> Шифр: Д441483/2013/2 Журнал 2013р. № 2 Савенков, Олександр. Пробудити дослідника в дитині / О. Савенков. - С.2-7. Кл.слова: пізнавальний розвиток дошкільнят, дослідницька діяльність дітей, навчальні дослідження Завязун, Тетяна. Труднощі у спілкуванні? Допоможе гра! / Т. Завязун. - С.8-11. Кл.слова: дошкільнята, діяльнісний підхід, освітньо-виховний процес Бєлєнька, Ганна. Родинні читання: відновимо добру традицію! / Г. Бєлєнька. - С.17-18. Кл.слова: читання, родинне читання, сімейні читання Лисенко, Неллі. Етнопедагогіка у сучасному дитсадку: формальність чи реальність? / Н. Лисенко. - С.23-25. Кл.слова: дитячий навчальний заклад, етнічна культура, етнопедагогіка Є примірники у відділах: Ф2 (14.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Бех, Іван. Курс на діяльнісно-компетентнісний підхід / І. Бех, Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - № 1. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Кл.слова (ненормовані): поняття -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід -- знання -- мисленнєва здібність Дод.точки доступу: Зайцева, Лариса Є примірники у відділах: Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний) |
Сидоренко, В. Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми / Вікторія Сидоренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 6-13. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Пунктуація--Методика Кл.слова (ненормовані): неперервна мовна освіта -- синтаксис комунікативний -- синтаксична компетентність -- пунктуаційна компетентність -- інноваційна методика навчання синтаксису й пунктуації -- етапи навчання синтаксису -- компетентнісний підхід -- особистісно-зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- акме-синергетичний підхід -- діяльнісний результат неперервної мовної освіти -- пунктуація Анотація: Стаття присвячена розробленню теоретико-методологічних засад навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів відповідно до інноваційних суспільних та освітніх викликів. описано етапи навчання синтаксису й пунктуації української мови в загальноосвітній середній школі. Схарактеризовано інноваційні підходи до формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів. Конкретизовано лінгводидактичні принципи, форми й прийоми навчання українського синтаксису й пунктуації на засадах компетентнісного, особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів.Уточнено зміст понять "синтаксична компетентність", "пунктуаційна компетентність". Всі примірники списані |
С 11 Січкар, Алла. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Історія педагогіки--персоналії Кл.слова (ненормовані): національне виховання -- діяльнісний підхід -- розвивальне середовище -- саморозвиток -- вільне самовиявлення Анотація: У статті висвітлено творчий доробок С. Русової з проблеми організації навчання і виховання дітей дошкільного віку, що розглядалася педагогом з урахуванням ідеї діяльності особистості як чинника її розвитку та саморозвитку тощо. Дод.точки доступу: Русова, Софія Федорівна (педагог і громадська діячка, одна з піонерок українського жіночого руху ; 1856-1940) \про неї\ Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
П 55 Пометун, Олена Іванівна. Реалізація компетентнісного і діяльнісного підходів у сучасному підручнику історії / О. І. Пометун> // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 2. - С. 146-157. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Підручники--Навчання Кл.слова (ненормовані): навчання історії -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- підручники -- методичний апарат Анотація: Визначено та обґрунтовано основні підходи до проектування й розроблення підручника з історії в контексті поєднання діяльнісного і компетентнісного підходів. Сьогодні підручнику властиві зовсім нові функції, а отже, викладене розуміння сутності обох підходів слугує підґрунтям для розкриття вимог до його змісту й методичного апарату. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ч-49 Чернякова, Жанна Юріївна. Порівняльна характеристика моделей інтернаціоналізації освітнього простору / Ж. Ю. Чернякова> // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 4. - С. 242-250 : мал. - Библіогр.: 8 назв. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Вища освіта--інтернаціоналізація Кл.слова (ненормовані): інтернаціоналізація освіти -- модель інтернаціоналізації освіти -- діяльнісний підхід -- прогностичний підхід -- компетентнісний підхід Анотація: В статті окреслено сучасні підходи до характеристики інтернаціоналізації освіти (діяльнісний, прогностичний, компетентнісний, процесуальний) тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
А 64 Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"--початкова школа Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним. Дод.точки доступу: Полтавська, В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: В730231/2017/11 Журнал 2017р. № 11 Доєрдіна, Таяна-Лідія. Візуальна грамотність як протидія "слайдовому мотлоху" / Т. Доєрдіна. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: візуальна грамотність, слайд-презентація, критерії оцінювання Коваль, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.21-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: продуктивність, компетентність, діяльнісний підхід Мегем, Євген. Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі / Є. Мегем, О. Дещенко. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: особистість студента, технологія, мотивація Кугай, Наталія. Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кугай. - С.46-54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: методи інтерактивного навчання, операційне числення, індекс ставлення Федевич, Людмила. Сіверські орнаменти у різьбленому дереві Ігоря Білевича / Л. Федевич. - С.58-66. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: орнамент, різьблене дерево, інтерпретація Грудинін, Борис. Особливості проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України / Б. Грудинін. - С.67-81 Кл.слова: дослідницька діяльність, Мала академія наук України, Мала академія наук учнівської молоді Петрюк, Сергій. До питання здорового способу життя / С. Петрюк. - С.82-91. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: здоров’я, здоровий спосіб життя, технологія сприяння здоров’ю Безручко, Олександр. Аналіз маловідомих лекцій 1932 року українського кінорежисера і драматурга Олександра Довженка / О. Безручко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: Олександр Довженко, лекція 1932 року, державний інститут кінематографії Бутова, Віра. Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: шкільна освіта Фінляндії, роль вчителя, підготовка вчителя Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ |
Стрюк, Т. Інтегрований урок у 4 класі : (літературне читання, трудове навчання, предмет "Я у світі") / Тетяна Стрюк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 24–26. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інтегроване навчання--літературне читання--трудове навчання--інтегровані курси Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання -- літературне читання -- трудове навчання -- я і світ, курс -- інтегровані курси -- діяльнісний підхід -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з літературного читання, трудового навчання, інтегрованого курсу "Я у світі" для учнів початкової школи. Літературне читання. Юлія Смаль "Перед Святвечором". (Оновлене коло читань). Трудове навчання. "Янгол із синтепону". Робота зі штучними матеріалами. Я у світі. Свята нашої держави. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Завязун, Тетяна. Труднощі у спілкуванні? Допоможе гра! [Текст] / Т. Завязун> // Дошкільне виховання. - Київ : Світич, 2013. - № 2. - С. 8-11. Кл.слова (ненормовані): дошкільнята -- діяльнісний підхід -- освітньо-виховний процес Є примірники у відділах: Ф2 (14.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Коваль, Людмила. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] / Л. Коваль, В. Церклевич> // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 11. - С. 21-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): продуктивність -- компетентність -- діяльнісний підхід Дод.точки доступу: Церклевич, Вікторія Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ |
В 19 Васильєва, О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Діяльнісне навчання--діяльнісний підхід--початкова школа Кл.слова (ненормовані): діяльнісне навчання -- діяльнісний підхід -- усвідомлене навчання -- навчання -- діяльнісний метод -- уроки -- колективно-розподільна діяльність -- колективна діяльність -- навчальна діяльність -- міжгрупова дискусія -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про діяльнісне навчання дітей в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
З-17 Зайцева, Лариса Іванівна. Формування логіко-математичної компетентності дітей 6-го року життя : навчально-методичний посібник / Л. І. Зайцева. - Київ : Праймдрук, 2012. - 189 с. - ISBN 978-966-2735-24-6 : 20.00 грн.
Рубрики: Дошкільна освіта--Логіко-математичний розвиток--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): діти -- дошкільний вік -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- індивідуально-диференційований підхід Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Ляшенко, О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи [Текст] / О. І. Ляшенко> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 4. - С. 5-11 . - ISSN 2304-0629 Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- стандартизація змісту освіти -- проблема інтеграції в освіті -- диференційований підхід -- інформаційно-комунікаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Агневщикова, Ліана. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках української мови в 10 класі філологічного профілю [Текст] / Л. Агневщикова> // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- інтерактивні технології -- діяльнісний підхід -- сучасна освіта -- когнітивні дії Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: П225817115/2019/31 Журнал 2019р. № 31 Бродніцкі, М. Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм / М. Бродніцкі. - С.4-8 Кл.слова: людська особистість, освіта, міжкультурність Лапіан, Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу / Т. Лапіан. - С.9-13 Кл.слова: культура вільного часу, діти і молодь, школа Semrau, K. Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku / K. Semrau. - С.14-19 Кл.слова: депресія, наркоманія, підлітки Тернопільська, В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді / В. І. Тернопільська. - С.20-25 Кл.слова: інтроверсія, педагогічний оптимізм, соціальна адаптація Мельниченко, О. В. Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця / О. В. Мельниченко. - С.26-31 Кл.слова: підприємницька ініціатива, мислення, професійна освіта Козак, Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології / Л. В. Козак, Д. В. Хожай. - С.32-38 Кл.слова: ігрова діяльність, LEGO DUPLO, ранній вік Дика, Н. М. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови / Н. М. Дика, О. П. Глазова. - С.39-45 Кл.слова: риторичний текст, текстоцентричний підхід, медіа-грамотність Козир, М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів / М. В. Козир, М. О. Грабовська. - С.46-53 Кл.слова: розвиток особистості, початкова школа, критичне мислення Міляєва, В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ / В. Р. Міляєва, О. В. Пристай. - С.54-58 Кл.слова: лідерський потенціал, освітні реформи, професійна компетентність Хомовиченко, О. В. Психологічні особливості поведінки в сімейному конфлікті подружжя середнього віку / О. В. Хомовиченко, І. А. Власенко. - С.59-65 Кл.слова: сімейний конфлікт, стратегії поведінки, рекомендації Вронська, В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу / В. М. Вронська. - С.66-70 Кл.слова: медична сестра, здоров’я, професійна підготовка Співак, Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників / Я. О. Співак. - С.71-77 Кл.слова: інноватизація, освітнє середовище, діяльнісний підхід Назаренко, О. Є. Пріоритетні напрями розвитку вищої освіти у Південній Кореї / О. Є. Назаренко. - С.78-85 Кл.слова: вища освіта, глобалізація, модернізація Шеліган, О. Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених / О. Н. Шеліган. - С.86-90 Кл.слова: підприємництво, мотиваційний, когнітивний Іжевська, О. В. Особливості навчання дітей з кліповим мисленням засобами ІКТ / О. В. Іжевська. - С.91-95 Кл.слова: інтернет-серфінг, інформатизація, критичне мислення Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1) |
Співак, Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників [Текст] / Я. О. Співак> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 31. - С. 71-77 . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): інноватизація -- освітнє середовище -- діяльнісний підхід Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1) |
Х 76 Хоменко, П. В. Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. В. Хоменко ; наук. кер. Л. П. Величко ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с.
Рубрики: Педагогіка--методика навчання хімії--Автореферати дисертацій Кл.слова (ненормовані): функціональність знань -- діяльнісний підхід -- ключові компетентності Дод.точки доступу: Величко, Л. П. \наук. кер.\ Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Шаповал, М. М. Методи дослідження підготовчого провадження в цивільному судочинстві / М. М. Шаповал> // Держава і право : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 86. - С. 154-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3349 Кл.слова (ненормовані): методологія -- загальнонаукові методи дослідження -- діяльнісний підхід -- порівняльно-правовий метод -- узагальнення судової практики Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Кагала, Яна. Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO / Я. Кагала, С. Крохмаль> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 19–21. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Ігрове навчання--діяльнісний підхід--LEGO-технології--початкова школа Кл.слова (ненормовані): ігрове навчання -- діяльнісний підхід -- LEGO-технології -- пізнавальний інтерес -- технології навчання -- початкова школа Дод.точки доступу: Крохмаль, Світлана Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |