнє середовище, моніторинг Момот, О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.33-35 Кл.слова: вихованість, критерії вихованості, рівні вихованості Палкин, В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции / В. А. Палкин. - С.36-40 Кл.слова: цивілізація, інформаційна цивілізація, віртуальна свобода Кравченко, С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність" / С. О. Кравченко. - С.41-47 Кл.слова: компетентнісний підхід, освіта, європейський освітній простір Бобак, О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями / О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек. - С.48-50 Кл.слова: дитина, вади психофізичного розвитку, соціалізація особистості Ткаченко, А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження / А. В. Ткаченко. - С.55-58 Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень, джерелознавство, педагогічна біографістика Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Даниленко, Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління / Л. І. Даниленко> // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 8. - С. 10-14 . - ISSN 2221-6316 Кл.слова (ненормовані): інституційна спроможність -- державно-громадське управління -- сталий розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Михасюк, О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін / О. К. Михасюк> // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 8. - С. 15-17 . - ISSN 2221-6316 Кл.слова (ненормовані): управління -- державно-громадське управління -- громадсько-державне управління Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
М 48 Мельничук, Л. С. Школа як осередок розвитку громади / Л. С. Мельничук> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10/12. - С. 73–78. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Навчальні заклади--громадсько-активні школи--Рівненська область--Березнівщина Кл.слова (ненормовані): громадсько-активні школи -- громадськість -- державно-громадське управління -- робота з батьками -- учнівська громадськість Анотація: Визначені шляхи реалізації освітньої програми "Школа як осередок розвитку громади" в системі освіти Березнівщини. Автор презентує досвід спільної роботи школи, батьків і громадськості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Г 83 Григораш, В. В. Створення системи державно-громадського управління закладом загальної середньої освіти / В. В. Григораш> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 25/27. - С. 85–88. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--державно-громадське управління--Україна Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління -- заклади загальної середньої освіти -- нормативні документи Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правову, педагогічну й управлінську літературу з проблеми державно-громадського управління закладом загальної середньої освіти, визначено сутність та основні шляхи його розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 54–56. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Заклади загальної середньої освіти--школи-родини--Україна Кл.слова (ненормовані): школа-родина -- державно-громадське управління -- процес моделювання Анотація: Висвітлено особливості школи-родини як моделі закладу загальної середньої освіти, досліджено ефективний управлінський досвід сторення такої школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: У411512/2020/13/15 Журнал 2020р. № 13/15 Калошин, В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.2–29. Кл.слова: позитивне мислення, самовдосконалення, успіх, оптимізм, емоції, поради психолога Бойко, В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури / В. А. Бойко. - С.30–34. - Бібліогр.: 16 назв. Кл.слова: медіаосвіта, зарубіжна література, читацька компетентність Гончарова, А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова. - С.35–37. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: медіаосвіта, мовна поведінка, спілкування Іванов, О. Р. Школа сприяння здоров’ю / О. Р. Іванов. - С.38–56. Кл.слова: Служба здоров’я, Центр сприяння здоров’ю, збереження здоров’я Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова. - С.57–65. Кл.слова: сільські школи, українознавство, експериментальна робота Пастух, Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього" / Т. В. Пастух. - С.66–70. - Школа майбутнього Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу, інноваційні школи Волченко, Л. П. Модель управління громадсько-активною школою / Л. П. Волченко. - С.71–77. - Бібліогр.: 6 назв. Кл.слова: державно-громадське управління, громадсько-активна школа, управління закладом освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Михайліченко, М. Громадське суспільство як споживач університетських освітніх послуг / М. Михайліченко> // Нова парадигма. Філософія. Соціологія : журнал наукових праць. - 2017. - N 131. - С. 33-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2222-4637 Кл.слова (ненормовані): освіта -- держава -- громадянське суспільство -- територіальна громада -- демократизація -- державно-громадське управління -- освітня послуга -- ринок -- виробник -- споживач -- соціальний капітал -- особистість Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Волченко, Л. П. Модель управління громадсько-активною школою / Л. П. Волченко> // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 71–77. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Експериментальні навчальні заклади--громадсько-активна школа--модель управління Кл.слова (ненормовані): державно-громадське управління -- громадсько-активна школа -- управління закладом освіти -- модель управління закладом -- експериментальні навчальні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Камінська, Є. І. Державно-громадське управління у сучасному закладі освіти / Є. І. Камінська> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 19/21(643-645). - С. 62–79 Рубрики: Заклади загальної середньої освіти--Державно-громадське управління Кл.слова (ненормовані): заклади загальної середньої освіти -- державно-громадське управління -- громадське самоврядування -- управлінська діяльність -- школа-родина -- педагогічні ради -- загальні збори Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |