Шифр: П860805/2013/9
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. № 9
Зміст:
Савченко, Олександра. Уміння учнів вчитися у дидактичній системі В. О. Сухомлинського / О. Савченко. - С.1-3
Кл.слова: уміння школярів навчатися, Сухомлинський В. О., дидактико-методична система
Антонець, Михайло. Проблема розвитку творчої особистості вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / М. Антонець. - С.4-6
Кл.слова: педагогічний процес, Сухомлинський В. О., педагогічна спадщина, праця педагога
Вашуленко, Микола. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського - першоджерело формування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів / М. Вашуленко. - С.6-8
Кл.слова: молодші школярі, Сухомлинський В. О., педагогічна спадщина, дошкільники
Говорун, Раїса. Збереження здоров’я дітей - найважливіший аспект діяльності школи / Р. Говорун. - С.8-9
Кл.слова: сприяння здоров’я, Сухомлинський В. О., педагогічна спадщина, здоров’я дітей
Ступак, Любов. Літературне свято "Життя і творчість В. О. Сухомлинського" / Л. Ступак. - С.9-10
Кл.слова: літературне свято, Сухомлинський В. О., життя і творчість, сценарії
Соловейчик, Симон. Вертатися до джерел або Дещо про школу майбутнього / С. Соловейчик. - С.10-13
Кл.слова: Павлівська школа, Сухомлинський В. О., педагогічна спадщина, дидактика
Ковтун, Ірина. Розвиток навички читання в 1 класі / І. Ковтун. - С.14-19.
Кл.слова: розвиток антиципації, 1 клас, читання вголос
Чисякова, Валентина. Малюємо словом літо (Інтегрований урок у 2 класі) / В. Чисякова. - С.19-23.
Кл.слова: 2 клас, інтегрований урок, естетичне виховання
Кузьменко, Валентина. слова з прямим і переносним значенням / В. Кузьменко. - С.23-25
Кл.слова: українська мова, слова з прямим значенням, слова з переносним значенням
Личик, Світлана. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у 3-4 класах (Засідання клубу "Здоров'ятко") / С. Личик, А. Крошко. - С.25-27
Кл.слова: здоров’я дитини, здоров’язбережувальні технології, 3 клас
Базарницька, Ірина. Урок математики у 1 класі / І. Базарницька. - С.28-30
Кл.слова: 1 клас, урок математики, предметні компетентності
Грущинська, Ірина. Знайомство з персонажами підручників природознавства для 1 і 2 класів / І. Грущинська. - С.30-37
Кл.слова: природознавство, початкові класи
Юрченко, Надія. Абетка пішохода (Година спілкування) / Н. Юрченко. - С.37-40.
Кл.слова: правила дорожнього руху, година спілкування
Дробчак, Ярослава. Використаня малих жанрів фольклору на уроках трудового навчання у початкових класах / Я. Дробчак. - С.40-42
Кл.слова: початкові класи, трудове навчання, фольклор
Лозан, Тетяна. Шляхи формування й розвитку українського мовлення російськомовних учнів шкіл Придністов'я з українською мовою навчання / Т. Лозан. - С.43-46
Кл.слова: міжпредметні зв'язки, україномовне середовище, російськомовні учні
Зеленська, Олена. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах / О. Зеленська. - С.47-48
Кл.слова: новітні технології, комп'ютерні технології, уроки читання
Мірошнікова, Наталія. Різномаїтний світ Букваря Марії Чумарної / Н. Мірошнікова. - С.49-50
Кл.слова: Буквар Марії Чумарної
Зеленська, Людмила. Дискусійний клуб "Початкова школа: проблеми, пошуки, здобутки" / Л. Зеленська. - С.51-53
Кл.слова: клуб, дискусія, початкова школа
Палій, Вікторія. "Барвінок" - винахідливі комбінації відомих елементів / В. Палій. - С.54-57
Кл.слова: журнал
Є примірники у відділах:
Ф2 (13.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


793.31(07)
В 68


    Володько, В. Ф.
    Методика викладання народно-сценічного танцю : підручник / В. Ф. Володько ; Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - [3-тє вид. перероб. і допов.]. - Київ : НАКККіМ, 2014. - 331 с. - ISBN 978-966-452-176-2 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Танець--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
елементи рухів -- національні танці -- удосконалення техніки -- етюд -- комбінації
Дод.точки доступу:
Міністерство культури України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


Шифр: Л759813/2017/10
   Журнал

Логопед [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2010 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Зибіна, І. В. Перспективне планування корекційної роботи з розвитку мовлення дітей 6-го року життя в логопедичній групі / І. В. Зибіна, Н. Ф. Кугуєнко. - С.4-6
Смірнова, В. О. Календарний план корекційно-відновлювальної роботи для дітей з аутичними розладами (рівень комбінації слів) / В. О. Смірнова. - С.7-9
Смірнова, В. О. Логопедична допомога особливим дітям / В. О. Смірнова. - С.10-13
Кл.слова: ранній дитячий аутизм, порушення мовлення, комунікативно-мовленнєвий розвиток
Голдаєва, О. Є. Игровые приемы развития фонематических процессов у дошкольников / О. Є. Голдаєва. - С.14-20
Кл.слова: фонематический слух, общее недоразвитие речи
Димитрова, О. К. Дихальна гімнастика як метод корекції та профілактики захворювань / О. К. Димитрова. - С.22-27
Коляновська, Л. Є. Прийшов Спас - пішло літо від нас! / Л. Є. Коляновська. - С.28-29
Бутько, Н. Г. Що потрібно знати батькам про недоліки розвитку вуздечки язика та губ у дітей? / Н. Г. Бутько. - С.30-36
Кл.слова: артикуляційний апарат, мовленнєві порушення
Тарнавська, А. Р. Крош готується до школи : Заняття з грамоти для дітей старшого дошкільного віку / А. Р. Тарнавська. - С.37-40
Зінченко, Л. О. Мандрівка Країною звуків : Підгрупове заняття для дітей середнього дошкільного віку з порушенням зору / Л. О. Зінченко. - С.41-43
Пузан, Н. І. Котик-Муркотик : Диференціація звуків [к] - [т] для дітей 5-6-річного віку / Н. І. Пузан. - С.44-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)




    Палій, Вікторія.
    "Барвінок" - винахідливі комбінації відомих елементів [Текст] / В. Палій // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 9. - С. 54-57

Кл.слова (ненормовані):
журнал

Є примірники у відділах:
Ф2 (13.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)





    Смірнова, В. О.
    Календарний план корекційно-відновлювальної роботи для дітей з аутичними розладами (рівень комбінації слів) [Текст] / В. О. Смірнова // Логопед. - Київ : Основа, 2017. - № 10. - С. 7-9


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: У018715523/2019/1/4
   Журнал

Український медичний часопис [Текст] : науково-практичний загальномедичний журнал/ Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика , Міністерство охорони здоров’я України. - Київ : Моріон. - ISSN 1562-1146. - Виходит раз на два місяця
2019р. т.1 N 4
Зміст:
Осадчий, Олександр. Остеоартрит, анкілозуючий спондилоартрит та псоріаз: нове в лікуванні / О. Осадчий. - С.13-15
Сповільнення прогресування глаукоми: перспективні напрямки терапії. - С.35-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосійчук, Л. М. Диференційна діагностика та лікування печії у практиці сімейного лікаря / Л. М. Мосійчук, О. П. Петішко, І. О. Васильєва. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадчий, О. І. Канефрон Н - доведена ефективність та обгрунтована альтернатива антибіотикам у лікуванні неускладнених інфекцій сечовивідних шляхів / О. І. Осадчий. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Хаустова, О. О. Психосоматичні маски тривоги / О. О. Хаустова. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравчук, Ж. М. Біоеквівалентність лікарського засобу Превентор (розувастатин), таблетки, вкриті плівкою оболонкою, референтному лікарському засобу Крестор (розувастатин), таблетки, вкриті рандомізованого перехресного клінічного дослідження у здорових добровольців / Ж. М. Кравчук, І. Е. Кузнецов, В. Кубеш. - С.69-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравчук, Ж. М. Біоеквівалентність генеричного лікарського засобу фіксованої комбінації амлодипіну, гідрохлоротіазиду і валсартану (Тіара Тріо) референтному лікарському засобу Exforge HCT: результати рандомізованого перехресного клінічного дослідження у здорових добровольців / Ж. М. Кравчук, Б. І. Артиш, В. Кубеш. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Кравчук, Ж. М.
    Біоеквівалентність генеричного лікарського засобу фіксованої комбінації амлодипіну, гідрохлоротіазиду і валсартану (Тіара Тріо) референтному лікарському засобу Exforge HCT: результати рандомізованого перехресного клінічного дослідження у здорових добровольців / Ж. М. Кравчук, Б. І. Артиш, В. Кубеш // Український медичний часопис. - 2019. - Том 1, N 4. - С. 75-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-1146

Кл.слова (ненормовані):
біоеквівалентність -- амлодипін -- гідрохлоротіазид -- валсартан -- таблетки -- здорові добровольці -- генерик -- референтний засіб
Дод.точки доступу:
Артиш, Б. І.
Кубеш, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: К667665926/2022/16
   Журнал

Кібербезпека: освіта, наука, техніка [Електронний ресурс] : електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2663-4023. - Виходить кожного кварталу
2022р. N 16
Зміст:
Гнатюк, Сергій Олександрович. Експериментальне дослідження моделі розрахунку кількісного критерію оцінювання захищеності інформаційно-телекомунікаційних систем критичної інфраструктури держави / С. О. Гнатюк, О. Ю. Юдін, В. М. Сидоренко. - С.6-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Козубцов, Ігор Миколайович. Вибір окремих показників оцінювання здатності функціонування системи захисту інформації і кібербезпеки інформації в інформаційно-комунікаційних системах спеціального зв’язку / І. М. Козубцов, О. О. Черноног, Л. М. Козубцова. - С.19-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитрук, Яна Вікторівна. Кібервійна як різновид інформаційних війн. Захист кіберпростору України / Я. В. Дмитрук, Т. О. Гришанович, Л. Я. Глинчук. - С.28-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Мальцева, Ірина Робертівна. Аналіз деяких кіберзагроз в умовах війни / І. Р. Мальцева, Ю. О. Черниш, Р. М. Штонда. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Лаптєв, Сергій Олександрович. Удосконалений метод захисту персональних даних від атак за допомогою алгорітмів соціальної інженерії / С. О. Лаптєв. - С.45-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмаюн, Софія Володимирівна. Система підбору харчування за показниками здоров’я / С. В. Шмаюн, Б. Ю. Жураковський, Є. В. Іваніченко. - С.63-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Трофименко, Олена Григорівна. Кіберзагрози в освітньому секторі / О. Г. Трофименко, Н. І. Логінова, С. Ю. Манаков. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркітан, Володимир Олегович. Зберігання ієрархічих структур в реляційних базах даних / В. О. Маркітан, М. А. Возняк, Л. В. Булатецька. - С.85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Романюк, Олександр Миколайович. Порівняльний аналіз рішень для забезпечення контролю та управління привілейованим доступом в ІТ-середовищі / О. М. Романюк, П. М. Складанний, С. М. Шевченко. - С.98-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Борківська, Ольга Олексіївна. Інформаційна система розумного міста на базі технології LORA / О. О. Борківська, Б. Ю. Жураковський, А. В. Платоненко. - С.113-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Muzhanova, T. M. International vendor-neutral certification for information security professionals / T. M. Muzhanova, Y. M. Yakymenko, M. M. Zaporozhchenko. - С.129-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Бушма, Олександр Володимирович. Оцінка параметрів програмноїреалізаціїшкального відображення даних / О. В. Бушма, А. В. Турукало. - С.142-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Автушенко, Олександр Семенович. Аналіз методів, способів, механізмів, інструментів теорії прийняття рішень для моделювання систем захисту інформації / О. С. Автушенко, В. А. Гирда, Ю. В. Кожедуб. - С.159-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Plyska, L. Optimization of the method of choosing the investment strategy of information security equipment based on the combination of game theory and the genetic algorithm / Plyska Liubov, V. P. Maliukov. - С.172-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорольська, Карина Вікторівна. Аналіз основних методів розпізнавання креслень та можливостей трансформації з 2D у 3D / К. В. Хорольська. - С.185-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Nalyvaiko, O.
    Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space = Творчість в цифровому просторі. Можливості застосування в освітньому просторі / O. Nalyvaiko, O. Ronzhes // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 106-120, DOI 10.28925/2414-0325.2021.119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гаджети -- освіта -- проектні технології -- творчість -- цифрове середовище
Анотація: Важливим фактором ефективного функціонування сучасної людини є її долученість до цифрового середовища. Особливо цінним у наш час є здатність до творчості та самовираження і в умовах карантинних обмежень викликаних COVID-19 застосування цифрових технологій у цьому процесі займає велике значення у житті суспільства. У статті аналізуються різні точки зору щодо питання цифровізації суспільних відносин і місці людини у цьому процесі. Крім того, автор розкривають суть визначення цифрова творчість через аналіз визначень «творчість» та «цифрове середовище». Визначення «творчість» розглядається у такій комбінації напрямків застосування: творчість як новаторство, творчість як процес, творчість як здатність, творчість як етапи мислення, творчість як результат діяльності. Автори зазначають, що цифровий простір формується з технічного боку (комп'ютерні технології) та взаємодії з нею людини – як творця цього простору, так і його мешканця. У дослідженні зазначається, що на даний момент місце креативної людини в творчості цифрового середовища можна представити у вигляді двох полюсів і спектру варіантів між ними: перший полюс – заперечення цифрових технологій для своєї творчості, відданість традиційним матеріалам і технікам, або блокування креативності; другий полюс – трансгуманізм для творчих процесів – готовність і прагнення злитися з цифровими технологіями, щоб мати можливість в повному обсязі користуватися нововведеннями, посиливши свої можливості (фізичні, психічні, інтелектуальні тощо) за рахунок біотехнологій і інтерфейсів. Між цими двома полюсами знаходиться велика кількість варіантів - застосування комп'ютерних технологій в супутньому творчості процесі (комунікації, публікації, обладнання); примітивні програми для дозвільної самореалізації (у будь-якого школяра в телефоні); доповнення традиційних сфер мистецтва та творчості новими цифровими можливостями (комп'ютерна графіка, програми для створення і аранжування музики, віртуальні фони, меппінг і сценарії освітлення в театрі і танці); взаємодія цифрового і фізичного простору (доповнена реальність, архітектурний меппінг); віртуальна реальність як альтернатива або аналог фізичної, або як відображення чиєїсь психічної і образної реальності; неінвазивні нейроінтерфейси. Визначено, що одним з найперспективніших напрямів реалізації творчість у цифровому просторі є освітня діяльність. Автори зазначають, що одним з найбільш дієвих засобів реалізації творчості у цифровому просторі є проектна діяльність. Важливо відзначити, що ця діяльність має мати варіативний характер та залучати різні цифрові засоби та технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ronzhes, O.
Ронжес О.
Наливайко О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Савченко, В.
    Рівні особистісної зрілості студентів гуманітарного університету / В. Савченко, Г. Харченко, О. Буряк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 100-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- рівень -- особистість -- внутрішній розвиток -- духовність -- опитування -- Хосе Стивенс
Анотація: Зрілість особистості, її внутрішній світ відіграє суттєву роль у формуванні здоров’я. Недарма, за визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, одним із компонентів здоров’я є духовність людини. Проте рівень особистісної зрілості дорослої людини не завжди відповідає її віку і може бути нижчим. Мета. Визначити рівні особистісної зрілості (внутрішнього розвитку) студентів гуманітарного університету і встановити особливості їх розподілу залежно від статі, терміну навчання, спеціальності, віросповідання та ставлення до релігії. Матеріал і методи. 207 студентів Київського університету імені Бориса Грінченка, середній вік яких становив 19.46 ± 2.12 років. Чоловіків було 105 (50.7 %), жінок — 102 (49.3 %). Для встановлення рівнів особистісної зрілості проведено опитування за Хосе Стивенсом (Jose Stevens). Виділяли таких 5 рівнів: «немовля», «малюк», «підліток», «юнак» і «дорослий». У студентів гуманітарного університету, що навчалися за спеціальностями «Фізична терапія, ерготерапія» та «Фізична культура і спорт», у 62.8% (130/207) випадків встановлені високі рівні, в 32.4 % (67/207) випадків — низькі рівні особистісної зрілості. У п’ятої частини студентів (19.8 %; 41/207) виявлені комбінації декількох рівнів особистісної зрілості. Це вказувало на відсутність цільності уявлень молоді про свій внутрішній світ і духовність. Студенти жіночої статі були більш внутрішньо розвинутими, ніж чоловічої, про що свідчило статистично значуще переважання у них високих рівнів особистісної зрілості — 66.7 %; 68/102 (у чоловіків — 48.6 %; 51/105). Уявлення про зрілість особистості у студентів старших курсів (IV-й і V-й курси) були більш сформованими, ніж у студентів молодших курсів (I-й і II-й курси). Дотримування студентами релігійних традицій, як віруючих, так і невіруючих, призводило до формування більш високих рівнів особистісної зрілості в порівнянні з тими студентами, які релігійних традицій не дотримувалися. Третя частина студентів гуманітарного університету має низький рівень особистісної зрілості (внутрішнього розвитку). За рівнем особистісної зрілості жінки переважають чоловіків. Студенти, які дотримуються релігійних традицій (як віруючі, так і невіруючі), є більш внутрішньо розвинутими, ніж ті, які таких традицій не дотримуються.
Дод.точки доступу:
Харченко, Г.
Буряк, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Єсипенко, Д.
    Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица" / Д. Єсипенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 7-13, DOI 10.28925/2311-259x.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
мова Шевченка -- історія архітектури -- залізниця Російської імперії
Анотація: Предметом вивчення статті є відображення в щоденнику Тараса Шевченка и ого ставлення до трьох ключових персоналіи : Михаи ла Щепкіна, Ніколая І та Єкатєріни Піунової . Метою є дослідити окремі Шевченкові номінації та характеристики цих осіб у ширшому контексті, аби увиразнити и ого власну особистість. Про контакти з ними написано низку досліджень, однак досі лишаються непроговореними и недопрочитаними важливі подробиці. Ще однією актуальною проблемою є уточнення та спростування сумнівних або відверто безпідставних тез і трактувань, які набули значного поширення в академічному дискурсі. У тексті запропоновано відповіді на низку проблемних питань у вивченні біографії поета. Зокрема и деться про формування маи же суцільно позитивного образу Щепкіна, про особливості вияву поваги і прихильності до актора, які, втім, не завжди релевантно інтерпретували дослідники. Наголошується на Шевченковому авторстві характеристики «неудобозабываемыи Тормоз» на адресу наи негативнішого образу щоденника, царя Ніколая І; пояснюється влучність відгуків про вплив монарха на розбудову міст Росіи ської імперії . Окрему увагу звернено на перспективність вивчення и інтерпретації тих життєвих подіи і сюжетів, які з різних причин маи же не згадуються в «Журналі». З урахуванням особливостеи моделювання образу Ніколая І подано и мовірне пояснення, чому Шевченко не вдався до розлогішого опису подорожі залізницею, не описав цього нового для себе досвіду. Також у статті и деться про наи контроверсіи нішу для автора постать, Піунову, ставлення до якої кардинально змінилося протягом короткого часу. Особливу увагу звернено на один із епітетів на ї ї адресу; запропоновано и ого альтернативне прочитання и можливу етимологію, яка промовляє на користь мовної ерудиції та креативності Шевченка. У результаті дослідження з’ясовано подробиці кількох епізодів біографії поета, а також освітлено оригінальні вияви и ого ставлення і взаємин зі згаданими особами. Стаття демонструє переваги застосування біографічного методу и «уважного прочитання» в незвичному та новаторському поєднанні — комбінації із «віддаленим прочитанням». Цеи підхід може бути продуктивно застосовании для розгляду інших Шевченкових контактів із и ого щоденника
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Вернигора, С. М.
    Книжкова анотація як рекламний текст [Текст] / С. М. Вернигора // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
анотація -- видавнича справа -- книга -- копірайтинг -- маркетингова модель -- реклама -- рекламний текст -- цільова аудиторія
Анотація: Актуальність роботи полягає у дослідженні анотації книги як рекламного тексту та викликана трансформаціями на інформаційному ринку, що суттєво змінили становище видавничої справи. Зокрема, з появою інтернету у читачів зникла нагальна потреба купувати друковані видання, оскільки більшість із них або інформацію на їхні теми можна знайти в мережі безкоштовно. Мета дослідження – розглянути книжкову анотацію як рекламний текст, а зокрема застосувати принципи і правила копірайтингу створення рекламного тексту для друкованих видань до книжкової анотації. Для досягнення мети застосовувалися загально-наукові методи аналізу, синтезу, узагальнення та описовий метод. Для характеристики умов видавничої діяльності та вимог до сучасного видавничого ринку застосовувався описовий метод. Метод аналізу застосовувався для вивчення анотацій книжкових видань, синтезу – виокремлення недоліків книжкових анотацій, узагальнення – формулювання проблеми та алгоритму її вирішення. Головні результати дослідження показали, що в час розвинених інформаційних технологій та відкритого ін- формаційного простору, анотація сучасної української книги має бути створена не лише за видавничими стандартами, а й підпорядковуватися законам рекламної діяльності. Щоб конкурувати не лише з вітчизняним, а й іноземним видавничим продуктом, який так само присутній на українському ринку, автори та видавці сьогодні мають бути у курсі останніх трендів, інновацій у видавничій сфері, повинні ефективно використовувати рекламні та PR-інструменти. Значимість дослідження полягає у визначенні головних недоліків книжкової анотації, що впливають на подальший її продаж. А зокрема, було запропоновано застосувати маркетингову модель AIDA до написання книжкової анотації з метою підвищити її купівельну спроможність. Були зроблені висновки, що анотація є одним із інструментів спонукання до дії придбати книгу потенційним покупцем, а отже вимагає комбінації видавничих стандартів з рекламними принципами

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)





    Rayhert, K.
    A new view of reality (TV series culture studies) / K. Rayhert // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P41-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
культура -- людина -- природа -- реальність
Анотація: У зв’язку з появою і постійним розвитком нових технологій, які уможливлюють виділення нових граней реальності, триває науковий пошук нових основ і характеристик, що уточнюють зміст цього поняття. У контексті такого пошуку в статті досліджується комбінація визначення поняття «реальність», запропонованого Філіпом Кіндредом Діком, і концепції Umwelt Якоба фон Ікскюля в другій серії другого сезону телесеріалу «Легіон». Автори телесеріалу пропонують несподіване поєднання визначення «реальності» Філіпа Кіндреда Діка та концепції Umwelt Якоба фон Ікскюля, змушуючи поглянути на реальність під найнесподіванішим кутом. Наслідком комбінації є те, що суттєвою ознакою людського Umwelt є людська віра в справжність реальності, в якій людина живе. Сам людський Umwelt - це об’єднання першої природи, яка має фізичний характер, і другої природи, що є культурою, причому друга природа складається як з фізичного (реалізується в фізичних артефактах культури), так віртуального (реалізується в людській свідомості) виміру. Людина залежить від культури, особливо від її віртуальної частини, бо ця частина відповідає за людську мову, систему знаків, цінності та, певною мірою, свідомість і мислення, а отже, за людські відношення з зовнішнім, тобто, з реальністю. У такому випадку для людини найбільш значущим є наявність попереднього розуміння того, що реальне, а що - ні, тому що її функціонування, як частини природи та частини культури, особливо суспільства, залежить від такого розуміння. Все це свідчить про те, що ці дві природи визначають людський Umwelt, але якщо повірити визначенню поняття «реальність», що дав Філіп Кіндред Дік, справжнім компонентом реальності людського Umwelt можна вважати лише те, що фізично існує, тому що лише те, що фізично існує, не щезає нікуди, якщо припинити в нього вірити. Проте завжди є небезпека підробки реальності кимось чи чимось, що спроможне підробляти реальність, будь то інші люди, нелюди чи навіть ми самі
Дод.точки доступу:
Райхерт Костянтин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Dulebova, I.
    War and peace: ways to peace in war in the Eastern Ukraine = Війна і мир: шляхи до миру у війні на сході України / I. Dulebova, H. Kovalskyi, V. Dodonova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P59-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
теорія миру -- паксологія -- теорія війни -- полемологія -- інформаційна війна -- гібридна війна -- війна смислів
Анотація: Стаття написана за результатами виконання науково-дослідного проекту "Соціально-філософська рефлексія шляхів вирішення конфлікту на Сході України" (№ держреєстрації: 0116U002518) і присвячена філософському осмисленню проблеми миру на Сході України. Висвітлено розкриття поняття "війна" та "мир" в історіографії з позицій методології теорії (не)насильства, конфліктології, паксології, полемології, геофілософії тощо. Стверджується, що задля досягнення миру слід від початку використовувати методологію і термінологію паксології як теорії миру, а не полемології як теорії війни. Розкрито специфіку гібридної війни як комбінації конвенційних, іррегулярних, асиметричних засобів, що включають постійну маніпуляцію політичним та ідеологічним конфліктом, а також залучення сил спеціальних операцій та регулярної армії, агентів розвідки, політичних провокаторів, представників медіа, економічний шантаж; кібератаки; пара-військові, терористичні і кримінальні елементи тощо. Продемонстровано гібридні форми встановлення деформованих світоглядних орієнтирів, підміни смислів і формування спотвореної соціокультурної реальності, на тлі яких розгортався конфлікт на Сході України. Сформульовано алгоритм вирішення східноукраїнського конфлікту, запропоновано шляхи подолання ендогенних та екзогенних кризових явищ на Сході України у вигляді "дорожньої карти". Дорожнє картування ув'язує між собою бачення, стратегію і план, вибудовує в часі основні кроки цього процесу за принципом "минуле-сьогодення-майбутнє". У межах "дорожньої карти" виокремлено необхідні кроки подолання конфлікту, а саме: етап локалізації зони конфлікту і припинення вогню; етап політичної стабілізації регіону; етап гуманітарної реабілітації. Оцінка перспектив подолання конфлікту ґрунтується на домінуванні "партії війни" або "партії миру", в настроях українського соціуму в цілому і серед населення неконтрольованих територій зокрема. Асоційований "суб'єкт миру" вимагає всебічної підтримки держави та громадянського суспільства
Дод.точки доступу:
Kovalskyi, H.
Ковальський Григорій
Dodonova, V.
Додонова Віра
Дулєбова Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Plyska, L.
    Optimization of the method of choosing the investment strategy of information security equipment based on the combination of game theory and the genetic algorithm = Оптимізація методу вибору стратегії інвестування засобів захисту інформації на основі комбінації теорії ігор та генетичного алгоритму / L. Plyska, V. P. Maliukov // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 16. - С. 172-184, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.172184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
система підтримки прийняття рішень -- засоби захисту інформації -- стратегії інвестування -- теорія ігор -- генетичний алгоритм
Анотація: Сьогодні існує тенденція збільшення фінансових надходжень від злочинних організацій збільшення атак на інформаційні системи. Водночас розробляються нові методи та моделі для підтримки прийняття рішень щодо вибору стратегії фінансування. Інвестиції в інноваційні проєкти, наприклад, у галузі інформаційних технологій та кібербезпеки, у багатьох випадках визначаються великою ймовірністю неточності обчислень та ризику. Для підвищення ефективності та оптимізації процедур оцінки проєктів та підтримки прийняття рішень, пов'язаних з інвестуванням, часто використовують системи аналізу даних. Саме системи підтримки прийняття рішень дають можливість оптимізувати процедури, пов'язані з вибором стратегій для фінансового інвестування проєктів на основі комбінації теорії ігор за допомогою генетичного алгоритму. Відсутність стандартизації інформаційного поля та обмежений доступ до структурованої інформації щодо ступеня кібербезпеки конкретного обʼєкту інформатизації, є однією з головних проблем сфери захисту інформації та кібербезпеки багатьох держав. Єдиним варіантом для розвʼязання задачі пошуку раціональної стратегії інвестування у кібербезпеку є лише залучення потенціалу системи підтримки прийняття рішень. У статті описано метод для системи підтримки прийняття рішень на основі генетичного алгоритму та комбінації теорії ігор, які сприяють забезпеченню безперервного та ефективного функціонування системи захисту інформаційних ресурсів обʼєкту інформатизації будь-якого масштабу. У розробленому генетичному алгоритмі в якості інтегрального показнику засобів захисту інформації прийнятий так званий індекс якості або ступінь досяжності бажаних цілей для конкретного засобу захисту інформації. Представлений метод може бути застосований для скорочення часу в ході розвʼязання задачі пошуку раціональних (оптимальних) стратегій інвесторів на основі ігрових моделей у поєднанні з генетичним алгоритмом, зокрема в умовах динамічного протистояння нападнику, коли оцінка раціональної стратегії інвестування виключно важлива для сторони захисту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Maliukov, V. P.
Малюков Володимир Павлович
Плиска Любов Дмитрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)