001.891(082)
М 12


   
    Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; за загальною редакцією В. О. Огнев’юк ; редактор: Л. Л. Хоружа, А. Л. Стеблецький, Л. І. Бєлєхова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 296 с. - 26.43 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- феномен
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \за загальною редакцією.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Стеблецький, Анатолій Леонідович \редактор.\
Бєлєхова, Л. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


373.2(082)
С 76


   
    Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)


74.0я43
П 24


    Мартиненко, Ірина Володимирівна.
    Комунікативний потенціал особистості як об’єкт психокорекційного впливу у системі формування комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 67-71
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогічна психологія--Дошкільна психологія--Комунікація

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний потенціал -- комунікативний арсенал особистості -- системні порушення мовлення -- діти старшого дошкільного віку
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: О190803/2018/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / А. Колупаєва. - С.7-13
Кл.слова: інклюзивне навчання, спеціальна освіта
Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / О. Мартинчук. - С.14-28
Кл.слова: соціально-інклюзивна модель, педагогічний коучинг, профіль педагога
Ефименко, М. Онтогенетиетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / М. Ефименко, М. Мога. - С.29-35
Кл.слова: предметно-маніпулятивна діяльність, спастика, руховий розвиток
Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу / І. Мартиненко. - С.36-44
Кл.слова: комунікативна діяльність , психокорекційна система, діти старшого дошкільного віку
ХохлінаО. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / ХохлінаО. - С.45-54
Кл.слова: учні з обмеженими інтелектуальними можливостями
Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії у дітей в умовах закладу освіти / К. Зелінська-Любченко. - С.55-63
Кл.слова: моторна алалія, індивідуалізація, план корекції
Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / І. Луценко. - С.64-71
Кл.слова: інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору (на прикладі Запорізької області) / Т. Озерова. - С.72-84
Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / З. Удич. - С.85-96
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Мартиненко, І.
    Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинногогенезу [Текст] / І. Мартиненко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 1. - С. 36-44

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- психокорекційна система -- діти старшого дошкільного віку

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Гончаренко, А. М.
    Особливості взаємодії дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. М. Гончаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 160-170. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- гуманістична спрямованість спілкування -- діти старшого дошкільного віку -- сім’я
Анотація: У статті розглядається вплив системи міжособистісних взаємин у сім’ї на формування у дитини способу взаємодії з ровесниками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Філімонова, Т.
    Формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку: педагогічна модель [Електронний ресурс] / Т. Філімонова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 222-233, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.1695. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти старшого дошкільного віку -- майбутній вихователь -- модель -- патріотичне виховання
Анотація: У статті висвітлено основні положення моделі формування готовності майбутнього вихователя до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Представлено визначення поняття «модель» у науково-педагогічній літературі. Зазначено, що застосування моделювання дає змогу гармонізувати формально-логічний та змістовний підхід під час педагогічного дослідження та аналізу його результатів. Охарактеризовано складові модулі розробленої моделі: мета, принципи, функції, педагогічні умови, етапи підготовки, компоненти та критерії, рівні та результати.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1