373.2.025.1(477)
Д 44


   
    Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 27–31. - Зміст: Дидактичні особивості ; Багатоцільне призначення ; Комплектація ; Результативність застосування ; Додаток. Ігри з використанням матеріалів дидактичного посібника "Чарівна скринька".
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- сенсорний розвиток -- молодші дошкільники -- молодший дошкільний вік -- дидактичні посібники -- дидактичні особливості -- багатоцільове призначення -- комплектація -- результативність -- ігри -- Чарівна скринька, дидактичний посібник
Дод.точки доступу:
Короленко, Ю.
Куліш, Н.
Єлісєєва, Г.
Романюк, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)



373.216.95(477)
Г 94


    Гуменчук, В.
    Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 40–45. - Зміст: Комплектація ; Ігрові блоки ; Результативність роботи з посібником ; Додаток : Ігри та ігрові завдання з використанням дидактичного ігрового посібника "Довжарики".
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--ігрові посібники--Україна

   Дошкільна освіта--дидактичні ігри--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- дошкільна освіта -- дидактичні посібники -- дидактичні ігри -- дидактичні ігрові посібники -- предметно-ігрове середовище -- ігри -- ігрові завдання
Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 73 міста Вінниці щодо створення та використання дидактичного ігрового посібника "Довжарики".
Дод.точки доступу:
Маричева, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



373.211.21(477)
О-64


   
    Організація роботи вихователя-методиста // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 16–17.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна

   Вихователі дошкільних навчальних закладів--вихователі-методисти--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователі-методисти -- організація роботи -- методичний кабінет -- комплектація -- документи -- зберігання -- комплексні програми
Анотація: У статті вміщено тест для самодіагностики вихователя-методиста.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: О190803/2022/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 2
Зміст:
Омельченко, Марина. Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри / М. Омельченко [и др.]. - С.7-14
Інші автори: Мамічева О., Сильченко В., Кордонець В.
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, комунікативна компетенціїя, дошкільники
Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами / В. Жук. - С.15-27
Кл.слова: слухо-мовленнєві навички, кохлеарна комплектація, корекціно-розвивальний вплив
Шевченко, Юлія. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С.28-38
Кл.слова: соціальне середовище, інклюзивне навчання
Горбатюк, Олена. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.39-48
Кл.слова: спеціальна педагогіка, соціалізація, адаптація
Бужинецька, Ксенія. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку / К. Бужинецька. - С.49-58
Кл.слова: неуважність, порушення самоконтролю, труднощі в навчанні
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами (продовження; частина 2) / Ю. Рібцун. - С.59-64
Кл.слова: психосоціальний розвиток, мовленнєвий розвиток, емоційно-вольовий розвиток
Мартинюк, Зоряна. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі / З. Мартинюк. - С.65-72
Кл.слова: корекційна робота, мовленнєві порушення, рівні підтримки
Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху / Г. Воробель. - С.73-81
Кл.слова: спеціальна школа, Нова українська школа, білінгвальний підхід
Рібцун, Юлія. Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства / Ю. Рібцун. - С.82-91
Кл.слова: освіта, поступальний розвиток, тифлофорум
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Жук, Валентина.
    Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами / В. Жук // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2022. - № 2. - С. 15-27 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
слухо-мовленнєві навички -- кохлеарна комплектація -- корекціно-розвивальний вплив

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)