54(035)
З-48


    Зеленева , Оксана Геннадіївна.
    Хімія. 8-11 клас : довідник школяра і студента / О. Г. Зеленева ; редактор: Ю. В. Жиронкіна , Т. І. Зав’язкіна. - Донецьк : БАО, 2006. - 560 с. - ISBN 966-548-728-0 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Хімія--Хімічні науки--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
загальна хімія -- неорганічна хімія -- органічна хімія
Дод.точки доступу:
Жиронкіна , Ю. В. \редактор.\
Зав’язкіна, Т. І. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


54(075.3)
С 91


    Сухан , Василь Васильович.
    Хімія : посібник для вступників до вузів / В. В. Сухан , Т. В. Табенська, А. Й. Капустян, В. Ф. Горлач. - Київ : Либiдь, 1993. - 408 с. : табл. - 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Хімія--Навчальні видання для вступників до вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
загальна хімія -- неорганічна хімія -- органічна хімія
Дод.точки доступу:
Табенська, Тетяна Володимирівна
Капустян, Аза Йосипівна
Горлач, Валерій Федорович


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)




    Окрепка, Г.
    Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Г. Окрепка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 206-219, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
віртуальні тренажери -- симулятори -- загальна хімія -- успішність
Анотація: На основі практичного досвіду розглянуто проблеми і перспективи використання віртуальних тренажерів–симуляторів для підвищення інтерактивності навчальних матеріалів при викладанні загальної хімії у закладах вищої освіти. Розроблено інструкції та студентами–фармацевтами апробовано виконання віртуальних практичних робіт із застосуванням симуляцій PhET– Interactive Simulation. Сформульовано переваги та недоліки використання в освітньому процесі віртуальних практичних робіт з хімії на тренажерах PhET. Встановлено, що відбувається активізація навчальної діяльності і виконання завдань на симуляторі сприяє підвищенню якісного показника успішності, зростає пізнавальний інтерес до реального експерименту, розвиваються дослідницькі компетенції у студентів. Студенти набувають навички встановлювати причиннонаслідкові зв’язки та зв’язку матеріалу, який вивчається із повсякденним життям і власним досвідом. Симуляції PhET – це метод інтерактивного навчання, який можна ефективно впроваджувати у різні заняття (лекції, семінари, практичні заняття) та використовувати із різною метою (пояснення нового матеріалу, відпрацювання навичок та набуття вмінь, перевірка гіпотез та прогнозів, рефлексія, формування дослідницької компетенції). Тренажери PhET–Interactive Simulation надають студентам можливість для самостійного опрацювання нового матеріалу, розвитку навичок планувати експеримент, висувати гіпотези, робити передбачення та прогнози, а також теоретично підготуватись до виконання реального експерименту під час роботи у хімічній лабораторії. Недоліками використання PhET симуляторів у навчальному процесі є необхідність наявності комп’ютерів або смартфонів, а також доступу до мережі Інтернет. Крім того, моделювання на симуляторах не може сформувати у студентів навичок роботи з реальним лабораторним обладнанням та устаткуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)