378(100)
К 69


    Корсак, К. В.
    Світова вища освіта. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів : монографія / К. В. Корсак ; Міжнародна кадрова академія, Міжрегіональна академія управління персоналом. - Київ : [б. в.], 1997. - 208 с. - ISBN 5-86926-103-1 : 23.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Зарубіжний досвід--Сучасний стан--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дипломи -- кваліфікації -- европейські школи -- світові стандарти середньої школи
Дод.точки доступу:
Міжнародна кадрова академія
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


378
З-41


   
    Збірник нормативно-правових актів щодо взаємного визнання документів про освіту, наукові ступені та вчені звання [Текст] / Міністерство освіти і науки України ; за заг. ред. І. О. Вакарчука ; уклад. В. Д. Шинкарук [и др.]. - Київ : Знання, 2008. - 199 с. - ISBN 978-966-346-432-9 : 24.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління освітою--Збірники -- Законодавчі матеріали

Кл.слова (ненормовані):
нормативні документи -- освіта -- вчене звання -- атестація -- дипломи
Анотація: Подаються тексти міждержавних угод та загальноєвропейських конвенцій, угод, протоколів стосовно взаємного визнання та еквівалентності документів про освіту, наукові ступені та вчені звання
Дод.точки доступу:
Вакарчука, І. О. \за заг. ред.\
Шинкарук, В. Д. \уклад.\
Бойко, Р. В. \уклад.\
Левківський, К. М. \уклад.\
Логвін, З. І. \уклад.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


37.014
Д 25


    Дебич, М.
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 41-50 . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Болонський процес вищої освіти

   Болонский процесс высшего образования


Кл.слова (ненормовані):
імплементація -- имплементация -- інтернаціоналізація -- интернационализация -- подвійні/спільні дипломи -- двойные / совместные дипломы -- мобільність -- мобильность -- якість освіти -- качество образования -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Співаковська, Є.
    Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів [Текст] / Є. Співаковська, В. Коткова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 62-67 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- міжнародне співробітництво -- подвійні дипломи -- протокол еквівалентності -- спільне навчання
Дод.точки доступу:
Коткова, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Мосьпан, Н.
    Система забезпечення якості вищої освіти у Франції [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан, А. Дурдас. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 64-71, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- забезпечення якості -- зовнішні агентства -- система
Анотація: У статті наведено систему забезпечення якості вищої освіти Французької Республіки, розкрито особливості структури її системи; охарактеризовано діяльність національних агентств зовнішнього та внутрішнього оцінювання якості. Показано, що становлення французької системи оцінювання якості вищої освіти триває три десятиліття. Визначено періодизацію (чотири етапи) становлення системи забезпечення якості вищої освіти на основі реформування головного національного агентства з оцінювання якості. Охарактеризовано національні нормативно-правові документи регулювання забезпечення якості. Показано, що характерною рисою французької системи забезпечення якості вищої освіти є її підпорядкованість агентствам (ENQA та EQAR) на європейському рівні. Вона регулюється нормативно-правовими документами («Стандартами та рекомендаціями забезпечення якості в ЄПВО») на європейському рівні; низкою національних законів, зокрема Законом «Про фінанси» (2001 р.), Законом «Про свободу та відповідальність університетів» (2007 р.), Законом «Про вищу освіту та дослідження» (2013 р.); національними рекомендаціями та довідниками, які формують норми та процедури проведення оцінювання якості університетів. На національному рівні якість вищої освіти забезпечується шляхом зовнішнього оцінювання та внутрішнього самооцінювання закладів вищої освіти. Специфіка структури французької системи зовнішнього оцінювання якості полягає в різноманітності зовнішніх агентств та їхніх повноважень. Зовнішніми незалежним органами є Вища рада з оцінювання досліджень та вищої освіти (Hcéres), Генеральна інспекція державного управління освітою та навчанням (IGAENR), Комісія дипломованих інженерів (CTI), Комісія з оцінювання підготовки та дипломів у сфері менеджменту (CEFDG) та Консультативна національна комісія університетських технологічних інститутів (CCN-IUT). Національні агентства із зовнішнього оцінювання мають галузеву спрямованість та працюють у певному сегменті, спираючись на процедури внутрішнього контролю якості. Внутрішнє самооцінювання є обов’язковою процедурою для закладів вищої освіти, які видають дипломи, визнані державою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Братко, М.
    Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 200-218, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.204. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ступінь асоціата -- громадський коледж -- професійні сертифікати -- дворічні коледжі -- професійні дипломи
Анотація: У статті представлені результати наукових досліджень особливостей комм’юніті (громадських) коледжів США як особливого феномену американськкої вищої освіти. Автор відслідковує розвиток коледжів в Америці з ранніх днів до сучасності, описуючи соціальні, політичні, релігійні та економічні чинники, що впливають на їх розвиток. Звертає увагу, як освітні інновації кожного історичного періоду від кінця ХІХст. до початку ХХІ ст. змінювали ландшафт комм’юніті коледжів. Автором встановлено, що комм’юніті (громадські) коледжі – це заклади, які пропонують шестимісячні професійні дипломи; одно- і дворічні професійні, технічні та передпрофесійні сертифікати; і дворічні програми загальної та ліберальної освіти, що дають право отримати диплом асоціата. Комм’юніті коледжі в США мають значну популярність, яка зростає з кожним роком. Автор вважає, що позитивний досвід комм’юніті (громадських) коледжів в сфері управління, фінансування, доступу до вищої освіти та співпраці з роботодавцями може стати у нагоді вітчизняним освітнім менеджерам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1