821’01
Д 13


   
    Давньоримська література : у 2 кн. Кн. 1 / уклад., авт. передм. А. А. Чічановський. - Київ : Грамота, 2005. - 469 с. - (Шкільна бібліотека). - ISBN 966-8066-60-Х. - ISBN 966-8066-61-8 (кн. 1) : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Антична література--Давньоримська література--Популярні видання

   Давня література--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
галли -- кельти -- епос (героїчний) -- словесний каламбур
Дод.точки доступу:
Чічановський, А. А. \ уклад., авт. передм.\
Вергілій, Публій Вергілій Марон (найвидатніший поет стародавнього Риму ; 70 р. до н. е. – 19 р. до н. е.) \про твір\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


821.111(73).09
Г 15


    Галинская, И. Л.
    Философские и эстетические основы поэтики Дж. Д. Сэлинджера / И. Л. Галинская. - Москва : Наука, 1975. - 108 с. - 6.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Художня література--Американська література--Персоналія--Сполучені Штати Америки--Навчальні видання

   Філософія


Кл.слова (ненормовані):
каламбур -- сугестивні пласти

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: М133953/2018/2
   Журнал

Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 2
Зміст:
Дерека, В. В. Передавання характерних особливостей силуетної форми. Виконання композиції "Всі квіти весняні, веселі кохані" : (образотворче мистецтво: 3-й кл.) / В. В. Дерека. - С.2-5
Кл.слова: образотворче мистецтво в початкових класах, урок образотворчого мистецтва у 3 класі, ознайомлення з технікою біокераміки
Шпилевська, О. І. Міський пейзаж : ("Образотворче мистецтво: 6-й кл.) / О. І. Шпилевська. - С.6-9
Кл.слова: образотворче мистецтво в школі, урок образотворчого мистецтва у 6 класі, міський пейзаж (урок образотворчого мистецтва)
Панасюк, Л. О. Світові шедеври архітектури. Підсумковий урок з теми "Архітектура" : (образотворче мистецтво: 7-й кл.) / Л. О. Панасюк. - С.10-14. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: образотворче мистецтво в школі, урок образотворчого мистецтва у 7 класі, світові шедеври архітектури (урок)
Погребець, Н. О. П. Чайковський. Фінал першого концерту для фортепіано з оркестром... : ("Муз. мистецтво": 4-й кл.) / Н. О. Погребець. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музичнемистецтво в початковій школі, урок музичного мистецтва у 4 класі, ознайомлення з творчісмтю П. І. Чайковського (урок музики)
Кураксіна, О. І. Як "рухається" музика? : ("Муз. мистецтво": 5-й кл.) / О. І. Кураксіна. - С.20-23
Кл.слова: музичне мистецтво в школі, урок музичного мистецтва у 5 класі, засоби музичної виразності (урок)
Орлова, Є. Г. Майстри імпресіонізму. Альфред Сіслей та його творчість / Є. Г. Орлова. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імпресіонізм, персоналія художника, художник-імпресіоніст
Юдицька, Г. С. Здоров’язбережувальні технології на уроках музичного мистецтва в початковій школі / Г. С. Юдицька. - С.29-34
Кл.слова: музичне мистецтво в початковій школі, здоров"язбержувальні технології в початковій школі, здоров"язбережувальні технології на уроках музики
Антрощенко, Л. Л. Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму "Берегиня" / Л. Л. Антрощенко. - С.35-38. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова: гурткова робота художньо-естетичного напряму, навчальна програма гуртка худажньо-естетичного напрямку, художньо-естетичне виховання школярів
Бійчук, А. Г. Мистецький каламбур "Весняний настрій" / А. Г. Бійчук. - С.39-40
Кл.слова: гра мистецького спрямування, мистецький каламбур (гра), художньо-естетичне виховання учнів
Андрєєва, А. П. Музично-театральна вистава "Масляна, Масляна, яка ти мала: якби ж тебе - сім неділь, а посту - одна" / А. П. Андрєєва. - С.41-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: театр у школі, музично-театральна вистава для школярів, естетичне виховання школярів
Полтавцева, Т. В. Музично-театральна вистава "Весно-чарівнице!" / Т. В. Полтавцева. - С.44-47
Кл.слова: театр у школі, музично-театральна вистава для школярів, народознавчі традиції зустрічі весни (вистава для школярів)
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)




    Бійчук, А. Г.
    Мистецький каламбур "Весняний настрій" / А. Г. Бійчук // Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 39-40

Рубрики: Гра --мистецький каламбур "Весняний настрій"--розвиток творчих здібностей дітей

   Розвиток творчих здібностей дітей--мистецький каламбур "Весняний настрій"--гра


Кл.слова (ненормовані):
гра мистецького спрямування -- мистецький каламбур (гра) -- художньо-естетичне виховання учнів -- розвиток творчих здібностей дітей

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)





    Харченко, Олег.
    Американський гумористичний дискурс. Стратегія маніпуляції [Текст] / О. Харченко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 21-25DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.4. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
американський гумористичний дискурс -- стилістична фігура -- троп -- когнітивний патерн -- рефреймінг
Анотація: Здійснене дослідження засвідчує, що комунікативна стратегія маніпуляції широко поширена в американському гумористичному дискурсі. Комунікативна стратегія маніпуляції може бути реалізована через тактику двозначності, тактику неправильної логіки, тактику комічної брехні та тактику стриманості. Це може бути реалізовано за допомогою тактики двозначності та різних типів двозначних комунікативних актів, які використовують такі варіанти подвійного значення: «фінальний каламбур оповідання», «ураган каламбурів», «скритий каламбур», «подвійний натяк», «невинний натяк», «випадкові натяки», «подвійний зміст з уточненням» тощо. Принаймні частково вони базуються на такому когнітивному патерні, як патерн фон Ресторфф (von Restorff) або «неординарність» (Extraordinarity). Сучасність характеризується процесом номінації та стандартизації американської термінології, що застосовується для американської літератури, літературної журналістики та кіно, при цьому вона активно проникає у мультимедійний контент усього світу.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)