Шифр: М772184/2018/1
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 1
Зміст:
Бондарчук, Анна. Маркетинговые тенденции 2018 года: надежды на оживление при условии - надо пахать бодьше (результаты блиц-опроса экспертов) / А. Бондарчук. - С.8-13
Кл.слова: бізнес, маркетинг
Шехайтли, Кристина. 2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ / К. Шехайтли. - С.14-15. - брент
Кл.слова: маркетинг
Федоришина, Екатерина. Иррациональный нобель: история премий за исследования поведенческой экономики / Е. Федоришина. - С.16-18
Кл.слова: економіка, Нобілевська премія
Тодорова, Оксана. Тренды в корпоративном контенте / О. Тодорова. - С.20-21
Кл.слова: антіретуш, діджіталізація, екологічність
Малыш, Артем. 2018 год станет годом аналитики и омникальных коммуникаций / А. Малыш. - С.22-23
Кл.слова: маркетинг, комунікація
Ландар, Раиса. Основные тренды маркетинга 2018 года / Р. Ландар. - С.24-25
Кл.слова: маркетінг, тренд
Ромат, Евгений. Глобальные тенденции развития современной рекламы / Е. Ромат. - С.26-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реклама, глобалізація рекламного ринку
Пустотин, Вадим. Идентичность бренда: что это и как ее создать? / В. Пустотин. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність бренда, цінність бренда
Топ-10 технотрендов 2018 года. - С.50-51
Четыре тренда нового маркетинга. - С.52-57
Кл.слова: криза довіри, відео як обов’язковий інструмент, відповіді замість контенту
Винокурова, Наталья. Как собрать команду для разработки OMNI-канального решения? / Н. Винокурова. - С.60-62
Кл.слова: архітектор, бригадир, благодійник
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Тодорова, Оксана.
    Тренды в корпоративном контенте [Текст] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2018. - N 1. - С. 20-21

Кл.слова (ненормовані):
антіретуш -- діджіталізація -- екологічність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)