Дічек, Наталія.
    Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект / Н. Дічек // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 140-146, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.140146. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Шкільна освіта--Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- увага -- класи прискореного розвитку -- класи вікової норми -- особистісний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.140146,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)