Т 33 Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології : збірник наукових праць. Вып. 7 / ред. Т. В. Сак. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 119[1] с. - ISBN 978-966-644-306-2 : 115.69 грн.
Рубрики: Дефектологія--Олігофренопедагогіка--Збірники Кл.слова (ненормовані): корекційна педагогіка -- діти із ЗПР -- соціальний розвиток -- формування математичних уявлень -- уявлення про навколишнє середовище -- ігрова діяльність -- розвиток дрібної моторики -- емоційний розвиток -- дитяча агресивність -- комунікативна взаємодія Дод.точки доступу: Сак, Тамара Василівна \ред.\ Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Д 18 Даніелс, Е. Р. Залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх класів / Е. Р. Даніелс, К. Стаффорд ; автор передмови П. Кахлін ; Всеукраїнський фонд "Крок за кроком". - 2-ге видання. - Львів : Надія, 2000. - 256 с. : іл. - ISBN 966-7062001-05 : 18.00 грн., 7.00 грн.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): соціальний розвиток -- емоційний розвиток -- розвиток мовних навичок -- розвиток когнітивних умінь -- фізичний розвиток -- працетерапія -- класи залучення -- комунікативні вміння Дод.точки доступу: Стаффорд, Кей Кахлін, П. \автор передмови.\ Всеукраїнський фонд "Крок за кроком" Примірників всього: 2 Фаховий коледж «Універсум» (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
> Шифр: П163564/2016/1 Газета 2016р. № 1 Животенко, Леся. Арт-терапія як інноваційна технологія у позашкільному навчальному закладі / Л. Животенко. - С.4-8 Кл.слова: дошкільний вік, арт-методи, традиції Цибуля, Наталія. Профілактика негативних форм поведінки у дітей-логопатів / Н. Цибуля. - С.9-12 Кл.слова: соціалізація, соціально-емоційний розвиток, досвід дитинства Вінніченко, Олена. Вирішення конфліктів / О. Вінніченко. - С.13-15 Кл.слова: стилі, способи, Томас Гордон Павлюк, Алла. Психологічне здоров'я дитини / А. Павлюк. - С.16-17 Кл.слова: сім'я, спілкування, робота з батьками Вінніченко, Олена. Виховуємо здорову дитину / О. Вінніченко. - С.18-20 Кл.слова: психіка дитини, емоційний розвиток Животенко, Леся. Дорослі діти / Л. Животенко. - С.21-23 Кл.слова: типи виховання, сім'я Животенко, Леся. Здатність любити / Л. Животенко. - С.24-25 Кл.слова: любов, дитина, сім'я Животенко, Леся. Арт-терапія / Л. Животенко. - С.26-27 Кл.слова: робота з манкою, ігрова терапія, інсталяція Животенко, Леся. "Я - скарб". Авторська арт-терапевтична методика / Л. Животенко. - С.28-30 Кл.слова: дошкільний вік, мінерали, дорогоцінне каміння Животенко, Леся. Створення образів із манки / Л. Животенко. - С.31-32 Кл.слова: арт-терапія, малювання, слова-асоціації Животенко, Леся. Мандала з кольорової крупи як засіб профілактики професійного вигорання / Л. Животенко. - С.33-35 Кл.слова: Карл Густав Юнг, робота з крупою, колір Корюковська, Лілія. Психотерапевтичні авторські казки для роботи з дітьми дошкільного віку / Л. Корюковська. - С.36-43 Кл.слова: казкотерапія Нечитайло, Наталя. Технологія обстеження дітей з порушеннями у психофізичному розвитку / Н. Нечитайло. - С.44-47 Кл.слова: спеціальні заклади, корекційно-педагогічна робота, психо-педагогічна діагностика Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) Учбова література: ФЗФВС / ФТЕ / 227 / Основи ерготерапії / 7 / ДОП |
> Шифр: Д357739/2016/2 Журнал 2016р. № 2 Майданюк, Аніта. Як книга з'являється на світ. Бесіда за сюжетною картиною / А. Майданюк. - С.2-4 Кл.слова: пізнавальний розвиток, довкілля, мовленнєвий розвиток Кочубей, Саша. Слоник-стрибунець / С. Кочубей. - С.5 Кл.слова: навчання читання, увага, уява Гуменко, Єлизавета. як люди навчилися писати / Є. Гуменко. - С.6-7 Кл.слова: допитливість, розвиток мовлення, навчання грамоти Джемула, Галина. На гостині у пана Апострофа / Г. Джемула. - С.8-12 Кл.слова: мовленнєвий розвиток, художнє слово, навчання грамоти Остапенко, Ганна. Весняна плутанина / Г. Остапенко. - С.13-15 Кл.слова: увага, пам'ять, природа Завалова, Ірина. Бесіда за картиною Олександра Пажимського / І. Завалова. - С.16-17 Кл.слова: художньо-естетичний розвиток, громадянське виховання, уява Андрусич, Ніна. Великдень іде - Благу звістку несе / Н. Андрусич. - С.18-19 Кл.слова: духовне виховання, соціально-моральний розвиток Довженко, Світлана. Червоний мак - символ пам'яті / С. Довженко. - С.20-21 Кл.слова: громадянське виховання, художня праця, дрібна моторика Лобчук, Лариса. Ебру - диво на воді / Л. Лобчук. - С.22-23 Кл.слова: нетрадиційна техніка образотворчості, художнє бачення, емоційний розвиток Мостіпанська, Таїсія. Електрика працює і дивує / Т. Мостіпанська. - С.24-26 Кл.слова: дослідницька діяльність, безпека життєдіяльності, довкілля Бонь, Наталія. Як юна Весна лад навела. Мюзикл / Н. Бонь. - С.27-32 Кл.слова: сценічні, музичні здібності, природа Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Л 15 Ладивір, С. О. Виховання гуманних почуттів у дітей / С. О. Ладивір, О. П. Долинна [та ін.]. - Тернопіль : Мандрівець, 2010. - 168 с. - (Дитина замовляє розвиток). - ISBN 978-966-634-521-2 : 30.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка--Психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): емоційний розвиток -- психологія розвитку -- виховання гуманних почуттів -- відповідальність Дод.точки доступу: Долинна, О. П. Которило, В. В. Кулачківська, С. Є. Тищенко, С. П. Примірників всього: 1 Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Л 84 Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / Світлана Лук’янова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 24–31. - Зміст: Характеристики та принципи роботи ; Способи використання та структура ; Дод. 1 : Опис посібників Центру "Емоційні намистинки для маленької дитинки" ; Дод. 2 : Описи ігор для роботи в Центрі "Емоційні намистинки для маленької дитинки".
Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- емоційний розвиток -- емоції -- емоційно-розвивальне середовище -- посібники -- ігри Анотація: У статті презентовано досвід роботи дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 8 міста Каховки, Херсонської області, щодо створення спеціального розвивального середовища – Центру "Емоційні намистинки для маленької дитинки". Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
К 64 Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 32–39. - Зміст: Прояви емоційної сприйнятливості і чутливості ; Визначення типу особистості за допомогою шкали оцінювання ; Засоби впливу на емоційну чутливість ; Додаток : Методи формування емоційної сприйнятливості дітей старшого віку.
Рубрики: Дошкільне виховання--емоційний розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- емоції -- емоційний розвиток -- емоційна сприйнятливість -- емоційна чутливість -- особистісні якості -- особистість -- діти дошкільного віку -- старший дошкільний вік -- засоби впливу -- методи формування -- заняття -- психогімнастичні вправи -- етюди -- бесіди -- малювання -- складання оповідань Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Вінніченко, Олена. Виховуємо здорову дитину [Текст] / О. Вінніченко> // Психолог дошкілля. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 1. - С. 18-20 Кл.слова (ненормовані): психіка дитини -- емоційний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Лобчук, Лариса. Ебру - диво на воді [Текст] / Л. Лобчук> // Джміль. - Київ : Світич, 2016. - № 2. - С. 22-23 Кл.слова (ненормовані): нетрадиційна техніка образотворчості -- художнє бачення -- емоційний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: П875300957/2019/1/2 Журнал 2019р. Вип. 1/2 Сисоєва, С. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі / С. Сисоєва. - С.7-14 Кл.слова: виховання, методологія, освіта Дічек, Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні / Н. Дічек. - С.15-28 Кл.слова: діяльнісна парадигма, обдарованість, індивідуальний підхід Галюка, О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття / О. Галюка. - С.29-36 Кл.слова: вертикальна мобільність, педагогічна мобільність, соціальна мобільність Стеченко, О. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО / О. Стеченко, В. Мельник. - С.37-44 Кл.слова: успішність навчання, сертифікати ЗНО Стеблюк, С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк. - С.45-51 Кл.слова: освітня програма, професійна компетентність, ступенева освіта Назаренко, І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості / І. Назаренко. - С.52-59 Кл.слова: особистісні риси, інженери програмного забезпечення, психологічні особливості студентів Синекоп, О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю / О. Синекоп. - С.60-69 Кл.слова: диференційоване навчання, IT-фахівці, англомовне спілкування Михайлюк, Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс / Г. Михайлюк. - С.70-77 Кл.слова: японське мовлення, фасилітатор, комунікативна компетенція Сологуб, В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти / В. Сологуб. - С.78-87 Кл.слова: інклюзивна освіта, нотні редактори, комп’ютерні програми Альохін, М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст / М. Альохін. - С.93-99 Кл.слова: толерантність, емпатія, насильницька поведінка Карамишева, О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку / О. Карамишева. - С.93-99 Кл.слова: емоційний розвиток, сімейне виховання Власова, І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів / І. Власова. - С.100-105 Кл.слова: децентралізація управління, конкуренція, тенденції розвитку освіти Кристопчук, Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу / Т. Кристопчук. - С.106-112 Кл.слова: професійний стандарт, педагогічна діяльність, національний стандарт Горшкова, Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід / Г. Горшкова. - С.113-119 Кл.слова: майбутні логопеди, професійна підготовка, адаптовані фізичні вправи Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Карамишева, О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку [Текст] / О. Карамишева> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1/2. - С. 93-99, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.9399 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): емоційний розвиток -- сімейне виховання Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: П163564/2019/11 Газета 2019р. № 11 (124) Кукуруза, Катерина. Психологічна просвіта батьків як складник превентивної діяльності / К. Кукуруза. - С.4-9 Кл.слова: психологічна культура, анкета для батьків Чекер, Яна. Невикохані діти. Попередження й подолання педагогічної занедбаності / Я. Чекер. - С.10-17 Кл.слова: соціально занедбана дитина, ознаки педагогічної занедбаності, ознаки соціальної занедбаності Голота, Наталія. Розвиток емоційного інтелекту. Практичні рекомендації / Н. Голота. - С.18-23 Кл.слова: емоційний розвиток, емпатія, картки-емоції Тарасенко, Валентина. Криза 3-х років. Практикум із батьками дітей раннього віку / В. Тарасенко. - С.24-33 Кл.слова: негативізм, упертість, норовитість Вишневська, Ірина. Виховання в стилі коучинг. Інтегроване заняття для батьків / І. Вишневська. - С.34-43 Кл.слова: принципи коучингу, мотиваційна дошка, написання казка Богуульська, Інна. Діти з ООП. Психологічна допомога та підтримка / І. Богуульська. - С.44-48 Кл.слова: сімейний клуб, порушення зору, тактильне спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Голота, Наталія. Розвиток емоційного інтелекту. Практичні рекомендації / Н. Голота> // Психолог дошкілля : всеукраїнська газета для психологів, вихователів. - 2019. - № 11(124). - С. 18-23 Кл.слова (ненормовані): емоційний розвиток -- емпатія -- картки-емоції Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Шнайдер, А. Застосування ігрових форм роботи на уроках хореографії для розвитку емоційної сфери учнів / Анна Шнайдер> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10. - С. 30–31. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Хореографія--ігрові танцювальні вправи--емоційний розвиток--початкова школа Кл.слова (ненормовані): хореографія -- методика викладання -- ігрові танцювальні вправи -- емоційний розвиток -- чуттєве сприйняття -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті звернено увагу на можливості розвитку емоційності та чуттєвого сприйняття навколишнього світу учнями 1 класу під час заняття хореографією. Представлено ігрові танцювальні вправи для першокласників, які до цього часу не займалися хореографією. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Мельник, О. Підготовка вчителів початкових класів до формування емоційного інтелекту учнів / Олександр Мельник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 11. - С. 51–55. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчителі початкових класів--емоційний інтелект--молодші школярі Кл.слова (ненормовані): вчителі початкових класів -- емоції -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- емоційне самоусвідомлення -- тренінги -- емоційні схильності -- молодші школярі Анотація: У статті представлено програму тренінгу, покликаного підготувати вчителів початкових класів для формування емоційного інтелекту молодших школярів. Розглянуто умови формування емоційного інтелекту молодших школярів. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: В353859/2020/3 Журнал 2020р. № 3 Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8 Кл.слова: споживча культура, педагогічний інтенсив, спецкурс для педагогів Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11 Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16 Кл.слова: стимульна ситуація, спонтанні ситуації, спеціально змодельовані ситуації Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. Пам'ятка. - С.17 Орієнтовна циклограма вихователя-методиста на квітень. - С.18-20 Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24 Кл.слова: майстерність педагога, формулювання теми, структура теми Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27 Кл.слова: методична робота, освітня діяльність, самоаналіз Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення у дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31 Кл.слова: система корекційної роботи, психоемоційні вправи, вправи для корекції зору Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35 Кл.слова: розвиток мовлення, зорові функції, емоційний розвиток Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі / О. Кляпець. - С.36-39 Кл.слова: командна робота, відкрита дискусія, спільна діяльність 5 типів висловлювань для підтримки дітей. Пам'ятка. - С.40-41 Комунікація з дітьми родин учасників ООС / АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44 Кл.слова: посттравматичні прояви, адаптація, мовленнєва комунікація Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49 Кл.слова: взаємодія з батьками, наочно-друковані засоби, творчі форми взаємодії Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками. - С.50-51 Кл.слова: перефразування, антисуперечка, трюїзм Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52 Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57 Кл.слова: ранкова зустріч, комунікація щоб ранкове коло було успішним: поради ігромайстра. - С.58 Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65 Кл.слова: освітній процес, підвищення кваліфікації Що відзначати у квітні. - С.66-67 Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання! Сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71 Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2020. - № 3. - С. 32-35 Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- зорові функції -- емоційний розвиток Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Боднар, Світлана. Подих весни : музичне заняття для дітей старшої групи / С. Боднар, А. Гончарук> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 3. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання Кл.слова (ненормовані): емоційний розвиток -- психологічний клімат Дод.точки доступу: Гончарук, Алла Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: Д510959/2021/3 Газета 2021р. № 3 (109) Демощук, Марина. Базові якості особистості. Організація педагогічного процесу для формування емоційного інтелекту / М. Демощук. - С.6-17 Кл.слова: Деніел Гоулман, емоційний розвиток, емоційна культура Каніболоцька, Марія. Емоційна грамотність. Аспект полегшення адаптації дитини до школи / М. Каніболоцька ; 18-21 Кл.слова: Клод Штайнер, емоції, дошкільний вік Голота, Анастасія. Добірка щирих книжок. Розвиток емоційного інтелекту в дитини / А. Голота. - С.22-25 Кл.слова: емоційний розвиток, дитячі книжки, мнемотехніка Мельник, Аліна. Є контакт! Форми взаємодії батьків і вихователів / А. Мельник. - С.26-29 Кл.слова: батьківські вечори, батьківські конференції, батьківські читання Псатій, Алла. Друзі природи. Особливості сучасного екологічного виховання дошкільників / А. Псатій. - С.30-35 Кл.слова: екологічна свідомість, світовий досвід, види екологічної діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Демощук, Марина. Базові якості особистості. Організація педагогічного процесу для формування емоційного інтелекту / М. Демощук> // Дитячий садок. Управління : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - 2021. - № 3(109). - С. 6-17 Кл.слова (ненормовані): Деніел Гоулман -- емоційний розвиток -- емоційна культура Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |