Мельник, Н.
    Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Н. Мельник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 98-108, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)98108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
сертифікація -- професійні профілі -- кваліфікація -- британські -- дошкільні педагоги
Анотація: У статті визначено сутнісний зміст поняття «кваліфікація» у європейській науковій термінології, проаналізовано його контекстуальні особливості. Встановлено особливості потрактування поняття «кваліфікаційні вимоги» у контексті європейського освітнього простору, охарактеризовано документи, які засвідчують кваліфікацію педагога у європейських країнах, а також розтлумачено терміносполучення «кваліфікований дошкільний педагог» у контексті європейського виміру вищої освіти. Автором розгорнуто представлено аналіз особливостей кваліфікації дошкільних педагогів у Великій Британії. Визначено чинники, що впливають на формування кваліфікаційних вимог та на зміст професійної компетентності. Охарактеризовано основні професійні профілі та профілі професійної компетентності дошкільних педагогів у Британії, окреслено основні суперечності у присвоєнні кваліфікацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Волинець, Ю.
    Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / Ю. Волинець. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 71-76, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
безперервна дошкільна освіта -- дошкільні педагоги -- євроінтеграція -- мотивація -- педагогічна майстерність -- післядипломна освіта -- професійна компетентність -- професійний розвиток дошкільного педагога -- якість дошкільної освіти
Анотація: Покращення системи якості освіти в закладах дошкільної освіти є соціально-значущою проблемою сьогодення, яка стоїть перед педагогічною наукою й практикою. Тільки життєва активна позиція дошкільного педагога, підвищення його професійної майстерності допоможе забезпечити одне з найважливіших прав тих, хто навчається — право на якісну освіту. Є багато фактів які впливають на якість педагогічної освіти: матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу, інформаційно-методичне, фінансове тощо, але найголовніше — це укомплектованість педагогічними кадрами в освітньому процесі, які володіютьпрофесійними компетентностями, ІКТ і застосовують їх в освітньому процесі закладу дошкільної освіти.У статті проаналізовано проблему мотивації професійного розвитку дошкільних педагогів. Визначені поняття «післядипломна освіта», «безперервна педагогічна освіта», «педагогічна майстерність». Автором обґрунтовано необхідність всебічного вивчення досвіду професійної підготовки педагогічних кадрів у Великій Британії та його використання для побудови ефективної системи педагогічної освіти в Україні, подані особливості моделі педагогічної освіти у Великій Британії. Розкриті фактори, які впливають на якість професійної діяльності дошкільних педагогів та їх бажання до професійного зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)