Міністерство освіти і науки України.
    Про затвердження Положення про Єдину державну електронну базу з питань освіти : наказ, від 08.06.2018 №620 / Міністерство освіти і науки України // Інформаційний збірник та коментарі. - 2018. - № 12. - С. 12-24

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі освіти -- суб’єкти освітньої діяльності -- сервіси електронної бази -- призначення електронної бази

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





   Україна. Кабінет Міністрів.

   
    Про затвердження Порядку забезпечення гуртожитками осіб, які здобувають освіту в закладах професійної (професійно-технічної освіти) : постанова ... від 17.04.2019 № 331 // Інформ. зб. для освітян : офіц. інформація МОН України. - 2019. - № 5. - С. 89–95.

Рубрики: Освіта--Україна, 2019 р.--Правові джерела

   Професійно-технічна освіта--забезпечення гуртожитками--Україна


Кл.слова (ненормовані):
гуртожитки -- правові джерела -- професійо-технічна освіта -- здобувачі освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження Стандарту спеціалізованої освіти наукового спрямування : наказ ... від 16.10.2019 № 1303 // Інформ. зб. для освітян : офіц. інформація МОН України. - 2019. - № 11. - С. 3–21.

Рубрики: Освіта--Україна, 2019 р.--Правові джерела

   Спеціалізована освіта--стандарт--наукове спрямування--Україна


Кл.слова (ненормовані):
навчальне навантаженя -- здобувачі освіти -- правові джерела -- дослідницька компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Коваленко, Світлана.
    Від дистанційної освіти до "освіти у смартфоні": цифрова освіта та роль освітянських бібліотек в її розвитку [Текст] / С. Коваленко, Л. Пономаренко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
цифрова освіта -- зведена база даних дисертацій -- освітянські бібліотеки -- дистанційна освіта -- освітній процес -- здобувачі освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- карантин -- коронавірус -- цифрова грамотність -- дисертаційні дослідження
Дод.точки доступу:
Пономаренко, Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Акіліна, О.
    Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії [Електронний ресурс] / О. Акіліна, А. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 128-136, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- здобувачі освіти -- трансформаційні компетентності -- соціально-емоційні навички
Анотація: У статті узагальнено та критично проаналізовано досвід окремих країн Балтії в галузі виховання миру, окреслено кращі миротворчі практики та миротворчі тенденцій у світлі сучасних українських реалій. Впроваджуючи миротворчу освіту, Україна має враховувати необхідність вирішення таких проблем: визнання та повага до мультикультуралізму, залучення місцевих громад до освітньої політики; примирення, боротьба з несправедливістю та наслідками конфлікту. У дослідженні використовується комплекс методів наукового пізнання, що застосовуються в гуманітарних і соціальних науках, зокрема, методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії та узагальнення. Значна частина інформаційної бази дослідження сформована під час стажування в університетах Латвії та Естонії. Узагальнюючи результати дослідження можна констатувати, що в освіті країн Балтійського регіону відбулися наступні основні події, що спрямовані на впровадження ефективних практик в галузі миротворення: наголос на трансформаційних компетенціях та соціально-емоційних навичках при формуванні освітніх програм; звернення уваги на метакогнітивні можливості здобувачів освіти; впровадження ефективних інтерактивних форм навчання здобувачів освіти; розвиток навчання миротворчим навичкам на різних освітніх рівнях; розвиток неформальної миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Панченко, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Васьківська, Г.
    Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ [Електронний ресурс] / Г. Васьківська, Г. Скиба. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 36-41, DOI 10.28925/2311-2409.2021.355. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- здобувачі освіти -- навчання іноземних мов -- дистанційне навчання -- інноваційність
Анотація: У статті розглянуто аспекти інноваційності дистанційного навчання іноземної мови на базі ІКТ у сучасних епідеміологічних реаліях. Проаналізовано переваги впровадження ІКТ у дистанційне навчання іноземних мов як ефективного допоміжного технічного наочно-слухового засобу і засобу навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Скиба, Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)





    Наливайко, Н.
    Змішане навчання в медичних закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Наливайко, О. Наливайко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 101-111, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- здобувачі освіти -- медичні заклади вищої освіти -- цифрові засоби навчання
Анотація: У статті розглянуто основні положення організації змішаного навчання в медичних закладах вищої освіти. Виділено основні онлайн платформи та цифрові засоби навчання, які використовуються під час впровадження змішаного навчання в освітній процес медичних закладів вищої освіти, зокрема:платформи дистанційного навчання (Equity Maps, Google Classroom, Moodle), мобільноцифрових додатків (Classtime, LearningApps, Quizizz) та платформ онлайн зв’язку (Google Meet, ZOOM, WeBex). Визначено поняття змішаного навчання як гармонійного поєднання аудиторної роботи здобувачів освіти та використання інформаційно-цифрових технологій у позааудиторній роботі (самостійна робота, групова робота тощо). Розглянуто передовий досвід упровадження змішаного навчання у світових медичних закладах вищої освіти. До основних засад організації освітнього процесу у закладах вищої медичної освіти можна віднести загальнодидактичний підхід у роботі з великими групами, обговорення в малих групах, індивідуальне навчання та навчання за допомогою інформаційно-цифрових технологій. Важливим аспектом у підготовці висококваліфікованих фахівців медичної справи у форматі змішаного навчання можна назвати змішані лабораторні курси. Така організація навчання, як показано у дослідженні, користується успіхом як у студентів, так і викладачів лабораторних курсів бакалаврату. Відзначимо, що у цьому процесі викладачі в основному роблять акцент на розвиток здатностей здобувачів до автономного навчання, а не просто на передачу теоретичних знань. Показано переваги використання змішаного навчання під час підготовки здобувачів освіти медичного напряму підготовки. У подальших наукових розвідках планується дослідити актуальний досвід організації змішаного навчання Харківського національного медичного університету в умовах адаптивного карантину у 2020/2021 навчальному році.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Наливайко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Іваненко, Галина.
    Реалізація основних засад академічної доброчесності при підготовці фахівців спеціальності 017 Фізична культура і спорт у Київському університеті імені Бориса Грінченка / Г. Іваненко, О. Ярмолюк, О. Мусіяченко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 104-114, DOI 10.28925/2664-2069.2023.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- здобувачі освіти -- заклади вищої освіти
Анотація: Завдяки постійному розвитку інформаційно-комунікаційних технологій ми отримали майже безмежну можливість пошуку та поширенняінформації. Але ця безмежність спричинила виникнення таких негативних наслідків, як розповсюдження академічної не доброчесності в освітній та наукових діяльностях. Особливого значення, також, набуває актуалізація питань академічної доброчесності в умовах дистанційного формату освітнього процесу, який був впроваджений в Україні протягом пандемії COVID-19 та продовжений завдяки встановленню військового положення у країні.
Дод.точки доступу:
Ярмолюк, Олена
Мусіяченко, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Чжан, Вей.
    Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР [Електронний ресурс] / В. Чжан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 132-145, DOI 10.28925/2312-5829.2023.39 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- професійна компетентність -- тенденції -- здобувачі освіти -- заклади вищої освіти -- КНР
Анотація: У статті розглянуто питання сучасних тенденцій формування професійної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Проаналізовано визначення поняття професійної компетентності на основі різних визначень і сформульовано власне бачення цього поняття як: сукупність знань, навичок, умінь та якостей, які необхідні для успішного виконання певної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




    Десятко, Альона.
    Когнітивна технологія формування компетентностей здобувачів освіти при вивченні предметів природничого циклу / А. Десятко, Н. Хорольська, В. Чубаєвський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 237-245, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.237245. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна технологія -- компетентність -- штучний інтелект -- здобувачі освіти
Анотація: Стаття зосереджена на дослідженні впливу когнітивних технологій, зокрема тих, в основі яких є штучний інтелект, на процес формування компетентностей здобувачів освіти, а також на розгляд підходів до розробки когнітивної інформаційної технології. В рамках роботи було розроблено модель когнітивної технології формування компетентностей здобувачів освіти, яка інтегрує індивідуалізований підхід до навчання, спрямований на підвищення якості освіти та розвиток ключових компетентностей здобувачів. Авторами здійснено детальний аналіз актуальної наукової літератури для визначення критичних параметрів оцінки ефективності запропонованої системи. Емпірична частина включає експерименти зі здобувачами освіти, котрі вивчають дисципліни природничого циклу, демонструючи значне поліпшення у засвоєнні матеріалу та мотивації щодо здобуття освіти. Показано, що на когнітивну модель технології формування компетентностей здобувачів освіти впливають: нормативно-правова база, концепція когнітивної технології, програмно-апаратний комплекс та людський ресурс. Результатом застосування даної технології є «Рекомендації щодо удосконалення процесу формування компетентностей здобувачів освіти». Також показано, що дана модель може бути розкладена на два етапи: «Навчання нейронної мережі» та «Впровадження нейронної мережі в освітній процес». У цьому дослідженні основна увага приділяється досягненню ефективності та мінімізації освітніх втрат у процесі набуття компетентностей. Підтверджено достатню ефективність когнітивної технології формування компетентностей здобувачів освіти, відкриваючи нові перспективи для її застосування у різноманітних освітніх контекстах. Дослідження показує можливості підходу до розвиток освітніх технологій з використанням штучного інтелекту, пропонуючи інноваційні підходи до навчання, сприяючи формуванню глибоких знань та розвитку комплексного розуміння предмету вивчення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Хорольська, Наталя
Чубаєвський, Віталій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)