М 12 Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; за загальною редакцією В. О. Огнев’юк ; редактор: Л. Л. Хоружа, А. Л. Стеблецький, Л. І. Бєлєхова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 296 с. - 26.43 грн., 40.00 грн.
Рубрики: Наукові дослідження--Педагогіка--Збірники Кл.слова (ненормовані): дослідження -- феномен Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \за загальною редакцією.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Стеблецький, Анатолій Леонідович \редактор.\ Бєлєхова, Л. І. \редактор.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 6 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
С 76 Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції Кл.слова (ненормовані): інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 12 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (6), Фаховий коледж «Універсум» (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (6), Фаховий коледж «Універсум» (3) |
П 24 Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний потенціал особистості як об’єкт психокорекційного впливу у системі формування комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 67-71
Рубрики: Педагогічна психологія--Дошкільна психологія--Комунікація Кл.слова (ненормовані): комунікативний потенціал -- комунікативний арсенал особистості -- системні порушення мовлення -- діти старшого дошкільного віку Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: О190803/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / А. Колупаєва. - С.7-13 Кл.слова: інклюзивне навчання, спеціальна освіта Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / О. Мартинчук. - С.14-28 Кл.слова: соціально-інклюзивна модель, педагогічний коучинг, профіль педагога Ефименко, М. Онтогенетиетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / М. Ефименко, М. Мога. - С.29-35 Кл.слова: предметно-маніпулятивна діяльність, спастика, руховий розвиток Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу / І. Мартиненко. - С.36-44 Кл.слова: комунікативна діяльність , психокорекційна система, діти старшого дошкільного віку ХохлінаО. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / ХохлінаО. - С.45-54 Кл.слова: учні з обмеженими інтелектуальними можливостями Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти / К. Зелінська-Любченко. - С.55-63 Кл.слова: моторна алалія, індивідуалізація, план корекції Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / І. Луценко. - С.64-71 Кл.слова: інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору (на прикладі Запорізької області) / Т. Озерова. - С.72-84 Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / З. Удич. - С.85-96 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу [Текст] / І. Мартиненко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 1. - С. 36-44 Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- психокорекційна система -- діти старшого дошкільного віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Гончаренко, А. М. Особливості взаємодії дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. М. Гончаренко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 160-170. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): спілкування -- гуманістична спрямованість спілкування -- діти старшого дошкільного віку -- сім’я Анотація: У статті розглядається вплив системи міжособистісних взаємин у сім’ї на формування у дитини способу взаємодії з ровесниками. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Філімонова, Т. Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель [Електронний ресурс] / Т. Філімонова. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 222-233, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1695. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): діти старшого дошкільного віку -- майбутній вихователь -- модель -- патріотичне виховання Анотація: У статті висвітлено основні положення моделі формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Представлено визначення поняття «модель» у науково-педагогічній літературі. Зазначено, що застосування моделювання дає змогу гармонізувати формально-логічний та змістовний підхід під час педагогічного дослідження та аналізу його результатів. Охарактеризовано складові модулі розробленої моделі: мета, принципи, функції, педагогічні умови, етапи підготовки, компоненти та критерії, рівні та результати. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |