Дічек, Наталія. Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек> // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 140-146, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.140146. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
Рубрики: Освіта--Шкільна освіта--Практична психологія Кл.слова (ненормовані): психологічна служба -- увага -- класи прискореного розвитку -- класи вікової норми -- особистісний підхід Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.140146, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |