Асєєва, О. А. Розвиток креативних здібностей на уроках / О. А. Асєєва> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 6. - С. 16-21 Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--психологічні основи виховання Кл.слова (ненормовані): природний матеріал -- заняття -- колективне обговорення -- творчі здібності -- творча діяльність -- комунікативні здібності Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: В322386111/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Котовська, О. П. Ціннісно-смислові зміни в сучасних моделях публічного управління / О. П. Котовська. - С.5-12 Кл.слова: публічне управління, публічне адміністрування, моделі публічного управління Делія, О. В. Становленння середовищної парадигми / О. В. Делія. - С.13-18 Кл.слова: державна політика, середовищна парадигма, географічний детермінізм Ященко, Т. М. Співвідношення понять "взаємодія" та "взаємовідносини" в системі державного управління / Т. М. Ященко. - С.19-25 Кл.слова: місцеві державні адміністрації, взаємодія, взаємовідносини Кланца, Андрій Іванович. Здоров’я людини та параметри його збереження: теоретико-методологічний аналіз / А. І. Кланца. - С.26-33 Кл.слова: охорона здоров’я, громадська медицина, соціальна медицина Шкробанець, О. І. Проблема геополітичного вибору України в контексті сучасних міжнародних відносин / О. І. Шкробанець. - С.34-41 Кл.слова: геополітична ідентичність, гібридна війна, система міжнародних відносин Криштоф, Н. С. Сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в Україні: роль держави / Н. С. Криштоф. - С.42-47 Кл.слова: мале підприємництво, середнє підприємництво, державні механізми Пошедін, Олег Іванович. Нове життя спільної політики безпеки та оборони Європейського Союзу: орієнтири для України / О. І. Пошедін. - С.48-54 Кл.слова: Спільна політика безпеки та оборони, Європейський оборонний фонд, Європейський Союз Тимошенко, Т. О. Кластерний підхід до розвитку туристичної галузі України як пріоритетний напрям державної політики підвищення конкурентоспроможності регіонів / Т. О. Тимошенко. - С.55-60 Кл.слова: туристична галузь, туристичний кластер, міжнародний бізнес Лукашук, Н. В. Організаційна структура державного управління у сфері енергоефективності України: стан та перспективи розвитку / Н. В. Лукашук. - С.61-67 Кл.слова: державне управління, енергоефективність, організаційна структура Кучерява, К. Я. Удосконалення нормативно-правової бази регулювання процесів кооперації в аграрному секторі / К. Я. Кучерява. - С.68-73 Кл.слова: нормативно-правова база, сільськогосподарська кооперація, сільськогосподарський кооператив Бунчук, М. М. Теоретичні засади фінансово-економічного механізму державної політики протидії тероризму / М. М. Бунчук. - С.74-78 Кл.слова: фінансово-економічний механізм, тероризм, аналіз державної політики Данилюк, К. В. Сучасний зарубіжний досвід застосування організаційного механізму державного управління паліативною та хоспісною допомогою / К. В. Данилюк. - С.79-86 Кл.слова: державне управління, організаційний механізм, соціально-медичне обслуговування Орлів, М. С. Розвиток керівних кадрів федеральних агентств у США: досвід для України / М. С. Орлів. - С.87-94 Кл.слова: керівні кадри, базові компетентності керівника, кадровий менеджмент Карпа, М. І. Місце та роль державно-приватного партнерства у виконанні функцій публічної служби / М. І. Карпа. - С.95-103 Кл.слова: державно-приватне партнерство, публічно-приватне партнерство, функції публічної служби Муравицька, Г. В. Інформаційна база системи професійного навчання державних службовців / Г. В. Муравицька. - С.104-111 Кл.слова: професійне навчання державних службовців, інформаційно-комунікаційні технології, інформаційна база Безрук, В. М. Тренінгові методики розвитку комунікативної компетентності державних службовців / В. М. Безрук. - С.112-117 Кл.слова: компетентнісний підхід, тренінгові методики, комунікативні здібності Федорчак, О. В. Проблеми фінансування інвестиційних проектів місцевого та регіонального розвитку в Україні / О. В. Федорчак. - С.118-127 Кл.слова: інвестиційні проекти, місцевий розвиток, державне фінансування Рижих, В. М. Міграційні процеси на вітчизняному ринку праці в умовах соціально-економічних загроз / В. М. Рижих, Н. Г. Морозова. - С.128-134 Кл.слова: міграційні процеси, соціально-економічна безпека, ринок праці Горбатюк, С. Є. Сутність і структура системи забезпечення соціогуманітарної безпеки / С. Є. Горбатюк. - С.135-142 Кл.слова: соціогуманітарна безпека, система національної безпеки, механізм державного управління Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Безрук, В. М. Тренінгові методики розвитку комунікативної компетентності державних службовців [Текст] / В. М. Безрук> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління. - Київ : Вид-во НАДУ, 2017. - N 2. - С. 112-117 Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- тренінгові методики -- комунікативні здібності Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Веленко, А. Подорож у світ професій : авторська програма професіографічного заняття для учнів 5-6-х класів / А. Веленко> // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 6. - С. 10-16 Кл.слова (ненормовані): допрофільна підготовка учнів -- творчий й інтелектуальний потенціал -- комунікативні здібності -- уміння оцінювати явища з різних точок зору Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Обшарська, Раїса Є проблема? Знайдемо вихід разом! Гра-тренінг для педагогів / Раїса Обшарська> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Кл.слова (ненормовані): порівняльна педагогіка -- гра-тренінг -- комунікативні здібності Анотація: Учасниця німецько-українського проекту пропонує спробувати разом з колегами знайти рішення для деяких доволі типових проблемних ситуацій ще до того, як вони переростуть у конфлікти. Для цього вона пропонує гру-тренінг, мета якого - сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної майстерності, вдосконаленню комунікативних здібностей; формувати вміння працювати згуртовано й знаходити оптимальні рішення у разі виникнення проблемних ситуацій. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: О190803/2019/1 Журнал 2019р. № 1 (89) Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8. Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото. Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото. Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл. Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото. Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О. Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв. Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: П875300957/2019/3/4 Журнал 2019р. Вип. 3/4 Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15 Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23 Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30 Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36 Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44 Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51 Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58 Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66 Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76 Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83 Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89 Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95 Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102 Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110 Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116 Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122 Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128 Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137 Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144 Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152 Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160 Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167 Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173 Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180 Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187 Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age [Текст] / S. Erkebaeva> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 123-128, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.123128 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): комунікативні здібності -- дошкільний вік -- педагогічна ситуація Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |