001.891(082)
М 12


   
    Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; за загальною редакцією В. О. Огнев’юк ; редактор: Л. Л. Хоружа, А. Л. Стеблецький, Л. І. Бєлєхова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 296 с. - 26.43 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- феномен
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \за загальною редакцією.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Стеблецький, Анатолій Леонідович \редактор.\
Бєлєхова, Л. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: М772184/2018/1
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 1
Зміст:
Бондарчук, Анна. Маркетинговые тенденции 2018 года: надежды на оживление при условии - надо пахать бодьше (результаты блиц-опроса экспертов) / А. Бондарчук. - С.8-13
Кл.слова: бізнес, маркетинг
Шехайтли, Кристина. 2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ / К. Шехайтли. - С.14-15. - брент
Кл.слова: маркетинг
Федоришина, Екатерина. Иррациональный нобель: история премий за исследования поведенческой экономики / Е. Федоришина. - С.16-18
Кл.слова: економіка, Нобілевська премія
Тодорова, Оксана. Тренды в корпоративном контенте / О. Тодорова. - С.20-21
Кл.слова: антіретуш, діджіталізація, екологічність
Малыш, Артем. 2018 год станет годом аналитики и омникальных коммуникаций / А. Малыш. - С.22-23
Кл.слова: маркетинг, комунікація
Ландар, Раиса. Основные тренды маркетинга 2018 года / Р. Ландар. - С.24-25
Кл.слова: маркетінг, тренд
Ромат, Евгений. Глобальные тенденции развития современной рекламы / Е. Ромат. - С.26-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реклама, глобалізація рекламного ринку
Пустотин, Вадим. Идентичность бренда: что это и как ее создать? / В. Пустотин. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність бренда, цінність бренда
Топ-10 технотрендов 2018 года. - С.50-51
Четыре тренда нового маркетинга. - С.52-57
Кл.слова: криза довіри, відео як обов’язковий інструмент, відповіді замість контенту
Винокурова, Наталья. Как собрать команду для разработки OMNI-канального решения? / Н. Винокурова. - С.60-62
Кл.слова: архітектор, бригадир, благодійник
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Тодорова, Оксана.
    Тренды в корпоративном контенте [Текст] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2018. - N 1. - С. 20-21

Кл.слова (ненормовані):
антіретуш -- діджіталізація -- екологічність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Ковальчук, І. В.
    Реалізація концепції сталого розвитку підприємствами пивної галузі / І. В. Ковальчук, А. С. Черній // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 5. - С. 111-117. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- концепція сталого розвитку -- стратегія -- економічне зростання -- ефективне управління -- соціальний розвиток -- ресурси -- корпоративне управління -- екологічність
Дод.точки доступу:
Черній, А. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Рак, Л. М.
    Екотренди дистанційної технологічної освіти / Л. М. Рак, О. О. Кириченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 15/16. - С. 31-48. - Бібліогр.: 26 назв

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
технологічна освіта -- дистанційна освіта -- екотренд -- екологічність -- техногенні катаклізми -- компетентнісний підхід -- матеріал природного походження
Дод.точки доступу:
Кириченко, О. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Сосницький, Юрій Олександрович.
    Сучасні проблеми в організації предметно-просторового середовища на прикладі реорганізованих просторів Харкова [Текст] / Ю. О. Сосницький // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури = Topikal problems of History, Theori, and Practice of Artistic Culture : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 35. - С. 111-119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2225-7586

Кл.слова (ненормовані):
середовище -- композиційність -- екологічність -- функціональність -- рекреація -- художня цілісність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Dodonova, V.
    Transformation of social values during a pandemic and problems of global solidarity = Трансформація соціальних цінностей під час пандемії та проблеми глобальної солідарності / V. Dodonova, R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P21-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
альтруїзм -- безпекократія -- влада -- екологія -- здоров'я
Анотація: У статті проаналізовано соціально-етичну ситуацію у світі під час пандемії COVID-19, зокрема, загальну тенденцію до закриття кордонів, ізоляції, національного егоїзму, збільшення тотального контролю та безпекократії. Задіяна в статті методологія дискурс-аналізу дозволила узагальнити різноманітні оцінки феномену глобальної пандемії, включаючи ставлення до солідарності, випробовування загальнолюдських цінностей, наповнення концептів, що аналізуються, конкретним політичним, етичним, соціокультурним змістом. Феноменологічний метод надав змогу проаналізувати повсякденний досвід людей, постраждалих від пандемії. Компаративний підхід дозволив порівняти прояви боротьби з епідемією в різноманітних політичних системах. У статті згадується концепція глобального альтруїзму П. Сорокіна, яка в сучасних умовах набуває нової інструментальної функції, спрямованої на колективне виживання. Констатується, що в ході пандемії людством переосмислюється співвідношення матеріальних і постматеріальних цінностей на користь останніх. Ізольованість у замкненому просторі житла не сприяє демонстративному споживанню дорогих товарів і предметів розкоші навіть у середовищі багатіїв. Навпаки, після епідемії будуть цінуватися зручність, економічність, екологічність, тобто стандарти середнього класу на основі балансу "ціна-якість". Прогнозується загострення вітальних проблем, які приведуть до переоцінки власного життя, смислів, які раніше були визначальними в житті людей. Значно актуалізуються цінності свободи, дружби, сім'ї, кохання, самореалізації, знання - принаймні для тієї частини суспільства, яка піднялась над рівнем екзистенц-мінімума. Пандемія продемонструвала, що жага визнання в якості основного мотиву поведінки людини в великому соціумі, не зовсім вдало спрацьовує у власній сім'ї, де головним правилом має бути толерантність, терпимість, любов та повага до ближнього. На перше місце вийдуть цінності природного права: право на життя, право на здоров'я, право на свободу, право вимагати від держави забезпечення своїх природних прав, а також екологічні цінності та проблема відповідальності. Певно, що в критичні періоди розвитку світової історії вони усвідомлюються людством як найважливіші
Дод.точки доступу:
Dodonov, R.
Роман Додонов
Віра Додонова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)