Д 44 Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 27–31. - Зміст: Дидактичні особивості ; Багатоцільне призначення ; Комплектація ; Результативність застосування ; Додаток. Ігри з використанням матеріалів дидактичного посібника "Чарівна скринька".
Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- сенсорний розвиток -- молодші дошкільники -- молодший дошкільний вік -- дидактичні посібники -- дидактичні особливості -- багатоцільове призначення -- комплектація -- результативність -- ігри -- Чарівна скринька, дидактичний посібник Дод.точки доступу: Короленко, Ю. Куліш, Н. Єлісєєва, Г. Романюк, Н. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Г 94 Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 40–45. - Зміст: Комплектація ; Ігрові блоки ; Результативність роботи з посібником ; Додаток : Ігри та ігрові завдання з використанням дидактичного ігрового посібника "Довжарики".
Рубрики: Дошкільна педагогіка--ігрові посібники--Україна Дошкільна освіта--дидактичні ігри--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- дошкільна освіта -- дидактичні посібники -- дидактичні ігри -- дидактичні ігрові посібники -- предметно-ігрове середовище -- ігри -- ігрові завдання Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 73 міста Вінниці щодо створення та використання дидактичного ігрового посібника "Довжарики". Дод.точки доступу: Маричева, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
О-64 Організація роботи вихователя-методиста > // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 16–17.
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна Вихователі дошкільних навчальних закладів--вихователі-методисти--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователі-методисти -- організація роботи -- методичний кабінет -- комплектація -- документи -- зберігання -- комплексні програми Анотація: У статті вміщено тест для самодіагностики вихователя-методиста. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: О190803/2022/2 Журнал 2022р. № 2 Омельченко, Марина. Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри / М. Омельченко [и др.]. - С.7-14 Інші автори: Мамічева О., Сильченко В., Кордонець В. Кл.слова: мовленнєвий розвиток, комунікативна компетенціїя, дошкільники Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами / В. Жук. - С.15-27 Кл.слова: слухо-мовленнєві навички, кохлеарна комплектація, корекціно-розвивальний вплив Шевченко, Юлія. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С.28-38 Кл.слова: соціальне середовище, інклюзивне навчання Горбатюк, Олена. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.39-48 Кл.слова: спеціальна педагогіка, соціалізація, адаптація Бужинецька, Ксенія. До проблеми вивчення гіперактивного розладу із дефіцитом уваги у дітей молодшого шкільного віку / К. Бужинецька. - С.49-58 Кл.слова: неуважність, порушення самоконтролю, труднощі в навчанні Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами (продовження; частина 2) / Ю. Рібцун. - С.59-64 Кл.слова: психосоціальний розвиток, мовленнєвий розвиток, емоційно-вольовий розвиток Мартинюк, Зоряна. Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі / З. Мартинюк. - С.65-72 Кл.слова: корекційна робота, мовленнєві порушення, рівні підтримки Воробель, Галина. Ефективна реалізація положень концепції нової української школи для учнів з порушеннями слуху / Г. Воробель. - С.73-81 Кл.слова: спеціальна школа, Нова українська школа, білінгвальний підхід Рібцун, Юлія. Вітчизняна освіта і наука як основа розвитку потенціалу суспільства / Ю. Рібцун. - С.82-91 Кл.слова: освіта, поступальний розвиток, тифлофорум Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Жук, Валентина. Формування слухо-мовленнєвих навичок у дітей з кохлеарними імплантами / В. Жук> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2022. - № 2. - С. 15-27 . - ISSN 2307-4876 Кл.слова (ненормовані): слухо-мовленнєві навички -- кохлеарна комплектація -- корекціно-розвивальний вплив Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |