О-64 Організаційна модель навчання аспірантів заочно-дистанційною формою (комплект дидактичних матеріалів) / Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти ; ред.: В. І. Саюк, Є. Р. Чернишова. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 163 с. - ISBN 978-966-644-228-7 : 96.51 грн.
Рубрики: Вища освіта--Дистанційне навчання Аспіранти--Очно-дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): наукові дослідження -- економіка освіти -- менеджмент освіти -- психологія вищої школи -- філософія освіти -- культурологія -- інформаційні технології Анотація: У дидактичних матеріалах містяться програми навчальних дисциплін і спецкурсів для організації навчання аспірантів і здобувачів. Дод.точки доступу: Саюк, В. І. \ред.\ Чернишова, Є. Р. \ред.\ Національна академія педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Роздуми про освіту : Статті. Нариси. Інтерв'ю / В. Андрущенко. - 2-ге вид., доповн. - Київ : Знання України, 2008. - 819 с. - ISBN 978-966-316-235-5 : 137.43 грн.
Рубрики: Освіта. Кл.слова (ненормовані): система освіти -- економіка освіти -- вища школа -- гуманітарна освіта -- географічна освіта -- політична наука -- політична освіта -- екологічна політика -- інтеграція -- національна доктрина -- розвиток освіти -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- вчителі Анотація: Унікальне науково-популярне видання, присвячене проблемам розвитку освіти та педагогічної науки на зламі тисячоліть. Висвітлюється перебіг Болонського процесу, вплив інформаційних і телекомунікаційних інновацій, концептуальні реформи вітчизняної освітянської галузі. Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про затвердження Типового переліку бюджетних програм і результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі "Освіта" : наказ ... від 10.07.2017 № 992> // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 10. - С. 5–19. - Додаток. - Зміст: Типовий перелік бюджетних програм і результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі "Освіта"
Рубрики: Освіта--Україна, 2017 р.--Правові джерела Освіта--державна політика--економічні аспекти--Україна Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- наказ МОН України -- фінансування освіти -- державне управління -- бюджетні програми -- типовий перелік -- результативні показники -- місцеві бюджети -- економіка освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Україна. М-во освіти і науки. Щодо встановлення підвищення посадових окладів педагогічним працівникам закладів і установ освіти : лист МОН України № 1/9-598 від 23.09.19 / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 3-4 (Дод.) . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): економіка освіти -- посадові оклади -- заробітна плата -- підвищення оплати праці Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Мельниченко, Ольга. Інвестиції в освіту та питання запоруки її якості: освітологічний аспект / О. Мельниченко> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 20-29, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.2 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): економіка освіти -- інвестиції в освіту -- освітологія -- фінансування освіти -- якість освіти Анотація: Стаття присвячена одному з важливих складників освітології – економіці освіти, що вивчає попит на освіту, її фінансування та забезпечення; а також проблемі економічної ефективності інвестицій у людину та в розвиток людського капіталу. У статті проаналізовано обсяг бюджетних інвестицій в освіту, зокрема вищу, в країнах Європейського Союзу у порівнянні з Україною. Стратегія розвитку Європейського Союзу передбачає пріоритетність фінансування освіти, оскільки саме освіта, зокрема вища, забезпечує інноваційний розвиток держави, високий ступінь соціокультурного поступу, розвиток людського капіталу. Акцентовано взаємозв’язок між обсягом інвестицій в освіту та її якістю. Проте наголошено, що на досягнення високої якості освіти впливають не лише обсяг фінансових інвестицій, а й політичні, соціальні, економічні, аксіологічні реалії життя країни. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |